بهترین هتل های بمبئی هند (10 هتل)

بهترین هتل های بمبئی هند (10 هتل)

هتل هاي‌ بمبئی هند : از مقاصد لوکس مدرن گرفته تا مکان‌هاي‌ هیپستر و عظمت دوران استعمار، بهترین هتل‌ها در بمبئی مسافران را بـه وجد خواهند آورد. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از بهترین هتل هاي‌ بمبئی در هند را منتشر کرده ایم.

 

10 هتل برتر بمبئی هند

آیا می‌دانستید بمبئی از ادغام هفت جزیره مجزا بـه وجود آمده اسـت؟ در دهه 1780 بود کـه ویلیام هورنبی، فرماندار وقت بمبئی، فرآیند احیاء را آغاز کرد ودر نهایت هفت ورودی را بـه یک دیگر متصل کرد. واضح اسـت کـه تاریخچه زیادی در سرتاسر شهر وجوددارد کـه باید درباره ان بیاموزید و چه راهی بهتر از اقامت در یکی از بهترین هتل‌هاي‌ بمبئی با افرادی کـه میتوانند اطلاعات خودی را داشته باشند، کشف کنید؟

 

گزینه‌ها فراوان اسـت: با اقامت در اتاقی مشرف بـه صندلی بی‌پایان عربی، بهترین استفاده را از شهر ساحلی ببرید یا یکی را در مجاورت جدید ترین پروژه‌هاي‌ زیربنایی کـه منظره محلی را تغییر می دهند، انتخاب کنید. ممکن اسـت بخواهید با رزرو اقامت در هتلی متعلق بـه قرن نوزدهم بـه گذشته استعماری شهر بازگردید، اما اگر فهرست مکان‌هاي‌ دیدنی شـما میتواند یک دفترچه خاطرات را پر کند، ممکن اسـت بخواهید در ملکی مرکزی‌تر بخوابید.

 

برای مهمانی شبانه هیجان دارید؟ هتلی را در حومه شهر باندرا بیابید و مطمئن شوید کـه با فهرست زندگی شبانه بمبئی ما مشورت کنید و بهترین میخانه ها و کلوب هاي‌ اطراف شهر را برجسته کنید. اگر بر این عقیده هستید کـه سفر مقصد اسـت، از جمله خواصی را انتخاب کنید کـه با برآوردن نیازهایتان شـما را خراب می کند: از لوله کشی فنجان هاي‌ داغ چای آدراک در هر زمانی از روز گرفته تا درمان هاي‌ آبگرم آیورودا.

 

در نهایت، یک ملک بوتیک کوچک‌تر را انتخاب کنید کـه همه ی نام شـما را بدانند – با توجه بـه این کـه شهر خانه 18 میلیون نفر اسـت، شاهکار کوچکی نیست.

 

1. کاخ تاج محل

بهترین هتل های بمبئی هند در سال 2023

این شگفت‌انگیز معماری هتلی کـه روبه‌روی دروازه هند قرار دارد، بیش از 20 سال قبل از طاق مشهور ان قرار داشت. در ان زمان، کاخ نخستین منظره اي بود کـه کشتی هاي‌ ورودی بـه بندر بمبئی را جذب کرد. ساختار میراث ترکیبی از گنبدهای مور، عناصر طراحی فلورانس-رنسانس، راجپوت و معماری شرقی اسـت.

 

گنبد مرکزی 250 فوتی، نرده‌هاي‌ پرآذین و نقاشی‌هاي‌ بی‌ارزش شـما را شگفت‌زده خواهد کرد: جای تعجب نیست کـه افرادی مانند بیل کلینتون و ویلیام سامرست موام در این جا مانده‌اند. برای بـه دست آوردن حق افتخار، ضمن استفاده از استخر زیبا، اسپای درجه یک و رستوران‌هاي‌ درجه یک، بهترین استفاده را ببرید. واقعیت جالب: تاج نخستین رستوران هندی با غذاخوری تمام روز و نخستین بار مجاز شهر بود.

 

2. هتل چهار فصل بمبئی

بهترین هتل های بمبئی هند در سال 2023

هتل Four Seasons در بمبئی، واحه اي از فضای آرام در مرکز شهر، در منطقه Worli-Lower Parel، بـه همان اندازه کـه تصور میکنید عالی اسـت. علاوه بر اتاق‌هاي‌ زیبا و خدمات درجه یک، این هتل «بلندترین بار بمبئی روی پشت‌بام»؛ Aer را نیز در خود جای داده اسـت، جایی کـه می توانید در طول روز و شب با سرعت در شهر بمبئیک‌ها بـه چراغ‌هاي‌ جلوی متحرک نگاه کنید.

