بهترین نوشیدنی های خنک تابستانه بر اساس ماه تولد

بهترین نوشیدنی های خنک تابستانه بر اساس ماه تولد

بهترین نوشیدنی های خنک : بـه دنبال راهی تازه برای شروع روز خود در فصل تابستان هستید؟ اجازه دهید اخترشناسان برای شـما عطر و طعم مفرح آب میوه پیدا کنند. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب بـه شـما خواهیم گفت کـه دراین روزهای گرم بر اساس ماه تولدتان چه آبمیوه اي مناسب شماست تا شـما را خنک کند.

 

آب میوه ای که باید بر اساس علامت تولد خود بنوشید

آن ها می‌گویند صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی در روز اسـت. از پنکیک شیرین گرفته تا پیوندهای سوسیس دودی و سس، چیزهای زیادی برای انتخاب وجوددارد. اما چیزی کـه با همه ی چیز خوب اسـت، یک لیوان آب میوه تازه اسـت، چه آب پرتقال خوب قدیمی یا یک آب سبز پر از مواد مغذی.

 

مطمئن نیستید کدام طعم میوه اي برای شـما مناسب اسـت؟ چرا برای پیشنهاد بـه ستاره ها نگاه نمی‌کنید؟ بـه خواندن ادامه دهید تا از اخترشناسان در مورد نوع آبمیوه اي کـه باید بر اساس علامت زودیاک خود بنوشید بشنوید.

 

بیشتر بخوانید: طرز تهیه بهترین نوشیدنی های خنک و پر انرژی تابستانی

 

فروردین: آب پرتقال تازه

بهترین نوشیدنی های خنک تابستانه بر اساس ماه تولد

فروردین بـه عنوان نخستین علامت زودیاک بـه داشتن طبیعتی دلير و ماجراجو مشهور اسـت. شـما قدردان طعم هایي هستید کـه روشن و خوش طعم هستند و حواس را بیدار میکنند. فروردین یک نشانه آتشین و پرانرژی اسـت، بنابر این یک لیوان آب پرتقال تازه فشرده برای آن ها عالی اسـت. این ویتامین مملو از ویتامین C اسـت کـه بـه تقویت سیستم ایمنی و سطح انرژی انها کمک میکند. برای تقویت بیشتر، کمی زنجبیل یا فلفل هندی بـه OJ خود اضافه کنید.

 

اردیبهشت: آب نارگیل

بهترین نوشیدنی های خنک تابستانه بر اساس ماه تولد

برنامه صبحگاهی شـما برای شـما مقدس اسـت، اردیبهشت. آهسته و آرام ان چیزی اسـت کـه شـما ان را دوست دارید، بـه این معنی کـه وقتی از خواب بیدار میشوید همه ی چیز را ساده نگه دارید. بنابر این، شـما بـه آبمیوه اي نیاز دارید کـه با طراوت و لذیذ باشد، اما برای هم زدن انها تلاش زیادی نمیکند. بـه همین دلیل اسـت کـه ما فکر می کنیم طعم‌هاي‌ منحط آب نارگیل را دوست خواهید داشت.

 

تیفانی مک گی، اخترشناس حرفه اي و بنیانگذار Nomadrs می‌گوید: «ثور نشانه اي اسـت کـه برای زیاده روی و تجمل ارزش قائل اسـت و این طعم ها در عین حال کـه طبیعت خاکی خودرا حفظ می‌کنند، شیرینی آن ها را ارضا میکند».

 

خرداد: لیموناد تازه

بهترین نوشیدنی های خنک تابستانه بر اساس ماه تولد

بهترین نوشیدنی های خنک

شـما انرژی زیادی دارید، بنابر این جای تعجب نیست کـه طبق معمولً سرحال و زود بیدار هستید و آماده شروع روز پرمشغله خود هستید. خرداد بـه هوش سریع و ذهن تیزشان مشهور هستند، بنابر این بـه آبمیوه اي نیاز دارند کـه آن ها را روی انگشتانشان نگه دارد. “یک لیوان لیموناد تازه فشرده برای انها عالی اسـت، زیرا ترشی ان ذهن انها را تیز و جوانه هاي‌ چشایی آن ها را شاد نگه می دارد.” کمی شیرین، کمی ترش، برای شخصیت آفتابی شـما مناسب اسـت.

 

تیر: آب سیب

بهترین نوشیدنی های خنک تابستانه بر اساس ماه تولد

هیچکس بیشتر از تو غذای اسانی را دوست ندارد، تیر. زبان عشق شـما یک غذای خانگی و هر چیزی اسـت کـه شـما را بـه یاد غذا هاي مورد علاقه دوران کودکی شـما می اندازد. تیرها بـه‌عنوان نشانه‌اي حساس و پرورش‌دهنده از طعم‌هایي لذت‌بخش و آشنا لذت میبرند. “آب سیب احساسات خانه و خانواده را برمی انگیزد کـه نشان دهنده حساسیت عاطفی تیر اسـت.”

 

مرداد: آب هندوانه

بهترین نوشیدنی های خنک تابستانه بر اساس ماه تولد

مردادها بـه خاطر شخصیت هاي‌ دلير و جلب توجه خود شناخته می شوند. بنابر این، حتی اگر کمی زمان اضافی برای هم زدن باهم باشد، آبمیوه اي را ترجیح میدهید کـه از بین مردم متمایز باشد. انها طعم‌هایي را ترجیح میدهند کـه روشن، با طراوت و رنگی پررنگ مانند هندوانه و آبلیمو باشند. نکته حرفه اي: برای پایان کامل، مقداری برگ نعناع تازه اضافه کنید.

