بهترین اقامتگاه های جزیره خصوصی (20 اقامتگاه + عکس)

بهترین اقامتگاه های جزیره خصوصی (20 اقامتگاه + عکس)

با Indagare یا طراح سفر خود تماس بگیرید تا در برنامه ریزی اقامت جزیره خصوصی خود در یکی از این استراحتگاه ها بـه شـما کمک کند. مجله تفریحی تالاب می تواند شـما رابا جزیره و فعالیت‌هایي کـه برای شـما مناسب اسـت مطابقت دهد و اطلاعاتی در مورد سفر، مقاصدی کـه برای سفر باز هستند، هتل، گزینه‌هاي‌ حمل‌ونقل و موارد دیگر ارائه دهد.

 

لاکچری ترین جزایر خصوصی دنیا

در خانه ییلاقی روی آب خود در فیجی مخفی شوید… در ظرافت ویلایی متعلق بـه افراد معروف در دریای کارائیب غرق شوید… یا دریک پناهگاه خصوصی حیات وحش در سیشل با طبیعت ارتباط برقرار کنید… جزیره اي برای رویای هر مسافری وجوددارد. و از جشن تولد نهایی تا دیدار مجدد چند نسلی یا عقب نشینی یک زوج، یک استراحتگاه خصوصی جزیره اي تقریبا برای هر موقعیتی مناسب اسـت. برای انتخاب بهترین استراحتگاه هاي‌ جزیره خصوصی در جهان، در ادامه این پست بخوانید.

 

بیشتر بخوانید: لاکچری ترین جزایر خصوصی جهان + عکس

 

1. جزیره پالم کوچک، فلوریدا کیز

بهترین اقامتگاه های جزیره خصوصی برای سفر در سال 2023

رویاهای غرق شده شـما در جزیره نخل کوچک، یک جواهر منزوی در Little Torch Key بـه حقیقت می پیوندند. بـه محض ورود بـه ایستگاه ساحلی، با نوشیدنی خوش‌آمدگویی از شـما پذیرایی میشود، یک مخلوط گرمسیری خوش‌مزه کـه روی ان نارگیل خرد شده در رم قرار داده شده اسـت.

 

این جزیره خصوصی دلنشین مورد علاقه زوج‌ها اسـت و 30 خانه ییلاقی ساحلی رو بـه اقیانوس در باغ‌هاي‌ استوایی پراکنده شده اسـت. روزها را می توان بـه آفتاب گرفتن درکنار استخر، افراط در آبگرم مجلل یا ماجراجویی در سراسر جزیره سپری کرد، جایی کـه فعالیت هایي شامل قایق سواری، غواصی و تورهای زیست محیطی در پناهگاه حیات وحش Great White Heron اسـت.

 

2. COMO Parrot Cay، ترکز و کایکوس

بهترین اقامتگاه های جزیره خصوصی برای سفر در سال 2023

آرامش دلپذیر و ظرافتی کم‌رنگ دراین سلبریتی مورد علاقه در تورکس اند کایکوس فراوان اسـت. خانه‌هاي‌ مستقل بزرگ و ویلاهای خصوصی پر از نور «کـه عده اي از انها متعلق بـه افرادی مانند بروس ویلیس و دونا کاران هستند» در امتداد ساحل ماسه‌اي سفید کـه حلقه‌هاي‌ جزیره را در بر می گیرد قرار گرفته‌اند و تجربه خصوصی نهایی را ارائه می دهند. COMO Parrot Cay با یوگای روزانه، درمان‌هاي‌ الهام‌گرفته از آسیا در اسپا «یکی از مهمانان مورد علاقه»؛ وعده‌هاي‌ غذایی تازه کارائیب از دو رستوران جزیره و سفر های دریایی با تخته پارو در بین جنگل‌هاي‌ حرا جزیره، در لیست ما برای یک فرار جذاب از کارائیب قرار دارد.

