طرز تهیه نان بروتچن با طعم عسل یک صبحانه دلچسب

طرز تهیه نان بروتچن با طعم عسل یک صبحانه دلچسب

نان بروتچن عسلی 

برای خوردن یک صبحانه فوق العاده کافیست که از طعم هاي انرژی بخش و قدرتمند بهرهگیری کنیم در ادامه میتوانید ما را دنبال نمایید .

 

به گزارش تالاب بجای این که هله هوله در کیف بچه ها پر کنید و انها رابه مدرسه بفرستید، و یا با ساندویچ هاي آماده با معده این بیگناهان بازی کنید، خودتان کمی حوصله به خرج دهید و این نان بروتچن عسلی ها را درست کنید ودر کیفشان بگذارید.

 

مواد لازم برای نان بروتچن عسلی :

 

طرز تهیه نان بروتچن با طعم عسل یک صبحانه دلچسب

طرز تهیه نان بروتچن عسلی :

ابتدا آب گرم، روغن مایع و عسل را با همزن برقی موثر بزنید تا مواد با هم آمیخته شوند. از آمیخته‌کن هم میتوانید بهرهگیری کنید، سپس آرد سفید را کم‌کم افزون کرده و به هم زدن ادامه دهید.

 

در این دوران پودر کاکائو، پودر مایه خمیر و نمک را افزون کرده و به هم زدن ادامه دهید تا مواد با هم آمیخته شوند. حالا خمیر رابه مدت 10 دقیقه استراحت بدهید.

 

در این مرحله آرد نان سنگک را بیفزایید؛ اگرچه هر دوران یک پیمانه افزون کرده، آمیخته ‌کنید تا خمیر نان حاصل شود. آرد نان سنگک را تا حدی بریزید که خمیر یک دستی حاصل شود و اکثر ریخته نشود چون نان سفت میشود. ظرف شامل خمیر را با کیسه نایلونی که از گذشته کمی چرب کرده‌اید بپوشانید. حدود 30 تا 60 دقیقه به خمیر استراحت بدهید تا حجمش دوبرابر شود.

 

بعد از دوران ذکرشده خمیر رابه دو قسمت تقسیم کنید. هر کدام از خمیرها را با کیسه نایلون چرب شده بپوشانید و 5 دقیقه به هر کدام استراحت دهید. سپس آن ها را داخل قالب نان که از گذشته چرب کرده‌اید قرار دهید. اندکی بادام خرد شده هم روی انها بریزید. در این مرحله هم باید حدود 30 تا 60 دقیقه به خمیرها استراحت دهید تا حجمش دوبرابر شود.

 

حدود 10 دقیقه گذشته از این که دوران استراحت نان‌ها تمام شود، فر را با دمای 180 درجه سانتی‌گراد روشن کنید تا گرم شود. نان‌ها رابه مدت 40-30 دقیقه داخل فر قرار دهید تا بپزد.

 

جدیدترین مطالب سایت