طرز تهیه دسر قلبی (دسر برای جشن)

طرز تهیه دسر قلبی (دسر برای جشن)

آموزش طرز تهیه دسر قلبی

این دسر خوشمزه و خوش طعم به شکل قلب برای روز جشن بهترین انتخاب است. سایت تالاب اگر قصد دارید برای مهمان ها در شب جشن خوشمزه ترین دسر به شکل قلب را درست کنید در ادامه شما رابا طرز تهیه دسر به شکل قلب برای جشن آشنا خواهیم کرد.

 

مواد لازم دسر به شکل قلب :

آرد 3/4 لیوان
پودر کاکائو 1/3 فنجان
نمک نوک انگشت
کره نرم شده 6 قاشق
خاک قند 2/3 فنجان
تخم مرغ 1 شماره
عصاره وانیل 1/2 قاشق چایخوری
* پوره میوه یخ زده 1 فنجان

 

* پوره میوه یخ زده مانند هلو یا تمشک یا هر میوه رنگی دلخواه دیگر 1 فنجان

طرز تهیه دسر قلبی (دسر برای جشن)

روش درست کردن دسر به شکل قلب :

دریک کاسه آرد، پودر کاکائو و نوک انگشت نمک بریزید. در ظرف دیگری خاک قند و کره را خوب با همزن هم بزنید تا پفکی و نرم شود. سپس تخم مرغ و وانیل را اضافه کنید و با مخلوط کره و شکر خوب ترکیب کنید. سپس نوبت به سرازیر کردن آرد و کاکائو به کاسه میرسد. اینکار را انجام دهید تا خمیر مایه مورد نظر بدست بیاید.

 

خمیر رابا پلاستیک بپوشانید و روی سینی قرار دهید و 1 ساعت در یخچال قرار دهید. فر را تا 175 درجه گرم کنید. خمیر را روی یک کاغذ شیرینی پزی بزرگ پوشیده شده با کمی آرد پهن کنید تا ضخامت آن تقریباً 5 میلی متر باشد. با قالب قلبی باید 18 شماره قلب از درون خمیر بدست بیاورید. مجله تالاب: اگر اضافه آمد بازهم میتوانید با قالب قلب درست کنید. انها رابه فاصله 2 سانتیمتری از هم روی کاغذ شیرینی درون سینی فر قرار دهید و آن ها را 12 تا 14 دقیقه درون فر بپزید. سپس اجازه دهید تا کاملا خنک شوند.

 

روی 9 تا از بیسکوئیت ها از پوره میوه یخ زده بریزید و بیسکوئیت دیگر رابه حالت ساندویچی روی آن قرار دهید.

 

نکته: برای تهیه دسر به شکل قلب میتوانید میوه دلخواهتان را درون یک ظرف کاملا له کنید. سپس آنرا بجوشانید تا غلیظ شود. بعداً آنرا در فریزر قرار دهید.

 

جدیدترین مطالب سایت