بهترین سفرهای بین المللی دنیا (23 سفر)

بهترین سفرهای بین المللی دنیا (23 سفر)

در مجله تفریحی تالاب، ما همیشه در رویای ماجراجویی بعدی خود هستیم «و با علاقه بـه یاد ماجراهای قبلی می افتیم». امسال، دوباره، برنامه ریزی از پیش در دنیایی غیر قابل پیشبینی چالش برانگیز اسـت. با این حال، ما فهرست هاي‌ ضرب المثل آرزوهای سفر خودرا با حسی تازه از هوس سرگردانی پاک میکنیم.

 

23 سفر یک عمر برای برنامه ریزی امسال

کجای دنیا می تواند امیدهای بلند یک مسافر را برآورده کند؟ فهرست 23 مقصدی کـه اکنون در ذهن ماست برای سفر های هیجان انگیز، از استپ هاي‌ ساکت مغولستان تا شلوغی جهان وطنی مکزیکوسیتی را بخوانید. ودر حالی کـه عده اي از این مقاصد هنوز بـه روی مسافران بین‌ المللی بسته هستند، برنامه‌ریزی زودهنگام می تواند بـه شـما کمک کند تا در اسرع وقت بهترین تجربه ممکن را داشته باشید.

 

بیشتر بخوانید: برای مسافرت این وسایل را بردارید !

 

1. یک سافاری حماسی در کنیا

بهترین سفرهای بین المللی دنیا در سال 2023                      

سافاری آفریقایی یکی از هیجان انگیزترین سفرها برای دوستداران حیات وحش اسـت. یکی از مقصدهای مورد علاقه اینداگاره، کنیا اسـت. کنیا زادگاه سافاری مدرن کـه در زبان سواحیلی بـه «سفر» ترجمه میشود، الهام‌بخش نسل‌هاي‌ مختلف بازدیدکنندگان بوده اسـت.

 

منتظر مناظر اساسی و برگرفته از یک فیلم در آفریقای شرقی باشید «فیلم هایي مانند خارج از آفریقا و حتی شیر شاه در این جا اتفاق میوفتد» – اما همچنین کوه هاي‌ پوشیده از برف، سواحل سرسبز بیابان هاي‌ خشک، با تجربه هاي‌ فراوان حیات وحش کـه شامل بازی هاي‌ بزرگ اسـت. «و مهاجرت بزرگ» بـه علاوه حیات پرندگان عجیب‌وغریب.

 

اما بازدید از کنیا بسیار بیشتر از یک سفر در طبیعت اسـت. این جایی اسـت کـه عده اي از نخستین انسان‌ها در ان قدم می‌زدند کـه بـه عنوان «گهواره بشریت» شناخته میشود. و امروزه، این مکان خانه فرهنگ متنوعی از بیش از 40 گروه قومی متمایز و مرکز جهانی نایروبی اسـت.

 

2. با احترام به جزیره COMO Laucala

بهترین سفرهای بین المللی دنیا در سال 2023

این مجمع الجزایر اقیانوس آرام جنوبی – با بیش از 800 جزیره کـه تنها بیش از 100 جزیره مسکونی هستند – یک مقصد رویایی برای تجربه زیبایی هاي‌ استوایی دوردست اسـت. بازدیدکنندگان فیجی میتوانند جنگل‌هاي‌ ان را کاوش کنند «این کشور از نظر یکپارچگی جنگلی نزدیک بـه بالاترین رتبه اسـت» و بـه گشت‌وگذارهای قایقرانی در چند جزیره بروند.

 

و برای گریز نهایی در فیجی، جزیره COMO Laucala یک خلوتگاه جزیره خصوصی بـه مساحت پنج مایل مربع اسـت. مهمانان در 25 خانه ییلاقی ان از فعالیت‌هاي‌ آبی و زمینی بی‌شماری لذت میبرند، از جمله دسترسی بـه یک زیردریایی کوچک و یک قایق تفریحی مسابقه‌اي جام ایالات امریکا و همچنین سواحل کارت پستال عالی کـه جزیره سرسبز و تپه‌اي را احاطه کرده‌اند.

