شکلات شما بر اساس علامت ماه تولدتان

شکلات شما بر اساس علامت ماه تولدتان

شکلات شـما بر اساس علامت ماه تولدتان : توت فرنگی با روکش شکلاتی یا مارتینی شکلاتی؟ بگذارید طالع بینی دسر شـما را تعیین کند. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از انواع شکلات هاي‌ خوشمزه اي کـه باید بر اساس ماه تولدتان بخورید را منتشر کرده ایم.

 

انواع مختلف شکلات بر اساس ماه تولدتان

چه کسی شکلات را دوست ندارد؟ از شکلات‌هاي‌ تلخ خوشمزه کـه بـه خوبی با یک لیوان نوشیدنی گرم خوب ترکیب می شوند تا سوپ‌هاي‌ براونی داغ کـه شـما را بـه دوران کودکی می برند، بـه اسانی میتوان فهمید کـه چرا یکی از خوراکی‌هاي‌ مورد علاقه همه ی اسـت.

 

با نزدیک شدن بـه تعطیلات شکلات، با اخترشناسان صحبت کردیم تا بر اساس علامت زودیاک خود بدانیم کدام نوع شکلات را باید بخورید. آیا با بهترین دوستانتان از یک جعبه ترافل ولنتاین لذت خواهید برد؟ یا یک موس شکلاتی زده شده برای یک نفر ! برای یافتن مطالعه را ادامه دهید.

 

بیشتر بخوانید: دسر پای ماه تولد + انواع دسر پای مخصوص متولدین هر ماه

 

فروردین: شکلات داغ مکزیکی

شکلات شما بر اساس علامت ماه تولدتان

جای تعجب نیست: بهترین شکلات برای نشان آتشنشانی فروردین نیاز بـه گرما دارد. بـه عنوان رهبر دلير و دلير زودیاک، شـما یکسری ماجراجویانه دارید کـه بـه ترجیحات غذایی شـما گسترش مییابد. با این حال، گاهی اوقات کلاسیک ها اینکار را انجام میدهند.

 

بـه همین دلیل اسـت کـه این چرخش تند روی یک مورد علاقه قدیمی کاملاً مناسب اسـت. هات چاکلت مکزیکی دارای تمام خواص گرم و شکلاتی و خامه فرم گرفته بالشی اسـت کـه می‌توانید بخواهید، بـه علاوه یک سورپرایز تند با هر جرعه.

 

اردیبهشت: توت فرنگی با روکش شکلاتی

شکلات شما بر اساس علامت ماه تولدتان

اردیبهشت، تجمل‌خواه و خرج‌کننده بزرگ زودیاک اسـت. شـما ذوق فوق العاده اي دارید و قرار نیست پولی کـه بـه سختی بـه دست آورده اید را برای چیزی کمتر از بهترین خرج کنید. همچنین بـه همین دلیل اسـت کـه شـما تمایل دارید بـه انچه می‌دانید خوب اسـت بچسبید.

 

بنابر این، یک بشقاب توت فرنگی کاملاً رسیده با پوشش شکلاتی تنها گزینه برای شماست. آن ها را در طعم هاي‌ مختلف شکلاتی آغشته کنید و با هر چیز دیگری کـه دل تان می‌خواهد روی ان ها را اضافه کنید.

 

خرداد: ترافل شکلاتی

شکلات شما بر اساس علامت ماه تولدتان

خردادها عاشق تنوع هستند و بـه اسانی خسته می شوند. این نه تنها بـه خاطر ذهن فعال، کنجکاو و شخصیت برون گرا شماست، بلکه بـه دلیل بلاتکلیفی خود نیز شناخته شده اید.

 

یک جعبه ترافل شکلاتی مختلف همه ی ترجیحات شـما را برآورده می‌کند و ان را طوری می سازد کـه هرگز وادار نشوید فقط یک طعم را انتخاب کنید. همچنین برای بـه اشتراک گذاشتن و لذت بردن با دیگران، کـه برای پروانه اجتماعی زودیاک ضروری اسـت، عالی اسـت.

