جدیدترین مدل ناخن باربی + 20 مدل ناخن

مجموعه : ناخن و زیبایی
جدیدترین مدل ناخن باربی + 20 مدل ناخن

دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب بـه تماشای 20 مورد از جدیدترین مدل ناخن باربی کـه می توانید در طراحی ناخن خود ایده بگیرید قرار داده ایم.

 

جدیدترین مدل های ناخن باربی

انجام مانیکور یکی از بهترین روش‌هاي‌‌ مراقبت از خود اسـت کـه می‌توانید در روتین زیبایی دو هفته‌ای خود بگنجانید. اعتماد بـه نفس شما را افزایش می دهد، سلامت ناخن هاي‌‌ شما را حفظ میکند و بـه شما کمک می کند احساس کنید کـه زندگی مشترک خودرا دارید «حتی اگر واقعا اینطور نیست». با این حال، انجام مانیکور با چند انتخاب استرس زا همراه اسـت کـه بـه ظاهر کلی ناخن شما کمک میکند: رنگ، طرح و شکل.

 

1. مانیکور با پایه صورتی مرواریدی و لهجه های مرواریدی سه بعدی، قلب و پاپیون

مانیکور با پایه صورتی مرواریدی و لهجه های مرواریدی سه بعدی، قلب و پاپیون

بالرین باربی کاملاً دراین میخ ها می‌چرخید. با پایه صورتی مرواریدی و جزییات عشوه گری از جمله پاپیون و مروارید، نمیتوانیم از این مانوی نمایشی بسنده کنیم.

 

✅ مطالب مشابه: ترمیم ناخن قبل از قرار ملاقات + محافظت از ناخن

 

2. ناخن های صورتی مرجانی با روکش درخشنده ظریف، از نمای نزدیک

ناخن های صورتی مرجانی با روکش درخشنده ظریف، از نمای نزدیک

میخ هاي‌ پری دریایی، باربی را ملاقات کنید. این لاک ناخن مرجانی درخشان، دو ترند بزرگ تابستان امسال را کاملاً باهم ترکیب می کند، بـه خصوص اگر یک سفر ساحلی پر از بعدازظهرهای ساحلی و شب هاي‌ پر زرق و برق را برنامه ریزی کرده باشید.

 

3. میخ های نقره ای درخشان با روکش رنگین کمانی، از نمای نزدیک

میخ های نقره ای درخشان با روکش رنگین کمانی، از نمای نزدیک

اگر فضانورد باربی مانیکور می کرد، این همان چیزی بود. وقتی صحبت از این سایه درخشان نقره‌ای کورکننده با پوشش رنگین کمانی خیره‌کننده میشود، ET بهتر اسـت مراقب باشد، زیرا این میخ‌ها مستقیماً بـه سمت ستاره‌ها میروند.

 

4. مانیکور با پایه صورتی کم رنگ و رویه ombre درخشان

مانیکور با پایه صورتی کم رنگ و رویه ombre درخشان

باربی مهمانی؟ بله لطفا. این ناخن‌هاي‌ صورتی پاستلی با جزئیات درخشان و خوشه‌هاي‌ درشت خود بـه شکل کانفتی هستند، کـه آن ها را برای یک مهمانی بزرگ ساخته شده اسـت «شما یکی را می‌شناسید: با همه ی باربی‌ها، رقص برنامه‌ریزی شده و یک موزیک سفارشی».

 

5. مانیکور با لاک صورتی شفاف و ظریف و روکش براق

مانیکور با لاک صورتی شفاف و ظریف و روکش براق

اگر تابستان را برای پیشرفت در حرفه خود می گذرانید، سعی کنید با ناخن هاي‌ صورتی شفاف و ظریف بـه سمت مدیر عامل شرکت باربی بروید. پرداخت تمیز و فوق العاده براق این جا ثابت می کند کـه گاهی اوقات، کمتر، بیشتر اسـت.

