10 مدل خاص از پرچم داران گوشی موبایل در جهان

مجموعه : موبایل
10 مدل خاص از پرچم داران گوشی موبایل در جهان

بهترین گوشی های جهان

 

پرچم داران هر برند مثل سامسونگ و اپل باید بسیار فوق العاده و کار آمد باشد در ادامه می توانید با 10 مدل ناب از پرچم داران موبایل در دنیا تالاب را دنبال نمایید .

 

تلفن همراه های هوشمند با اندازه صفحه نمایش 5.5 اینچ و بالاتر به اصطلاح فبلت نامیده می شوند, کاربران با هدف های متعددی نسبت به خرید یک فبلت اقدام میکنند؛ بعضی دستان بزرگی دارند و به هنگام کار با یک موبایل هوشمند کوچک آسان نیستند, بعضی به دلیل دشواری های بینایی به زور از فبلت ها استفاده میکنند

 

و بعضی از کاربران دیگر نیز به دلیل آسانی اکثر به هنگام انجام بازی ها و یا تماشای محتوای ویدئویی تصمیم به خرید یک فبلت می گیرند. اگر شما هم بسته به نیاز و نحوه کاربری ناب خود نیاز به خرید یک فبلت دارید پیشنهاد می کنیم تا اتمام مطلب در کنار ما بمانید, در ادامه به معرفی 10 مدل از بهترین فبلت های بازار می پردازیم.

 

1- Samsung Galaxy Note 8

10 مدل خاص از پرچم داران گوشی موبایل در جهان

10 مدل خاص از پرچم داران گوشی در جهان

 

فبلت جدید و پرچمدار کمپانی سامسونگ و یا گلکسی نوت 8 بهترین و نیرومند ترین فبلت موجود در بازار است که البته قیمت قابل توجهی هم دارد. اگر با قیمت گران این گجت «بیش از 4 میلیون تومان» مشکلی ندارید نباید در خرید این فبلت زیبا و نیرومند شک کنید. با نگاهی سریعا به گلکسی نوت 8 این سوال برایتان پیش می آید که دلیل ناسازگاری قیمت زیاد میان این موبایل با گلکسی اس 8 پلاس در چیست؟ اما مطمئن باشید این ناسازگاری قیمت علتی منطقی دارد.

 

در واقع اگر نخواهیم خیلی وارد جزئیات شویم, می‌توانیم به جرات بگوییم که قلم نوری S Pen موجود در جعبه گلکسی نوت 8 به تنهایی ناسازگاری قیمتی میان این دو گجت را توجیه خواهد کرد و نیازی به تعریف و تحسین از دیگر نقاط قوت گلکسی نوت 8 دیده نمی‌شود. قدرت سخت افزاری گلکسی نوت 8 در بالاترین سطح قرار دارد, صفحه نمایش کیفیت تصویر خیره کننده ای رابه نمایش گذاشته و عکاسی با این فبلت هر کاربر دشوار پسندی را خوشنود نگه می دارد.

 

تنها نقاط ضعفی که در آخرین پرچمدار خانواده گلکسی نوت شاهد آن هستیم در قیمت گران, عملکرد نه زیاد جالب سنسور اسکن اثر انگشت و احتمال بالای خرد شدن فبلت به هنگام سقوط به دلیل استفاده از شیشه در ساخت بدنه خلاصه می شود.

 

2- Samsung Galaxy S8 Plus

10 مدل خاص از پرچم داران گوشی موبایل در جهان

 

سامسونگ با ارائه آخرین پرچمداران سری گلکسی اس توانسته تا بار دیگر بازار تلفن همراه های هوشمند را در قبضه خود بگیرد, هردو موبایل گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاساز کیفیت و عملکرد مطلوبی برخوردارند و نباید در مورد کیفیت آنها تردید داشت.

 

گجت گلکسی اس 8 پلاس به دلیل اندازه صفحه نمایش در طبقه بندی فبلت ها قرار می‌گیرد و با توجه به قیمت پایین ترش می تواند جای گزین مناسبی برای فبلت گلکسی نوت 8 باشد, ازشاخص ترین خصوصیت های این فبلت دوست داشتنی میتوان به استفاده از صفحه نمایش خمیده در ساخت آن اشاره کرد.