 

3. جزیره نکر و موسکیتو، جزایر ویرجین بریتانیا

بهترین اقامتگاه های جزیره خصوصی برای سفر در سال 2023

ملک نهایی، جزیره نکر، املاک خصوصی انحصاری میلیاردر ریچارد برانسون اسـت کـه بـه خاطر تجملات فوق‌العاده‌اش «بـه لطف 100 کارمندش» و شادی زندگی شناخته میشود. فعالیت‌ها عبارتند از کایت‌برد و تنیس، سفر های دریایی با کاتاماران و تماشای حیات‌وحش عجیب‌وغریب «مراقب فلامینگوها و لمورهای دم حلقه‌اي باشید»؛ و خستگی در این جا مفهومی غریب بـه نظر میرسد. خواهر کوچک نکر، جزیره موسکیتو، دو تا از جدید ترین املاک ریچارد برانسون در BVI را در خود جای داده اسـت ودر پاییز 2021 بـه روی مهمانان باز شد. هر ملک دارای سرآشپزهای خصوصی و استخرهای بی‌نهایت با چشم‌اندازهای پانوراما بر روی آب‌هاي‌ دریایی اسـت.

4. لوانگو کی، جزایر ویرجین ایالات متحده

بهترین اقامتگاه های جزیره خصوصی برای سفر در سال 2023

تجربه یک جزیره خصوصی کارائیب را بدون ترک ایالات متحده در Lovango Cay داشته باشید. با انتخاب یک خانه درختی لوکس، یک ویلای سه خوابه، یا یک چادر گلمپینگ، بـه علاوه گزینه اي برای گذراندن سه یا چهار روز دریک کاتاماران خصوصی، هیچ دو تعطیلات دراین استراحتگاه جدید نیازی بـه یکسان بودن ندارند.

 

فقط یک قایق سواری کوتاه از پارک ملی جزایر ویرجین در سنت جان یا شلوغی سنت توماس فاصله دارد و سفر های یک روزه را راحت می کند. اما خود جزیره نیز چیزهای زیادی برای ارائه دارد، از جمله یک کلوب ساحلی محبوب و آرام کـه کمی زرق و برق سنت بارت را بـه U.S.VI ها می آورد. یکیدیگر از ویژگی‌هاي‌ برجسته این گریز، دهکده جذاب Lovango اسـت، مجموعه‌اي از بوتیک‌هاي‌ مد روز با یک کتاب‌فروشی برای خرید کتاب‌هاي‌ ساحلی عالی و سه رستوران کنار آب.

 

5. خلیج جامبی، آنتیگوا و باربودا

بهترین اقامتگاه های جزیره خصوصی برای سفر در سال 2023

از مجموعه هتل‌هاي‌ Le Bristol در پاریس و Hotel du Cap-Eden-Roc در ریویرا فرانسه، Jumby Bay یک تفرجگاه جزیره‌اي اسـت کـه بـه خاطر حس اجتماعی و تجربه‌اي فراگیر شناخته شده اسـت. جزیره رابا گاری گلف طی کنید «اتومبیل مجاز نیست» و از سواحل کم جمعیت، غذا هاي خوشمزه «و شامل» و فعالیت هاي‌ رایگان لذت ببرید. خانواده‌ها و گروه‌هاي‌ بزرگ مسافران، گزینه خانه‌هاي‌ خصوصی با طراحی دقیق را دوست دارند، کـه بادقت با مهمانان مناسب مطابقت دارند و با کارکنان خود می آیند. و پیاده‌روی‌هاي‌ شبانه ساحلی با پروژه معروف لاک‌پشت پوزه عقابی جزیره را از دست ندهید.

 

6. ایسلاس سکاس، پاناما

بهترین اقامتگاه های جزیره خصوصی برای سفر در سال 2023

Islas Secas کـه “رزرو و اقامتگاه” نامیده می شود، یک ازدواج برنده از تجمل و پایداری اسـت کـه متعلق بـه لوئیس بیکن محافظ و بشردوست «از کلبه کوهستانی توردریلو آلاسکا و دره اسکی تائوس» اسـت. تنها با 14 ویلا خصوصی، این جزیره متمرکز بر حفاظت، تجربه فوق‌العاده خصوصی را ارائه میکند کـه بی شباهت بـه سافاری دریایی نیست.