 

3. ارتباط ابدی فرانسوی

بهترین سفرهای بین المللی دنیا در سال 2023

چه هرگز پا بـه آنجا نگذاشته‌اید، یا طبق معمولً هر سال بـه آنجا میروید، غیرممکن اسـت کـه جذابیت فرانسه را نادیده بگیرید. پاریس یک پایتخت جهانی برای فرهنگ، مد و غذا اسـت و مسافران میتوانند بـه سادگی با کاوش در مناطق چند وجهی ان برای روزهای متوالی «سفر یک عمر» داشته باشند. بقیه کشور هم تماس می‌گیرند. ما عاشق اضافه کردن بـه موقع در امتداد ریویرا فرانسه همراه با مزه کردن شراب و بازدید از قلعه در بوردو و دره لوار هستیم.

 

4. درون وحشی در آلاسکا

بهترین سفرهای بین المللی دنیا در سال 2023

ایالت 49 یکیدیگر از شاهکارهای بزرگ اکولوژیکی جهان اسـت کـه صدها هزار مایل مربع از بیابان محافظت شده دارد. رشته‌کوه‌هاي‌ پوشیده از یخچال، تاندراهای وسیع، رودخانه‌هاي‌ خروشان و پوشش‌هایي از جنگل‌هاي‌ شمالی، همگی محل زندگی گوزن‌ها، کاریبو، خرس قهوه‌اي، گرگ‌ها و غیره. اقامتگاه هاي‌ مورد علاقه در آلاسکا، هرکدام بـه مهمانان دسترسی عالی برای کاوش در زمین هاي‌ رام نشده، اعم از پیاده، بالگرد، اسب یا دوچرخه، می دهند. آلاسکا یک مقصد برتر برای ماهیگیری، اسکی و پیاده روی، همیشه ماجراجویی را بـه ارمغان می آورد.

 

5. جادوی مراکش

بهترین سفرهای بین المللی دنیا در سال 2023

مراکش مدت‌هاست کـه مقصدی ارزشمند برای همه ی بوده اسـت. این کشور تضادهای دراماتیک اسـت: تپه هاي‌ شنی صحرای صحرا، قله هاي‌ پوشیده از برف کوه هاي‌ اطلس و جذابیت اغوا کننده شهرهایی مانند مراکش، طنجه و فاس.

 

بازدیدکنندگان در این جا میتوانند روزها را در مدینه‌هاي‌ با قدمت چند صد ساله بگذرانند، در بازارهای ادویه جابه‌جا شوند، باغ‌هاي‌ مخفی واحه‌مانند را کاوش کنند، و از معماری مورها و محیط طبیعی عالی حيرت زده شوند. مزیت دیگر: مراکش خانه عده اي از هتل‌هاي‌ مورد علاقه همه ی در جهان اسـت، از جمله اقامتگاه‌هاي‌ قصری پر زرق و برق و بوتیک‌هاي‌ هیجان‌انگیز ریاد.

 

6. اسلوونی، جواهر مخفی اروپا

بهترین سفرهای بین المللی دنیا در سال 2023

اسلوونی کـه بین کوه‌هاي‌ آلپ و آدریاتیک قرار گرفته اسـت، یک دیگ ذوب جذاب فرهنگ‌ها و سنت‌ها اسـت. این زیبایی فیزیکی «و بیشتر تاریخ» همسایگانش ایتالیا، کرواسی، اتریش و مجارستان را بـه اشتراک میگذارد، با این حال فقط کسری از بازدیدکنندگان را می‌پذیرد و روحیه‌اي پرانرژی دارد. 

 

خط ساحلی سرسبز آدریاتیک، شهر های تاریخی با عظمت امپراتوری، کوه هاي‌ آلپ سر بـه فلک کشیده جولیان، قلعه هاي‌ کارت پستالی و زمین هاي‌ شراب گردان بردا «کـه اتفاقاً محصولی عالی تولید می کنند».

