30 طعم بی نظیر کیک برای عروسی زمستانی

30 طعم بی نظیر کیک برای عروسی زمستانی

اگر تصمیم بـه عروسی در زمستان گرفته اید، احتمالاً شیفته فصل هستید. «اشکال ندارد: ما هم هستیم!» زمستان فصلی اسـت برای خوش‌حال شدن در خانه با یک فنجان کاکائو داغ، پختن غذا هاي مورد علاقه فصلی مانند کلوچه‌هاي‌ شکری، و سرگرمی با کوکتل‌هاي‌ خاص مانند تخم مرغ و هر چیزی کـه با انار دم کرده اسـت!

 

طعم های متفاوت کیک عروسی در زمستان

عروسی زمستانی شـما باید همان احساسات و طعم ها را برانگیزد، بـه همین دلیل اسـت کـه ما شـما را تشویق می کنیم کـه با یک کیک عروسی زمستانی منحصر بـه فرد و احتمالاً غیرمنتظره خلاق شوید. هنگام انتخاب طعم کیک عروسی زمستانی، گزینه ها تقریبا بی پایان بـه نظر می‌رسند. با این اوصاف، دراین زمان از سال، ایجاد طعم بیشتر، بافت بیشتر و کمی غنای بیشتر بـه کام کاملاً قابل قبول اسـت.

 

میوه کمتری در فصل زمستان در مقایسه با عروسی‌هاي‌ شیرین تابستانی وجوددارد و این باعث میشود با طعم‌هاي‌ عمیق‌تری مانند کدو حلوایی، شیرینی زنجبیلی و هر چیزی کـه کمی نوستالژی دوران کودکی را تداعی می کند، بازی کنید. در زیر، 30 ترکیب طعم کیک را ارائه می‌دهیم کـه خلاقانه، دنج و مناسب برای هر عروسی زمستانی هستند.

 

1. ماچا شکلاتی

30 طعم بی نظیر کیک برای عروسی زمستانی

کیک شکلاتی تیره و غنی رابا طعم هاي‌ آجیلی ماچا آیسینگ ترکیب کنید تا مطمئناً مهمانان شـما را دوست داشته باشند. بـه علاوه، این طعم کاملاً با مربای تمشک و انواع توت ها جفت می شود تا کمی تابستان را بـه ترکیب بیاورد. پروفایل طعم ایده‌آل من برای زمستان از ادویه‌هاي‌ گرم و پرکننده‌هاي‌ ضعیف تشکیل شده اسـت کـه با مایه شکلات تلخ و قطره‌هاي‌ بی‌رنگ تمام شده‌اند.

 

2. ترافل فندقی شکلاتی

برای عاشقان شکلات، این کیک یک رویا اسـت. این کیک خود یک کیک شکلاتی اسـت کـه با باترکرم موکا و گاناش شکلاتی پر شده اسـت، طعم‌هاي‌ کامل، غنی و ضعیف‌تر کـه بـه موازات منوی زمستانی طبق معمولً سنگین‌تر اسـت. این کیک با ترافل فندقی سه رنگ تزئین شده و برای جلوه اي برفی کمی گرد و غبار گرفته شده اسـت. این کیک برای عروسی زمستانی در هر محیطی عالی اسـت و برای کسانی کـه هم کیک هاي‌ عروسی سنتی و هم شیرینی هاي‌ فرانسوی را دوست دارند یک لذت واقعی اسـت.

 

3. هویج تند شده با کره شکلات سفید

طعم‌هاي‌ کلاسیک و ادویه‌هاي‌ کیک هویج را بـه میز بیاورید اما با شکلات سفید زمستانی! این طعم ترکیبی عالی از یک حس گرم و «تعطیلات» اسـت. خاطراتی از کلوچه‌هاي‌ زنجبیل، جوز هندی، دارچین، و کمی تند بودن با ادویه مخفی من: فلفل کاین را بـه ارمغان می‌آورد. سپس بین لایه ها با کره شکلات سفید ترکیب می شود.