 

فعالیت‌هاي‌ با راهنما عبارتند از غواصی، غواصی و ماهیگیری، بـه‌علاوه پیاده‌روی در جنگل و گشت و گذار در سافاری دریایی. رسیدن بـه این جزیره دورافتاده نیاز بـه صبر دارد، اما حیات وحش شکوفا و انزوا نهایی ارزش تلاش را دارد.

 

7. بوکاس شیرین، پاناما

بهترین اقامتگاه های جزیره خصوصی برای سفر در سال 2023

خانه خودرا دور از خانه در Sweet Bocas بیابید، جایی کـه رنگ‌هاي‌ پر جنب و جوش ماهی‌هاي‌ استوایی در زیر سطح، تنها بخشی از جادوی این ویلای چند سطحی اسـت کـه بر فراز یک تالاب شفاف کریستالی معلق اسـت. این ملک نقطه اوج پایداری، جامعه و سبک اسـت، با فضایی غیر قابل انکار خانگی کـه توسط چشم مالک برای طراحی ظاهر شده اسـت.

 

در حالی کـه باغ‌هاي‌ سرسبز استوایی و توانایی غواصی از عرشه جلویی شـما یقیناً از نکات برجسته هستند، این وعده‌هاي‌ غذایی خلاقانه هستند کـه با محصولات تازه و غذا هاي دریایی تهیه می شوند، کـه بهترین نمایشگاه‌ها هستند. چیدمان شام؟ بـه شـما بستگی دارد: مهمانان می توانند شام و نوشیدنی را در آلاچیق، پانتون کاملاً سفید شناور یا کاسبای با مضمون مراکشی در فضای باز صرف کنند.

 

8. استراحتگاه های جزیره خصوصی در آفریقا

بهترین اقامتگاه های جزیره خصوصی برای سفر در سال 2023

این پناهگاه خصوصی حیات وحش رویایی برای دوستداران طبیعت و حافظان طبیعت اسـت. جزیره Frégate خانه بیش از 100 گونه در لیست قرمز IUCN از گونه هاي‌ در معرض خطر اسـت، کـه فرصتی باورنکردنی برای دیدن چنین گیاهان و جانوران کمیاب اسـت.

 

و زمانی کـه بـه تلاش‌هاي‌ پایداری مانند جوجه‌آوری لاک‌پشت‌ها، حفاظت از مرجان‌ها و ردیابی گونه‌هاي‌ در خطر انقراض نمی‌پیوندید، میتوانید روز را در یکی از شش سواحل متروکه آفتاب بگیرید و غواصی کنید یا در ماساژ پاپایای له شده در آبگرم بالای صخره بـه تفریح ​​بپردازید. توجه: جزیره فرگیت تا سال 2024 بـه دلیل بازسازی بسته اسـت.

 

9. جزیره شمالی، سیشل

بهترین اقامتگاه های جزیره خصوصی برای سفر در سال 2023

تصور کنید ویلاهایی با سقف کاهگلی روی پایه‌هایي کـه برای نسیم گرفتن آماده شده‌اند، پیک‌نیک‌هاي‌ ساحلی در غروب آفتاب و دوش گرفتن زیر ستاره‌ها. این نوعی از تجملات پابرهنه اسـت کـه در جزیره شمالی پیدا خواهید کرد. چه در ماه عسل باشید و چه در تعطیلات خانوادگی خود، این فعالیت‌ها مطمئناً خوشحال کننده هستند، از غواصی در بین حیات دریایی پر جنب و جوش و غواصی در بین کشتی‌هاي‌ غرق‌شده گرفته تا آشنایی با حیات وحش جزیره و شروع بـه پیاده‌روی با راهنمایی مملو از داستان‌ها و افسانه‌هاي‌ مربوط بـه گذشته جزیره.

