بهترین مقاصد سفر علامت ماه تولد شـما چیست ؟

بهترین مقاصد سفر علامت ماه تولد شـما چیست ؟

یک ستاره شناس بهترین مقاصد سفر علامت ماه تولد شـما را نشان می دهد. ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از بهترین کشورها برای سفر با توجه بـه ماه تولدتان را منتشر کرده ایم.

 

جایی که باید تعطیلات را بر اساس علامت ماه تولد خود بگذرانید

عوامل زیادی در برنامه ریزی یک سفر نقش دارند: بودجه، زمان بندی و سبک سفر شخصی شـما، همگی در ایجاد یک گریز عالی نقش دارند. عده اي از مردم یک مقصد استوایی را ترجیح میدهند در حالی کـه برخی دیگر هوس ماجراجویی دربخش هایي ناشناخته را دارند. محدود کردن مکان ایده آل میتواند مشکل باشد، اما اگر بـه دنبال راهنمایی برای رزرو سفر بعدی خود هستید، طالع بینی می‌تواند بینشی را ارائه دهد. برای کشف مکان هایي کـه باید تعطیلات را بر اساس علامت زودیاک خود بخوانید، ادامه دهید.

 

بیشتر بخوانید: برای مسافرت این وسایل را بردارید !

 

1. فروردین

بهترین مقاصد سفر علامت ماه تولد شـما چیست ؟

فروردین باید در میانه عمل باشد. از آنجایی کـه ترسی ندارید کـه از محدوده اسانی خود خارج شوید، بهترین مکان برای شـما یک شهر شلوغ و پر جنب و جوش اسـت. یک سفر آرام بـه حومه شهر یا اقامت، ماجراجویی سریعی را کـه برای احساس رضایت بـه ان نیاز دارید، نخواهد داشت. وقتی صحبت از سفر می شود، فروردینی بـه دنبال غذای خوب، مناظر اعجاب انگيز و زندگی شبانه پر زرق و برق اسـت تا شـما را سرگرم کند.

 

برای تجربه اي فراموش نشدنی بـه توکیو ژاپن سفر کنید. این شهر بـه خاطر غذا هاي لذیذ، محله‌هاي‌ قابل پیاده‌روی و تجارب فرهنگی غنی‌اش مشهور اسـت. چیزهای زیادی وجوددارد کـه شـما را در مدت اقامت در توکیو مشغول نگه دارد.

 

2. اردیبهشت

بهترین مقاصد سفر علامت ماه تولد شـما چیست ؟

تو عاشق چیزهای خوب زندگی هستی، اردیبهشت. غذای خوب و همراهی خوب در صدر فهرست سفر شـما قرار دارد. اردیبهشت توسط زهره، سیاره عشق و زیبایی اداره می شود، بنابر این خشن کردن ان در تعطیلات کار شـما نیست. شـما اسانی ملحفه هاي‌ ابریشمی هتل و اقامتگاه هاي‌ همه ی جانبه را ترجیح می‌دهید.

 

بـه همین دلیل اسـت کـه میلان ایتالیا برای شـما ایده آل اسـت. ناگفته نماند کـه صحنه غذا صرفا برای جان دادن اسـت، و پس از نمونه برداری از تمام ماکارونی موجود، می توانید از بهترین خریدهای لوکس در جهان پذیرایی کنید یا هنرهای چشم نوازی را در شهر انجام دهید.

 

3. خرداد

بهترین مقاصد سفر علامت ماه تولد شـما چیست ؟

شـما تمایل دارید تجارب را بر مادیات اولویت دهید، خرداد. فقط داشتن مناظر نفسگیر کافی نیست، شـما بـه تحریک ذهنی نیز نیاز دارید. تعطیلات برای خردادی ها فرصتی برای داشتن تجارب جدید هیجان انگیز و بـه دست آوردن دیدگاه جدیدی در زندگی اسـت. سفری بـه باواریای غنی تاریخی کشور آلمان را درنظر بگیرید.