 

7. قطب جنوب در حالت طبیعی آن

بهترین سفرهای بین المللی دنیا در سال 2023

قاره سفید با جمعیتی از محققان علمی و پنگوئن ها یکی از دورافتاده ترین مقاصدی اسـت کـه یک مسافر می تواند تجربه کند. از آنجایی کـه توسط قوانین بین المللی تنظیم می شود، گردشگری بیش از حد – در حال حاضر – موضوعی نیست.

 

متأسفانه تغییرات اقلیمی همان‌ گونه یک نگرانی عمده اسـت و قطب جنوب یکی از مکان‌هایي روی زمین اسـت کـه اثرات ان؛ چه فعلی و چه بالفعل، بسیار نگران‌کننده اسـت. این اضطرار بیشتر باعث شده اسـت کـه مجموعه‌اي از تجهیزات مسافرتی مسئول بـه ارائه ماجراجویی‌هاي‌ پایدار در آنجا بپردازند، بـه این امید کـه بازدیدکنندگان مجذوب زیبایی ناهموار و یخی قطب جنوب شوند و تلاش خودرا برای حفظ ان برای نسل‌هاي‌ آینده دوچندان کنند.

 

8. فرهنگ و آشپزی در ژاپن

بهترین سفرهای بین المللی دنیا در سال 2023

کشوری کـه بـه یک‌باره غرق در سنت ودر آغوش آینده اسـت. یکی از محبوب ترین غذا هاي دنیا. ساختمان‌هاي‌ مرتفع شیشه‌اي و فولادی مشرف بـه معابد تاریخی و کوه فوجی در دوردست. ژاپن تمام جعبه ها را برای مسافرانی کـه در جستجوی محرک فرهنگی هستند بررسی می کند.

 

ودر حالی کـه ما نتوانستیم در المپیک امسال شرکت کنیم، هنوز هم می توان بـه دیدارهای آینده نگاه کرد. یک سفر جامع در این جا شامل زمان در توکیو «بزرگ ترین کلان شهر جهان»؛ کیوتو «معروف بـه معابدش»؛ بناهای تاریخی هیروشیما و کوه فوجی، با شب‌ها در ریوکان‌هاي‌ آرامش‌بخش اسـت.

 

9. بهترین های ایتالیا

بهترین سفرهای بین المللی دنیا در سال 2023

سفر ایده آل ایتالیا دارای تغییرات زیادی اسـت: رم بـه فلورانس تا ونیز. ساحل آمالفی و کاپری؛ حومه توسکانی بـه علاوه میلان و دریاچه کومو یا دولومیت. Puglia و Sicily… گزینه‌ها و ترکیب‌ها بی‌پایان هستند، هر کدام با یک دست پر از جوانب مثبت و حتی یک مخالف در دست دیگر. یکی از مواردی کـه باید در موارد منفی درنظر داشته باشید

 

فهرست آرزوهای ایتالیایی خودرا درنظر بگیرید: ایجاد تعادل بین روزهای پرفرهنگ در شهرها و شهر های تاریخی ان با صرف زمان صرف شده در ایتالیا. این می تواند بـه معنای پرپیچ و خم شدن در خیابان هاي‌ باستانی همان شهرها یا جسارت بـه داخل کشور، سواحل یا کوه ها باشد. برای کمک بـه برنامه ریزی سفری کـه مطابق با علایق و ترجیحات شـما باشد، با طراح سفر خود تماس بگیرید.

 

10. اکتشافات چند لایه در کامبوج

بهترین سفرهای بین المللی دنیا در سال 2023

عده اي از تأثیرگذارترین مجتمع‌هاي‌ ویرانه‌هاي‌ جهان، همراه با جامعه‌اي عمیقاً معنوی و تاریخی پیچیده، کامبوج را بـه یک سفر بلیط بزرگ ارزشمند برای همه ی تبدیل کرده اسـت. برنامه سفر در این جا ترکیبی از توقف‌ها در سیم ریپ، نزدیک مجتمع باورنکردنی آنگکور، و همچنین بـه پنوم پن، پایتخت پرهیاهو و هنری کشور با بناهای یادبود و موزه‌هایي اسـت کـه باید از ان بازدید کرد و بـه گذشته نه چندان دور رژیم خمرهای سرخ اختصاص دارد. ودر امتداد ساحل، جزایر گرمسیری پناهگاه‌هاي‌ مجلل و روح‌بخشی هستند.

