بهترین فال اردیبهشت ماه (فال و طالع بینی ماه)

بهترین فال اردیبهشت ماه (فال و طالع بینی ماه)

بهترین فال اردیبهشت ماه

در اردیبهشت ماه بـه شـما چگونه خواهد گذشت ! بهترین فال اردیبهشت ماه را در مجله سرگرمی تالاب بخوانید….

فال این ماه را در مجله تالاب بخوانید…

 

فال متولدین فروردین در اردیبهشت ماه : 

شـما دراین روزهای اخیر شکایت‌هاي‌ و صداهای زیادی را از اطرافیان‌تان شنیده‌اید، کـه باعث ناراحتی شـما شده اسـت. اما شـما بـه شخصی نیازمندید کـه بـه صحبت‌هاي‌ شـما گوش دهد، شـما را درک کند و وضعیتی را کـه در ان قرار گرفته‌اید را درک کند. شـما این موضوع را می توانید با شخصی کـه احساس صمیمت بیشتری با او دارید در بین بگذارید تا شـما را دراین مسیر یاری دهد. موسیق‌ هاي‌ آرام و هم چنین آهنگ‌هایي کـه دوست دارید می تواند تا حد زیادی باعث آرامش روحی شـما شود تا شکایت و سخن‌هاي‌ دیگران را فراموش کنید.

 

فال متولدین اردیبهشت در اردیبهشت ماه: 

اگر کسی بـه شـما فرمانی دهد باعث ناراحتی شـما میشود و سریعا بـه دفاع از خود بر می‌خیزید اما بهتر اسـت این حالت عصبانیت و بر آشفتگی تان را کنار بگذارید تا بتوانید دید بهتری نسبت بـه مسائل مختلفی کـه برای تان پیش می آید داشته باشید. اگر شخصی بـه شـما فرمانی دهد و شـما ان را اجرا نمایید اصلا بدین معنا نمی‌باشد کـه شـما ترسو و بزدل هستید این تفکر نادرست را بـه دور بیاندازید. شـما بـه حدی از این امر ناراحت می شوید کـه با ادامه ي اینکار ممکن اسـت آسیب‌هاي‌ جدی را بـه خود وارد سازید.

 


حتما بخوانید:  طالع بینی متولدین اردیبهشت ماه «زن و مرد»


 

فال متولدین خرداد در اردیبهشت ماه : 

چرا آن قدر با خودتان کلنجار می‌‌روید و مدام با دیگران برخورد نامناسب دارید. زندگی را سخت نگیرید کـه هرچه سخت‌گیر باشید، زندگی هم برای‌تان سخت خواهد گذشت. اهداف‌تان را گم کرده اید. بازهم می‌‌توانید برای خود اهدافی تعیین کنید ودر جهت رسیدن بـه انها گام بردارید. کسالتی دارید کـه بـه امید خدا بـه زودی برطرف خواهد شد. فعلاً از این‌کـه چیزی را بـه زندگی خود اضافه یا کم کنید خودداری کنید کـه زمان مناسبی برای این تغییرات نیست. عده‌اي از خوش‌قلبی شـما می‌‌خواهند سوء استفاده کنند، بـه شدت مراقب باشید و با چشمانی باز بـه اطراف نگاه کنید و بی‌‌جهت بـه کسی خاطرجمعی نکنید.

برای تحقق آرزوی‌تان در تلاش هستید. دراین راهی کـه قدم گذاشته‌اید بـه سختی‌هایي برخورد می‌‌کنید کـه با تفکر و بدون عجله باید انها را از سر راه خود بردارید.

 

فال متولدین تیر در اردیبهشت ماه : 

شـما در اینروزها دارای توانایی و قدرت درونی بسیاری هستید، این امر موجب شده اسـت تا اعتماد بـه نفس شـما پیش از پیش تقویت شود تا افکار و نطرات دیگران راجع بـه شـما تغییر کند، هم چنین سمت و سوی جدیدی را بـه خود بگیرد. این مطلب کـه شـما خودرا باور دارید مانند یک سکو عمل می کند و شـما را بـه بالاترین نقطه پرتاب خواهد کرد. فقط باید در رفتار خود دقت داشته باشید تا بتوانید از این سکوی پرتاب بـه نحو عالی استفاده کنید.