 

ذهن کنجکاو شـما نمیتواند از دیدنی‌ها، شهر های زیبای قرون وسطایی، و مناظر خیره‌کننده آلپ باواریا لذت ببرد. و اگر حومه شهر مورد علاقه شـما نیست، فقط یک راه آهن دنده اي دورتر از پایتخت شهر مونیخ هستید، جایی کـه زندگی شبانه و غذا هاي خوشمزه در انتظار شماست.

 

4. تیر

بهترین مقاصد سفر علامت ماه تولد شـما چیست ؟

شـما بـه دنبال تعطیلاتی هستید کـه احساس میکنید خانه اي دور از خانه اسـت، تیر. آرامش مهمترین چیز برای شـما در سفر اسـت، بنابر این میخواهید جایی بمانید کـه بـه جزئیات کوچک برای شـما رسیدگی کند و بـه شـما اجازه دهد تا آرامش داشته باشید. و بـه عنوان یک نشانه آب، مهم اسـت کـه اقیانوس در نزدیکی شـما باشد تا کمی آفتاب بگیرید.

 

اگر بـه دنبال چیزی فراگیر با منظره ساحلی هستید، پونتا کانا، جمهوری دومینیکن مکان مناسبی اسـت. سواحل ماسه اي سفید و آب هاي‌ فیروزه اي مطمئنا شـما را بـه حالت آرامش میرساند. کـه بـه خاطر استراحتگاه هاي‌ مجلل و مناظر استوایی شهرت دارد، در طول سفر از تجربیاتی ارزشمند برای کارت پستال لذت خواهید برد. شـما نمیخواهید این بهشت جزیره را ترک کنید.

 

5. مرداد

بهترین مقاصد سفر علامت ماه تولد شـما چیست ؟

شور و نشاط زندگی شهری بـه شـما احساس زنده بودن می دهد، مرداد. شـما عاشق غوطه ور شدن خود در فرهنگ محلی هستید. تعطیلات ایده آل شـما دارای فعالیت هاي‌ فراوان و صحنه اجتماعی پرهیاهو اسـت کـه در ان می توانید مو هاي خودرا رها کنید. سفر بـه بارسلون اسپانیا بـه شـما این امکان را می دهد کـه در مرکز همه ی فعالیت ها باشید.

 

رستوران هاي‌ برنده جوایز، مناطق خرید متنوع، و موسیقی زنده شـما را در طول مدت اقامت سرگرم می کند. بارسلونا بهترین‌هاي‌ هردو جهان را دارد: زندگی در شهر بین‌ المللی و مناظر آرامش‌بخش کنار اقیانوس. ناگفته نماند، معماری خیره کننده اسپانیایی پس زمینه اي عالی برای عکس هاي‌ تعطیلات شـما خواهد بود. بین فستیوال‌هاي‌ محلی، تورهای با راهنما، و کلوپ‌هاي‌ رقص شبانه، بـه اندازه‌اي دراین شهر وجوددارد کـه شـما را برای هفته‌ها مشغول نگه دارد.

 

6. شهریور

بهترین مقاصد سفر علامت ماه تولد شـما چیست ؟

شـما بـه دنبال یک سفر یکبار در زندگی هستید، شهریور. فعال و کنجکاو، شـما نیاز بـه یک فرار دارید کـه یک ماجراجویی واقعی در فضای باز اسـت. ذهن مشغول شـما همیشه در حال حرکت اسـت، بنابر این تعطیلات ایده آل برای شهریور ماهی مملو از کارهای زیادی برای انجام و دیدن از ابتدا تا انتها اسـت. اقامت تنبل درکنار ساحل را فراموش کنید، تعطیلات را در شهری ترجیح می‌دهید کـه شـما را سرگرم کند.

 

امسال سعی کنید شهر کیپ تاون، آفریقای جنوبی و تاریخ غنی ان را کاوش کنید. در مقابل مناظر باشکوه کوه تیبل، کمی از همه ی چیز برای انجام دراین کلان شهر وجوددارد. بـه دنبال دیدن عده اي از حیات وحش محلی هستید؟ هیچ راهی بهتر از یک شب اقامت در یکی از حیات‌وحش‌ها و ذخایر طبیعی اطراف برای تجربه شگفتی‌هاي‌ طبیعت وجود ندارد. شـما راهی بهتر برای گذراندن سفر انفرادی بعدی خود پیدا نخواهید کرد.