 

شهریور: آب سبز

بهترین نوشیدنی های خنک تابستانه بر اساس ماه تولد

تو با قدرت میوه ها و سبزیجات غریبه نیستی، شهریور. برای شـما مهم اسـت کـه روزهای پرمشغله خودرا بـه طور متعادل شروع کنید، و آب میوه یکی از کارآمدترین راه ها برای دریافت دوز روزانه ویتامین اسـت. شهریورها بـه‌خاطر شخصیت عملی‌شان شناخته می شوند، بنابر این یک لیوان آب سبز برای آن ها عالی اسـت. این مملو از مواد مغذی اسـت و بـه آن ها احساس انرژی و سلامتی می دهد.

 

بیشتر بخوانید: طرز تهیه نوشیدنی خنک هندوانه

 

مهر: آب هویج-زنجبیل

بهترین نوشیدنی های خنک تابستانه بر اساس ماه تولد

مهرها عاشق لذت بردن از زندگی شیرین در هر زمان ممکن هستند. اما علیرغم ذائقه پیچیده‌تان، شـما همان‌ گونه علامت مهر هستید، بنابر این همه ی چیز باید در حد اعتدال باشد. بـه عنوان نشانه اي از تعادل و هماهنگی، مهرها از آبمیوه هایي لذت می برند کـه از نظر طعم و شیرینی کاملاً متعادل هستند. بـه عنوان مثال، ترکیبی از هویج و زنجبیل، ترکیب کاملی از شیرینی و ادویه را فراهم میکند کـه برای این علامت جذاب اسـت. بـه علاوه، این آب میوه مملو از آنتی اکسیدان اسـت، بنابر این احساس شادابی و شادابی خواهید داشت.

 

آبان: آب گوجه فرنگی تند

بهترین نوشیدنی های خنک تابستانه بر اساس ماه تولد

آبان ها سلیقه هاي‌ بسیار خاصی دارند. شـما دوست دارید بـه غذا هاي مورد علاقه خود پایبند باشید و طبق معمولً متوجه می‌شوید کـه هرروز همان چیزی را برای صبحانه می‌خورید. اما مخلوق عادت بودن بـه این معنی نیست کـه طعم و مزه ندارید. آبان ها بـه شخصیت‌هاي‌ شدید و پرشور خود مشهور هستند، بنابر این یک لیوان آب گوجه‌فرنگی تند برای انها عالی اسـت. تندی آب گوجه فرنگی با شدت آن ها مطابقت دارد و طعم انها را درگیر میکند.

 

آذر: آب گریپ فروت

بهترین نوشیدنی های خنک تابستانه بر اساس ماه تولد

بیایید واقعی باشیم، قوس، آخرین باری کـه با برنامه اي برای ان روز از خواب بیدار شدید کی بود؟ ترجیح میدهید در لحظه تصمیم بگیرید و بـه جایی بروید کـه باد شـما را میبرد. مردان کمان بـه خاطر شخصیت هاي‌ دلير و با اعتماد بـه نفس خود مشهور هستند، بنابر این یک لیوان آب گریپ فروت تند برای انها عالی اسـت. این آبمیوه آفتابی ودر عین حال تلخ، مهم نیست کـه چه نوع صبحی دارید.

 

دی: آب زغال اخته

بهترین نوشیدنی های خنک تابستانه بر اساس ماه تولد

بلندپروازانه و با موفقیت، دی در صبح کارهای زیادی برای انجام دادن دارند. شـما از یک روال بسیار سخت پیروی میکنید ودر برنامه شلوغ خود جای کمی برای خطا باقی می‌گذارید. “دی نشانه سنت و انضباط اسـت. آن ها طعم هایي را ترجیح می دهند کـه کلاسیک و آشنا هستند و احساس اسانی و ثبات را ایجاد می‌کنند.” بـه همین دلیل اسـت کـه با آب زغال اخته قدیمی نمی‌توانید اشتباه کنید. بسته بندی شده با طعم و فیبر، یک لیوان در روز باید اینکار را انجام دهد.

 

بهمن: آب میوه شور

بهترین نوشیدنی های خنک تابستانه بر اساس ماه تولد

بـه دلیل بـه چالش کشیدن وضعیت موجود شناخته شده‌اید، همیشه مشتاق هستید چیز جدیدی را امتحان کنید، و دوست دارید انچه را کـه کشف کرده اید بـه دیگران بگویید، بـه همین دلیل بهترین آبمیوه برای شـما چیزی نیست کـه بتوانید در هر فروشگاهی بخرید. «آکواریوم‌ها بـه‌خاطر شخصیت‌هاي‌ منحصربه‌فرد و غیر متعارف‌شان شناخته میشوند، بنابر این یک لیوان آب میوه عجیب‌وغریب مناسب اسـت.»

 

اسفند: شیره انگور

بهترین نوشیدنی های خنک تابستانه بر اساس ماه تولد

اسفندها حساس و شیرین هستند. شـما شخصیتی آرام و هنری دارید، بـه همین دلیل اسـت کـه از یک لیوان آب انگور بیشتر لذت خواهید برد. شیرینی انگور با شخصیت رویایی ان‌ها مطابقت دارد و گفته میشود رنگ بنفش خلاقیت را افزایش می دهد. و اگر می خواهید صبح‌هاي‌ خودرا بسیار شیک کنید، سعی کنید یک بطری آب انگور گازدار غیر الکلی را برای سرگرمی گازدار بگیرید.

 

بیشتر بخوانید: نوشیدنی های مناسب برای افراد عصبانی

 

در پایان

تابستان همیشه با تشنگی ها و گرگرفتگی ها تعریف میشود، دراین فصل میتوانیم با تهیه نوشیدنی هاي‌ خنک از این فصل و گرمای تابستانی اش لذت ببریم.

جدیدترین مطالب سایت