دسر پای ماه تولد + انواع دسر پای مخصوص متولدین هر ماه

دسر پای ماه تولد + انواع دسر پای مخصوص متولدین هر ماه

دسر پای ماه تولد : تصمیم گیری در مورد دسر خودرا بـه لحظه آخر موکول نکنید. اجازه دهید طالع بینی پای کامل شـما را انتخاب کند. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از پای هاي‌ متفاوت را منتشر کرده ایم.

 

انواع دسر پای متفاوت جدید

بـه نظر می‌رسد در دنیای دسرها، پای غذای بعد از شام اسـت کـه مردم را دور هم جمع می کند. شاید این نوستالژی ما با چیزهایی مانند پای کدو حلوایی مرتبط باشد، یا شاید بـه خاطر احساس دلپذیری یک تکه پای اسپند گرم باشد، اما از آنجایی کـه پای با احساسات زیادی گره خورده اسـت، انتخاب نوع پخت برای تعطیلات ممکن اسـت دشوار باشد.

 

بـه همین دلیل اسـت کـه ما از اخترشناسی کمک گرفتیم تا توصیه هاي‌ وی را در مورد پایی کـه باید تهیه کنید، بر اساس علامت زودیاک خود دریافت کنیم. بـه خواندن ادامه دهید تا متوجه شوید کـه آیا میخواهید یک پای سیب کلاسیک یا چیز کمی ماجراجویانه تر مانند پای خامه نارگیل تهیه کنید.

 

بیشتر بخوانید: طرز تهیه پای همبرگر با سس مخصوص سرآشپز

 

فروردین: پای کارامل شور

دسر پای ماه تولد + انواع دسر پای مخصوص متولدین هر ماه

دسر پای ماه تولد

 

فروردین ها شخصیت هاي‌ بسیار آتشینی دارند کـه در نشان دادن انها کاملاً مطمئن هستند. شـما هیچ مشکلی ندارید کـه در محل کار خود پیشقدم شوید یا میزبان یک گردهمایی از گروه هاي‌ مختلف دوستان باشید. در حالی کـه این می تواند در ابتدا برای دیگران وحشتناک باشد، آن ها طبق معمولً بـه سرعت متوجه می شوند کـه شـما طرفی گرم و خیره کننده دارید.

 

بنابر این، شـما بـه یک پای با همین ترکیب تند و شیرین نیاز دارید. یک پای کارامل نمکی شیرین، خوش طعم و بـه طرز لذتبخشی غیرمنتظره اسـت. این دستور العمل ساده فقط بـه تعداد انگشت شماری از مواد نیاز دارد و می‌توان ان رابا بستنی درکنار ان خنک کرد. خوشمزه – لذیذ!

 

اردیبهشت: پای اسپند

دسر پای ماه تولد + انواع دسر پای مخصوص متولدین هر ماه

اردیبهشت ها میدانند چگونه برای اطرافیان خود محیطی آسان ایجاد کنند. ساده و کاربردی، برای احساس رضایت بـه هیچ چیز خیلی فانتزی نیاز ندارید. ودر حالی کـه مخالف امتحان چیزی جدید نیستید، کلاسیک امتحان شده و واقعی را دوست دارید.

 

امسال، سعی کنید پیچ و تاب خودرا روی پای اسپند قرار دهید. یک دستور غذای قدیمی خانوادگی را پیدا کنید و با پر کردن بوربن و پوسته شکلاتی بـه ان ارتقا دهید یا حتی یک کیک پنیر پای اسپند درست کنید. نه تنها می توانید مهارت‌هاي‌ آشپزی خودرا بـه رخ بکشید، بلکه میتوانید سنت خودرا شروع کنید.

 

خرداد: پای سیب زمینی شیرین

دسر پای ماه تولد + انواع دسر پای مخصوص متولدین هر ماه

با ذهنی باز و دوستانه، دوست دارید با افراد جدید ملاقات کنید و هر فرصتی کـه پیدا کردید، رفت و آمد کنید. عده اي از مردم از تغییر می‌ترسند، اما شـما با آغوش باز ان را در آغوش میگیرید. با این حال، بـه عنوان نشانه دوقلوها، شـما طبیعتی دوگانه دارید و نزدیکان شـما هرگز نمیدانند کـه کدام سمت شـما را خواهند گرفت.

 

همین را می‌توان در مورد پای سیب زمینی شیرین نیز گفت. اگر چه ممکن اسـت سنگین بـه نظر برسد، اما پس از حفاری از سبک و هوای این پای واقعا حيرت زده خواهید شد. ناگفته نماند، پایه سیب زمینی شیرین یک تخته سنگی عالی برای اضافه کردن طعم هاي‌ منحصر بـه فرد خود مانند بوربون افرا یا بادام برشته شده اسـت.