 

4. کیک کره سفید با کاستارد تخم مرغ و خامه ادویه دار

30 طعم بی نظیر کیک برای عروسی زمستانی

سنت ها رابا کیک عروسی خامه اي حفظ کنید، اما با اضافه کردن تخم مرغ و ادویه هاي‌ پخت یک چرخش تعطیلات را روی ان قرار دهید. در فصل زمستان، مردم تمایل دارند بـه سمت غذا هاي آسان و غنی بروند. طعم هایي کـه نوستالژیک هستند، یا از تعطیلات مانند این، ما را بـه یاد خانواده می‌اندازند.

 

5. نان زنجبیلی با کمپوت گلابی و کره وانیلی

یک کیک با ادویه جسورانه رابا گلابی شیرین زمستانی و کره خامه اي وانیلی ترکیب کنید. برای عروسی‌هاي‌ زمستانی، من عاشق کیک‌هایي هستم کـه طعمی غنی دارند، اما خیلی غلیظ و سنگین نیستند. برای من آسان اسـت.

 

6. باقلوا

میوه را کنار بگذارید و با یک دسر کلاسیک همراه شوید. بر خلاف بهار و تابستان، من طبق معمولً عروس ها را تشویق می کنم کـه طعم میوه ها را پشت سر بگذارند و بـه دنبال طعم هاي‌ غنی و گرم در کیک هاي‌ خود باشند. اینکار با یک کیک گردوی تند، با سس کارامل عسل برای افزودن طعم عسلی کـه همه ی ما در باقلوا دوست داریم و مقداری شیرینی اضافی شروع می شود. سپس با کره گردو ترکیب می شود و با گردوی قندی دارچینی بـه اتمام می رسد.

 

7. موز کاراملی شور

30 طعم بی نظیر کیک برای عروسی زمستانی

 

اگر چه این ترکیب منحصراً فصلی نیست، هنوز هم دراین زمان از سال یک گزینه محبوب بین مشتریانش اسـت. این طعم غنی‌تری اسـت کـه مورد علاقه هواداران مناسب زمستان اسـت. فکر میکنم همه ی ما میتوانیم موافق باشیم کـه کیک لوبیا وانیلی – با کره کارامل، کارامل موز، و کارامل نمکی – یک گزینه غنی و خوشمزه برای هر زمانی از سال اسـت.

 

8. کدو حلوایی با فندق قندی و کرم کره پرالین فندقی

دراین زمان از سال، روزها بـه سرعت محو می شوند و هوا بسیار سردتر اسـت. بنابر این ما بـه طور طبیعی بـه دنبال طعم‌هاي‌ گرم‌کننده و آرامش‌بخش مانند این هستیم. این ترکیب طعم منحصر بـه فرد کدو حلوایی زمستانی مورد علاقه را بـه ارمغان می آورد کـه همگی با مقدار زیادی فندق شیرین، کارامل و یک کره خامه اي خوش طعم و آرامش بخش تزیین شده اسـت.

 

9. چای

هیچ چیز بهتر از نشستن با یک لیوان چای و نوشیدن ان در زمستان نیست، و می توانید این حس را بـه عروسی خود بیاورید. این کیک با چای چای دم کرده و همچنین ادویه هاي‌ چای کـه در کیک پخته می شود درست می شود. بـه عنوان آخرین لمس، ان رابا کره عسل ترکیب میکنیم تا طعم‌ها را کامل کند. ادویه‌هاي‌ موجود در کیک طعم گرمی را ارائه می کنند و افزودن عسل بـه خامه باعث تقویت چای می شود.

 

بیشتر بخوانید: مدل کیک تولد | کیک های تولد زیبا برای آقایان و خانم ها

 

10. شکلات تلخ با کره نعناع شکلات سفید

30 طعم بی نظیر کیک برای عروسی زمستانی

این طعمی بود کـه اشلی لاتیر از کیک هاي‌ اشلی در رالی، کارولینای شمالی برای عروسی خود ایجاد کرد و معلوم شد کـه این عطر و طعم بسیار موفق بوده اسـت. برای ساختن این محصول، کـه او بـه شـما توصیه میکند در مراسم عروسی خود از ان اجتناب کنید، نعناع فلفلی را بـه کره‌ي شکلاتی سفید کرکی اضافه کرد و سپس ان را بین یک کیک شکلاتی تیره و غنی قرار داد. ترکیب شکلات تیره با شکلات سفید و نعناع ترکیبی عالی برای عروسی زمستانی ما بـه نظر می رسد و این طعمی اسـت کـه ما از ان زمان تاکنون ان را درست کرده‌ایم.