 

11. شفق شمالی در اسکاندیناوی

بهترین سفرهای بین المللی دنیا در سال 2023

هیچ مکانی نمی‌تواند تضمینی برای دیدن بزرگ ترین نمایش نوری طبیعت باشد، اما نواحی شمالی اسکاندیناوی دارای سابقه ستاره اي هستند – همراه با عده اي از خواص قطبی مورد علاقه شـما. در طول ماه‌هاي‌ زمستان، روزها کوتاه هستند، اما پر از فعالیت‌هایي مانند کفش‌بازی برفی، سورتمه سواری با سگ و اسکی صحرایی.

 

و غروب آفتاب بیاید – در اوایل ساعت 2:00 بعد از ظهر. در برخی نقاط – جادوی انتظار وجوددارد، زیرا مسافران منتظر شفق قطبی هستند کـه در آسمان شب می رقصند. ما عاشق ترکیب سفر بـه شمال اسکاندیناوی «از جمله در نروژ و همچنین فنلاند و سوئد لاپلند» با توقف در شهر های جنوبی منطقه مانند اسلو، استکهلم و هلسینکی هستیم.

 

بیشتر بخوانید: 15 نکته مهم برای سفر رفتن به تنهایی

 

12. اضافه بار فرهنگی و سبک در مکزیکوسیتی

بهترین سفرهای بین المللی دنیا در سال 2023

مکان‌هاي‌ کمی مانند مکزیکو سیتی – قدیمی ترین پایتخت قاره ایالات امریکا، یکی از پرجمعیت‌ترین شهر های جهان و یک گریز شهری مورد علاقه همه ی – الهام‌بخش و شعله‌ور حواس هستند. دهه هاي‌ اخیر یک رنسانس مدرن را بـه ارمغان آورده اسـت کـه هم میراث فرهنگی کشور مکزیک و هم نوآوری هاي‌ معاصر ان را جشن میگیرد.

 

این شهر دارای مجموعه‌اي خیره‌کننده از موزه‌ها و گالری‌هاي‌ دیدنی، فروشگاه‌هاي‌ با طراحی بالا و یک صحنه غذایی معروف در سطح جهانی اسـت کـه شامل عده اي از رستوران‌هاي‌ با غذای خوب و غذا هاي خیابانی می شود. مکزیکو سیتی کـه از نظر اندازه و وسعت بسیار زیاد اسـت، مسافران را برای بازدیدهای متعدد جذب می کند، بنابر این انها می توانند لایه هاي‌ متعدد شهر را کشف کنند.

 

13. خلوتگاه پیاده روی معنوی در بوتان

بهترین سفرهای بین المللی دنیا در سال 2023

در اعماق هیمالیا، جذابیت بوتان دو جنبه دارد: فرهنگ شگفت انگیز ان کـه بـه لطف قرن ها انزوا – کـه توسط جغرافیا از جهان دور شده بود – با افتخار متمایز باقیمانده اسـت و مناظر کوهستانی خیره کننده ان.

 

بازدیدهای ایده‌آل از این جا شامل توقف در چندین دره، پیاده‌روی روزانه از طریق کوهپایه‌ها برای دیدن معابد، صومعه‌ها و زیارتگاه‌هاي‌ بودایی، از جمله آشیانه ببر نمادین، و اقامت در اقامتگاه‌هاي‌ کوهستانی شیک و روح‌انگیز در طول مسیر اسـت.