 

سرطان: پای ابریشم فرانسوی

دسر پای ماه تولد + انواع دسر پای مخصوص متولدین هر ماه

دسر پای ماه تولد

 

تیر ها پرورش دهندگان زودیاک هستند، بنابر این شـما می دانید کـه چگونه هر رویدادی را گرم و جذاب کنید. استفاده از احساسات اطرافیان شـما واقعاً ابرقدرت شماست. ودر حالی کـه این قابل تحسین اسـت، باید یاد بگیرید کـه چگونه با همان مراقبت و توجهی کـه بـه دیگران می کنید، با خودتان رفتار کنید.

 

ممکن اسـت انتظار یک پای سنتی تری را داشته باشید، اما آیا توصیه میکنیم از این فرصت استفاده کنید و چیزی را فقط برای خودتان بپزید – مانند یک پای ابریشم فرانسوی منحط؟ تمام نت هاي‌ نوستالژیکی کـه دوست دارید را در بر میگیرد و همراهی عالی برای شب مراقبت از خود بعدی شـما خواهد بود.

 

مرداد: پای مرنگ لیمویی

دسر پای ماه تولد + انواع دسر پای مخصوص متولدین هر ماه

مردادها دوست دارند در بین جمع متمایز شوند، و شـما بـه کسانی کـه از رویکرد خارج از چارچوب شـما بـه زندگی انتقاد می‌کنند اهمیتی نمی‌دهید. درعوض، روی شعله ور شدن مسیر خود تمرکز می کنید و اول از همه ی، با انجام ان اوقات خوبی را سپری می کنید. برای شـما، زندگی یک مهمانی بزرگ اسـت و ان را از دست نخواهید داد.

 

پایی می‌خواهید کـه بـه اندازه شـما طعم و مزه داشته باشد. بنابر این، چرا با یک غذای غیرمنتظره مانند مرنگ لیمو نروید؟ شاید سنتی‌ترین پای‌ها نباشد، اما طعم‌هاي‌ دلپذیر ان مطمئناً تأثیر ماندگاری را بر روی هر شخصی کـه ان را امتحان میکند باقی می گذارد.

 

شهریور: پای کرم موز

دسر پای ماه تولد + انواع دسر پای مخصوص متولدین هر ماه

دسر پای ماه تولد

 

شهریور ها بـه کمال گرایان زودیاک شهرت دارند. ودر حالی کـه چیزی بیشتر از توجه شـما بـه جزئیات برای شـما وجوددارد، اما در آشپزخانه مفید اسـت. هیچ‌کس نمیداند کـه چگونه میتواند جادو را فقط با چند ماده مانند شـما انجام دهد.

 

مهارت هاي‌ خودرا با یک کلاسیک قدیمی مانند پای خامه اي موز افزایش دهید. این دسر رویایی دارای کاسترد خوشمزه اي اسـت و روی ان موز تازه برش خورده و خامه فرم گرفته کاملاً لوله شده اسـت. ساده و شیک، این پای در حضوری ودر مقابل دوربین خوب بـه نظر می‌رسد و همچنین تمیز برش میدهد. کمال!

 

بیشتر بخوانید: طرز تهیه پای ریواس

 

مهر: پای کرم بوستون

دسر پای ماه تولد + انواع دسر پای مخصوص متولدین هر ماه

مهرها افراد اجتماعی آسان زودیاک هستند، بنابر این احتمال زیادی وجوددارد کـه برای همه ی مهمانی هایي کـه بـه انها دعوت شده اید بـه دستور پخت پای آماده باشید. شـما بـه عنوان یک عاشق همه ی چیزهای هنری، لذت بخش و از نظر زیبایی شناختی، همیشه دوست دارید بهترین قدم خودرا دراین تنظیمات قرار دهید.

 

شـما طبق معمولً اهل کتاب هستید، اما چرا با یک کیک خامه اي بوستون اوضاع را تغییر ندهید؟ در حالی کـه این کیک از نظر فنی یک کیک اسـت، دوستان شـما با کیک اسفنجی خوشمزه و لطیف و شیرینی ابریشمی ان‌قدر مجذوب می شوند کـه زیاد در مورد جزئیات ان بحث نمیکنند. ببین، مهر؟ گاهی اوقات شکستن قوانین می تواند بسیار شیرین باشد.

 

آبان: پای توت مخلوط

دسر پای ماه تولد + انواع دسر پای مخصوص متولدین هر ماه

دسر پای ماه تولد

 

آبان ها از نظر ظاهری بسیار شدید هستند. دیدن جنبه احساسی‌تر شـما در زیر شخصیت رواقی‌تان کـه بـه دقت ساخته شده‌اید، سخت اسـت. زمان می برد تا شـما را مجبور بـه باز شدن کنید، اما شـما وفاداری دارید کـه وقتی مردم اعتماد شـما را جلب کردند، حد و مرزی نمی شناسد. چه می تواني بگویی، تو پیچیده اي!

