روش های کاربردی برای بزرگ کردن سینه های خود

روش های کاربردی برای بزرگ کردن سینه های خود

چگونه سینه هایمان را بزرگ کنیم ؟ 

برای بزرگ کردن سینه خود کافی هست که در ادامه ما را با روشهای کاربردی برای بزرگ کردن سینه هاي خود دنبال نمایید. 

 

راههای بزرگ کردن سینه 

برای بزرگ کردن سینه، روشهای طبیعی می‌تواند مفید باشد اما نیاز به زمان، صبوری و تداوم در رویکردتان دارد. به هرحال روشهای طبیعی برای بزرگ کردن سینه نمیتواند به آن دسته از زنانی که در اثر عوامل ارثی سینه هاي کوچکی دارند کمکی کند
 
 
 
بزرگ کردن سینه خانم ها
تعداد زیادی از زنان همراه دارند سینه هاي بزرگ، گرد و سفت داشته باشند. برای بیشماری، سینه هاي بزرگ نشانی از زیبایی و افزایش زنانگی زن هست. بعضی از زنان به طور طبیعی سینه هاي بزرگ و سفتی دارند. تعدادی از زنان نیز میباشند که دارای سینه هاي کوچکی میباشند.

 

سینه ها توده اي متشکل از غده، چربی و بافت همبند هست. بافت سینه در زمان بلوغ، چرخه قاعدگی، بارداری و بعد از یائسگی تغییر می‌کند. در زمان بلوغ  سینه ها به تغییرات هورمونی بدن واکنش نشان میدهند و آغاز به رشد می‌کنند. استروژن و پروژسترون دو هورمونی میباشند که نقش مهمی در رشد سینه ها بازی میکنند. تغذیه و ژنتیک نیز نقش تعیین کننده اي در اندازه ي سینه هاي زنان دارند

 

صنعت زیبایی پر هست از ترکیباتی حاوی قرص ها، کرم ها و تزریق هاي هورمونی که به منظور بزرگ کردن سینه ها تهیه شده اند و به این موارد باید جراحی هاي گرانقیمت را نیز افزون کرد.

 

علل کوچکی سینه خانم ها

 روش های کاربردی برای بزرگ کردن سینه های خود

گذاشتن پروتز یکی از روشهای بزرگ کردن سینه هست

 

 

۱- علل هورمونی کوچک بودن سینه ها:

 

الف: هورمونهای فولیکولین – لوتئین: «که هردو از هورمونهای تخمدان میباشند  ودر صورت کمبود آنها فقط با تجویز متخصص زنان باید استعمال شوند.

 

ب: کم کاری تیرویید و هیپوفیز: نیز عامل بسیار نیرومندی در کوچکی سینه خانم ها قلمداد میگردد. در کل کمبود هورمونهای تخمدان و هیپوفیز مولد کوچکی پستان ها هست.

 

۲- کوچکی سینه ها به علت لاغری مفرط: 

افراد لاغر کلا بافت چربی در بدنشان کم هست و همینطور هورمونهای جنسی در بدنشان کمتر از افراد عادی هست که این امر باعث کوچک بودن سینه می‌گردد.

 

۳ – کوچکی سینه ها به علت رژیم لاغری و سوء هاضمه : 

مخصوصا” در خانم هاي چاقی که بدون برنامه علمی به طور ناگهانی آغاز به کم کردن وزن می‌کنند چربی هاي بدن کاهش می یابد و چون سینه نیز مقدار زیادی بافت چربی دارد کوچک می‌گردد و همینطور چروکیده و افتاده میشود. در این افراد چون کوچکی سینه ها بدنبال رژیم خوراکی بوده هست بنابر این با توقف رژیم خوراکی و برگشت به حالت عادی و بهرهگیری از رژیم پر پروتیین مشکل فرد برطرف خواهد شد. اگرچه مقدور هست کمی افتادگی در پستان ها باقی بماند.