 

6. ناخن‌های قلب صورتی و نقره‌ای، از نمای نزدیک

ناخن‌های قلب صورتی و نقره‌ای، از نمای نزدیک

ما کاملاً میتوانیم کورتنی کارداشیان را ببینیم کـه این ناخن‌هاي‌ باربی پانک راک را برای یک شب تماشای شوهر تراویس بارکر در یکی از کنسرت‌هاي‌ Blink 182 «یا فقط برای یک بیانیه سرگرم‌کننده» تکان میدهد. با لهجه‌هاي‌ شعله‌ای بـه شکل قلب صورتی و نقره‌ای، این مانی بهترین راه برای دوستداران ایمو برای استقبال از تابستان باربی اسـت.

 

7. مانیکور صورتی با ناخن های برجسته قلبی شکل

مانیکور صورتی با ناخن های برجسته قلبی شکل

در دوران عاشقی شما؟ چه بر روی روابط تمرکز کنید و چه در تلاشید زندگی خودرا رمانتیک کنید، این ناخن هاي‌ قلب باربی دریک پالت صورتی تک رنگ مطمئناً کار را انجام می‌دهند.

 

8. ناخن های شفاف با جزئیات قلب، ستاره، گیلاس، مروارید، از نزدیک مشاهده می شود

ناخن های شفاف با جزئیات قلب، ستاره، گیلاس، مروارید، از نزدیک مشاهده می شود

Malibu Barbie تماماً در مورد زندگی بی دغدغه و ساحلی اسـت، بـه همین دلیل اسـت کـه ما فقط می‌دانیم کـه او این ناخن هاي‌ باربیکور پر جنب و جوش را دوست دارد. این ظاهر کاملاً با گیلاس، مروارید و ستاره‌ها در طرح رنگ صورتی و سفید، برای همه ی ماجراجویی‌هاي‌ تابستانی شما مناسب اسـت.

 

9. مانیکور سفید با طرح گل صورتی تند

مانیکور سفید با طرح گل صورتی تند

مطمئناً دراین مانیکور باربی استوایی را خواهید یافت کـه در ساحل استراحت می کند. پس‌زمینه سفید و گل‌هاي‌ مرجانی همه ی حالات ساحلی را بـه وجود می‌آورد، و ان را بـه انتخابی عالی تبدیل می کند کـه آیا فیلم انیمیشن مورد علاقه‌تان باربی، باربی بـه‌عنوان شاهزاده جزیره باشد یا بـه سادگی تا حد امکان تابستان خودرا در مناطق گرم و سرسبز سپری کنید.

 

10. ناخن های فوشیا، صورتی تند، صورتی کم رنگ و اسطوخودوس با لهجه های هنر پاپ

ناخن های فوشیا، صورتی تند، صورتی کم رنگ و اسطوخودوس با لهجه های هنر پاپ

این مانوی آب نباتی دقیقاً همان چیزی اسـت کـه یک باربی در صفحات کتاب یا کارتون می‌خواهد بپوشد. ما عاشق این هستیم کـه چگونه خطوط سیاه و سفید بادقت قرار داده شده، یک مانی شیب دار ساده را بـه قلمرو هنر پاپ میبرد.

 

✅ مطالب مشابه: ایده های جدید مانیکور برای ناخن های مربعی + عکس

 

11. ناخن های پرینت کامو در طرح رنگ صورتی تک رنگ

ناخن های پرینت کامو در طرح رنگ صورتی تک رنگ

حتی زمانی کـه باربی احساس سختی می کند، همیشه مطمئن اسـت کـه بـه رنگ خاص خود پایبند اسـت. این ناخن هاي‌ کامو صورتی حواس دشمنان را پرت می کند و بـه دنیا نشان می دهد کـه چقدر قدرتمند هستید.

 

12. مانیکور مخملی براق صورتی با لهجه پاپیون سه بعدی صورتی داغ

مانیکور مخملی براق صورتی با لهجه پاپیون سه بعدی صورتی داغ

باربی چیزی بیش از یک لحظه تک رنگ را دوست ندارد و او روی این مانیکور صورتی پر زرق و برق وسواس دارد. با روکش مخملی، نکات فرانسوی، و لهجه‌هاي‌ کمان سه‌بعدی، اتفاقات زیادی در این جا رخ میدهد – بـه روشی خوب.

 

13. مانیکور صورتی آدامسی با جزئیات پوسته پری دریایی حجاری شده

مانیکور صورتی آدامسی با جزئیات پوسته پری دریایی حجاری شده

باربی چیزی بیش از یک لحظه تک رنگ را دوست ندارد و او روی این مانیکور صورتی پر زرق و برق وسواس دارد. با روکش مخملی، نکات فرانسوی، و لهجه‌هاي‌ کمان سه‌بعدی، اتفاقات زیادی در این جا رخ می دهد – بـه روشی خوب.

