بهترین شهر برای سفر بر اساس ماه تولدتان + عکس

بهترین شهر برای سفر بر اساس ماه تولدتان + عکس

بهترین شهر برای سفر : فقط بـه این دلیل که بالای 50 سال سن دارید، نباید سرعت تان در انجام دادن کارها کم شود. برعکس می‌توانید فعالیت و سرگرمی داشته باشید. بـه گفته اخترشناسان دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب بـه شـما میگوییم که باید سال هاي‌ بازنشستگی خودرا کجا بگذرانید.

 

شهری که باید بر اساس ماه تولد خود در آن بازنشسته شوید

چه کسی رویای بازنشستگی را نمی‌بیند؟ پس از سالها کار سخت و انجام کارهای روزمره، هیچ چیز هیجان‌انگیزتر از فصل بعدی زندگی نیست. چه دوران بازنشستگی ایده‌آل شـما شامل نوشیدن کوکتل و استراحت دریک ساحل شنی سفید باشد یا تماشای نهنگ در سواحل صخره‌اي یک شهر کوچک اروپایی، شهری وجوددارد که منتظر اسـت بـه شـما نشان دهد که زندگی می تواند تازه بعد از 65 سالگی شروع شود.

 

مطمئن نیستید کدام منطقه برای شـما بهترین اسـت، چرا برای راهنمایی بـه ستاره ها نگاه نمیکنید؟ بـه خواندن ادامه دهید تا از یک ستاره شناس در مورد شهری که باید در ان بازنشسته شوید، بر اساس علامت زودیاک خود بشنوید.

 

بیشتر بخوانید: سرگرمی های متنوع بعد از بازنشستگی

 

فروردین: شهر نیویورک

بهترین شهر برای سفر بر اساس ماه تولدتان + عکس

انگار بازنشستگی قرار اسـت سرعت شـما را کم کند، فروردین! شـما یک حرکت دهنده و تکان دهنده هستید که همیشه بـه دنبال امتحان چیزهای جدید هستید. جاه طلبی در حرفه شـما بـه خوبی برای شـما مناسب بود، و اکنون بـه دنبال مکانی برای بازنشستگی هستید که بتوانید مهمانی را ادامه دهید.

 

چرا خانه خودرا در شهری بـه خاطر غذا هاي لذیذ و زندگی شبانه پر انرژی اش مشهور نکنید؟ از خیابان‌هاي‌ شهر شلوغ و سرشار از فرهنگ گرفته تا بارهای مد روز که تا ساعات اولیه صبح باز هستند، لحظه‌اي از کسالت در شهر نیویورک نخواهید داشت.

 

اردیبهشت: لیون، فرانسه

بهترین شهر برای سفر بر اساس ماه تولدتان + عکس

تو عجله اي برای بازنشستگی نداری، اردیبهشت. در واقع، شـما ترجیح میدهید از داشتن یک روال ساختاریافته برای ساختن زندگی خود لذت ببرید. با این حال، شـما اینقدر سخت کار نکردید که در جایی افسانه اي بازنشسته نشوید. هنگامیکه در نهایت خودرا برای لذت بردن از سبک زندگی آرام تری پیدا کردید، چرا طرف زهره خودرا در آغوش نگیرید ودر رمانتیک ترین کشور روی زمین بازنشسته نشوید؟

 

البته، پاریس برای سلیقه شـما شلوغ اسـت، اما لیون، با معماری تاریخی و صحنه غذای باورنکردنی خود، کاملاً عالی اسـت. یک آپارتمان کوچک تنبل را انتخاب کنید که در ان بتوانید یک روال تازه را بسازید.

 

خرداد: بارسلونا، اسپانیا

بهترین شهر برای سفر بر اساس ماه تولدتان + عکس

شب هاي‌ داغ در شهر چیزی اسـت که شـما دنبال ان هستید، و چه جایی بهتر از بارسلونا برای لذت بردن از همه ی چیز؟ این شهر ساحلی زیبا کمی از همه ی چیز دارد، دقیقا همان چیزی اسـت که شـما دوست دارید. چه ترجیح می‌دهید صبح زود در خیابان هاي‌ تاریخی قدم بزنید یا در کافه گوشه اي محلی شوید، فضای پر جنب و جوش و دوستانه بارسلون برای شخصیت اجتماعی و برون گرا شـما مناسب اسـت.

 

تیر: بوکا راتون، فلوریدا

بهترین شهر برای سفر بر اساس ماه تولدتان + عکس

انچه را که همه ی در مورد بیش از حد احساسی یا نمایشی بودن شـما می‌گویند را فراموش کنید، تیر. شـما در واقع یکی از آرام‌ترین نشانه‌هاي‌ زودیاک هستید و توانایی طبیعی سازگاری با هر مرحله از زندگی را دارید. وقتی نوبت بـه انتخاب مکان مناسب برای بازنشستگی می رسد، تنها چیزی که نیاز دارید منظره اي از اقیانوس، آب و هوای خوب و غذا هاي خوشمزه اسـت.