 

3- Google Pixel 2 XL

10 مدل خاص از پرچم داران گوشی موبایل در جهان

 

فبلت پیکسل 2 کمپانی گوگل هم می تواند انتخاب خوبی برای دوست داران فبلت ها باشد, کمپانی سازنده این گجت رابه خوبی طراحی کرده, کیفیت فرآوری بالایی را در آن می بینیم و ظاهر چشم نواز آن به گونه ای است که نمیتوانید به سادگی از کنار آن رد شوید. از جمله نقاط ضعف این فبلت میتوان

 

به فقدان جک 3.5 میلی متری هدفون و نیز عدم بکار گیری درگاه کارت حافظه Micro SD در آن اشاره کرد, و اینجاست که گلکسی اس 8 پلاس گوی رقابت را از پرچمدار گوگل می رباید.فبلت گلکسی اس 8 پلاس کمپانی سامسونگ باوجود قیمت پایین تر هیچ کدام از نقاط ضعف مذکور در فبلت پیکسل 2 را ندارد

 

ودر هر جنبه دیگری نیز توانایی ها و عملکرد پایاپایی را نشان می‌دهد. البته نباید فراموش کنیم که پیکسل 2 مستقیما از طریق گوگل حمایت می شود و از جمله برتری های آن نسبت به گلکسی اس 8 پلاس میتوان به کیفیت بالاتر دوربین, انتشار سریع تر به روز رسانی های سیستم عامل اندروید و بهره مندی از حافظه ابری نامحدود 3 ساله گوگل برای ذخیره تصویر ها و ویدئو ها اشاره کرد.

 

4-Sony Xperia XZ Premium

10 مدل خاص از پرچم داران گوشی موبایل در جهان

 

Xperia XZ Premium گجتی فوق العاده است ودر هردو بحث طراحی ظاهری و عملکرد فنی جایی را برای اعتراض نمیگذارد. ظاهر درخشان این فبلت به دلیل ربایش بالای اثر انگشت به دل خیلی از کاربران نمی شیند اما با فاکتور گرفتن از ربایش و نمایش اثر انگشت از طریق بدنه باید قبول کنیم که به هنگام نگاه کردن به این موبایل در مییابیم که با یک گجت باکیفیت و آخرین مدل مواجه هستیم.

 

صفحه نمایش بکار رفته در این فبلت توجه تصویر یقین نکردنی 4K رابه نمایش می گذارد و این خصوصیت انحصارا مرتبط به موبایل های کمپانی سونی است چون تا به امروز در هیچ موبایل هوشمند و یا فبلت دیگری شاهد بکار گیری صفحه نمایشی با توجه 4K نبوده ایم.

 

وقتی گفت و گو از موبایل های کمپانی سونی به میان می آید اولین چیزی که به ذکر آن می افتیم کیفیت بالای دوربین است؛ کیفیت دوربین Xperia XZ Premium یقین نکردنی بوده و همه ی ی انتظارات شما را بر آورده خواهد کرد و صفحه نمایش خیره کننده فبلت نیز فیلم ها و تصویر های ثبت شده از طریق دوربین گجت رابا بهترین کیفیت مقدور بشما نمایش خواهد داد.

 

اگر به دنبال فبلتی میگردید که بیشترین خصوصیت ها را در بحث کیفیت عکاسی و فیلم برداری و صفحه نمایش داشته باشد و علاوه بر این عمر باتری طولانی ای را داشته باشد حتماً Xperia XZ Premium را در میان دیگر انتخاب های خود قرار دهید.

 

5- Xiaomi Mi Mix

10 مدل خاص از پرچم داران گوشی موبایل در جهان

 

با سنجش مشخصات فنی و خصوصیت های فبلت Mi Mix با قیمت درنظر گرفته شده برای آن به این نتیجه میرسیم که این فبلت بیشترین ارزش خرید را دارد و با خرید آن به قدرت سخت افزاری و خصوصیت هایی دسترسی پیدا خواهید کرد که حتی در رقبایی با قیمت دو برابر هم قابل دسترسی نیستند.

 

از جمله خصوصیت های جذاب این فبلت میتوان به گنجایش حافظه داخلی 256 گیگابایتی, قدرت سخت افزاری بالا, حاشیه صفحه نمایش فوق العاده ناچیز, استفاده از سرامیک در ساخت بدنه اصلی و نیز عمر باتری فوق العاده طولانی آن اشاره کرد.

 

6- Apple iPhone 7 Plus

10 مدل خاص از پرچم داران گوشی موبایل در جهان

 

آیفون 7 پلاس هم یکیدیگر از گجت هایی است که خرید انها رابه شما پیشنهاد میکنیم, البته قیمت بالای این فبلت خیلی با خصوصیت های ارائه شده از طریق آن هم خوانی ندارد و بنظر می‌رسد ارزش خرید این فبلت خیلی هم بالا نباشد.

 

اگر در حال آماده از یک آیفون 6 پلاس استفاده میکنید نیازی به آیفون 7 پلاس نخواهید داشت و خرید آن منطقی نیست, اما اگر تا پیش از این از یک فبلت استفاده نکرده اید و یا تا به این لحظه از کاربران گجت های اندرویدی بوده اید خرید آن می‌تواند توجیهی منطقی داشته باشد.

 

قدرت سخت افزاری, عمر باتری, کیفیت دوربین و کیفیت صدای خروجی همگان در سطح بالایی قراردارند و رضایت کاربر رابه دنبال خواهند داشت, علاوه بر این آیفون 7 پلاس ضد آب است و می‌توانید بدون هیچ ترسی در زیر بارش باران و برف ازآن استفاده کنید.

