آموزش درست کردن چیز کیک با طعم توت فرنگی خوشمزه

آموزش درست کردن چیز کیک با طعم توت فرنگی خوشمزه

آموزش درست کردن چیز کیک با طعم توت فرنگی خوشمزه

چیز کیک همیشه از نوع های مختلفی تشکیل میشود اما ما میخواهیم امروز برای شما بهترین چیز کیک را گرد آوری کنیم در ادامه یا آموزش درست کردن چیز کیک با طعم توت فرنگی خوشمزه سایت تالاب را دنبال کنید.

 

برای شما آموزش کیکی را آورده ایم که می تواند در وعده عصرانه طعم بسیار خوبی را به زبان شما بچشاند. چیز کیک توت فرنگی را با هم درست کنیم. یکی از خوش‌مزه‌ترین و هیجان‌انگیزترین کیک‌ها، چیز کیک توت فرنگی است. اگر دوست دارید این کیک خوش‌مزه و خوش‌رنگ را درست کنید، این دستور آسان را امتحان کنید.

آموزش درست کردن چیز کیک با طعم توت فرنگی خوشمزه

چیز کیک با طعم توت فرنگی

 

مواد لازم لایه زیرین :

تخم مرغ (کوچک): 3 عدد
شکر: یک دوم پیمانه
پنیر کاتیج: 500 گرم
خامه (فرم گرفته): 150 میلی لیتر
نمک: به مقدار لازم
کاستارد: یک قاشق سوپ خوری

 

مواد لازم لایه توت فرنگی :

توت فرنگی: 300 گرم
خامه: 300 گرم
شکر: یک سوم پیمانه
آب لیمو سنگی: یک قاشق چای خوری
آب جوش: 50 میلی لیتر
پودر ژلاتین آمونیا: یک قاشق سوپ خوری

 

طرز تهیه لایه زیرین:

1. برای تهیه لایه زیرین ابتدا دمای فر را روی 160 درجه سانتیگراد (325 درجه فارنهایت) قرار دهید. تخم مرغ ها، شکر و نمک را در ظرف مناسبی با هم مخلوط کنید.

 

2. پنیر کاتیج، خامه و کاستارد را اضافه و مخلوط کنید تا مخلوط یکدستی حاصل شود. این مخلوط را در یک قالب کمربندی پوشیده شده با کاغذ روغنی بریزید و به مدت 50 دقیقه در فر از قبل گرم شده قرار دهید.

 

3. فر را خاموش کرده و اجازه بدهید چیزکیک حدود 10 دقیقه در فر بماند و سپس آن را بیرون آورده تا کاملا خنک شود. با دقت روی قالب را با سلفون پوشانده و در یخچال قرار دهید.

 

طرز تهیه لایه توت فرنگی:

1. پودر ژلاتین را در آب جوش بریزید و هم بزنید تا حل شود، سپس کنار بگذارید تا خنک شود. توت فرنگی، خامه، شکر و آب لیمو ترش را در مخلوط کن بریزید و به صورت پوره در آورید.

 

2. ژلاتین حل شده را به پوره توت فرنگی اضافه کرده و به خوبی مخلوط کنید. این مخلوط را روی لایه زیرین خنک شده در قالب بریزید و روی چیزکیک را با سلفون بپوشانید و حداقل چند ساعت (ترجیحا تمام شب) در یخچال قرار دهید.

 

آموزش درست کردن چیز کیک با طعم توت فرنگی خوشمزه

 

جدیدترین مطالب سایت