 

11. فندق-دارچین با فیلینگ پرالین فندقی و باترکرم قهوه

یکی از بهترین حس هاي‌ زمستانی رابا یک کیک ادویه دار با پرالین شیرین و باترکرم قهوه برای تکمیل و کامل کردن طعم ها بازسازی کنید. یکی از قسمت‌هاي‌ مورد علاقه من در مورد شروع زمستان، دنج بودن در کافی شاپ مورد علاقه‌ام و گرفتن یک لاته دلپذیر اسـت. “این ترکیب کیک مانند یک فندق تند در اواخر یک روز برفی اسـت کـه برای لذت بردن از ان با یک فنجان قهوه در پایان عروسی زمستانی در محاصره دوستان و خانواده عالی اسـت.”

 

12. Snickerdoodle با پنیر خامه ای دارچینی

برای یک کیک زمستانی کـه شامل ادویه هاي‌ پخت با اندکی دلتنگی اسـت، این مزه اسـت. مادر من همیشه در طول تعطیلات دسته‌هایي از شیرینی‌هاي‌ شیرین و شکر می‌پخت. بنابر این این طعم کیک همیشه خاطرات دوران کودکی انتظار برای پایان پخت کلوچه‌هاي‌ تازه در هنگام تماشای فیلم‌هاي‌ کریسمس را زنده میکند! این کیک طعم شیرین و تند کوکی‌هاي‌ snickerdoodle را در خود جای داده اسـت، در حالی کـه با مایه پنیر خامه‌اي همراه با کمی دارچین پوشانده می شود.

 

13. آمارتو نوتلا

30 طعم بی نظیر کیک برای عروسی زمستانی

برای یک گزینه شیرین و خوش طعم، از لیکور بادام در انتخاب کیک خود استفاده کنید. ما Amaretto Nutella را بـه عنوان یک طعم عالی برای لذت بردن در طول فصل تعطیلات توصیه می کنیم. کیک با آمارتتو کـه یک لیکور شیرین ایتالیایی با طعم بادام اسـت و با کره مرنگ سوئیسی با طعم نوتلا پر شده اسـت. ما فکر می کنیم ترکیب لیکور بادام و فندق شکلاتی خوشمزه اسـت.

 

14. فاج با موس شکلاتی نعناع و کره مرنگ

همان‌ طور کـه هوا سردتر می شود و برف شروع بـه باریدن می کند، من عاشق نوشیدن کاکائو داغ نعناع با پسرم هستم. من دوست دارم ان خاطرات خاص را بـه یاد بیاورم و انها را بـه کیک تبدیل کنم. او روی کیک فاج شکلاتی غنی، موس شکلاتی نعناع فلفلی سبک، و کره مرنگ سوئیسی وانیلی کـه یادآور خامه فرم گرفته اسـت، می چیند. وقتی هر بشقاب سرو میشود، آب نبات‌هاي‌ نعناع فلفلی خرد شده را روی هر بشقاب می‌پاشم تا ظاهری زیبا داشته باشد.

 

15. چای و کره عسل

محبوب‌ترین طعم کیک عروسی زمستانی ما کیک چای با خامه فرانسوی عسلی اسـت. ما ادویه‌هاي‌ کیک رابا طعم عسل ملایم فراستینگ متعادل می کنیم. این ترکیبی کلاسیک اسـت کـه ما را بـه یاد یک فنجان چای داغ دریک روز سرد می‌اندازد و ادویه‌ها ظاهری لکه‌دار بـه کیک می دهند کـه هنگام برش زیبا می شود. 

