میوه بر اساس ماه تولد شما + میوه متولدین هر ماه

میوه بر اساس ماه تولد شما + میوه متولدین هر ماه

میوه بر اساس ماه تولد:  آیا میدانستید کـه هر علامت زودیاک با یک میوه خاص مرتبط اسـت؟ گنجاندن میوه مطابق با علامت زودیاک در رژیم غذایی می تواند سلامت و کیفیت زندگی شـما را التیام بخشد. میوه هاي‌ آبدار بخشی از هر رژیم غذایی سالم هستند. 

 

اگر اغلب برای یک میوه خاص “هوس” می کنید، این بـه احتمال زیاد بـه دلیل طالع بینی فردی شماست. دراین مقاله از مجله تفریحی تالاب می توانید دریابید کـه کدام میوه کاملاً با علامت زودیاک شـما مطابقت دارد. بنابر این، میوه مناسب خودرا مطابق با ستاره ها پیدا کنید و مصرف ان را افزایش دهید

 

میوه های مخصوص متولدین هر ماه

هیچ چیز مانند گاز گرفتن یک قطعه کاملا رسیده از میوه شیرین و آبدار مورد علاقه شـما نیست. میوه کـه با محبت بـه عنوان آب نبات طبیعت شناخته می شود، روی ماست نیز عالی اسـت، در کیک پخته می شود، یا حتی در کوکتل منجمد مورد علاقه شـما ترکیب می شود.

 

کنجکاو هستید کـه کدام محصول خوش طعم، جوانه هاي‌ چشایی شـما را خیره و خوشحال می کند؟ ما با کیهان مشورت کردیم تا بهترین تکه میوه را برای هر علامت زودیاک پیدا کنیم. «و ما قول میدهیم کـه هیچکس گوجه فرنگی نمی‌گیرد»! بـه پیمایش ادامه دهید تا بر اساس طالع بینی بدانید کدام میوه را باید بخورید.

 

بیشتر بخوانید: علامت حیوان خانگی بر اساس ماه تولد خود داشته باشید

 

فروردین: موز

میوه بر اساس ماه تولد شما + میوه متولدین هر ماه

برخیز و بدرخش! روزی دیگر، فرصتی دیگر برای تصاحب دنیا. بـه عنوان نخستین علامت زودیاک، شـما عادت دارید کـه روندها را تنظیم کنید و راه را برای کسانی کـه بعد از شـما می‌آیند هدایت کنید. شاید این انرژی نشانه آتش شماست کـه چنین شور و شوقی برای زندگی بـه شـما می‌دهد، اما وقتی شروع بـه کار کردید، تقریبا غیرممکن اسـت کـه سرعت شـما را کاهش دهیم.

 

شـما بـه یک میان وعده میوه اي نیاز دارید کـه قابل حمل و پر از کربوهیدرات باشد تا شـما را ادامه دهد. دفعه بعد کـه در فروشگاه مواد غذایی هستید، حتما چند موز بـه سبد خرید خود اضافه کنید. ساده ودر عین حال موثر، این خوراکی هاي‌ خوشمزه استوایی مطمئناً خوشحال کننده هستند.

 

اردیبهشت: هلو

میوه بر اساس ماه تولد شما + میوه متولدین هر ماه

شیرین و احساسی، شـما کسی هستید کـه می دانید چیزهای خوب زمان می‌برد. بـه عنوان یک علامت زمین، شـما بـه خصوص صبور هستید و از هر مرحله از سفر برای رسیدن بـه جایی کـه میخواهید قدردانی می کنید. میوه‌ي ایده‌آل شـما میوه‌اي اسـت کـه بـه همان اندازه سرسخت باشد و کمی کندتر رسیده باشد، مانند هلو. برخی ممکن اسـت از این میوه بـه دلیل ماندگاری کوتاه ان اجتناب کنند، اما شـما بهتر از هرکسی میدانید کـه وقت گذاشتن و لذت بردن از چیزی در زمان مناسب چقدر می تواند شیرین باشد.

 

خرداد: زغال اخته

میوه بر اساس ماه تولد شما + میوه متولدین هر ماه

زغال اخته کمی شیرین، کمی تارت، و همیشه پر از طعم، برای شـما جمینی ساخته شد. شـما هردو فوق العاده همه ی کاره هستید و تقریبا در هر محیطی می توانید پیشرفت کنید. فرقی نمی کند با یکسری افراد دیگر همراه باشید یا وقت خودرا با یک دوست سپری کنید، میدانید کـه چگونه بهترین بخش‌هاي‌ شخصیت خودرا متناسب با موقعیت نشان دهید. بـه همین ترتیب، زغال اخته در سالادهای خوش طعم، در کلوچه هاي‌ کره اي، یا در پینه دوزهای شیرین بـه خوبی کار می کند.

