بستنی از جنس الماس گرانترین بستنی دنیا

بستنی از جنس الماس گرانترین بستنی دنیا

بستنی از جنس الماس برای افراد لاکچری

 

افراد ثروتمند برای اینکه حس لاکچری بیشتری داشته باشند امروزه لاچکری بودن و خرید محصولات گرانقیمت مد روز جهان شده، از این رو بعضی افراد بستنی با قیمت نجومی از الماس و ورق طلا ساخت کرده اند و آن را به پولدارها می‌فروشند.

 

به گزارش باشگاه تالاب:یک تولیدکننده لوکس بستنی به نام” Snowflake Gelato ” به تازگی بستنی گران قیمتی مخصوص میلیونرها و میلیاردها در اروپا به فروش رسانده هست.

 

این بستنی فروشی لاکچری این خوردنی خوشمزه، لوکس و گرانقیمت را با عنوان «بستنی میلیاردرها» در فروشگاه هاي شعب خود در لندن می‌فروشد.

 

بستنی لاکچری برای میلیاردها ۳۵۰ گرم وزن دارد و به قیمت ۹۹ پوند «حدود ۵۰۰ هزار تومان» فروخته می شود که تاکنون توانسته عنوان گران‌ترین بستنی در پایتخت انگلیس را از آن خود بکند.

 

بستنی از جنس الماس گرانترین بستنی دنیا

 

قیمت نجومی این بستنی لاکچری به علت مواد تشکیل دهنده خاص و گران بهرهگیری شده در آن هست، در این بستنی لاکچری زرق طلا، الماس هاي غذایی و بعضی کاکائوهای نادر جهان بهرهگیری شده هست.

 

این بستنی لاکچری برای میلیاردها از شکلاتی نادر محصول ماداگاسگار، نوعی بستنی ایتالیایی کاراملی، انبه، زنجبیل، پشن فروت، نوعی شکلات سفید خاص بلژیکی پر از سس کارامل، تمشک با لعاب شکلات سفید، الماس هاي غذایی، زر ورق طلای ۲۴ عیار خوردنی تشکیل شده هست.

 

این بستنی ۱۵ دقیقه طول می کشد تا برای میلیاردرها تهیه شود و آن ها آن را با احساس لاچکری و پولدار بودن میل کنند.

 

جدیدترین مطالب سایت