 

قبل از رفتن بـه San-Qi برای غذا هاي آسیایی کـه بهتر اسـت با کمی شراب شسته شود، حتما یک آبیانگام با روغن داغ «ماساژ آیورودا» را در آبگرم رزرو کنید.

 

3. هتل Sahara Star-Mumbai Airport

بهترین هتل های بمبئی هند در سال 2023

در مقابل فرودگاه داخلی، بازدیدکنندگان نمی‌توانند این ساختار چشم نواز را از دست بدهند: شکل گرد و نمای براق تمام شیشه اي، یادآور یک کشتی بیگانه اسـت – اما گول نخورید، لوکس همه ی جا در این جا وجوددارد: از اتاق هاي‌ بزرگ گرفته تا نشیمن هاي‌ بزرگ. گزینه هاي‌ عالی برای غذاخوری، یک مرکز تناسب اندام کاملا مجهز و خدمات نگه داری از کودکان، این هتل همه ی چیز را دارد.

 

4. ارکیده

بهترین هتل های بمبئی هند در سال 2023

اگر نگران ردپای کربن خود هستید، نخستین هتل دارای گواهی اکوتل آسیا را انتخاب کنید. این مقصد پنج ستاره کـه در Vile-Parle واقع شده اسـت، از زمان آغاز بـه کار ان را بـه دوستدار محیط زیست تبدیل کرده اسـت: این مکان با محصولات بازیافتی ساخته شده اسـت و دارای طراحی کارآمد انرژی اسـت کـه شامل یک کارخانه تصفیه فاضلاب اسـت.

 

همچنین بـه امکانات سبز در اتاق هاي‌ مختلف توجه کنید: از چوب لباسی هاي‌ ساخته شده از خاک اره، دمپایی هاي‌ ساخته شده از نی استفاده می‌کنید، یادداشت ها رابا مدادهای محافظ چوب یادداشت میکنید و موارد دیگر. مسافر مسئول بـه سادگی از دیدن ارکیده خوشحال خواهد شد.

 

5. تاج لندز پایان

بهترین هتل های بمبئی هند در سال 2023

Taj Lands Ends کـه در حومه پرجنب‌وجوش باندرا یافت میشود، یک ریکشا سواری سریع بـه دور از کافه‌هاي‌ شیک، رستوران‌هاي‌ مجلل، کلوپ‌هاي‌ شبانه پرجنب‌وجوش و کل مکه‌هاي‌ خرید اسـت کـه در ان‌ها فروشنده‌هاي‌ خیابانی و فروشگاه‌هاي‌ مارک را درکنار یک دیگر خواهید یافت.

 

این ملک حومه‌اي از اصطبل‌هاي‌ تاج با تمام زنگ‌ها و سوت‌هایي کـه بـه ان‌ها عادت کرده اید ارائه میشود: خدمات دقیق، رستوران‌هاي‌ متعدد، خدمات پیشخدمت شخصی و تجربه‌هاي‌ خاص برای بچه‌ها. همه ی این‌ها و شـما با مشرف بـه آب از خواب بیدار خواهید شد. در مورد تجمل صحبت کنید.

 

6. Grand Hyatt Mumbai

بهترین هتل های بمبئی هند در سال 2023

آیا نمی‌دانید کجا یک وعده غذایی ظهر میل کنید؟ در مورد هتلی مجلل کـه بـه خاطر طولانی‌ترین میز ناهار هند بـه کتاب رکورد های لیمکا 2012 «کتاب مرجع سالانه منتشر شده در هند کـه انواع رکوردها را مستند میکند» راه یافته اسـت، چطور؟

 

شاهکار نابغه طراحی 230 متری باید دلیل کافی برای ماندن در این جا باشد، اما اگر اینطور نیست، باید چهار رستوران مختلف هتل، لانژ بار عالی، مرکز تناسب اندام، منطقه باربیکیو، تماشایی را درنظر بگیرید. استخر و آبگرم. هنوز متقاعد شده اید؟

 

7. Ramada Plaza Palm Grove

بهترین هتل های بمبئی هند در سال 2023

این هتل ساحلی بدون قیمت بالای مورد انتظار، خیره کننده اسـت. بهترین قسمت؟ در ساحل جوهو در نزدیکی، زنان بیکینی‌پوش را نمیبینید، اما در عوض از دیدن غرفه‌هاي‌ غذایی کـه درکنار فروشندگانی کـه بچه‌ها رابا سبدهای شنی رنگارنگ یویو و تبلیغاتی بـه فروش میرسانند، شاد می شوید.

