دلیل لاغری حمیدرضا حافظ شجری چیست ؟

دلیل لاغری حمیدرضا حافظ شجری چیست ؟

دلیل لاغری حمیدرضا حافظ شجری چیست ؟ حمیدرضا حافظ شجری «بازیگر نوجوان» دریک خانواده چهار نفره در مشهد بـه دنیا آمده ،پدرش از نیروهای خدماتی هلال احمر مشهد اسـت،یک خواهر بزرگ تر دارد ودر خانه‌ای استیجاری زندگی می کنند. او یک هنرمند جوان با استعداد اسـت که در سریال نوروزی بسیار درخشید و نقش طنز را بسیار زیبا بازی کرد.

 

از جدید ترین آثار و فعالیت هاي‌ هنری این چهره ؛ ایفای نقش در سریال نوروز رنگی در نوروز ۱۴۰۰ در نقش جعفر ،پسر کوچک خانواده حاج‌صادق با بازی هادی عامل هاشمی و برادر جواد با بازی جواد خواجوی اسـت که توانست بـه خوبی از پس نقش خود بربیاید و خوش بدرخشد.

 

حمید رضا حافظ شجری

این بـه کارگردانی علی مسعودی اسـت که نوروز ۱۴۰۰ از شبکه پنج سیما روی آنتن رفته و روزهای پایانی ماه اسفند یکی از سال‌هاي‌ دهه ۶۰ را بـه زبان طنز روایت میکند ودر کنار ان بـه آداب و رسوم و سنت هاي‌ مردم مشهد نیز می‌پردازد.

 

این بازیگر ۱۸ ساله که دچار نوعی بیماری روماتیسم مفصلی اسـت و رشدش متوقف مانده اسـت، بسیار کم‌سن و سال‌تر از سن شناسنامه‌ای‌اش بـه نظر می آید.حمیدرضا حافظ شجری در ۵ سالگی دچار تبی شدید شد که این تب او را مبتلا بـه نوعی نادر از بیماری رماتیسم مفصلی کرد.

 

حمیدرضا بـه گفته دکتر معالج خود شروع بـه مصرف داروهای درمانی کرد ولی بعد از مدتی قلب او بـه اصطلاح آب آورد ولی این مشکل با مصرف داروها نظارت شد، اما از ان زمان تاکنون، از دردهای شدیدی رنج می برد و قادر نیست دست، زانو، مچ و انگشتان خودرا بـه خوبی خم و راست کند و جلوی رشد طبیعی جسم او گرفته شده اسـت.

 

دلیل لاغری حمید رضا حافظ شجری چه بود

دلیل اصلی کاهش وزن حمیدرضا حافظ شجری

حمیدرضا حافظ شجری بازیگر مشهدی که با سریال طنز «نوروز رنگی» بـه شهرت رسید این روزها بـه همراه حمید لولایی مشغول بازی در سریال طنز ۹۰ شبی جدیدی بنام «چرخ گردون» اسـت. با این حال، او با ظاهر بسیار متفاوتی در این سریال حضور یافته که او را تقریباً غیر قابل شناسایی کرده اسـت. این بازیگر که کاهش وزن شدیدی را تجربه کرده در گفتگوی جدیدی درباره ی علت ان توضیح داده اسـت.

 

بیماری حمیدرضا حافظ شجری

او در مصاحبه ای که در حاشیه ی ضبط سریال جدید خود، گفته اسـت که: به دلیل بیماری اش داروی کورتون مصرف می کند اما در زمان بازی در سریال «نوروز رنگی» مجبور بود دوز بالایی از این دارو را مصرف کند که وزن او را بـه ۶۰ کیلوگرم رسانده بود، با این حال، حالا با بهتر شدن حالش، ۲۰ کیلوگرم وزن کم کرده و توانسته پس از وقفه ای ۳ ساله بار دیگر مشغول بازیگری شود.

 

توضیحاتی برای علت بیماری حمیدرضا حافظ شجری ؟

حمیدرضا حافظ شجری سال‌ ها اسـت که با بیماری رماتیسم مفاصل مبارزه میکند که روند طبیعی رشد او را مختل کرده و سبب شده سن او بسیار کمتر از سن واقعی اش به نظر برسد. او در ۵ سالگی دچار تبی شدید شد که این تب او را مبتلا بـه نوعی نادر از بیماری رماتیسم مفصلی کرد. حمیدرضا طبق تجویز دکتر معالج خود شروع بـه مصرف داروهای درمانی کرد.

