آشنایی با قانون های خانه کارداشیان

آشنایی با قانون های خانه کارداشیان

راز های خانه کارداشیان

در پی سر شناس شدن خانواده کارداشیان میتوان راز موفقیت را برا ي شما عزیزان در سایت تالاب قرارداده ایم به گزارش  تالاب:  خانواده کارداشیان ها از جمله کیم، کلوئی، کانیه، کورتنی و کندال، در حال حاضر از مشهور ترین خانواده هاي دنیا اند. انها تنها به علت پولی که در بانک دارند، به شهرت جهانی رسیدند. شهرت و فعالیت انها از زمانی آغاز شد که در یک آلبوم تلویزیونی واقع نما با نام «Keeping Up With The Kardashians» بازی کردند.

 

 

شاید فکر کنید که انها آن قدر آزادی عمل دارند تا هر کاری که دوست داشته باشند را انجام دهند اما واقعیت چیز دیگری هست. در واقع انها در منزل خود قوانینی دارند که تک تک اعضای خانواده باید آن ها را رعایت کنند. اگر میخواهید با قانون هایي که در منزل کارداشیان ها وضع شده آشنا شوید، با ما همراه باشید. 

او میگوید: «من نمی‌توانم در منزل ام آنطور که دوست دارم لباس بپوشم اما زمانی که بیرون از منزل هستم، خود حقیقی ام را نشان میدهم و این موضوع به من احساس مفید و مثبتی می‌دهد.»

 

مصرف مشروبات الکلی در مکان هاي عمومی، ممنوع!

این سه خواهر، یعنی کیم، کندال و کایلی اجازه ندارند که در ملا عام لب به مشروبات الکی بزنند زیرا به خوبی می‌دانند که اگر در حال تلو تلو خوردن توسط دوربین پاپاراتزی ها شکار شوند، برای موقعیت اجتماعی شان بد خواهد شد.

کلویی در گفت و گو اي با مجله سرشناس «Elle» اعتراف کرد: «کورتنی به این علت که درگیر کودکانش هست، وقت این کارها را ندارد. ما هم سعی میکنیم که برای حفظ موقعیت خود دست به چنین کاری نزنیم.» 

 

کودکان اجازه ندارند کریس جنر را «مادربزرگ» صدا زنند

این قانون ساده اي هست که کریس جنر در منزل وضع کرده هست. او میگوید: «نوه هایم من را مادربزرگ صدا میکردند اما ناگهان این اسم حس بدی را به من منتقل کرد و تصمیم گرفتم که به انها بگویم مرا با نام «لاوی» بخوانند. مادرم دوستی به نام لاوی داشت و به نظر من این قشنگ ترین اسم دنیاست.»

 

این را هم اضافه کنیم که کریس جنر به تازگی اعلام کرده که دوست دارد برنامه تلویزیونی واقع نمای دیگری را با نام « Keeping Up With The Kids» آغاز کند که در آن به جای دخترانش، نوه هایش هنرنمایی می‌کنند. او میگوید: «کانیه وست با اینکار مخالف هست. او دوست ندارد که زندگی شخصی اش را در معرض نمایش بگذارد و مدام می‌خواهد این مورد را به من یادآور شود، من هم سعی می‌کنم که به او ذکر دهم آن قدر گوشه گیر نباشد.»

 

نباید خانه را بدون آرایش ترک کرد

از آنجا که بیشترین تمرکز دوربین خبرنگاران روی این خانواده هست، طبیعی هست که نخواهند بدون آرایش بیرون از منزل حاضر شوند. به همین علت هست که شما هیچوقت چهره طبیعی آن ها را نخواهید دید.

 

 کورتنی کارداشیان در این باره می‌گوید: «من هر روز حداقل 10 دقیقه از وقتم را صرف آرایش صورتم می‌کنم. کرم مرطوب کننده، کانسیلر و کرم پودر برنزه جزو جدا نشدنی زندگی من میباشند. در مرحله بعدی هم فرمژه و ریمل بهرهگیری میکنم. من خیلی در آرایش تنبل بودم اما آرایشگرم به من ذکر داد که چگونه در کمترین زمان، زیباتر از همۀ وقت به نظر برسم.»

 

آشنایی با قانون های خانه کارداشیان

استفاده از تلفن همراه هنگام غذا خوردن، ممنوع!