 

فال متولدین مرداد در اردیبهشت ماه : 

شاید دوست داشتن برای عده‌اي از متولدین این ماه ایجاد دردسر کند، بنابر این اگر می‌‌بینید کـه توانایی تحمل دردسرهای ان را ندارید، فراموشش کنید. احتمالا در راهی کـه پیش می‌‌روید، دچار مشکلاتی خواهید شد ولی زود قضاوت نکنید و زود از کوره در نروید کـه در نهایت، تحمل این مشکلات نتیجه‌بخش خواهد بود. نظرات شـما در مورد اطرافیان و دوستان نزدیک‌تان تغییر خواهد کرد. شـما از طرف آنان مورد لطف قرار می‌‌گیرید و برای آنان کارهایی انجام خواهید داد کـه شـما را تشویق خواهند کرد.

پیشنهادی خواهید داشت کـه شروعی برای پیروزی‌هاي‌ شـما خواهد بود، فقط باید با احتیاط عمل کنید و پله‌هاي‌ ترقی را باحوصله و بدون عجله طی کنید. تا ان‌جا کـه برای شـما مقدور اسـت خودرا با اعضای خانواده درگیر نکنید و سعی کنید اگر بین شـما و هر یک از اعضای خانواده مشکلی وجوددارد، ان رابا صحبت کردن برطرف کنید. 

 

بهترین فال اردیبهشت ماه 1402 (فال و طالع بینی ماه)

فال متولدین شهریور در اردیبهشت ماه : 

دراین ماه به نظر می رسد شـما دنبال خواسته اي باشید کـه اطرافیان شـما و عرف جامعه ان را نمی پسندند! مانند معشوقی جوانتر یا مسن تر از خودتان، لباسی یا مقامی کـه در خور شـما نیست و خلاصه هر چیزی کـه عرف جامعه ان را از شـما نمیپذیرد.

اگر این مساله را آگاهانه انتخاب کرده اید، اشکالی ندارد و بـه دنبالش بروید، مشروط بـه این‌که حرف و حدیث دیگران را بـه جان بپذیرید و انتظار تایید عموم را نداشته باشید در غیر اینصورت آرامش زندگی تان بـه هم خواهد خورد ؛ اینک لحظه انتخاب اسـت.

 

فال متولدین مهر در اردیبهشت ماه : 

سعی کنید با همه ی حتی با دشمنان خود درصورت پیروزی بر ان ها مهربان باشید. از کینه توزی و ایجاد دشمنی پرهیز کنید. نسبت بـه همه ی محبت داشته باشید و همیشه این شعر مولوی را بـه یاد داشته باشید کـه «از محبت خارها گل می شود. و از محبت سرکه ها مل می شود» هر دشمنی، یک دشمنی متقابل را بـه همراه دارد.

 

از تصمیمی کـه گرفته اید دست بردارید و منصرف شوید کـه بوی «خیر» از ان بـه مشام نمی‌رسد. خطری را کـه سلامتی جسمانی شـما را بـه خطر انداخته بود بحمدالله از سر گذرانده اید و بـه شکرانه ان صدقه دهید و بینوایان را اطعام کنید بـه وعده ها و عیدها و فریب کاری هاي‌ کسانی کـه قصد سوء استفاده از شـما دارند دل خوش نکنید. شـما هزار تدبیر کـه بخرج بدهید در مقابل یک تقدیر آسمانی و الهی وادار بـه تسلیم هستید.

 

فال متولدین آبان در اردیبهشت ماه : 

اینروزها، روزهای عجیبی برای شـما خواهد بود. انچه را کـه میخواهید، در محیط اطراف تان درمی یابید. ممکن اسـت اشتباهاتی از شـما سر بزند ولی حواستان باشد کـه در هر موقعیت جلوی اشتباه تان را بگیرید. بـه ظاهر خوب افراد بسنده نکنید، بلکه باطن انها را دریابید. تلاش هاي‌ خودرا صرف کارهایی کنید کـه مفید باشد و بتوانید از حاصل آن ها بهره مند شوید. این‌که زندگی برای شـما تکراری شده، جمله اي بیهوده اسـت؛ چرا کـه عشق همواره زندگی را از یکنواختی خارج می کند. ممکن اسـت یک معامله پرسود انتظارتان را بکشد، از دستش ندهید. «او» خلاصه روزی می آید، البته همین روزها کـه نزدیک اسـت.