 

استعداد عالی  حمیدرضا حافظ شجری

ولی بعد از مدتی قلب او بـه اصطلاح آب آورد که این مشکل با مصرف داروها نظارت شد. از آن زمان حمیدرضا از دردهای شدیدی رنج میبرد و قادر نبود دست، زانو، مچ و انگشتان خود را به خوبی خم و راست کند. این بیماری جلوی رشد طبیعی جسم او را نیز گرفته اسـت. به همین دلیل اسـت که این بازیگر بسیار جوان تر از سن و سالی که دارد دیده می شود.

 

حمیدرضا حافظ شجری در ۵ سالگی اش دچار تب بالایی شد که این باعث شد مبتلا بـه نوعی بیماری روماتیسم مفصلی بشود و با درد بسیار و صبور بودن در کار خود بـه موقعیت برسد. بـه گفته خودش: با توصیه دکتر معالج خود شروع بـه مصرف داروهای درمانی کرد. ولی بعد از مدتی قلب او بـه اصطلاح آب آورد ولی این مشکل با مصرف داروها نظارت شد.

 

شهرت حمیدرضاحافظ شجری

شهرت حمیدرضاحافظ شجری چگونه بود؟

وی نقش جعفر را در این سریال نوروز رنگی بازی کرد و به همین واسطه بـه شهرت بالایی رسید. سریال نوروز رنگی که بـه کارگردانی آقای علی مسعودی در نوروز ۱۴۰۰ پخش شده اسـت، لحظات شادی را برای مردم ایجاد کرده در این سریال بازیگران جوان حضور داشتند. تمام بازیگران جوان و تازه کار، در این مجموعه بـه شهرت بسیاری رسیدند.

 

حمیدرضاحافظ شجری کنار سحر قریشی

او درمورد بازیگری می‌گوید: یک بازیگر اصلا نباید لهجه داشته باشد بلکه باید بتواند برخی لهجه‌ها را ادا کند. ترجیح میدهم بازیگری باشم که بتوانم همه ی ی نقش‌ها را بازی کنم چون بازیگری فراتر از این اسـت که محدود بـه یک لهجه باشم. هیچ وقت در پیج اینستاگرام خودم کلیپ یا دوبله یا … نگذاشتم. هدف مـن چیز دیگری اسـت. مـن بازیگری را دوست دارم و اهل فضای مجازی نیستم.

 

وی هم چنین درمورد شرایط جسمی اش می‌گوید: فکر نمی‌کنم چیز مهمی باشد. همین حالا فهمیدم شرایط جسمی چندان مهم نیست. کسانی که مرا بخاطر شرایط جسمی‌ام مسخره می‌کردند همین حالا از شدت خجالت نزدیکم نمی‌شوند. مـن فکر می‌کنم در بازیگری می‌توانم رشد کنم و نظرهای منفی درباره ظاهرم را تغییر دهم.

 

پیج اینستاگرام حمیدرضا حافظ شجری

hamidrezahafezshajari@

 

پیج اینستاگرام حمیدرضا حافظ شجری

حمیدرضا حافظ شجری به چه چیزهایی علاقمند است؟

آروز دارد روزی در کارهای کمدی رضا عطاران بازی کند و دوست دارد در آینده دکتر شود شاید بـه این امید که کودکان و نوجوانان بیمار را درمان کند تا هم چون خودش روزها رابا درد سپری نکنند.

 

حمیدرضا حافظ شجری دچار رماتیسم

 

بازیگر با استعداد و طنز

و در پایان 

امیدواریم این هنرمند با استعداد کشورمان حمیدرضا حافظ شجری که این روزها بسیار برای لاغری اش مورد توجه مردم قرار گرفته اسـت در کار هنری موفق شود و بتواند سوابقی خوبی بر جامعه ی سینما و تلویزیون بر جای بگذارد . و انشالل.. سلامتی خودرا کامل بدست بیاورد و دور از بیماری باشد این هنرمند نوجوان و عزیز که بسیار مردم شریف مان دوستش دارند و توانسته اسـت در دل مردم برود.با آرزوی موفقیت و سلامتی برای حمیدرضا حافظ شجری تیم تالاب دارد.

جدیدترین مطالب سایت