 

تیر: گیلاس

میوه بر اساس ماه تولد شما + میوه متولدین هر ماه

هیچ چیز در جهان قابل مقایسه با طبیعت پرور و مهربان شـما نیست، تیر. اما این تمام چیزی نیست کـه باید ارائه دهید. شـما همچنین حس شوخ طبعی بدی دارید و بهترین توصیه ها را در بین هر علامت زودیاک ارائه می دهید. اما از آنجایی کـه شـما در مورد افرادی کـه بـه دایره درونی خود اجازه می دهید کاملاً انتخابی هستید، تعداد کمی خوش شانس هستند کـه جنبه پنهان شـما را تجربه کنند – مانند گیلاس شیرین. این میوه هاي‌ کوچک گران هستند و فقط برای مدت کوتاهی در معرض هستند، اما ارزش هر لقمه اي را دارند.

 

مرداد: میوه شور

میوه بر اساس ماه تولد شما + میوه متولدین هر ماه

دوست دارید جسورانه و بدون پشیمانی زندگی کنید، پس آیا جای تعجب اسـت کـه میوه ایده آل شـما سرشار از شور و طعم باشد؟ مطمئناً؛ ممکن اسـت برای برخی افراد ذائقه اکتسابی باشید، اما برای برخی دیگر، شـما بهترین و خوش طعم ترین فرد اطراف هستید.

 

با پوست بیرونی سفت و مرکز شیرین و آبدار، میوه شور تمایل شـما بـه نمایش درام را برای محافظت از نرمی درونی شـما تقلید می کند. نگران نباش، مرداد، افراد واقعی میدانند کـه داشتن تو در زندگی‌شان چه لذت منحصر بـه فردی دارد.

 

شهریور: سیب

میوه بر اساس ماه تولد شما + میوه متولدین هر ماه

این یکی کلاسیک ترد و با طراوت اسـت – و نه، ما در مورد سیب صحبت نمیکنیم. برخی ممکن اسـت بگویند کـه شـما کمی قابل پیشبینی یا خسته کننده هستید، شهریور، اما چرا چیزی را تغییر دهید کـه خراب نیست؟ میوه هاي‌ مرسوم تری را کـه برای جلب توجه شـما نمایش داده میشوند را فراموش کنید.

 

دلیلی وجوددارد کـه شـما همان‌ گونه بـه مسیر آزمایش شده و واقعی برمی گردید. سیب بـه اسانی در برنامه روزانه شـما جای میگیرد، زیرا یک میان وعده سالم و قابل اعتماد در حال حرکت اسـت. و با تنوع بسیار زیادی برای انتخاب، همیشه می توانید مطمئن باشید کـه انچه را کـه انتظار دارید دریافت می کنید «حتی اگر تصمیم بـه تغییر ان دارید».

 

بیشتر بخوانید: عمیق ترین، پنهان ترین راز شما، بر اساس ماه تولدتان

 

مهر: توت فرنگی

میوه بر اساس ماه تولد شما + میوه متولدین هر ماه

توت فرنگی با همه ی چیز عشق، اشتیاق و زیبایی همراه اسـت و برای علامتی کـه توسط زهره، سیاره عاشقانه اداره می شود، عالی اسـت. مهم نیست کـه در چه حالتی هستید، این زیبایی هاي‌ قرمز روشن مطمئناً مناسب هستند.

 

احساس عجله می کنید؟ از ترکیب آن ها در اسموتی لذت ببرید. میخواهید شب تاریخ را ادویه کنید؟ انها را در شکلات آغشته کنید. این تطبیق پذیری برای کسی کـه دوست دارد در همه ی زمینه هاي‌ زندگی بـه دنبال تعادل باشد، مهم اسـت.

 

آبان: انار

میوه بر اساس ماه تولد شما + میوه متولدین هر ماه

افراد زیادی شـما را شیرین صدا نمی‌کنند، و صادقانه بگویم، این شـما را اذيت نمیدهد. پس از همه ی، شـما شهرتی دارید کـه باید حفظ کنید! باحال و حیله گر، شـما دوست دارید حسی از آرامش را ایجاد کنید کـه باعث می شود مردم حدس بزنند کـه چه چیزی در زیر سطح پنهان شده اسـت.

 

ودر حالی کـه رفتار خاردار شـما ممکن اسـت بیشتر از همه ی شـما را ترساند، کسانی کـه بـه شـما نزدیک هستند می دانند کـه چیزی شیرین زیر همه ی ان لایه‌هاي‌ محافظتی پنهان اسـت. بـه همین دلیل هم شبیه یک انار خوشمزه هستید و هم از طعم ان لذت می‌برید. ناگفته نماند، این میوه قرمز یاقوتی با اسطوره هاي‌ دنیای اموات مرتبط اسـت کـه مطمئناً جنبه تاریک و مرموز شـما را بـه خود جلب می کند.