 

طعم هاي‌ عمیق و پیچیده یک پای توت مخلوط با شخصیت مرموز شـما مطابقت کاملی دارد. و چیزی کـه این دستور غذا را بـه‌ویژه سرگرم‌کننده میکند این اسـت کـه می توانید هر بار کـه ان را درست می کنید، سیر را تغییر دهید – توت فرنگی در تابستان و کرن بری در پاییز.

 

آذر: پای کدو حلوایی ادویه دار

دسر پای ماه تولد + انواع دسر پای مخصوص متولدین هر ماه

آذر ها دیدگاه خوش بینانه اي نسبت بـه جهان دارند کـه برای اطرافیانشان مسری اسـت. چیزی در مورد انرژی شاداب و حس شوخ طبعی شـما وجوددارد کـه باعث میشود بـه اسانی در هر مکانی جا بیفتید. زندگی یک ماجراجویی اسـت و شـما همیشه بـه دنبال این هستید کـه در چیزی کمی غیرمعمول یا ناشناخته بگذرید.

 

پای کدو تنبل ساده رابا افزودن عده اي از ادویه هاي‌ مورد علاقه خود از سرتاسر جهان برای تغییر بین المللی دریک کلاسیک آمریکایی بـه سطح بعدی ببرید. ودر حالی کـه در ان هستید، فراموش نکنید کـه کوکتل فصلی مورد علاقه خودرا برای سرگرمی بیشتر جشن مخلوط کنید!

 

دی: پای سیب کلاسیک

دسر پای ماه تولد + انواع دسر پای مخصوص متولدین هر ماه

دی از چالش نمی‌ترسد. چه در زندگی حرفه‌اي و چه در زندگی شخصی، میدانید کـه تمرکز و فداکاری شـما را در زندگی بـه جلو میبرد. دلیل بزرگی کـه شـما اینقدر سخت کار می کنید این اسـت کـه می‌خواهید برای کسانی کـه دوستشان دارید فراهم کنید و بتوانید از استراحت خود با انها لذت ببرید.

 

یک پای سیب کلاسیک با جنبه سنتی و خانوادگی شـما صحبت می کند. اما چیزی کـه واقعاً عاشق ان خواهید شد ساعت‌هایي اسـت کـه صرف آزمایش و تکمیل دستور غذا می کنید. در حالی کـه ممکن اسـت دیگران این موضوع را ناامیدکننده و تلف وقت بدانند، شـما فقط بـه نتیجه ان فکر خواهید کرد.

 

بهمن: پای ریواس توت فرنگی

دسر پای ماه تولد + انواع دسر پای مخصوص متولدین هر ماه

صرف نظر از مناسبت، شـما دوست دارید راهی را کـه کمی کمتر سفر کرده‌اید انتخاب کنید. این بـه این معنا نیست کـه بـه نظرات یا راهنمایی هاي‌ دیگران اعتماد ندارید، بلکه بیشتر بـه این فکر می کنید کـه زندگی خودرا تا حد امکان واقعی زندگی کنید. اگر فرصتی برای براندازی انتظارات بـه شـما داده شود، همیشه از ان استفاده خواهید کرد.

 

بنابر این، بهترین دستور برای شـما، پای غیرمنتظره ریواس توت فرنگی اسـت. در حالی کـه برای همه ی مناسب نیست، توت فرنگی شیرین و ریواس ترش یک دسر کاملا متعادل ایجاد می‌کنند. این خوراکی تلخ بحث عصر خواهد بود، پس حتماً دستور غذا را همراه داشته باشید تا بـه اشتراک بگذارید!

 

اسفند: پای کرم نارگیل

دسر پای ماه تولد + انواع دسر پای مخصوص متولدین هر ماه

دسر پای ماه تولد

 

اسفند بسیار ماجراجوتر از ان چیزی هستند کـه مردم فکر می‌کنند. شـما بـه شهود خود اعتماد می کنید و احساسات خودرا در مورد انچه کـه نظر عمومی ممکن اسـت بگوید دنبال می کنید. در ذهن شـما، زندگی مربوط بـه تجارب اسـت، چه خوب و چه بد، بنابر این در انتخاب اشتباه استرس ندارید.

 

این نگرش آرام بـه این معنی اسـت کـه شـما می دانید کـه قدر اسانی و سادگی را در زندگی بدانید، بنابر این طعم نوستالژیک یک پای خامه نارگیل قدیمی مطمئناً مورد توجه قرار میگیرد. بعلاوه، طعم هاي‌ گرمسیری و تابستانی شـما را بـه رویاپردازی در مورد مکان مورد علاقه خود در جهان یعنی اقیانوس مجبور می کند.

 

بیشتر بخوانید: طرز تهیه پای میوه‌ای

 

در پایان

دسر پای با عطر و طعم دارچین می تواند بسیار خوشمزه باشد. شـما می توانید یک‌بار هم کـه شده ان را امتحان کنید و نظر خودرا بگویید.

جدیدترین مطالب سایت