7 بهشت دنیا برای گردشگران خارجی

7 بهشت دنیا برای گردشگران خارجی

 بهشت دنیا برای گردشگران خارجی

 سالانه حدود هفت تا 10 میلیون ایرانی به سفر خارج از کشور می‌روند. تعداد زیادی از این سفرها با تور انجام می‌شود. تورهایی که مقصد انها گاه بهشت گردشگران خارجی هست.

 

از رم و واتیکان گرفته که حدود پنج میلیون تومان پول نیاز دارد تا سفر به کانادا که ارزان ترین تورهایش برای اقامتی 10 روزه حدود 17 میلیون تومان خرج روی دست تان میگذارد و مسافر را به تماشای تورنتو، ونکوور و گرچه آبشاری که از دوران کودکی درمورد اش عمده شنیده اید، می‌برد.

 

مشاهده کانگوروهای استرالیایی جزو مقصدهای ارزان قیمت به حساب می‌آید که حدود پنج میلیون تومان خرج روی دست تان می‌گذارد و مسافر را به تماشای تورنتو، ونکوور و گرچه آبشاری که از دوران کودکی درمورد اش عمده شنیده اید، میبرد. مشاهده کانگوروهای استرالیایی جزو مقصدهای ارزان قیمت به حساب می‌آید که حدود پنج میلیون تومان خرج روی دست تان میگذارد و درعوض می‌توانید دو شب را در ملبورن، چهار شب را در گلدکست و پنج شب را نیز در سیدنی بگذرانید.

 

1. بلغارستان

تورهای تفریحی بلغارستان شامل بازدید از شهر وارنا و بخارست میشود و اگر قصد داشته باشید دو نفره به این سفر بروید، در ارزان ترین مورد برای هر نفر حدود دو میلیون و چهارصد هزار تومان در می‌آید. گرچه با این قیمت، هتل تان چهار ستاره خواهدبود و فقط صبحانه را مهمان هتل هستید.

 

اقامت شما در بلغارستان، هفت شب و هشت روز طول خواهدکشید و در این مدت در گشت شهری اي که تور برای شما تدارک دیده، یک راهنمای فارسی زبان با شما خواهدبود. ویزا، بلیت رفت و برگشت و ترانسفر فرودگاهی هم با تور خواهدبود و از این بابت نگرانی خاصی نخواهید داشت.

 

7 بهشت دنیا برای گردشگران خارجی

گشت هاي این تور شامل تور شب بلغاری، گشت وارنا و دلفیناریوم، تور Nessebar شهر چهل کلیسا، تور کشتی دزدان دریایی، گشت بالچیک و کالیکرا، تور جیپ سافاری و پارک آبی Aquapolis هست که ارگ بخواهید در گشت و گذار حساب خود را از تور جدا کنید و هرکدام را جدا از تور بروید حدود 30 تا 40 دلار برای هر نفر هزینه دارد.

 

2. ایتالیا

ارزان ترین تور ایتالیا کمی بیش از پنج میلیون تومان هزینه بر می دارد و شما را فقط به مشاهده رم میبرد. اگر این تور را گزینش کنید، پنج روز و چهار شب در هتلی در رده قیمتی هتل هاي Hilton، اقامت خواهید داشت و هر روز صبح بوفه صبحانه رایگان خواهید داشت.

 

همینطور راهنمای محلی فارسی زبان همراهتان خواهد بود که هر روز شما را به مشاهده گوشه اي از جاذبه هاي رم می‌برد. سیمکارت رایگان و نقشه عمومی شهر رم شامل مشخصات کامل جاذبه هاي توریستی این شهر نیز به شما داده می‌شود.

 

7 بهشت دنیا برای گردشگران خارجی

اما اگر شرایط اقتصادی تان اجازه بدهد که کمی سر کیسه را شل تر کنید و مبلغ پرداختی خود را تا دو و حتی دو و نیم برابر بالا ببرید، میتوانید شهرهای ونیز، فلورانس و پیزا را هم به مقاصد سفر خود اضافه کنید.