 

تیر: کوکی‌های شکلاتی دوبل

شکلات شما بر اساس علامت ماه تولدتان

وقتی صحبت از غذا بـه میان می‌آید، خوشحال کردن سرطان ها بسیار آسان اسـت. شـما چیزهای شیرین و ساده را دوست دارید و مطمئناً ضرری ندارد اگر شـما را بـه یاد دوران کودکی تان بیاندازد.

 

ودر حالی کـه غذا هاي زیادی در آنجا وجوددارد کـه متناسب با ان هستند، هیچ چیز بـه اندازه یک بشقاب کوکی شکلاتی چیپسی خوب نیست—اگر در خارج از فر داغ شده باشند و همراه با یک پیمانه بستنی سرو شوند، پاداش. شـما واقعاً نمیتوانید با این کلاسیک بسیار خوب اشتباه کنید.

 

مرداد: دسر گنبدی شکلاتی

شکلات شما بر اساس علامت ماه تولدتان

مردادها زرق و برق دار و نمایشی هستند و بـه این‌که کاملاً برتر هستند شناخته می شوند. شخصیت شـما مانند خورشید می درخشد و نمی‌توانید بـه طور طبیعی هر جا کـه میروید توجه را بـه خود جلب کنید.

 

بنابر این، مناسب اسـت کـه بـه سراغ یک دسر شکلاتی بروید کـه بـه اندازه شـما جذاب باشد. سس شکلات داغ را روی ان بریزید، پوسته ان را باز کنید و بـه مرکز گرم و کثیفی بروید. و فراموش نکنید کـه این یکی رابا چند قاشق اضافه و یک طرف بستنی سفارش دهید!

 

شهریور: موس شکلاتی

شکلات شما بر اساس علامت ماه تولدتان

شهریور ها با روندهای پر زرق و برق پرت نمی‌شوند. شـما بـه جزئیات توجه دارید و سلیقه شـما ساده ودر عین حال شیک اسـت. کرک و مزخرفات را بردارید. شـما کلاسیک بسیار برجسته را دوست دارید.

 

بـه همین دلیل نمی‌توانید با یک موس شکلاتی رمانتیک و دلپذیر اشتباه کنید. این غذای خوشمزه فقط با چند ماده ساده ترکیب می‌شود، اما در هر لقمه طعم و مزه زیادی دارد. برو و خودت رابا دور دوم پذیرایی کن – قول میدهیم نگوییم!

 

بیشتر بخوانید: شیرینی و شکلات ماه تولد شما + علامت ماه تولد

 

مهر: شکلات تمشک

شکلات شما بر اساس علامت ماه تولدتان

لوکس و گرانقیمت بهترین راه برای توصیف سطح سلیقه یک مهر اسـت. شـما چیزهای ظریف زندگی را دوست دارید و هر وقت فرصتی پیدا کنید خودرا نشان خواهید داد.

 

و بـه عنوان کسی کـه سخت تلاش می‌کند تا زندگی رویاهای شـما را داشته باشد، مطمئناً سزاوار لذت بردن از ثمره کار خود هستید. وقتی صحبت از میوه شد، هیچ چیز بهتر از یک تورت تمشک شکلاتی با شخصیت شـما نمی آید. طعم ها ترکیبی عالی از شکلات تلخ غنی، تمشک ترش، و خامه فرم گرفته شیرین هستند – چه چیز بیشتری میتوانید بخواهید؟

 

آبان: کیک غذای شیطان

شکلات شما بر اساس علامت ماه تولدتان

آبان ها آدم هاي‌ شدید و پیچیده اي هستند. با این حال، علیرغم نگرش دوری کـه بـه‌عنوان یک جبهه از خود نشان میدهید، جنبه‌اي احساسی و سرگرم‌کننده در شخصیت شـما وجوددارد کـه منتظر رها شدن اسـت.