 

 

۴- ژنتیک از عوامل خوب در کوچکی سینه ها:

این مورد رایج ترین علت کوچکی سینه ها در خانم ها می باشد و طبق معمول” به کرم ها و قرص هاي گیاهی پاسخ مناسبی نخواهد داد و این مواد به هیچ وجه باعث رشد پستان نمی‌گردند.

اگر میخواهید بدانید که میتوانید سایز سینه تان را تغییر دهید یا نه، باید بشما بگویم که خیر، نمی‌توانید «مگر با عمل جراحی»، اما می‌توانید با کار کردن روی عضلات پستان، سینه ها را بزرگ تر، سفت تر و خوش ترکیب تر کنید.

 

 

روشهای طبیعی بزرگ کردن سینه

اگر می‌خواهید روش طبیعی را برای بزرگ کردن سینه گزینه کنید، در اینجا به چند مورد از روشهای درمانی برای بزرگ کردن سینه اشاره می‌کنیم که می‌توانید نتیجه خوبی بگیرید.

برای بزرگ کردن سینه، روشهای طبیعی میتواند خوب باشد اما نیاز به زمان، صبوری و تداوم در رویکردتان دارد. به هرحال روشهای درمان طبیعی برای بزرگ کردن سینه نمی‌تواند به آن دسته از زنانی که در اثر عوامل ارثی سینه هاي کوچکی دارند کمکی کند.

 

روش های کاربردی برای بزرگ کردن سینه های خود

روش های خانگی برای بزرگ کردن سینه ها 

 

برای بزرگ کردن سینه باید نوشیدنی هاي مغذی و ویتامین دار بنوشید

 

1- قامت ایستاده
یکی از برترین و ارزان ترین روشها برای بزرگ نشان دادن سینه  ایستادن صحیح هست. نگه داشتن شانه ها در عقب و فشار به قفسه سینه شما را بلند تر نیز نشان می‌دهد.

 

 

2- بزرگ کردن سینه به کمک نوشیدنی هاي ویتامین دار

برای بزرگ کردن سینه باید نوشیدنی هاي مغذی و ویتامین دار بنوشید تا سینه هایتان پر شود هر روز تر کیبی از شیر و آب پاپایا  بنوشید.

 

 

3- بزرگ کردن سینه ها با ورزش

تمرینات ورزشی اسانی وجود دارد که به بزرگ کردن سینه ها کمک می‌کند. برای اینکار شما نیاز بکار بر روی عضلات سینه دارید که با تمرینهای هر روز عضله بزرگ می‌شود و سینه ها بزرگ‌تر به نظر می‌رسند. شما میتوانید برای بزرگ کردن سینه تمرینات مخصوص عضلات سینه را  از یک مربی ورزشی بپرسید و به طور منظم انجام دهید.

 

 

4- بزرگ کردن سینه ها با خوردن پروتیئن

بزرگ کردن سینه ها نیاز به پروتئین دارد. مثلا تخم مرغ؛ ماهی بدون چربی؛ کره بادام زمینی؛ آجیل  و مرغ. سعی کنید از شکر؛ فست فودها و غذا هاي فرآوری شده دوری کنید و بجای آنها ویتامین ها و  آب مصرف کنید هم سلامتتی شما را تضمین می‌کند و هم به بزرگ کردن سینه ها کمک میکند.

 

 

5- سینه بند مناسب

در گزینه سینه بند توجه کنید تا به این طریق نیز سینه هاي خودرا بزرگ کنید.

 

 

6- بهرهگیری از گیاهان برای تقویت و بزرگ کردن سینه

هرگز بروش مصنوعی سینه هاي خودرا تقویت نکنید. سعی کنید از گیاهان طبیعی  برای بزرگ کردن سینه ها بهرهگیری کنید تنها در عرض چند ماه نتایج مثبت آن را خواهید دید کافی هست به  فروشگاه عطاری  بروید و از او کمک بخواهید.

 

 

7- کرم مخصوص بزرگ کردن سینه

به گزارش تالاب یکی از روشهای مفید برای بزرگ کردن سینه، گزینه کرم مناسب برای اینکار هست که با این روش سینه ها را هم سفت میکنید و هم حالت بهتری میدهید.

 

جدیدترین مطالب سایت