 

3. کانادا

تورهای کانادا معمولا بین 10 تا 18 روز طول میکشید و در ارزان ترین مورد از تور 10 روزه، برای هر نفر حدود 17 میلیون تومان آب میخورد. در این تور شما 10 روز صبحانه را به طور رایگان در هتل میل می‌کنید. ناهار یک روز از سفر را در رستورانی گردان در کنار آبشار نیاگارا، ناهار روزی دیگر را در قله اي در کوه هاي Grouse Mountain و شام دو شب از سفر را هم در رستورانی ایرانی مهمان تور خواهید بود.

 

7 بهشت دنیا برای گردشگران خارجی

با این تور 17 میلیونی، یک روز کامل را به گشت و گذار در کنار آّبشار نیاگارا و پیاده روی و بازدید از Skylon خواهید گذراند. همینطور دیگر روزهای سفر را نیز به بازدید از مکان هایي مثل برج CN «سومین برج بلند جهان»، دانشگاه تورنتو،خیابان Unionville، جزیره زیبای ویکتوریا و پل معلق شهر ونکوور خواهید گذراند.

 

گرچه اگر باز هم دغدغه مالی نداشته باشید، میتوانید زمان ماندن خود در کانادا را تا هشت روز اکثر کنید و گشت و گذار در اتاوا، کبک، مونترال، ویکتوریا و کلگری «بنف» را هم تجربه کنید. برای این هشت روز اضافه نیز باید حدود هشت میلیون تومان اضافه تر پرداخت کنید.

 

4. تور ترکیبی به آلمان، سوییس، لهستان

در روزهای عادی سال پیدا کردن توری که فقط شامل کشور آلمان بشود سخت هست، مگر این که نمایشگاهی در یکی از شهرهای این کشور باشد که تور ویژه آن نمایشگاه گذاشته شود. تور کشور آلمان معمولا ترکیبی هست از تور این کشور با یک یا چند کشور همسایه اش، برای مثال تور کشور آلمان و سوییس یا کشور آلمان و لهستان و اتریش.

 

7 بهشت دنیا برای گردشگران خارجی

در یکی از ارزان ترین موردها میتوانید تور 9 روزه سوییس و کشور آلمان را با دو میلیون و نهصد هزار تومان گزینش کنید که چهار شب را در زوریخ و چهار شب را نیز در برلین سپری خواهید کرد.

 

دو روز از این هشت روز را به گشت زدن در برلین و دو روز را هم به گشت در زوریخ خواهید پرداخت و شب ها هم در هتلی چهار ستاره اقامت خواهید داشت. دیگر خدمات این تور شامل بلیت رفت و برگشت با پرواز قطری، ترانسفرهای فرودگاهی، پرواز داخلی، ویزای شینگن، بیمه، گشت هاي شهری به هرماه تورلیدر فارسی زبان و راهنمای محلی طبق برنامه تور هست.

 

گرچه اگر سوییس برایتان جذاب نیست، می‌توانید تور هفت روزه کشور آلمان و لهستان را گزینه کنید که کمی گران تر هست. در این تور سه شب را در برلین کشور آلمان و سه شب را نیز در ورشوی لهستان خواهید گذراند. قیمت تور حدود سه میلیون و 300 هزار تومان برای تان در می‌آید و در تمام روزهای سفر صبحانه رایگان خواهید داشت.

 

5. استرالیا

اگر استرالیا را بعنوان مقصد سفر خود گزینه کرده باشید و به دنبال تور مناسب میگردید، باید بدانید در یکی از ارزان ترین موردها باید برای سفری 13 روزه حدود پنج میلیون تومان بپردازید. در این تور دو شب را در ملبورن، چهار شب را در گلدکست و پنج شب را نیز در سیدنی خواهید گذراند.

 

7 بهشت دنیا برای گردشگران خارجی

این نکته را هم بدانید که اساسا تورهای زیادی برای استرالیا وجود ندارند و به همین علت قیمت ها هم تنوع زیادی ندارند، شاید یکی از گران ترین ها حدود شش میلیون تومان هزینه روی دست تان بگذارد. گرچه اگر نوروز را برای سفر گزینش کرده باشید، قیمت تورهای استرالیا تا هفت یا هشت میلیون تومان نیز بالا میرود.