 

اگر گذراندن سال‌هاي‌ طلایی خود با خواندن رمان‌هاي‌ عاشقانه در ساحل رویایی بـه نظر می رسد، بوکا راتون مکان مناسبی برای شماست. شهر آرام فلوریدا دارای صحنه اجتماعی مناسبی اسـت که مطمئناً بـه نقطه مطلوبی دست مییابد.

 

مرداد: سیدنی، استرالیا

بهترین شهر برای سفر بر اساس ماه تولدتان + عکس

مرداد آماده اي تا آفتاب بگیری؟ اگر زندگی یک مهمانی اسـت، بازنشستگی را بزرگ ترین جشن از همه ی انها میبینید. شـما بـه دنبال کاهش سرعت نیستید، و ترجیح میدهید در جایی بازنشسته شوید که هوای آفتابی زیبا و فرصت هاي‌ فراوانی برای استفاده از وسایل خود دارد.

 

سیدنی که بـه خاطر سواحل مشهور جهانی و فرهنگ موج سواری شهرت دارد، هم سبک زندگی ساحلی آرام و هم صحنه اجتماعی پر جنب و جوشی دارد. با بیش از 300 روز آفتاب قابل مشاهده درسال، هیچ مکان بهتری برای درخشندگی شـما وجود ندارد.

 

شهریور: نشویل، تنسی

بهترین شهر برای سفر بر اساس ماه تولدتان + عکس

تو خیلی خاص هستی شهریور، اما این بـه این معنی نیست که راضی کردنت سخت اسـت. وقتی نوبت بـه همه ی چیز از سفارش روزانه قهوه گرفته تا گل هاي‌ مورد علاقه شـما می رسد، چیزهایی با کیفیت و ساده را دوست دارید.

 

بنابر این، مقصدهای مسافرتی مرسوم یا کلان شهر های شلوغی را که ممکن اسـت شـما را غافلگیر کنند را فراموش کنید، ودر عوض بـه شهری بازنشسته شوید که بـه‌خاطر موسیقی زنده، مردم محلی صمیمی، محله‌هاي‌ قابل پیاده‌روی و بسیاری موارد دیگر مشهور اسـت. با غذای خوب «مخصوصا باربیکیو!» و شایعات خوب در گوشه و کنار، همه ی چیزهایی را که برای استراحت و لذت بردن از سال‌هاي‌ اقامت در نشویل نیاز دارید، خواهید داشت.

 

بیشتر بخوانید: بهترین شغل‌ برای دوران بازنشستگی «شغل مناسب شما»

 

مهر: نیواورلئان، لوئیزیان

بهترین شهر برای سفر بر اساس ماه تولدتان + عکس

همه ی دوست دارند که شـما را طرفدار زودیاک، مهر صدا کنند. ودر حالی‌که ممکن اسـت این درست باشد، بـه این معنی نیست که شـما هم یک آدم مزاحم نیستید. شـما می دانید که خانه تعطیلات برای خود هزینه اي ندارد. زندگی همه ی چیز در مورد تعادل اسـت، چیزی که باید با مقصد بازنشستگی انتخابی خود بـه ان دست پیدا کنید.

 

شـما باید بـه طبیعت دسترسی داشته باشید، اما میخواهید یک صحنه اجتماعی شیک نیز داشته باشید. نیواورلئان ترکیبی جادویی از فرهنگ، مردم، زندگی شبانه و غیره اسـت، بنابر این شـما میتوانید کیک خودرا بخورید.

 

آبان: مدلین، کلمبیا

بهترین شهر برای سفر بر اساس ماه تولدتان + عکس

خشنود کردن تو سخت اسـت، آبان. تمایل شـما بـه مشاهده اول و دوم صحبت کردن «یا گاهی اوقات اصلاً» می تواند برخی افراد را بـه روشی غلط مالش دهد. اما حقیقت این اسـت که طبیعت محتاط شـما اغلب بـه اشتباه درک میشود. بنابر این، شـما بـه دنبال مکانی برای بازنشستگی هستید که بتوانید خودرا در ان پیدا کنید.

 

چرا زمانی را بـه کاوش در “شهر بهار ابدی” اختصاص نمی‌دهید و خودرا در بین عده اي از خیره کننده ترین مزارع گل، پناهگاه هاي‌ پروانه ها و ذخایر ارکیده غوطه ور نمی‌کنید؟ یک جواهر پنهان در بین مقاصد بازنشستگی، مدلین، کلمبیا، رمز و راز و جذابیت زیادی دارد که شـما را علاقه مند نگه می دارد.