 

7- Huawei Mate 9

10 مدل خاص از پرچم داران گوشی موبایل در جهان

 

بنظر ما Mate 9 بهترین فبلت ساخت شده تا به امروز از طریق کمپانی هواوی است. قدرت سخت افزاری در بالاترین سطح قرار دارد و باتری به خوبی از پس تامین انرژی گجت برای مدت نسبتا طولانی بر خواهد آمد, ماژول دو گانه دوربین کیفیت فوق العاده دارد و همانطور که پیداست ظاهر گجت چشم نواز و زیباست.

 

رابط کاربری جدید کمپانی هواوی و یا EMUI 5 روح تازه ای به محیط نرم افزاری این فبلت بخشیده و کار با گجت را لذت بخش خواهد کرد. Mate 9 هم ازآن دسته از فبلت هایی است که ارزش خرید بالایی دارد و هیچوقت شما را نا امید نخواهد کرد.

 

8- Xiaomi Mi Note 2

10 مدل خاص از پرچم داران گوشی موبایل در جهان

 

Mi Note یکیدیگر از فبلت های نیرومند کمپانی شیائومی است که به دلیل تبلیغاتضعیف خیلی ازآن پیشباز نشد. همانگونه که گفتیم عدم پیشباز کاربران از این فبلت اکثر به دلیل تبلیغات نامناسب کمپانی سازنده بودو با در دست گرفتن آن متوجه می شوید که Mi Note 2 یک فبلت زیبا و دوست داشتنی است

 

که خصوصیت های زیادی را در خود جای داده است, انتظار داشتیم تا کمپانی سازنده برای صفحه نمایش این فبلت همانند ای با توجه QHD رابه کار بگیرد اما صفحه نمایش Full HD فعلی نیز عملکرد نسبتا مناسبی دارد.

 

9- Google Pixel XL

10 مدل خاص از پرچم داران گوشی موبایل در جهان

 

Pixel XL نیز فبلتی فوق العاده و نیرومند است که چیزی در حدود یک سال پیش از طریق گوگل به بازار ارائه شد. کمپانی سازنده در این فبلت زیبا از مجموعه نیرومند سخت افزاری استفاده کرده که با نرم افزار و سیستم عامل نصب شده بر روی گجت هماهنگی فوق العاده ای دارد.

 

نقاط ضعف این فبلت در عدم حمایت از درگاه کارت حافظه Micro SD و عدم استقاده از خصوصیت ضد آب بودن در آن خلاصه خواهد شد و درست است که با قیمت تعیین شده برای Pixel XL میتوان فبلت های نیرومند دیگری را در بازار پیدا کرد اما قطعا هیچکدام از آنها کیفیت فرآوری این فبلت گوگل را نخواهند داشت, علاوه بر این باید به خصوصیت انحصار به فرد موبایل های کمپانی گوگل در دریافت سریعا به روز رسانی های سیستم عامل اندروید توجه داشته باشیم.

 

10- Apple iPhone 8 Plus

10 مدل خاص از پرچم داران گوشی موبایل در جهان

 

به گزارش تالاب آیفون 8 پلاس فبلت ضعیفی نیست اما قیمت بالای آن در کنار خصوصیت های نه زیاد ناب موجود باعث شده تا خرید آنرا خیلی به کاربران پیشنهاد نکنیم. احتمالاً در دفاع از این فبلت بگویید که آیفون 8 پلاس از سخت افزاری نیرومند استفاده می‌کند اما همه ی ی میدانیم که همه ی ی گجت های موجود در محدوده قیمتی آیفون 8 پلاس و حتی فبلت هایی که قیمت کمتری دارند نیز قدرت سخت افزاری مشابهی را در خود جای داده اند.

 

از قدرت سخت افزاری که بگذریم خصوصیت های افزون شده به آیفون 8 پلاس نیز چنگی به دل نمی زنند, شارژ بی سیم به کندی انجام میشود و برای استفاده از فناوری شارژ سریعا نیاز به خرید شارژر جداگانه ای خواهید داشت. یکی از دیگر خصوصیت های آیفون 8 پلاس که در دوران رونمایی خیلی روی آن پافشاری شد وجود حالت عکاسی پرتره در دوربین این فبلت بود, اما پس از ارائه آیفون 8 پلاس و به محض آزمایش این حالت عکاسی متوجه وجود ضعف هایی غیرقابل قبول در آن شدیم.

 

در پایان باید بگوییم که اگر گجت فعلی شما یک آیفون 7 و یا آیفون 7 پلاس باشد نیازی به ارتقاء و خرید آیفون 8 پلاس نخواهید داشت اما اگر در حال آماده از یک آیفون 6 و یا آیفون 6 پلاس استفاده میکنید خرید آیفون 8 پلاس منطقی تر بنظر می رسد.

 

جدیدترین مطالب سایت