حشرات بدن این دختر را خوردن (+18)

مجموعه : عجیب ترین ها
حشرات بدن این دختر را خوردن (+18)

بدن دختری که خوراک حشرات شد !

 

معجزه اي باعث نجات این دختر از مرگ حتمی در کشور چین شد .

 

به گزارش تالاب اتفاقی تلخ برای این دختر بچه بیچاره ..دختر فلج مغزی بدنش زنده زنده خورده شده بود اما به خواست خداوند از مرگ نجات یافت .تصویر هاي دلخراش از اوضاع دختر بچه اي  که به علت معلولیت جسمی در گوشه اي دور تر از شهر رها شده بود موجب خشم مسئولان و مردم کشور چین شد.

 

حشرات قسمت هایي از بدن دختربچه ي کم توان را زنده زنده خورده بودند اما مرگ او هنوز فرا نرسیده بود چرا که تعدای از روستاییان وی را پیدا کرده و نجات دادند.

 

حشرات بدن این دختر را خوردن (+18)

 

این دختر بچه که بر اساس گزارشات حدود 4 سال سن دارد دچار نوعی فلج مغزی هست و برای همین حرکت اعضای بدنش بدون کمک برای او غیرممکن هست به همین علت زمانی که حشرات و جانداران ریز گوشت تن وی را خوراک خود کرده بودند نمی توانسته هیچ تصویر العملی از خود نشان دهد.

 

حشرات بدن این دختر را خوردن (+18)

 

حشرات بدن این دختر را خوردن (+18)

 

فیلم دلخراش از لحظات پیدا شدن این دختربچه نشان میدهد که او داخل گودال گل و لای و در بین گروهی از حشرات افتاده هست و بدنش زخم هایي بر اثر حمله حشرات دارد.افرادی که وی را پیدا کرده اند می‌گویند :خوشبختانه داخل گودال هیچ آبی وجود نداشته هست چرا که منجر به خفگی او می شد.

 

پلیس جنوب چین در شهر “یولین” بعد از گزارش پیدا شدن دختربچه گفت :تحقیقات برای شناسایی والدین مجرم این کودک آغاز شده هست و از تمامی مردم در این اساس کمک می‌خواهیم چرا که بایستی هرچه سریعتر عامل اصلی این جنایت محاکمه شود و به سزای عمل غیر انسانی خود برسند.

 

جدیدترین مطالب سایت