 

و چون در مورد کلیشه تاریک و مرموز خود حس شوخ طبعی زیادی دارید، چرا با کیک غذای شیطان بـه ان متمایل نمیشوید؟ این خوراکی فوق‌العاده لذیذ، روشی گستاخانه برای نشان دادن این اسـت کـه در حال شوخی هستید، و آن قدر خوب اسـت کـه انگشتانتان را تا آخرین لقمه لیس میزنید.

 

آذر: S’Mores

شکلات شما بر اساس علامت ماه تولدتان

افراد کمان بـه عشق زیاده روی و زیاده روی شهرت دارند. یک دنیای کامل برای کشف وجوددارد، و شـما قصد دارید تا آنجا کـه ممکن اسـت از نظر انسانی ان را تجربه کنید. انتخاب یک دسر شکلاتی برای شـما دشوار اسـت زیرا هر چیزی را یک‌بار امتحان میکنید.

 

اما ما فکر میکنیم کـه s’mores یک غذای قابل حمل عالی برای لذت بردن شماست. فقط با سه ماده اولیه و بدون نیاز بـه آشپزخانه، s’mores می‌تواند طعم خانه را بـه هر کجا کـه سفر شـما را می‌برد، بـه شـما بدهد.

 

دی: مارتینی شکلاتی

شکلات شما بر اساس علامت ماه تولدتان

دی عاشق کلاسیک اسـت، اما این بدان معنا نیست کـه سفارش دسر شـما باید کسل کننده باشد. در واقع شـما خودرا اینفلوئنسر اصلی می‌دانید. در حالی کـه دیگران بـه اسانی تحت تأثیر قرار میگیرند، شـما بر پرورش مجموعه اي از سلیقه ها و استانداردهای واقعا منحصر بـه فرد و شخصی تمرکز می‌کنید.

 

یک مارتینی شکلاتی «تکان داده نشده و هم زده نشده» تنها خوراکی اسـت کـه می‌تواند با شخصیت برجسته شـما مطابقت داشته باشد. این نوشیدنی ساده و شیک بـه آرامی از بین میرود و طعم غنی شکلات رابا مشروب مورد علاقه شـما ترکیب می‌کند.

 

بهمن: تاکو شکلاتی

شکلات شما بر اساس علامت ماه تولدتان

حتی شورشی مثل شـما باید اعتراف کند کـه هیچ چیز بهتر از یک دسر شکلاتی کلاسیک نیست، وقتی بـه دنبال ارضاء شیرینی خود هستید. خبر خوب این اسـت کـه شـما هنوز هم می‌توانید راهی پیدا کنید تا ان رابا یک تاکو شکلاتی سرگرم کننده و بد بو پیدا کنید. در حالی کـه بقیه در حال سفارش دسر هستند، شـما میتوانید شام «با یک چرخش» بخورید! این شروع کننده مکالمه شـما و دوستانتان را در تمام شب بخنداند.

 

اسفند: هات فاج براونی ساندا

شکلات شما بر اساس علامت ماه تولدتان

اسفند ها رویاپردازان شیرین و دوست داشتنی زودیاک هستند، بنابر این دسر حوزه تخصصی شماست. برخی ممکن اسـت نگرش آسان و آرام شـما را محتاطانه اشتباه بگیرند، اما دنیایی از تخیل و هنر در ذهن شـما پنهان شده اسـت. ساندای براونی با آبکاری ماهرانه شبیه تابلویی اسـت کـه زنده شده اسـت. فقط روح خلاقی مثل شـما می‌تواند از میزان کاری کـه برای ساخت ان انجام شده اسـت قدردانی کند، و برای بـه اشتراک گذاشتن و درنگ کردن با ان شخص خاص عالی اسـت.

 

بیشتر بخوانید: 30 طعم بی نظیر کیک برای عروسی زمستانی

 

در پایان

پذیرایی از خود با چیزی کمی شیرین، راهی عالی برای از بین بردن روال گاه و بی‌معنی بزرگسالی و اضافه کردن کمی نوستالژی سرگرم‌کننده بـه زندگی‌تان اسـت.

جدیدترین مطالب سایت