بیوگرافی محمودرضا قدیریان + عکس همسرش

بیوگرافی محمودرضا قدیریان + عکس همسرش

مجله تالاب اینبار بـه توصیف زندگی شخصی محمودرضا قدیریان پرداخته اسـت.بیوگرافی از محمودرضا قدیریان بـه همراه عکس همسرش و طریقه آشنایی شان با یک دیگر. مجله تالاب از شـما دعوت می‌کند تا با این مقاله از بیوگرافی هنرمند ایرانی همراه باشید.

 

بیوگرافی محمودرضا قدیریان

محمودرضا قدیریان متولد 20 شهریور 1359 در تهران اسـت.وی بـه شغل مجری گری گویندگی و بازیگری در ایران مشغول اسـت.قدیریان متاهل اسـت و همسرش هم در زمینه بازیگری فعالیت دارد.در دانشگاه آزاد رشته کامپیوتر در گرایش نرم افزار خوانده اسـت.

 

از مهمترین آثار محمودرضا قدیریان می توان بـه فعالیت در برنامه ساعت 25؛ برنامه پرانتز باز و برنامه عصر خانواده اشاره کرد.گوینده و بازیگر موفق برنامه هاي‌ رادیویی را نه تنها در رادیو بلکه درسریالهای تلویزیونی که نمونه ان سریال «بـه کجا چنین شتابان» و سریال «ستاره سهیل» در نقش اویس قرنی بود، می توان یافت.

 

زندگینامه محمودرضا قدیریان

 


مطلب مشابه: گالری عکس و بیوگرافی لادن مستوفی و همسرش


 

ورودش به عرصه رادیو

وی از سال 1382 توسط حمید منوچهری از کارگردانان نمایش هاي‌ رادیویی که نسبت فامیلی با یک دیگر دارند بـه سازمان معرفی شد و فعالیتش را بـه عنوان گوینده در رادیو شروع کرد و یکی از گویندگان و مجریان مشهور ایرانی اسـت که در رادیو و تلویزیون فعالیت داشته اسـت.او قبل از ورود بـه رادیو در تئاتر مشغول بود.

 

وی یکی از مجریان و گویندگان رادیو می باشد که سالهاست بـه عنوان گوینده برنامه هاي‌ مختلف در شبکه هاي‌ رادیویی فعالیت می‌کند و اصلی ترین حرفه و شغل بـه اجرا در رادیو می باشد.درکنار ان با وارد شدن درعرصه تلویزیون و حضور در برنامه صندلی داغ، زمینه وارد شدن بـه عرصه بازیگر ي در تلویزیون را بـه دست آورد.

ورودش به عرصه رادیو

 

 قدیریان از سال ۹۲ اجرای زنده برنامه تلویزیونی ساعت ۲۵ را بـه عهده گرفت که هر شب ساعت 30 دقیقه بامداد بـه مدت 100 دقیقه از شبکه تهران پخش می شد و بسیار مورد توجه قرار گرفت.محمودرضا قدیریان درسال 1395 دوره‌ي پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند ودر تولید آثار مهمی حضور داشته اسـت. او دراین سال در 2 فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون نظیر «بـه کجا چنین شتابان» و سریال «ستاره سهیل» حضور داشت.

ورودش به عرصه رادیو

 

صداپیشگی محمود قدیریان

این مجری توانا علاوه بر اجرا و بازیگری، فعالیت دوبله هم انجام می‌دهد.بـه گفته ي خودش فعالیت چندانی در دوبله ندارد.بـه دلیل این که هيچ‌وقت فرصت نکرده براي دوبله وقت بگذارد چون معتقد اسـت دوبلاژ هنر بسيار بسيار زيبا و با راديو كاملا تفاوت دارد، يك تكنيك ديگری اسـت و بايد بـه خاطرش وقت گذاشت.

 

او میگوید: من اين فرصت را هرگز نداشتم، اما اگر روزي اين فرصت را داشته باشم كه بتوانم از پايه از پايين بخواهم شروع كنم قطعا اين كار را خواهم كرد چون دوبله را خيلی دوست دارم.

 

صداپیشگی محمود قدیریان

 


مطلب مشابه:بیوگرافی لادن مستوفی همسر کارگردان بزرگ کشورمان شهرام اسدی


 

 ازدواج با خانم فرشته آلوسی

محمودرضا قدریان با فرشته آلوسی ازدواج کرده اسـت. او درسال 1396 با انتشار عکسی از دسته گل خواستگاری در اینستاگرامش خبر ازدواج را داد. ولی عکس و هویت همسرش را فاش نکرد. در 23 فروردین 97 خبر داد که با فرشته آلوسی ازدواج کرده اسـت.

 

فرشته آلوسی یکی از بازیگران تازه کار و جوان سینما و تلویزیون می باشد که در هفت سریال تلویزیونی بـه ایفای نقش پرداخته اسـت. از سریال هایی که فرشته آلوسی در ان ها ایفای نقش کرده اسـت میتوان بـه سریال هاي ارمغان تاریکی ؛ سریال آخرین بازی، سریال دودکش و فیلم نامیرا اشاره کرد.

 

 ازدواج با خانم فرشته آلوسی

 

آشنایی با همسرش

نحوه آشنایی انها هم بـه فعالیت مشترکشان برمی گردد. او درسال 82 وارد فعالیت رادیو شد و یکی از شاگردان قدیریان بودو تا بحال هم باهم همکار هستند.

 

آشنایی با همسرش

 

شغل دیگر محمودرضا قدیریان

او در رابطه با اشتغال بـه حرفه هاي‌ دیگر اینگونه می‌گوید که : فقط كار خودم را ترجيح میدهم دنبال كنم. البته گوش دادن بـه موسيقي جزء عادات من اسـت، خوانندگي كار دشواری اسـت كه در خود نمی بينم. ولي اگر خدا بخواهد تصميم دارم اشعاري را در قالب يك آلبوم، دكلمه كنم.

 

شغل دیگر محمودرضا قدیریان

عکس داریوش فرضیایی

عکس محمود قدیریان و داریوش فرضیایی

عکس محمود قدیریان به همراه فریبا کوثری

عکس محمود قدیریان و حمید لولایی

عکس محمود قدیریان و حمید لولایی

 محمود قدیریان و همسرش

 محمود قدیریان و همسرش

عروسی محمود قدیریان

عروسی محمود قدیریان

 

 محمود قدیریان به همراه بازیگران

 

 محمود قدیریان به همراه خانواده 

 

 

محمود قدیریان به همراه جمعی از هنرمندان 

 


مطلب مشابه:زندگی الهام چرخنده «+ بازیگری تا چادری شدن»


در پایان

در اینبخش از مجله تالاب خواندید که محمودرضا قدیریان یکی از مجریان و بازیگران باسابقه تلویزیونی می باشد و او بیشتر بخاطر اجرای برنامه ساعت 25 و بازی در سریال بـه کجا چنین شتابان بـه معروفیت رسیده اسـت.باتشکر از همراهی همیشگی طرفداران سایت تالاب

جدیدترین مطالب سایت