 

10. جزیره تاندا، تانزانیا

بهترین اقامتگاه های جزیره خصوصی برای سفر در سال 2023

دراین تفرجگاه جزیره خصوصی 20 هکتاری در سواحل تانزانیا، آب هاي درخشان اقیانوس هند را برای خود داشته باشید. جزیره تاندا با تنها یک ویلای پنج خوابه، رویایی برای سفر های چند نسلی یا گروه هاي‌ بزرگ مسافرانی اسـت کـه بـه دنبال یک تجربه فوق العاده خصوصی یا پایانی مجلل و ساحلی برای سافاری تانزانیا هستند. و برای افرادی کـه تمرکزشان بر غذا اسـت، غذا خوردن در این جا لذت بخش اسـت، از شب پخت پیتزای مورد علاقه بچه ها تا یک ضیافت معتبر سواحیلی. تاندا همچنین دسترسی راحت بـه تاریخ غنی جزایر اطراف، از جمله جزیره افسانه اي ادویه جات زنگبار و ویرانه هاي‌ قرن یازدهمی جزایر مافیا را ارائه میدهد.

 

11. آهنگ ساآ، کامبوج

بهترین اقامتگاه های جزیره خصوصی برای سفر در سال 2023

دو جزیره را تصور کنید کـه توسط یک پل عابر منحنی بـه هم متصل شده‌اند: یک جزیره با ویلاهای عجیب‌وغریب روی آب پوشانده شده اسـت، و یکی مملو از فضای سبز اسـت کـه با آواز پرندگان و موجودات زنده در بین برگ‌ها خش خش میکنند.

 

بـه Song Saa در کامبوج خوش آمدید، خلوتگاهی آرام مملو از صداهای آرام زندگی جزیره. در حالی کـه همه ی ورزش‌هاي‌ آبی معمولی برای چیدن آماده هستند، منحصر بـه فردترین تجربه‌اي کـه در این جا پیدا می کنید، پیاده‌روی با راهنما در جزیره دوم کوه رونگ اسـت، جایی کـه قبل از لذت بردن از پیک نیک در ساحل، از دهکده‌هاي‌ ماهیگیری و مسیرهای جنگلی عبور خواهید کرد. و یک غواصی در آب هاي تمیز.

 

12. جزیره خصوصی بانوا، فیلیپین

بهترین اقامتگاه های جزیره خصوصی برای سفر در سال 2023

افراد زیادی شانس اقامت در گرانترین هتل جهان را ندارند. اما برای کسانی کـه می توانند، این جزیره خصوصی Banwa اسـت، یک مکان دور افتاده در استوایی در فیلیپین کـه می توانید خود و 47 مهمان رابا قیمت 100000 دلار در هر شب ببرید. این برچسب قیمت بالا شـما را بـه شش ویلا شیک کنار ساحل با استخرهای بی نهایت خصوصی، 12 اتاق باغ داخلی، غذاخوری خوب از آشپزخانه باز «منتظر گوشت گاو واگیو و مشروب بالای قفسه»؛ یک زمین گلف 9 سوراخه، یک مرکز ورزش هاي‌ دریایی، دسترسی پیدا می کند. و دسترسی بـه جنگل هاي‌ حرا رودخانه بارباکن از یکی از چهار قایق استراحتگاه.

 

13. One & Only Reethi Rah، مالدیو

بهترین اقامتگاه های جزیره خصوصی برای سفر در سال 2023

مستقیماً از هواپیما روی یک قایق تفریحی مجلل بپرید تا بـه سمت One & Only Reethi Rah حرکت کنید. با داشتن یک باشگاه عالی برای کودکان، خدمات بسیار دقیق و فعالیت‌هاي‌ فراوان «تیوب، چتربازی، جستجوی جزایر با هواپیمای دریایی و موارد دیگر» خانواده‌ها میتوانند با دانستن این کـه بچه‌هایشان در هر سنی کـه باشند، بـه خوبی سرگرم خواهند شد. البته، این گزینه نیز وجوددارد کـه کل روز را در ویلای ساحلی یا بالای آب خود بگذرانید و ازدواج صلح و انرژی در مالدیو را تحسین کنید. بعد از ظهر، از غروب آفتابی کـه با غذا هاي خاورمیانه تکمیل شده اسـت، قبل از رقصیدن تمام شب در راه بار یا لذت بردن از ستاره ها لذت ببرید.

 

14. شوال بلان راندلی، مالدیو

بهترین اقامتگاه های جزیره خصوصی برای سفر در سال 2023

دومین هتل از گروه LVMH کـه کاملا اروپایی اسـت، توسط ژان میشل گاتی «کـه پشت One & Only Reethi Rah نیز هست» هنرمندانه طراحی شده اسـت. معمار و طراح بلژیکی بـه 45 مزون Cheval Blanc حسی شیک دریک اتاق زیر شیروانی در ساحل داده اسـت.