 

14. مانیکور صورتی نئون مات از نمای نزدیک

مانیکور صورتی نئون مات از نمای نزدیک

بیا باربی، بیا با مانی صورتی نئون بریم مهمانی! اگر می‌خواهید بـه روشی غیرمنتظره اظهار نظر کنید، این ناخن هاي‌ صورتی کلاسیک با روکش مات بهترین هستند.

 

15. گل های خشک شده در ناخن های شفاف فشرده شده، از نزدیک مشاهده می شود

گل های خشک شده در ناخن های شفاف فشرده شده، از نزدیک مشاهده می شود

ما بعد از دیدن این ظاهر زیبای ناخن Barbiecore با مانیکورهای خود تماس میگیریم. این مانی با گل هاي‌ خشک شده، حال و هوای حمام شیر را ایجاد می کند و بزرگ ترین ترند ناخن امسال را بـه منطقه تابستانی باربی تبدیل می کند.

 

16. مانیکور فرانسوی با نوک های صورتی پاستلی و طرح های گیلاسی قرمز

مانیکور فرانسوی با نوک های صورتی پاستلی و طرح های گیلاسی قرمز

خیلی لطفا با یک گیلاس در بالا؟ ما میدانیم کـه باربی از یک مانوی شیرین مانند این، با لهجه هاي‌ گیلاسی و نکات فرانسوی صورتی استقبال می کند.

 

17. مانیکور با طرح چرخشی صورتی، نارنجی، آبی و سبز

مانیکور با طرح چرخشی صورتی، نارنجی، آبی و سبز

ان را شیار نگه دارید. اگر باربی بـه دوران دیسکو برمی‌گشت، تصور میکنیم کـه میخ‌هایي مانند این داشته باشد کـه دارای طرح چرخشی رترو و رنگ‌هاي‌ زنده اسـت.

 

18. ناخن های کروم نقره ای با جزئیات حباب سه بعدی صورتی و نارنجی

ناخن های کروم نقره ای با جزئیات حباب سه بعدی صورتی و نارنجی

اگر از طرفداران باربی هستید و بـه جملات سه بعدی میل دارید، باید این ناخن هاي‌ الهام گرفته از آب نبات را بررسی کنید. با پایه کروم نقره ای بـه اضافه لهجه هاي‌ قطره آب نبات صورتی و نارنجی، ما عاشق شده ایم.

 

19. ناخن های صورتی پاستلی با جزئیات پاپیون سه بعدی صورتی و سفید

ناخن های صورتی پاستلی با جزئیات پاپیون سه بعدی صورتی و سفید

باربی در صورتی بـه بهترین شکل بـه نظر میرسد، بـه همین دلیل اسـت کـه او کاملاً بـه سراغ این ناخن هاي‌ کلاسیک صورتی می‌رود. این مانی با کمان هاي‌ سه بعدی و رنگ هاي‌ صورتی رنگ، در تابلوی خلق و خوی شما برای آخر هفته فیلم باربی و فراتر از ان قرار دارد.

 

20. مانیکور با ناخن های صورتی تند، درخشش نقره ای، لوگو و سیلوئت باربی، و طرح های باربی

مانیکور با ناخن های صورتی تند، درخشش نقره ای، لوگو و سیلوئت باربی، و طرح های باربی

اجازه ندهید مردم فراموش کنند کـه چه کسی الهام بخش مای شما بوده اسـت. این ناخن‌هاي‌ باربیکور نام، شبح، لوگوی باربی و بسیاری موارد دیگر را بـه نمایش می گذراند ودر نتیجه چیزی شبیه بـه جشنی تمام عیار از عروسک نمادین اسـت.

 

✅ مطالب مشابه: 27 طراحی ناخن که به شما شانس بیشتری می دهد

 

در پایان

ناخن ها هنگامی که در شرایط ایده آلی باشند بسیار جـذاب میباشند. همچنین ناخن ها منعکس کننده عادات شخصی فـرد هستند: خوب یا بد.

جدیدترین مطالب سایت