بهترین هتل های جهان را بشناسید

بهترین هتل های جهان را بشناسید

10 تا از برترین هتل های جهان را در اینجا به شما معرفی خواهیم نمود. به گزارش تالاب این هتل ها بر اساس فاکتورهایی همچون طراحی داخلی و خارجی، خدمات، سازگاری با محیط زیست و هزینه ها معرفی شده است.

 

هتل «میهیر گره» (Mihir Garh) در راجستان هند
این هتل در قلب بیابان جادهاپور هندوستان، بیشتر به هتلی شنی در سراب به نظر می رسد. بیش از ۱۵۰ سنگ تراش و صنعتگر به مدت ۲ سال برای ارائه زیباترین معماری هزار و یک شب فعالیت کرده اند. این هتل علاوه بر نمای بیرونی، اتاقهایی با زیباترین معماری عربی – هندی بهره گرفته است. گفته می شود طراحی داخلی این هتل از معماری قبیله بیشونی هندوستان اقتباس شده است. مسافرانی که به طبیعت مرموز بیابان علاقه دارند می توانند با اقامت در این هتل به کاووش در دنیای پر رمز و راز کویر بپردازند.

بهترین هتل های جهان را بشناسید

«سیاره بائوباب» (planet baobab) در گوئتا، بوتسوانا
«سیاره بائوباب» در حوالی دشت نمک گوئتا در کشور آفریقای بوتسوانا قرار دارد. این هتل ترکیبی از معماری سنتی قبایل آفریقا است که به شکل کلبه های کاهی در میان قبایل دور از تمدن آفریقا بنا شده است. علی رغم طراحی سنتی و غیر مدرن، تمامی تجهیزات و فناوری روز دنیا در این هتل مهیا است. اتاقهای هتل تماما از معماری سنتی قبایل آفریقا بهره برده و خدمه آن نیز با پوششی شبیه به اقوام بدوی آفریقا خدمات رسانی می کنند.

بهترین هتل های جهان را بشناسید

«پرندی پارت» (prendi part) در بولوینا ، ایتالیا
«پرندی پارت» با معماری خاص قرون وسطی، بیشتر به مخفی گاهی برای عشاق شباهت دارد. قدمت این هتل به قرن ۱۷ میلادی باز می گردد و ساختمان هتل قبل از جذب مسافر، یک زندانی مذهبی محسوب می شده و از برجی به ارتفاع ۶۰ متر برخوردار است. این برج که زمانی برای اعدام کاربرد داشته امروزه به مکانی برای تماشای شهر تبدیل شده است. نقاشی های به جا مانده روی دیوارهای هتل نیز با ۳۰۰ سال قدمت به زندانیان آن دوره باز می گردد.

بهترین هتل های جهان را بشناسید

قصر آل سراب (Qasr Al Sarab) در امارات متحده عربی
قصر آل سراب در امارات عربی مکانی برای مشتاقان کویر، خورشید داغ صحرا، شن و معماری اسلامی است. کنگره های کوچک ساختمان قلعه مانند هتل، فرشهای دیواری،‌پرده های مجلل، فانوسهای فلزی و دربهای چوبی حاکی از اقتباس از معماری اسلامی در ساخت این هتل است.

بهترین هتل های جهان را بشناسید

«کرادل مانتن لاج» در تاسمانی استرالیا
«کرادل مانتن لاج» در طبیعت توندرایی تاسمانی بنا شده و مسافران در کنار دسترسی به بهترین سوئیت ها و اتاقهای هتل، می توانند از غذاهای اورگانیک منطقه و آسمان آبی پر رنگ لذت ببرند. پوشش گیاهی متفاوت منطقه تاسمانی از مهمترین عوامل جذب گردشگر است.

بهترین هتل های جهان را بشناسید

فری اسپریت اسفریس (Free spirit spheres) در بریتیش کلمبیا، کانادا
«فری اسپریت اسفریس» در منطقه جنگلی بریتیش کلمبیا ساخته شده است و اتاقهای هتل در میان انبوه جنگلهای سر به فلک کشیده بنا شده است. حرکت و تاب خوردن، طنابهای زخیم در میان درختان، این هتل را به مکان مورد علاقه ماجراجویان تبدیل کرده است.

بهترین هتل های جهان را بشناسید

«هتل تاشکوناک» (Tskonak) در کاپادوکیه، ترکیه
«تاشکوناک» در روستای «گورمه» کاپادوکیه بنا شده است و از معماری روستایی بهره برده است. آنچه این هتل را در فهرست لونلی پلانت قرار داده شومینه های داخل دیوار، معماری عثمانی و طراحی روستایی و اثاثیه قدیمی و کلاسیک است. غذاهای سرو شده در این هتل از مواد اولیه کاملا طبیعی و خانگی است. این هتل ۱۰ اتاق دارد و مسافرانی که به مکانهای آرام با غذاهای دلچسب اهمیت می دهند، به این هتل مراجعت می کنند.

بهترین هتل های جهان را بشناسید

«تونگا بیچ لاج» در تالاب «ایسیمانگانپرو» آفریقای جنوبی
مسافرانی که مشتاق کاووش در حیات وحش آفریقای جنوبی هستند در این هتل اقامت می کنند. تونگا یکی از هتلهای سازگار با طبیعت است که در کنار ارائه کابینهای کلبه ای، مکان مناسبی برای استفاده از آب گرمهای منطقه است.

بهترین هتل های جهان را بشناسید

«هتل فانوس ساگرتیس» (Saugerties) در نیویورک آمریکا
«ساگرتیس» یک فانوس دریایی متعلق به سال ۱۸۶۹ است که در ۱۰۰ مایلی شهر نیویورک قرار دارد. این فانوس دریایی، از ۲۵ اتاق ساخته شده و مکان مناسبی برای مسافران بیمار و کاوشگران کهکشان و ستارگان است.

بهترین هتل های جهان را بشناسید

هتل درختی «گیبون» در بوکئو لائوس
کابینهای این هتل درختی در میان درختان سر به فلک کشیده بوکئو بنا شده است. نور اتاقها بیشتر با شمع و مشعل تأمین می شود و مسافران با کمک طناب از بالای درختان تردد می کنند.این دیگه آخرشه !!!!

بهترین هتل های جهان را بشناسید
 
 
مطالب مرتبط:

وحشتناک ترین هتل دنیا را ببینید (تصاویر)

هتل عباسی کهن ترین هتل جهان در اصفهان

تصاویر زیبا از اولین هتل 5 ستاره در زیر دریا

هتل زیبا و لوکس شناور روی آب در صربستان + تصاویر

 

جدیدترین مطالب سایت