 

آذر: توکیو، ژاپن

بهترین شهر برای سفر بر اساس ماه تولدتان + عکس

ترفند برای شـما این نیست که مکانی را برای بازنشستگی انتخاب کنید، بلکه یافتن جایی برای سکونت اسـت که قبلا کاوش نکرده اید! بیایید واقعی باشیم، بازنشستگی برای شـما تفاوت چندانی با زندگی عادی شـما نخواهد داشت. بـه احتمال زیاد بـه حذف همه ی چیز از فهرست خود ادامه میدهید و یکبار در زندگی با دوستان، خانواده و غریبه ها بـه ماجراجویی میپردازید.

 

اما شـما همان‌ گونه بـه یک پایگاه خانگی نیاز دارید و باید نزدیک یک فرودگاه بین المللی باشید. در یکی از چندین آپارتمان کوچک توکیو بـه سبک بازنشستگی. شـما فقط فضای کافی برای نگه داری وسایلتان دارید و قبل از این که دوباره بیایید چند ساعت بخوابید.

 

دی: دره ناپا، کالیفرنیا

بهترین شهر برای سفر بر اساس ماه تولدتان + عکس

از بین همه ی نشانه ها، احتمال این که پس انداز زودهنگام را برای بازنشستگی شروع کنید، بیشتر اسـت. عملی و کمی در راه شـما قرار دارد، لازم نیست موفقیت خودرا با بازنشستگی در جایی پر زرق و برق یا گرانقیمت نشان دهید. شـما ترجیح میدهید از پولی که بـه سختی بـه دست آورده اید برای خرید آرامش و حریم خصوصی مورد نیاز خود استفاده کنید.

 

اگر چه قیمت‌هاي‌ بالای دره ناپا ممکن اسـت برخی را منصرف کند، اما می دانید که بازنشستگی بـه سبک ارزان نیست. و با تمام مناظر باشکوه از کوه ها و تاکستان هاي‌ شراب مشهور جهانی درست در حیاط خلوت خود، میتوانید مطمئن باشید که این مقصد کلاسیک بازنشستگی ارزش هر پنی را دارد.

 

بهمن: سئول، کره جنوبی

بهترین شهر برای سفر بر اساس ماه تولدتان + عکس

یک روح دمدمی و مبتکر مانند شـما نمی‌تواند در هر جایی بازنشسته شود. سواحل شـما را خسته میکند، و کشور شراب برای اسنوب ها اسـت. شـما فردی هستید که در نوآوری و ارتباطات اجتماعی پیشرفت میکنید، که سئول، کره جنوبی را بـه یک مقصد عالی برای دوران بازنشستگی تبدیل میکند.

 

سئول با ترکیبی غنی از فرهنگ و فناوری مدرن، بـه سرعت بـه یکی از مد روزترین شهر های جهان تبدیل شده اسـت. هیچ کمبودی برای سرگرمی‌هاي‌ جدید هیجان‌انگیز و محافل اجتماعی وجود ندارد، و مطمئناً با جذب حالات مدرن شهر، یک یا دو چیز را در مورد ماندن درکنار بچه‌ها یاد خواهید گرفت.

 

اسفند: پورتلند، مین

بهترین شهر برای سفر بر اساس ماه تولدتان + عکس

اسفند ها سرشار از اشتیاق، ایده آل گرایی و خلاقیت هستند و بـه عنوان خیال پردازان زودیاک شناخته میشوند. شـما اغلب در مورد بازنشستگی در جایی نزدیک آب با شریک زندگی خود درکنار شـما خیال پردازی میکنید. بـه هرحال، زندگی چه ارزشی دارد اگر افرادی را نداشته باشید که ان رابا آن ها بـه اشتراک بگذارید؟

 

با درنظر گرفتن نیاز خود بـه هوس و عشق، چه راهی بهتر از گذراندن سال های طلایی خود در ساحل مین زیبا؟ با کافه‌هاي‌ بی‌پایان، مکان‌هاي‌ عاشقانه شب قرار ملاقات، و مناظر اقیانوس دریک لحظه دورتر، هیچ جایی مناسب‌تر برای دوران بازنشستگی شـما وجود ندارد.

 

بیشتر بخوانید: 9 ستاره هالیوود که بازنشته شدن «عکس»

 

در پایان

دوران بازنشستگی برای این نیست که یک گوشه بنشینید، بـه اتوبوس‌هایی که عبور و مرور می کنند نگاه کنید و تمام اوقات‌تان را بـه بیهودگی صرف بگذرانید. فرمول شادی خیلی ساده اسـت: با خانواده، دوستان و جامعه در ارتباط بمانید، سالم بمانید و از زندگی لذت ببرید

جدیدترین مطالب سایت