پر فروش ترین فیلم سینمایی وحشتناک در سال جدید

پر فروش ترین فیلم سینمایی وحشتناک در سال جدید

وحشتناک ترین فیلم سینمایی جهان 

می‌خواهیم با فیلمی پر فروش آشنا بشویم که افزون بر ترس هایي که دارد بسیار جالب هست در ادامه می‌توانید تالاب را دنبال نمایید .

 

به گزارش تالاب اقتباسی از رمان «استفن کینگ» با پیشی گرفتن از «جن گیر»، پرفروش ترین فیلم وحشتناک تاریخ سینمای دنیا نام گرفت.شرکت برادران «وارنر» اعلام کرد، فیلم «آن» که به اقتباس از رمانی با همین نام نوشته «استفن کینگ» ساخته شده، با عبور از مرز فروش 500 میلیون دلار به رکورد 44 ساله و 441 میلیون دلاری فیلم «جن گیر» پایان داد و اکنون پرفروش ترین فیلم وحشتناک تاریخ سینماست.

 

این فیلم پیش از این با فروش 236 میلیون دلاری، رکورد فروش فیلمهای وحشتناک را در کشور آمریکا نیز بخود اختصاص داده بودو در بیش از 15 کشور دیگر چون بریتانیا و استرالیا نیز رکورددار فروش فیلمهای ژانر وحشتناک هست.

 

«سو کرول»، رئیس بازاریابی و منتشر جهانی شرکت «وانر»اعلام کرد، فروش 500 میلیون دلاری برای هر فیلمی به دست نمی‌آید و این فروش برای فیلمی وحشتناک تاریخ ساز هست. عوامل این فیلم چیزی فراتر از یک فیلم پیروز در گیشه ساخته اند و موفقیت این فیلم جهانی و جالب در سراسر دنیا طنین انداز شده و همان‌ گونه با قدرت ادامه می‌دهد.

 

با این وجود باید به این مضمون نیز اشاره کرد که فروش 441 میلیون دلاری «جن گیر» محصول سال 1973 بدون احتساب نرخ تورم هست ودر سال 2014 فروش ساخته مشهور «ویلیام فردکین» با درنظر گرفتن تورم، 1.79 میلیارد دلار ارزیابی شد. الان «بر بادرفته» با فروش 3.4 میلیارد دلار «با احتساب تورم»، پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما هست.

 

پر فروش ترین فیلم سینمایی وحشتناک در سال جدید

ترسناک ترین فیلم جهان 

 

موفقیت فیلم «آن» در گیشه سبب شده که شرکت سازنده از تولید قسمت دوم آن درسال 2019 خبر دهد و کارگردانیِ قسمت دوم این فیلم را نیز بعنوان قسمت اصلی «آندرس موچیتی» بر عهده خواهد داشت.این فیلم که درمورد یک دلقک وحشتناک هست، بر زمینه رمانی با همین نام از مشهور ترین آثار «استفن کینگ» ساخته شده و داستان آن درمورد هفت کودک هست که در شهر کوچکی با یک قدرت ماورالطبیعه شیطانی رو به رو میشوند که در قالب یک دلقک وحشتناک به نام «پنی وایز» ظاهر شده هست.

 

پر فروش ترین فیلم سینمایی وحشتناک در سال جدید

وحشتناک ترین فیلم جهان 2018

 

«استفن کینگ» خالق بیش از 200 داستان کوتاه و حدود 60 رمان در ژانرهای وحشت و خیال پردازی هست. کتاب هاي او از دهه 1970 تاکنون 350 میلیون جلد در سرتاسر دنیا فروش داشته اند. کارگردانان بزرگ با اقتباس از رمان هاي او فیلمهای بیشماری ساخته اند. فهرست بعضی از این فیلم ها که با بازی درخشان بازیگران نامدار بر پرده رفته از این قرار هست:

 

«مسیر سبز»، «رهایی از شائوشنک» و «مه» به کارگردانی «فرانک دارابونت»، «میزری» به کارگردانی «راب راینر» و «1408» به کارگردانی «مایکل هاف استروم».اخیرا اقتباس سینمایی «برج تاریک» این نویسنده با بازی «ادریس البا» و «متیو مک کانهی» نیز راهی سینما های ایالات امریکا شده هست.

 

جدیدترین مطالب سایت