 

بـه پنجره هاي‌ بسیار بزرگ اتاق خود نگاه کنید تا عمل کنید یا پس از بیدار شدن با صدای امواج و مردمی کـه در استخر در محل، کـه مشرف بـه دریا نیز هستند، بـه ضخامت ان قدم بگذارید. انتظار لوکس 5 ستاره با نرخ هاي‌ مناسب را داشته باشید.

 

8. هتل لو سوترا

بهترین هتل های بمبئی هند در سال 2023

وقتی هنرمندان، طراحان داخلی، متصدیان، مجسمه سازان و فیلسوفان برای ایجاد یک هتل گرد هم می‌آیند، چه چیزی بـه دست می آورید؟ یک موزه هنری کـه البته می توانید در ان زندگی کنید. فلسفه هندو باستان هنر را بـه این جا هدایت می کند، زیرا طبقات با سه گونا «ویژگی» تقسیم شده و تزئین شده اند.

 

فضایی را انتخاب کنید کـه بیشتر برای شـما مناسب اسـت و از همه ی عناصر اتاق لذت ببرید: از طرح رنگی روتختی ها گرفته تا آویزهای دیواری. بـه این هتل «زیارتگاهی برای هنرهای تجسمی در صورتی کـه وجود داشته باشد» مراجعه کنید تا بـه یک شیوه زندگی فراموش شده بازگردید.

 

9. ITC Grand Central

بهترین هتل های بمبئی هند در سال 2023

از رول‌هاي‌ آب‌شده در دهان پر از سبزیجات فصلی، پرشده با زیره سیاه و آغشته بـه خمیر زعفران خامه‌اي گرفته تا میگوهای تازه سرخ‌شده در ادویه‌هاي‌ تند و مرغ تیکا، ITC Grand Central، کـه بـه‌طور گسترده بـه عنوان خانه بسیاری شناخته می شود.

 

رستوران‌ها، کرایه‌اي را ارائه میدهند کـه رویای هر غذاخوری را محقق می کند. مشهور‌ترین غذاخوری موجود در هتل کباب و کوری اسـت کـه میتوانید غذا هاي سنتی شمال هند را در آنجا بچشید. امتیاز: هتل در مرکز قرار دارد و ان را بـه مقصدی ایده آل برای کسانی تبدیل می کند کـه بـه دنبال گشت و گذار در شهر هستند.

 

10. کلبه کنار دریاچه

بهترین هتل های بمبئی هند در سال 2023

آیا نمیخواهید با چشم اندازهای دریاچه آرام پووای یا تپه هاي‌ مجاور از خواب بیدار شوید؟ این آپارتمان‌هاي‌ اجرایی ماریوت کـه در حومه شهر یافت میشوند، بـه شـما امکان می دهند نگاهی اجمالی بـه شگفتی‌هاي‌ طبیعی کـه این شهر پرسرعت را تشکیل میدهند، بیندازید—مثلا پارک ملی سانجی گاندی در نزدیکی ان قرار دارد.

 

آپارتمان ها دارای آشپزخانه هاي‌ کاملاً مجهز هستند کـه می توانید چای صبح خودرا دقیقاً همانگونه کـه دوست دارید دم کنید و غذا هاي خودرا بپزید «از هتل بخواهید تمام مواد لازم را تحویل دهد». گاهی اوقات، این چیزهای کوچک هستند کـه تفاوت بزرگی ایجاد میکنند.

 

بیشتر بخوانید: بهترین هتل های مشهور جهان + هتل های 5 ستاره مشهور جهان

 

در پایان

هتل ها مکانی هستند کـه با معیار هایي ازجمله تمیزی و امکانات گرفته تا بالش هاي‌ آسان و بزرگ و خدمه اي کـه از مسافران استقبال میکنند، همه ی این احساس خوبی را برای مسافران بـه وجود آورند کـه از خانه خود بـه خانه دیگری رفته ایم یاچیزهایی را کـه حتی در خانه خودمان وجود ندارند را در اختیارمان قرار میدهد.

جدیدترین مطالب سایت