 

14. سفر در زمان در مصر

بهترین سفرهای بین المللی دنیا در سال 2023

تعداد کمی از مقاصد بـه مسافران اجازه می‌دهد تا وزن تاریخ را بـه اندازه مصر حس کنند. گستره ي وجودی ان ذهن را درگیر می کند: سلطنت کلئوپاترا سال‌ها بـه فرود ماه نزدیک تر اسـت تا ساخت اهرام در جیزه. این کشور همچنین بیش از یک سوم از کل آثار باستانی جهان را در خود جای داده اسـت و باستان شناسان بـه کشف بیشتر این آثار ادامه می دهند: نوامبر گذشته، مصر شناسان کشف بیش از 100 مومیایی تقریبا کاملاً حفظ شده در سقارا را اعلام کردند ودر آوریل امسال، یک مومیایی 3000 ساله کشف شد.

 

شهر گم شده در نزدیکی اقصر کشف شد. تا پایان سال 2022؛ موزه بزرگ مصر مورد انتظار و با تأخیر زیادی قرار اسـت بالاخره افتتاح شود.

 

15. فرار روحی در مغولستان

بهترین سفرهای بین المللی دنیا در سال 2023

مغولستان نیز مانند بوتان مقصدی افسانه اي اسـت. این کشور کـه در دشت هاي‌ وسیع استپی در شمال صحرای گبی گسترده شده اسـت، کم تراکم ترین کشور جهان اسـت. خارج از پایتخت، اولان‌باتور، احساس میکند – و عمدتاً خالی اسـت – با تعداد کمی از مردم، سازه‌ها یا حتی درختان.

 

دقیقا همین حس انزوا اسـت کـه مسافران را بـه خود جذب می کند. بازدیدکنندگان در این جا میتوانند سکوت و سکون واقعی را تجربه کنند، در حالی کـه با میراث فرهنگی غنی مواجه می شوند کـه سنت‌هاي‌ خودرا کـه طی قرن‌ها منتقل شده حفظ میکند.

 

16. تکامل در نما در گالاپاگوس

بهترین سفرهای بین المللی دنیا در سال 2023

چارلز داروین زمانی کـه درسال 1859 کتاب “منشاء گونه ها” را منتشر کرد، بـه قرار دادن گالاپاگوس روی نقشه مسافران کمک کرد. بیش از 150 سال بعد، این مجمع الجزایر آتشفشانی منزوی در اقیانوس آرام، کـه اکنون بخشی از اکوادور اسـت، هنوز هم طبیعت گرایان و دوستداران طبیعت را بـه خود جذب می کند کـه خواهان طبیعتی غوطه ور هستند.

 

تجربه حیات وحش نقاط برجسته بومی شامل ایگوانای دریایی، پنگوئن گالاپاگوس و لاک پشت گالاپاگوس اسـت. بازدیدکنندگان می توانند یک پایگاه خانگی در یکی از جزایر ایجاد کنند، یا از طریق یک قایق بادبانی چارتر یا قایقرانی برنامه ریزی شده بـه جزیره پرش کنند.

 

17. پرو: Machu Picchu & Beyond

بهترین سفرهای بین المللی دنیا در سال 2023

ماچو پیچو در رویاهای سفر تعداد زیادی از جت ستترها بـه طور برجسته اي نقش دارد. خرابه‌هاي‌ بالای کوه، کـه قدمت ان‌ها بـه دهه 1450 میرسد، اغلب جاذبه اصلی هستند، و تعداد زیادی از افراد هم از پیاده‌روی در مسیر اینکا لذت برده‌اند و هم از قطار افسانه‌اي Hiram Bingham از بلموند برای رسیدن بـه آنجا لذت برده‌اند.

 

اما پرو بسیار فراتر از میراث جهانی یونسکو اسـت. نه تنها ویرانه‌هاي‌ کمتر متداول اینکاها در سرتاسر دره مقدس وجوددارد، بلکه شهر های جذابی مانند کوسکو و لیما کـه اغلب نادیده گرفته میشود، مکه رو بـه رشد برای افراد خوش‌خوراک نیز وجوددارد. بـه علاوه، مسافران می توانند بـه سرچشمه هاي‌ آمازون رفته ودر دریاچه تیتیکاکا شنا کنند.