 

6. انگلستان

سفر به انگلستان عمده ارزان نیست و در یکی از ارزان ترین تورها باید بیش از 14 میلیون تومان بپردازید. سفری به طول 10 روز و 9 شب که در آن شهرهای لندن و ویندسور را خواهید گشت و هر روز صبحانه رایگان خواهید داشت. دو وعده شام و سه وعده ناهار هم مهمان تور خواهید بود و راهنمای محلی فارسی زبان هم شما را همراهی خواهدکرد.

 

7 بهشت دنیا برای گردشگران خارجی

 

سیمکارت رایگان، بلیت رایگان اتوبوس و متروی لندن در مناطق یک و دوی این شهر از دیگر خدمات این تور هست. در این تور 14 میلیونی از کاخ باکینگهام، مراسم تعویض گارد، پارلمان بریتانیا، برج ساعت بیگ بن، کلیسای وست مینستر، چرخ و فلک لندن، موزه بریتانیا، برج و پل متحرک لندن، میدان ترافلگار و پیکادلی، هایدپارک، مادام توسو، موزه تاریخ طبیعی و شرلوک هولمز، آکواریوم لندن، تئاتر شکسپیر، گالری هنر مدرن Tate و رویال آلبرت هال بازدید خواهید کرد.

 

در بخش دیگری از سفر، سوار بر کشتی کروز از روی رودخانه تمیز لندن خواهید گذشت و جاذبه هاي توریستی ساحل رودخانه تمیز لندن، الیزابت اسکیت، تئاتر ملی، بازار گاربریل، میلنیوم بریج، کلیسای تاریخی سنت جیمز، رستوران هاي سنتی لندن، موزه تات، تئاتر شکسپیر، بازارچه هاي محلی و تعداد زیادی از گنجینه هاي مخفی ساحل تیمز را خواهید گشت. به علاوه حضور در کاخ سلطنتی بریتانیا، Windsor را نیز تجربه خواهید کرد.

 

در صورتی که حدود هشت میلیون اکثر پول داشته باشید میتوانید تور دیگری را گزینش کنید که به جز لندن به شهرهای یورک، کاردیف و ادینبورو هم میرود.

 

7. اسپانیا

یکی از ارزان ترین تورها به مقصد اسپانیا حدود هفت روز و شش شب به طول می انجامد و بیش از هشت میلیون و پانصد هزار تومان هزینه دارد و به اهالی فوتبال هم توصیه میشود، چون فقط به شهرهای مادرید و بارسلون می‌رود. در طول مدت اقامت، صبحانه را به صورت بوفه و رایگان میل میکنید. خدمات این تور از کمک کردن به شما برای دریافت ویزا آغاز می‌شود و تا ترانسفر شما به فرودگاه جهت بازگشت به ایران ادامه خواهدداشت.

 

7 بهشت دنیا برای گردشگران خارجی

 

در شهر بارسلون اسپانیا از مکان هایي نظیر پلازا کاتالونیا، آثار تاریخی و مدیترانه اي بلوار مشهور پاسج گراسیا، بنای مشهور لاپدریرا و کازا بالیو گائودی و کلیسای قرون وسطای جامع ساگرادا فامیلیا بازدید خواهید کرد و در منطقه اگزامپل گشت خواهید زد و بنای پلاسا رئال را خواهید دید.

 

همینطور مکان هایي نظیر موزه هنر ملی کاتالان و کلیسای جامعه شهر با معماری سبک گوتیک قرون وسطا را نیز از دست نخواهید داد و در بناهای پلاسا رئال و ساحل بارسلونا استراحت خواهید کرد.

 

همینطور در مادرید نیز از قصر موزه پرادو، پلازا اسپانیا، آثار تاریخ و نئوکلاسیک پوئر تا د آلکالا، چشمه عشاق پار کوئه، پارلمان اسپانیا و کاخ سلطنتی اسپانیا بازدید خواهید کرد. اگر در اسپانیا هم بخواهید مدت سفر خود را دو برابر کنید و والنسیا را هم به شهرهای مقصد خود اضافه کنید، باید چیزی حدود 17 میلیون تومان بپردازید.

 

جدیدترین مطالب سایت