 

بیشتر بخوانید: روش برنامه ریزی برای یک سفر طولانی

 

7. مهر

بهترین مقاصد سفر علامت ماه تولد شـما چیست ؟

زیبایی شناسی و صحنه اجتماعی پر رونق اولویت اصلی شماست، مهر. شـما یک پروانه اجتماعی هستید کـه از یافتن جواهرات پنهان دنیا و یادگیری بیشتر در مورد خودتان از طریق سفر لذت میبرید. و بـه عنوان نشانه تعادل، شـما بـه ترکیبی از آرامش و اختلاط در سفر های خود نیاز دارید. بـه همین دلیل اسـت کـه میکونوس یونان باید در صدر فهرست مقاصد سفر شـما قرار گیرد.

 

این جزیره کوچک مملو از تاریخ غنی و پرجنب‌وجوش و همچنین تعداد زیادی کافه درکنار دریا اسـت. سپس، مهمانی را در یکی از بارها و میخانه هاي‌ متعدد تا ساعات اولیه صبح باز نگه دارید. مطمئناً هر جا کـه می‌روید دوست پیدا خواهید کرد.

 

8. آبان

بهترین مقاصد سفر علامت ماه تولد شـما چیست ؟

چه در خانه و چه در بيرون از کشور، آبانی ها همیشه بـه دنبال گسترش جهان بینی خود هستند. شـما دوست دارید خودرا بـه چالش بکشید تا از منطقه اسانی خود خارج شوید. بنابر این، مقصد سفر ایده‌آل شـما رازهای زیادی برای کشف و جواهرات پنهان برای کشف دارد. شـما میخواهید کمی از همه ی چیز را انجام دهید، در حالی کـه هنوز از عده اي از اسانی موجودات مورد علاقه خود لذت می‌برید.

 

سفر بعدی خودرا بـه قاهره مصر برنامه ریزی کنید. این مقصد محبوب سفر ترکیبی ایده آل از شگفتی هاي‌ قدیمی و جدید جهان اسـت، جایی کـه می توانید از یک تجربه فرهنگی غنی کـه هزاران سال از تاریخ را در بر میگیرد لذت ببرید. فراموش نکنید کـه یک روز کامل را برای کاوش در اهرام جیزه، تنها عجایب هفتگانه جهان باستان، برنامه ریزی کنید.

 

9. آذر

بهترین مقاصد سفر علامت ماه تولد شـما چیست ؟

بـه عنوان یک ماجراجوی زودیاک، برای تحت تاثیر قرار دادن شـما، آذر، چیزهای زیادی لازم اسـت. شـما بـه همان اندازه کـه بـه مسافرت می‌روید بـه تعطیلات نمیروید. آذر ماهی میل شدیدی بـه گشت و گذارهای هیجان انگیز و تحریک ذهنی دارد. نزدیک شدن بـه خانه یا بازدید مجدد از شهری کـه در ان بوده اید بـه سادگی انجام نمیشود. آذر ماهی بـه آزادی و توانایی پرش آسان از فعالیتی بـه فعالیت دیگر نیاز دارد تا واقعاً راضی باشد.

 

سفر بـه ریکیاویک، ایسلند، تجربه‌اي را کـه یکبار در زندگی انجام می شود، ارائه میکند. برای شروع، باید نگاهی اجمالی بـه شفق شمالی بیندازید. از آنجا، می توانید یک بعدازظهر «یا دو» بعد از ظهر را بـه کاوش در تعداد زیادی از مناظر آتشفشانی فعال و آبفشان‌هاي‌ نفس‌گیر ایسلند بگذرانید. هیچ کمبودی از شگفتی هاي‌ طبیعی برای کشف در این جا وجود ندارد.