 

منوهای کتانی، مبلمان و نوشیدنی کـه مخصوصاً برای بچه‌ها طراحی شده‌اند، بـه‌ویژه در بین خانواده‌ها محبوب اسـت، و همچنین یک کلوپ بچه‌ها بـه‌تازگی ارتقا یافته و یک شبیه‌ساز موج‌سواری. این جزیره میزبان تفریحات آبی معمولی، از جمله سفر های دریایی با دلفین ها و سفر های قایق بادبانی اسـت و خانه یک بوتیک پیشرفته و یک اسپای مجلل اسـت. «کیمیاگران با تجربه» این تفرجگاه حرفه‌اي هستند کـه تعطیلات مالدیوی شـما را متناسب با شـما می‌سازند و یک برنامه سفر ایده‌آل برای هر اقامتی ایجاد می کنند.

 

15. سونوا فوشی، مالدیو

بهترین اقامتگاه های جزیره خصوصی برای سفر در سال 2023

در Soneva Fushi، کـه درسال 1995 افتتاح شد و نخستین استراحتگاهی بود کـه ظاهر لوکس و رابینسون کروزوئه را کـه در جزایر خصوصی در سراسر جهان بسیار محبوب شده اسـت، در عمق ماسه فرو کنید. کفش‌ها در بدو ورود جمع‌آوری می شوند و بـه شـما امکان می دهند کاملاً لوکس با پای عریان را در آغوش بگیرید، و اقامتگاه‌ها شامل ویلاهای روی آب و خانه‌هاي‌ ییلاقی دنج در امتداد خط ساحلی هستند کـه بین غروب و طلوع خورشید جزیره تقسیم شده‌اند. ویژگی هاي‌ برجسته شامل تجربه غذاخوری زیپ لاین Flying Sauces، سفر دریایی نجومی شام و سالن سینما در فضای باز اسـت، جایی کـه می توانید کلاسیک هاي‌ مورد علاقه خودرا همراه با صدای موج هاي‌ آرام تماشا کنید.

 

16. رزرو باوه، اندونزی

بهترین اقامتگاه های جزیره خصوصی برای سفر در سال 2023

چه چیزی بهتر از یک جزیره؟ ذخیره‌گاه باواه اندونزی، در دریای چین جنوبی بین شبه‌جزیره مالایا و بورنئو، شامل شش جزیره، 13 ساحل، سه تالاب و یک منطقه حفاظت‌شده دریایی اسـت. دراین فرار فراگیر، تنها استراحتگاه در آسیا را خواهید یافت کـه شامل درمان‌هاي‌ آبگرم رایگان، بـه‌علاوه غذا هاي شگفت‌انگیز، از رستوران تلفیقی آسیایی واقع در سایبان تا مجموعه صبحانه «میراث محلی» با غذا هاي کلاسیک اندونزیایی خوشمزه اسـت.

 

در رادار ما: درسال 2022؛ دومین جزیره خصوصی در منطقه حفاظت شده باوه بـه نام Elang Private Residence افتتاح می شود کـه شامل یک اسپا، سه گزینه غذاخوری و شش اقامتگاه درکنار صخره اسـت کـه می تواند بین 14 تا 20 مهمان را در خود جای دهد.

 

17. جزیره خصوصی کوکومو، فیجی

بهترین اقامتگاه های جزیره خصوصی برای سفر در سال 2023

جزیره خصوصی کوکومو کـه توسط صخره بزرگ اسطرلاب «چهارمین صخره بزرگ جهان» احاطه شده اسـت، پناهگاهی برای غواصان مشتاق اسـت. هیچ جت اسکی در این جا مجاز نیست، و بـه مهمانان اجازه میدهد از سواحل شن سفید و زندگی دریایی پر جنب و جوش در فضایی آرام لذت ببرند.