 

16. S’mores

30 طعم بی نظیر کیک برای عروسی زمستانی

اگر داماد شـما بـه دنبال یک کیک شکلاتی کلاسیک اسـت، کیک s’mores را دوست خواهد داشت. ما یک کیک کراکر گراهام رابا گاناش والرونا تیره و باترکرم مارشمالو برشته شده لایه لایه میکنیم. “این بازی روی یک دسر کلاسیک اسـت کـه می‌تواند برای این زوج نیز تغییر کند.” ختمی رابا نعناع یا پرتقال طعم دار کنید. 

 

17. وانیل با نارگیل، گردو و بوربون

و برای یک عروسی در زمان کریسمس، بـه پیچ و تاب موتا در کیک ایالت آلاباما، کیک لین نگاه نکنید. کیک کلاسیک وانیلی ما با مخلوطی از نارگیل، گردوی برشته شده، بوربون و کشمش طلایی آغشته بـه بوربن، منحط می شود. ما یک حاشیه باترکرم فرانسوی وانیلی انجام می‌دهیم تا فیلینگ بین لایه ها قفل شود و توصیه می کنیم این کیک عریان باشد تا نارگیل و گردوها از کناره ها چکه کنند.

 

18. نعناع فلفلی و شکلات دوبل

کیک هاي‌ عروسی زمستانی همه ی در مورد طعم هاي‌ غنی و دلپذیر هستند. Elysia Root از کیک‌هاي‌ ریشه Elysia شیکاگو، کـه طعم زمستانی رابا کیک دوتایی شکلاتی، کره نعناع صورتی، آب نبات‌هاي‌ خرد شده و گاناش شکلات تلخ ترکیب می کند، میگوید: «چیزی در مورد نعناع فلفلی خنک باعث میشود احساسی شبیه بـه تعطیلات شود.» شیرین و با طراوت اسـت، و وقتی با شکلات همراه شود، یک راه خوشمزه برای طعم دادن بـه فصل و پایان دادن بـه غذای عروسی اسـت! آب نبات هاي‌ له شده و کره نعناع غنی تضاد بافتی غیرمنتظره اي اسـت کـه مهمانان شـما دوست خواهند داشت.

 

19. کیک ادویه با کره قهوه ای با پنیر خامه ای و کره افرا

30 طعم بی نظیر کیک برای عروسی زمستانی

کیک ادویه‌اي با کره قهوه‌اي روت، کـه با پنیر خامه‌اي و کره شکر افرا پر شده اسـت، ترکیبی از دارچین، میخک، جوز هندی، فلفل دلمه‌اي، هل و زنجبیل تازه با ملاس غنی و کره قهوه‌اي اسـت. این طعم گرم برای یک شب سرد و برفی شگفت انگیز اسـت. کیک ادویه‌اي یک کلاسیک زمستانی بی‌انتها اسـت و کره قهوه‌اي درکنار کمی پنیر خامه‌اي و شیرینی شربت افرای واقعی، عمق بیشتری بـه ان می دهد.

 

20. شکلات مکزیکی

برای زوجی ماجراجو کـه بـه دنبال چیزی غیرمنتظره هستند، بـه ترکیب شیرین و تند شکلات مکزیکی در کیک شکلاتی روت با کره شکلاتی مکزیکی و فاج شکلاتی نگاه کنید. کیک شکلاتی رابا دارچین و کاین چاشنی می کنیم، سپس ان رابا خامه شکلاتی مکزیکی چاشنی دارچین و یک لایه فاج شکلاتی تلخ و شیرین ترکیب می کنیم. این برای افراد سنتی نیست، اما یک ترکیب برنده اسـت کـه مهمانان شـما را حيرت زده می کند و تبدیل بـه خوراک زمستانی مورد علاقه جدید آن ها می شود.

 

21. فیلینگ گاناش بادام کره و شکلات سفید

محبوب‌ترین طعم‌هاي‌ عروسی زمستانی ما گرم و جذاب هستند. کیک بادام کره اي محبوب ترین طعم کیک عروسی سنتی ماست ودر زمستان ان رابا یک فیلینگ گاناش شکلاتی سفید خامه اي تزیین می کنیم. بـه روز رسانی غنی دریک کلاسیک همیشه یک ایده خوب اسـت!