 

آذر: انگور

میوه بر اساس ماه تولد شما + میوه متولدین هر ماه

یافتن میوه مناسب برای شـما آسان تر از انجام دادن اسـت، آذر. دیدگاه منحصربه‌فرد شـما از جهان و سبک زندگی هیجان‌انگیز بی‌وقفه، شـما را غیر قابل پیش‌بینی‌تر از همه ی می کند. با این حال، چند چیز وجوددارد کـه همیشه صادق اسـت: شـما دوست دارید سرگرم شوید و هرگز بـه دنبال کاهش سرعت نیستید.

 

شـما بـه میوه اي نیاز دارید کـه خوردن ان در سفر آسان باشد ودر بیشتر نقاط جهان یافت شود «شـما یک پرواز برای گرفتن دارید». چه از طرفداران انگورهای سفید یا بنفش باشید، میتوانید میان‌وعده‌اي عالی در طول پرواز درست کنید.

 

دی: پرتقال

میوه بر اساس ماه تولد شما + میوه متولدین هر ماه

شـما طبق معمولً از ان دسته اي نیستید کـه روال خودرا تغییر دهید، دی. بـه عنوان رئیس قاطع زودیاک، دوست دارید مسیر خودرا انتخاب کنید و بـه ان پایبند باشید. و از آنجایی کـه شـما همیشه سرتان شلوغ اسـت، بـه دنبال این هستید کـه روال خودرا ساده کنید تا بتوانید از هر دقیقه بهترین استفاده را ببرید. پرتقال میوه‌اي عالی اسـت کـه می توانید از ان لذت ببرید.

 

انها همچنین دوز روزانه ویتامین C شـما را تامین میکنند، بنابر این لازم نیست نگران مصرف یک روز بیماری باشید. بنابر این، چه در اتاق هیئت مدیره شب‌ها را میکشید و چه بچه‌ها را در اتومبیل جمع می کنید تا تعطیلات پردرآمدی داشته باشند، مطمئن شوید کـه چند پرتقال برای زمانی کـه نیاز بـه تقویت دارید تهیه کنید.

 

بهمن: آلو

میوه بر اساس ماه تولد شما + میوه متولدین هر ماه

بـه عنوان فردی کـه می توانید در سخت ترین شرایط موفق شوید، با آلوی متواضع و خوشمزه اشتراکات زیادی دارید. این میوه در سرمای مرده زمستان رشد می کند و طعمی غنی و منحصر بـه فرد ایجاد می کند. آشنا بـه نظر میرسد، بهمن؟

 

نه تنها روز تولد شـما در ماه‌هاي‌ سردتر اسـت، بلکه بـه‌عنوان نشانه‌اي کـه زحل بر ان حکمرانی میکند، طبق معمولً زمان پیچیده‌تری نسبت بـه دیگران دارید تا زندگی را مطابق با نیازهایتان بگذرانید. با این حال، پشتکار و صبر چیزی اسـت کـه بـه شـما کمک می کند تا جلو بروید. و دقیقاً مانند آلو، هر چه مدت بیشتری بـه روش انجام کارها رها شوید، طعم شـما عمیق‌تر می شود.

 

اسفند: لیمو

میوه بر اساس ماه تولد شما + میوه متولدین هر ماه

اسفند ها را خلاق ترین و آزاد اندیش ترین علامت زودیاک می دانند. ذاتاً آسان، پرهایتان را بـه هم می‌ریزد. شخصیت شـما کاملاً بـه افراد و محیط‌هایي بستگی دارد کـه در اطراف ان‌ها قرار گرفته‌اید، بسیار شبیه بـه لیمو. در شرایط مناسب، اجازه می دهید جنبه شیرین‌ترتان بدرخشد.

 

با این حال، شـما جنبه شدیدی دارید کـه میتواند باعث شود مردم لب‌هایشان را بـه هم بزنند، اگر آماده نباشند خوب رابا بدی کنار بیاورند. با این حال، در دستان درست، می توانید آزادانه مو هاي خودرا رها کنید و جنبه نرم خودرا با دنیای اطراف خود بـه اشتراک بگذارید.

 

بیشتر بخوانید: شکلات شما بر اساس علامت ماه تولدتان

 

در پایان

غذا و سلامتی دست بـه دست هم می‌دهند، بنابر این داشتن نوع غذای مناسب کـه بدن شـما را تغذیه می کند، حیاتی می شود. و علامت زودیاک شـما می تواند نه تنها در مورد عادات غذایی شـما بلکه در مورد آنچه کـه باید بخورید نیز بـه شـما بگوید. بله، از تعیین شخصیت گرفته تا اطلاع دادن بـه شـما در آینده، علائم زودیاک واقعاً چیزی هستند کـه زندگی هر یک از ما را دیکته میکنند.

جدیدترین مطالب سایت