 

اما جدا از تجربه دریایی کلاس جهانی، چیزی کـه کوکومو را متمایز می کند سبک ان اسـت. فضای داخلی 21 ویلا یادآور دکوراسیون شیک، نشاط آور و الهام گرفته از اقیانوس اسـت کـه در کیپ کاد و نانتاکت وجوددارد، در حالی کـه نمای بیرونی حس و حال مشخصی از فیجی را حفظ می کند.

 

18. براندو، پلی‌نزی فرانسه

بهترین اقامتگاه های جزیره خصوصی برای سفر در سال 2023

در جزیره خصوصی مجلل و پایدار مرحوم مارلون براندو از بهترین فرهنگ پلینزی و تاهیتی لذت ببرید. این استراحتگاه همه ی چیز را شامل میشود، از قفسه‌هاي‌ بالای الکل و غذا هاي تازه تلفیقی شرقی/غربی گرفته تا درمان‌هاي‌ آبگرم و کروز ماجراجویی سه ساعته «شامل شنا در مهدکوسه ها». چه از نمایش غذا هاي تاهیتی لذت ببرید و چه دروس رقص پلینزی را بخوانید یا در مورد تحقیقات علمی انجام شده در اکوسیستم جزیره یاد بگیرید، تعطیلات در براندو مطمئناً شـما را نه تنها شاداب، بلکه غنی می کند.

 

19. استراحتگاه جزیره لیزارد، مرجانی بزرگ

بهترین اقامتگاه های جزیره خصوصی برای سفر در سال 2023

در جزیره Lizard، بـه معنای واقعی کلمه در بالای دیواره مرجانی بزرگ، یکی از عجایب هفتگانه جدید دنیای طبیعی در معرض شماست. زندگی دریایی پر جنب و جوش منطقه را در یکی از مکان هایي کـه بیشتر در معرض خطر افزایش دمای اقیانوس قرار دارد، کاوش کنید.

 

در این جا، شـما این شانس را دارید کـه ارتباط خودرا با جهان قطع کنید «خدمات تلفن همراه وجود ندارد» و دوباره با طبیعت و همسفران خود – چه خانواده یا دوستان – ارتباط برقرار کنید، زیرا از شام هاي‌ ساحلی با نور تیکی، منظره دریا از ویلا، کف شیشه اي لذت می‌برید. کایاک سواری در دریا و البته زیبایی صخره.

 

20. جزیره COMO Laucala، فیجی

بهترین اقامتگاه های جزیره خصوصی برای سفر در سال 2023

خانه‌هاي‌ با سقف کاهگلی کـه بر فراز تالاب معلق هستند، خانه‌هاي‌ ییلاقی روی صخره کـه با پل‌هاي‌ چوبی پیوند خورده‌اند، کلبه‌هاي‌ عجیب‌وغریب کـه در بین گیاهان گرمسیری قرار گرفته‌اند… اقامتگاه‌هاي‌ جزیره لاوکالا مستقیماً از یک افسانه فیجی بیرون آمده‌اند.

 

جذابیت این تفرجگاه جزیره خصوصی در فیجی در تعهد ان بـه ایجاد یک تجربه بی نظیر ودر عین حال معتبر از اقیانوس آرام جنوبی اسـت، از جمله یک روستای فیجیایی ماکت، با یک معبد زمین رقص. روزها و شب‌هاي‌ این جا را میتوان بـه استراحت درکنار آب یا فعالیت‌هاي‌ پر از فعالیت‌هایي مانند اسکوتر سواری در زیر آب، کایت‌سواری، قایقرانی، غواصی در کشتی و ماهیگیری در شب سپری کرد.

 

بیشتر بخوانید: تصاویر دیدنی از جزیره هایی با شکل های جالب

 

در پایان

با طراح سفر خود تماس بگیرید تا در برنامه ریزی استراحت جزیره خصوصی خود بـه شـما کمک کند. مجله تفریحی تالاب می تواند شـما رابا جزیره و فعالیت‌هایي کـه برای شـما مناسب اسـت مطابقت دهد و اطلاعاتی در مورد ایمنی سفر، مقاصدی کـه برای سفر باز هستند، گزینه‌هاي‌ حمل‌ونقل و موارد دیگر ارائه دهد.

جدیدترین مطالب سایت