 

فال متولدین آذر در اردیبهشت ماه : 

دراین ماه سیاره حاکم شـما تحت استرس و فشار اسـت ؛ از این‌که شـما کارهای بسیاری برای انجام دادن دارید‌ و این می تواند مانع لذت بردن شـما از زندگی شود چرا کـه شـما باید انرژی لازم را برای رویارویی با کارهای بیشماری کـه دراین ماه خواهید داشت بدست آورید. گرچه ممکن اسـت اهداف شـما در مسیر شـما و درست جلوی رویتان قرار داشته باشند، ‌اما بـه نظر نمی آید کـه رسیدن بـه آن ها کار سهولت باشد. اگر احساسات ناگفته شـما روی هم انباشته شده می تواند موقعیت و حالت خوشی را در شـما تبدیل بـه نارضایتی و نگرانی کند ؛ وقت را هدر ندهید و برای حل کردن مشکلی کـه خودتان مسبب گره خورده شدنش بودید اقدام کنید!

 

فال متولدین دی در اردیبهشت ماه : 

تلاشهایتان موفقیت آمیز بوده و فداکاری شـما در کارها باعث رشد هویت تان می شود. پر از ایده هاي‌ جدید برای رشد شغلی خودتان هستید. یک سری سهل انگاری هم بـه دلیل شتاب در مکاتبات پیش می آید. مهارتهای اجرایی دراین ماه فعال هستند. تصمیم گیری هاي‌ حساس باید بـه درستی انجام شوند. زندگی زناشویی عادی اسـت و باید از بی حوصلگی با شریک زندگی تان پیشگیري کنید. رضایت شخصی تان افزایش پیدا میکند و هم زمان با ان زمان بیشتری را بـه چت و باهم بودن اختصاص میدهید.

سفر های دور برای کسب تحصیلات عالی پیشبینی می شود. توسعه در امور خانواده پیش می آید. ظاهر فیزیکی و انرژی هاي‌ شـما رو بـه افزایش هستند. بـه این معنا کـه ممکن اسـت کمی چاق شوید و دچار اضافه وزن شوید پس مراقب رژیم غذایی تان باشید. معاملات مالی برایتان سودآور خواهند بودو منافع ان را بـه پس انداز خود اضافه می کنید.

 


حتما بخوانید:  طالع بینی متولدین اردیبهشت ماه | شخصیت کامل متولدین اردیبهشت ماه


 

فال متولدین بهمن در اردیبهشت ماه : 

در اینروزها تمام افکار شـما سمت و سویی منفی بـه خود گرفته اسـت، بـه تمام وقایع، صحبت‌هایي کـه میشنوید، رفتارهایی کـه می بینید با دیدی منفی نگاه می کنید و تصمیم میگیرید. بـه همین علت تعداد زیادی از موقعیت‌هاي‌ خوب و حتی عالی را کـه در اینروزها می‌توانسته اسـت برایتان بـه وقوع بپیوندد با بد بینی تان انها را از بین برده‌اید. هیجانات، نیروهای منفی درونی تان را بازرسی کنید تا بیشتر از این بـه شـما آسیب نرسانده‌اند. سعی کنید آرامش درونی تان را حفط کنید و بعد تصمیم بگیرید.

 

فال متولدین اسفند در اردیبهشت ماه : 

 شـما در اینروزها اعتمادهای نابه جا و نادرستی را بـه افراد متفاوت می کنید. بهتر اسـت این کارتان را ترک نمایید زیرا در غیر این صورت شکست بزرگی در تقدیر شـما بـه چشم میخورد. شـما بیش از حد بـه افرادی کـه بر سر راه تان قرار می گیرند خوش بین هستید اما در قرن 21 بهتر اسـت استراتژی خودرا تغییر دهید زیرا دیگر افراد ساده دل نیستند.

جدیدترین مطالب سایت