کیم کارداشیان معتاد تلفن همراهش بود و نمی توانست لحظه اي از آن دل بکند تا وقتی که با کانیه وست آشنا شد. کانیه این قانون را وضع کرد که هیچکس هنگام صرف غذا حق ندارد از گوشی موبایلش بهرهگیری کند. در این صورت انها می‌توانند از همنشینی با یکدیگر لذت ببرند. کیم می‌گوید: «کانیه دوست ندارد که من تمام زمانی که سر میز غذا هستم را صرف تصویر گرفتن کنم. در واقع او به من ذکر داد که برای خودم وقت بگذارم. حتی در روز جشن عروسی مان هم به دیگران گفتیم که گوشی هایشان را به کناری بگذارند و تنها لذت ببرند. اینکار باعث شد که تمام میهمان ها در انتهای شب از ما تشکر کنند.»

 

به پاپاراتزی ها نه لبخند و نه با آنها حرف بزنید

یکی از افرادی که در زندگی کیم کارداشیان تاثیر زیادی دارد، جاناتان چبان هست. او مسئولیت هاي زیادی به گردن دارد، بعنوان مثال همۀ وقت اوست که جواب سوالات خبرنگاران را می‌دهد. کیم میگوید: «فکر میکنید که همۀ وقت خود دیوید بکهام هست که با پاپاراتزی ها گفتگو میکند؟ خیر! از یک جایی به بعد فقط باید سکوت کرد و حتی لبخند هم نزد.»

 

آشنایی با قانون های خانه کارداشیان

 

تلفن همراه باید امنیت فوق العاده بالایی داشته باشد 

در سال 2014 تلفن همراه چندین ستاره، از جمله کیم، توسط هکرها هک شد و بی شماری از عکس هاي خصوصی شان لو رفت. از آن زمان بود که آن ها تصمیم گرفتند امنیت گوشی هاي خود را بالا ببرند، به خصوص نام و شماره تلفن هاي ذخیره شده در گوشی که تقریبا نام بیشتر افراد سرشناس دنیا را می‌توان در آن دیدن کرد.

 

از نام خانوادگی کارداشیان باید حمایت کرد

کارداشیان ها در چند سال جدید تمام تلاش شان را کردند تا نام خانوادگی خود را حفظ کنند. آن ها برندهای مختلفی از برند لوازم آرایش گرفته تا توالت عمومی، راه اندازی کردند و برای نام شان ارزش زیادی قائلند. بنابراین طبیعی هست که نخواهند هر شخصی را به راحتی به جمع شان راه دهند. بلک چاینا، همسر راب کارداشیان، از جمله افرادی بود که تلاش کرد نام خود را به کارداشیان تغییر دهد اما با مخالفت شدید آن ها مواجه شد.

 

تبلیغ در صفحه های شخصی، ممنوع!

 

با میلیون‌ها فالووری که خواهران کارداشیان در اینستاگرام خود دارند، طبیعی هست که برندها حاضرند پول زیادی را بابت تنها یک تبلیغ در صفحه شخصی شان بپردازند. اگر چه انها اینکار را به مراتب انجام دادند اما به انها اخطار داده شد که اینکار قانونی نیست. انها هم تمام پست هایي راکه به هدف تبلیغات منتشر شده بود، پاک کردند.

 

همیشه کانیه وست حرف آخر را می زند

در کمال تعجب، این کانیه وست هست که نظر نهایی را در هر موردی می‌دهد. کریس جنر در گفت و گو اي گفت: «ما با یکی از شرکت هاي فرانسه همکاری میکردیم اما پروژه ما دیر به پایان رسید تنها به این علت که کانیه از رنگ تولیدات راضی نبود. به همین علت مجبور شدیم که تمام شان را تغییر دهیم که گرچه نظر او درست و مورد احترام هست.»

 

آشنایی با قانون های خانه کارداشیان

کانیه حتی در برنامه «Keeping Up With The Kardashians » نیز حضور نداشت، تنها به این علت که مکان فیلم برداری را نمی پسندید. به همین علت کارگردان تصمیم گرفت که محل فیلم برداری را طوری تغییر دهد که مطابق سرو کانیه باشد.

 

جدیدترین مطالب سایت