 

22. فیلینگ اسپند شکری و کره قهوه ای

30 طعم بی نظیر کیک برای عروسی زمستانی

من عاشق کیک اسپند شکری با کره قهوه‌اي هستم. این چیزی اسـت کـه ممکن اسـت بعد از یک وعده غذایی کریسمس بخورید. طعم اسپند گرم و برشته‌اي دارد و کره قهوه‌اي ان واقعاً ان را تحریک میکند.

 

بیشتر بخوانید: کیک های مجلل و بسیار زیبای عروسی

 

23. فیلینگ بوربون وانیل و تمشک

کیک وانیلی بوربون پیچ و تابی بر روی وانیل سنتی اسـت. تمشک کمی شیرینی و طعم می بخشد و رنگ قرمز رنگ هاي‌ کریسمس را بـه داخل کیک می آورد.” حتماً از برش کیک عکس بگیرید!

 

24. دیویلز فود و کره نعناع فلفلی

ما چند طعم داریم کـه فقط می گویند زمستان. کیک غذای نرم و پفکی ما با کره نعناع یکی از آنهاست. باترکریم سفید و خامه‌اي اسـت و تکه‌هاي‌ آب نبات در ان مخلوط شده اسـت. بـه نظر می رسد کـه برف روی کیک شکلاتی تیره برف می ریزد!

 

25. کیک ادویه و چای گاناش شکلات سفید

30 طعم بی نظیر کیک برای عروسی زمستانی

“یکی کـه دوست داریم جلوی شومینه با ان بپیچیم، کیک ادویه‌اي ماست. ادویه‌هاي‌ گرم و معطری مانند دارچین، ماس، فلفل دلمه‌اي و جوز هندی را ترکیب می کند و با یک چای گاناش شکلات سفید غنی و باترکریم شکلات تلخ پر شده اسـت.” ان یک یا دو شماره ادویه مطمئناً بـه مهمانان شـما احساس گرمی و دنج می دهد.

 

26. فیلینگ کشک شکلات سفید و انار

در نهایت، زوج‌ها کیک شکلاتی سفید ما رابا پر کردن کشک انار تند دوست دارند. فیلینگ قرمز در برابر کیک سفید تضاد زیبایی دارد و این پرکننده میوه اي تغییر طعم خوبی نسبت بـه طعم هاي‌ شکلاتی و غنی فصل دارد.

 

27. کرم نان زنجبیلی و تخم مرغ

ما عاشق ایجاد کیک‌هایي هستیم کـه زمستانی هستند. “این سرگرم کننده اسـت کـه یک تغییر منحصر بـه فرد در طعم هاي‌ سنتی تعطیلات ایجاد کنید!” برای یک دوز جدی از نوستالژی تعطیلات، کیک شیرینی زنجبیلی رابا کرم تخم مرغ خامه اي امتحان کنید، کـه شـما را مستقیماً بـه دوران کودکی می‌برد.

 

28. کرن بری پرتقال و پنیر خامه ای

30 طعم بی نظیر کیک برای عروسی زمستانی

کام بزرگسالان تر عاشق کیک پرتقال کرن بری، کیک وانیلی با کرن بری تازه کـه با پر کردن پنیر خامه اي پوست پرتقال اسـت را دوست دارد. ترکیبی کاملا کلاسیک از طعم هاي‌ تعطیلات کـه بـه شیوه اي جدید و غیرمنتظره ارائه شده اسـت.

 

29. نعناع شکلاتی

عاشق شکلات؟  “مهمانان در هر سنی عاشق کیک نعناع فلفلی شکلاتی با کیک شکلاتی تیره، گاناش شکلاتی و کرم نعناع فلفلی خواهند شد.”

 

30. اسپند کارامل بوربون

زمستان زمان مناسبی برای طعم هاي‌ غنی اسـت. کیک اسپند بـه خودی خود بافت سبکی دارد، اما طعم اسپند برشته و کارامل بوربن کاملاً منحط اسـت. لایه‌هاي‌ کیک اسپند، کارامل بوربون و گاناش شکلاتی را هنگام نشستن درکنار آتش بهتر میتوانید لذت ببرید!

جدیدترین مطالب سایت