طرز تهیه 3 غذای لذیذ با تن ماهی مناسب برای ناهار و شام مجالس

طرز تهیه 3 غذای لذیذ با تن ماهی مناسب برای ناهار و شام مجالس

تن ماهی از لذیذ ترین غذا هایی است که می‌ توانید برای ناهار و شام میل کنید. این کنسرو خوشمزه خود به تنهایی یک ماده غذایی کامل محسوب می‌شود و تنها با جوشاندن آن در آب جوش می توانید آن را با برخی مخلفات ساده و نان نوش جان کنید. ولی غذا های دیگری نیز با تن ماهی می توان آماده کرد که در این مقاله قصد داریم به معرفی آن ها بپردازیم.

 

ساندویچ تن ماهی

اولین غذایی که می توانید با تن ماهی آمادا کنید، این ساندویچ لذیذ است. این غذا با مواد اولیه بسیار ساده مانند قارچ، پنیر پیتزا، تن ماهی و نان تست آماده می شود. البته انواع دیگری از ساندویچ وجود دارد که در نان باگت به همراه مقداری سیب زمینی سرخ کرده و گوجه و خیار شور قابل آماده‌سازی است.

 

اگر می خواهید با نان تست یک ساندویچ تن ماهی لذیذ داشته باشید باید ابتدا قارچ ها را کمی سرخ کنید سپس یک لایه از تن ماهی را به همراه قارچ و مقداری پنیر روی نان تست قرار دهید. سپس نان تست دیگر را روی آن بگذارید و ساندویچ را درون ساندویچ ساز قرار دهید. بعد از ده دقیقه یک اسنک لذیذ آماده خواهد شد.

 

طرز تهیه 3 غذای لذیذ با تن ماهی مناسب برای ناهار و شام مجالس

خوراک تن ماهی و بادمجان

این غذای بسیار خوشمزه را می توانید در کمتر از ۲۰ دقیقه در منزل آماده کنید کافیست یک عدد تن ماهی و یک عدد کنسرو بادمجان تهیه نمایید. البته می‌توانید بادمجان را در منزل به صورت کبابی آماده کنید و بعد از ساطوری کردن آن، مقداری پیاز در ماهیتابه تفت دهید.

 

بادمجان را به پیاز افزوده و بعد از اضافه کردن فلفل و سیر رنده شده  ۲ قاشق رب گوجه را به آن اضافه کنید. تن ماهی را بعد از اینکه ۱۰ دقیقه در آب جوشاندید به ترکیب بادمجان خود اضافه نمایید و مواد را هم بزنید تا کمی آب غذای شما کم شود.

 

این غذای بسیار لذیذ را با نان می توانید برای ناهار و شام نوش جان کنید. البته اگر می خواهید غذای شما  از مقدار کمتری روغن بهره ببرد و به ‌نوعی رژیمی باشد مقاله طرز تهیه سالاد تن ماهی در مجله اسنپ اکسپرس پیشنهادات مناسب و جذابی را به شما ارائه خواهد داد.

طرز تهیه 3 غذای لذیذ با تن ماهی مناسب برای ناهار و شام مجالس

پلو تن برای ناهار

شاید با شنیدن نام این غذا بیاد سیاره ای در منظومه شمسی بیافتید ولی پلوتون غذایی بسیار لذیذ است که برای ناهار می توانید با برنج آماده کنید. برای تهیه این غذا بعد از اینکه به مقدار کافی برنج را در آب جوشاندید باید آن را آبکش نمایید. سپس برنج آبکش شده را کف قابلمه بریزید. یک لایه از تن ماهی را روی برنج قرار دهید. مجدد باقی برنج را روی تن ماهی بریزید سپس درب قابلمه را بگذارید تا غذای شما دم بکشد. توجه داشته باشید اگر ماهی را با سیب زمینی و گوجه سرخ کنید و سپس به برنج خود اضافه کنید، نوعی استانبولی را طبخ کرده اید.

 

در لیست معرفی شده بالا می توانستیم نام چند غذای دیگر مانند ته چین تن ماهی، خوراک تن ماهی و سیب زمینی و همچنین پاستای تن ماهی را قرار دهیم. شما نیز اگر غذایی با تن ماهی می شناسید که می‌توانست در لیست بالا قرار بگیرد لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

جدیدترین مطالب سایت