 

18. جهان های چندگانه شیلی

بهترین سفرهای بین المللی دنیا در سال 2023

شیلی کـه در عریض ترین نقطه خود بـه سختی 200 مایل را در بر می‌گیرد، در عین حال 2600 مایل از شمال بـه جنوب امتداد دارد، یک معما اسـت. در صحرای آتاکاما در ارتفاع بالا، دشت‌هاي‌ نمک و تپه‌هاي‌ قرمز مریخ‌مانند بـه آند می رسند. در امتداد ساحل، بازدیدکنندگان می توانند عده اي از شگفت انگیزترین سواحل آمریکای جنوبی و شهر های ماهیگیری رنگارنگ را بیابند.

 

پاتاگونیا یک بیابان سرسبز از کوه هاي‌ غلتان، آبدره ها و یخچال هاي‌ طبیعی اسـت. و سانتیاگو دو شیلی یکی از مدرن‌ترین کلان‌شهر های جهان اسـت کـه عده اي از بلندترین قله‌هاي‌ آند، پس‌زمینه‌اي را برای افق بلندمرتبه‌هاي‌ ان تشکیل میدهند. سفر عالی در این جا از این مناطق متمایز لذت میبرد و مسافرانی را می بیند کـه یک تور جامع در سراسر کشور را آغاز می کنند، با گزینه‌اي برای اضافه کردن بـه جزیره ایستر یا کشور شراب آرژانتین در مندوزا.

 

19. انعطاف‌پذیری فرهنگی و برخورد میمون‌های بزرگ در رواندا

بهترین سفرهای بین المللی دنیا در سال 2023

ما حدود 96 و 98 درصد از DNA خودرا بـه ترتیب با گوریل ها و شامپانزه ها بـه اشتراک می‌گذاریم و دیدن آن ها در زیستگاه طبیعی آن ها یک هدف زندگی برای تعداد زیادی از مردم اسـت. این تجربه شامل پیاده روی از یکی از اقامتگاه هاي‌ رواندا بـه پارک هاي‌ ملی اسـت، جایی کـه گوریل ها و شامپانزه هاي‌ در معرض خطر زندگی اجتماعی خودرا پنهان در جنگل هاي‌ انبوه کوهستانی انجام می دهند.

 

چیزی کـه تعداد زیادی از مسافران نمیدانند این اسـت کـه سفر نقش مهمی در محافظت از گوریل ها و شامپانزه ها ایفا می کند. بازدیدها بـه تأمین مالی تلاش‌هاي‌ حیاتی حفاظت کمک میکند، و همچنین اقتصادها و جوامع محلی را از شکار غیرقانونی بـه سمت شیوه‌هاي‌ پایدارتر منحرف می کند. اما بازدید از رواندا همیشه باید شامل کیگالی باشد، نه فقط برای بازدید هوشیارانه از بنای یادبود نسل کشی کیگالی «یکی از ضروریات»؛ بلکه برای نگاهی بـه رواندا امروزی.

 

مردم رواندا همان‌ گونه قلب خودرا بـه روی افراد خارجی باز می کنند و داستان هاي‌ خودرا از وحشت سال 1994 و سال هاي‌ پس از ان بـه اشتراک می گذارند، زیرا انها برای یک ماموریت مشترک گرد هم آمدند: صلح پایدار و معنادار. 

 

20. پیروی از دوران باستان در یونان

بهترین سفرهای بین المللی دنیا در سال 2023

یونان نیز مانند مصر جایگاه ویژه اي در قلب دوستداران تاریخ دارد. آتن، البته، هم بـه خاطر ویرانه هاي‌ باورنکردنی اش در داخل و اطراف شهر و هم بـه خاطر انرژی آرام و جهان وطنی اش یک امر ضروری اسـت. اما حتی مقاصد ساحلی معاصر نیز پیوندهایی با گذشته دارند.

 

میکونوس بهترین پایگاه خانگی برای بازدید از دلوس، یکی از قدرتمندترین شهر های تجاری در مدیترانه باستان، و زادگاه اساطیری خدایان دو قلوی آپولو و آرتمیس اسـت. در همین حال، سانتورینی بـه طور بالفعل محل شهر گم شده آتلانتیس اسـت. بازدید از ویرانه‌هاي‌ دلفی و المپ در پلوپونز و همچنین کنوسوس در کرت را میتوان با اقامت‌هاي‌ شگفت‌انگیز در تفرجگاه ترکیب کرد. 