 

10. دی

بهترین مقاصد سفر علامت ماه تولد شـما چیست ؟

برای دی ماهی، تعطیلات چیزی بیش از تغییر مکان اسـت، فرصتی برای پشت سر گذاشتن نگرانی هاي‌ کاری اسـت. این علامت بـه دلیل عشق بـه سنت و ساختار شناخته شده اسـت، بنابر این شـما یک سفر دنج و آسان را بـه چیزی عجیب‌وغریب ترجیح می‌دهید. سفر بـه ژنو تاریخی سوئیس کـه در بین مناظر خیره کننده کوه و مناظر تاریخی قرار گرفته اسـت، مطمئناً خوشحال کننده اسـت.

 

ژنو مرکزی برای مقاصد فرهنگی و تاریخی، از جمله انواع تئاترهای محلی، موزه ها و خانه هاي‌ اپرا اسـت. و اگر بـه دنبال دوری از زندگی شهری هستید، فقط با یک تله کابین از مناظر خیره کننده دریاچه ژنو، قله هاي‌ آلپ و عده اي از بزرگ ترین تاکستان هاي‌ اروپای غربی فاصله دارید. از جاذبه هاي‌ فرهنگی این منطقه حيرت زده خواهید شد.

 

11. بهمن

بهترین مقاصد سفر علامت ماه تولد شـما چیست ؟

رفتن بـه هر جای خیلی معمولی یا توریستی شـما را خسته می کند، بهمن. شـما از ان دسته افرادی هستید کـه بـه تعطیلات خود نیاز دارید تا ماجراجویی در ناشناخته ها باشد. تحریک ذهنی و الهامات خلاق دو نکته مهم برای مسافران دلو اسـت. اگر سفری اسـت کـه هر کس دیگری میتواند انجام دهد، شـما علاقه اي بـه رفتن ندارید.

 

پرو واقع در بالای کوهی در بین یک جنگل استوایی، ماچو پیچو، مقصد ایده آل سفر برای دلوهای یاغی اسـت. اگر این چالش را قبول دارید، یک تور با راهنما در امتداد پیاده‌روی مسیر اینکا، مناظری خیره‌کننده از ویرانه‌هاي‌ ماچو پیچو را ارائه میدهد. این یک ماجراجویی اسـت کـه نمی‌توانید از دست بدهید!

 

12. اسفند

بهترین مقاصد سفر علامت ماه تولد شـما چیست ؟

شـما یک اسفند رویاپرداز هستید و میخواهید در تعطیلات تا حد امکان از واقعیت دور باشید. بـه عنوان یک نشانه آب، اسفند ماهی ها با یک گریز در مناطق گرمسیری خوشحال هستند. آفتاب، موج سواری و شن و ماسه یک ضرورت مطلق هستند. شـما دوست دارید برنامه خودرا در تعطیلات حفظ کنید، بنابر این سفر ایده آل برای اسفند ماهی ها بـه سواحل آفتابی فیجی اسـت، جایی کـه می توانید بـه طور ذهنی از ان بازدید کنید.

 

در آنجا، از جنگل‌هاي‌ بارانی سرسبز، تالاب‌هاي‌ وحشی، و امواج در سطح جهانی برای موج‌سواری لذت خواهید برد. یا می توانید در یکی از استراحتگاه‌هاي‌ خانه‌هاي‌ ییلاقی ان‌ها استراحت کنید. اگر بـه دنبال یک استراحت عاشقانه یا یک سفر انفرادی پر ماجرا هستید، ان را در فیجی پیدا خواهید کرد.

 

بیشتر بخوانید: نکات شنیدنی برای سفر با وسایل نقلیه عمومی

 

در پایان

«همه ی جا نرفته‌ام، اما در فهرست من اسـت» یکی از مشهور‌ترین جملات در مورد سفر اسـت. اما باوجود زمان محدود و محدودیت بودجه، حقیقت ماجرا این اسـت کـه بیشتر مسافران بـه همه ی سفرها دسترسی ندارند. با این حال، جهان بیش از هر زمان دیگری متصل و قابل معرض تر اسـت، و تعداد زیادی از مردم میخواهند پس از چند سال پر فراز و نشیب و خانه نشین بـه دنیا بازگردند.

جدیدترین مطالب سایت