 

21. سافاری، شراب، هنر و گشت و گذار در آفریقای جنوبی

بهترین سفرهای بین المللی دنیا در سال 2023

آفریقای جنوبی همان چیزی اسـت کـه ما ان را مقصد “اسلم دانک” می نامیم: تقریبا برای هر نوع مسافری، این کشور چیزی ارائه میدهد کـه ارزش سفر را دارد. و اغلب، چیزی غیر از این دنیا شگفت انگیز اسـت. البته، عده اي از بهترین تماشای حیات وحش آفریقا در کلبه‌ها و کمپ‌هاي‌ چادری، از کروگر تا کوازولو-ناتال، وجوددارد.

 

فراتر از بوته، بازدیدکنندگان می توانند روزها رابا عبور از Winelands سرسبز، رانندگی در امتداد مسیر باغ ساحلی و گشت و گذار در ژوهانسبورگ و کیپ تاون بگذرانند. این دو شهر مطالعه‌اي از تضادها هستند: هردو بـه قطب‌هاي‌ هنری جهانی تبدیل شده‌اند، با این حال تاریخ‌ها و صحنه‌هاي‌ آشپزی متفاوتی دارند.

 

22. Adventure Overdrive در نیوزلند

بهترین سفرهای بین المللی دنیا در سال 2023

ارباب حلقه ها نیوزلند را در اوایل دهه 2000 محبوب کرد و ان را بـه عنوان یکی از خیره کننده ترین مقاصد بصری جهان تثبیت کرد. دو دهه بعد – و بیش از یکسال از زمانی کـه توانستیم از ان بازدید کنیم – این کشور هنوز در ذهن ماست.

 

این هتل در صدر فهرست آرزوهای تعداد زیادی از ماجراجویان قرار دارد، با هلی اسکی، پرواز ماهیگیری، کوهنوردی در کوه، و گشت و گذار در آتشفشان کـه در معرض عده اي از هتل هاي‌ صمیمی و مورد ستایش ما قراردارند. نخستین بازدیدکنندگانی کـه برای نخستین بار میخواهند زمانی را در جزایر شمالی و جنوبی، با مناظر بسیار متفاوت، برنامه‌ریزی کنند. 

 

23. سفری چند حسی به هند

بهترین سفرهای بین المللی دنیا در سال 2023

ما مشتاقانه منتظر بازگشت بـه هند هستیم. ترکیب مسموم کننده و چندحسی فرهنگ، رنگ و غذا، با تاریخ پیچیده و صحنه پر جنب و جوش معاصر، ان را بـه مقصدی همیشه مورد علاقه برای بسیاری در جامعه تبدیل کرده اسـت.

 

این کشور عظیم خانه عده اي از بزرگ ترین و متمایزترین شهر های جهان مانند دهلی، آگرا، جیپور، اودایپور و بمبئی اسـت، و یک سفر رویایی در این جا برای کاوش هر یک زمان می برد – بـه علاوه توقف در پارک هاي‌ زیبا برای حیات وحش دیدنی، از جمله ببر گریزان و بین بازدید از مکان‌هایي مانند تاج محل و هوا محل، باید یک یا دو روز را صرفاً برای استراحت در هتل‌هاي‌ قصری این کشور اختصاص دهید. 

 

بیشتر بخوانید: چرا بهتر است با تور به سفر برویم؟

 

در پایان

همه ی همان سفری را دارند کـه همیشه برنامه ریزی میکردند، سفری کـه برای همیشه در فهرست سطل آنهاست، و التماس می کند کـه تیک دار شود. چی؟ شـما ندارید؟ خوب، دراین صورت، ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب چند پیشنهاد برای بهترین سفر های یک عمر در سیاره آبی دادیم.

جدیدترین مطالب سایت