راز و رمز جوانی و شادابی پوست بازیگران زن هالیوودی

مجموعه : سلامت پوست
راز و رمز جوانی و شادابی پوست بازیگران زن هالیوودی

چه چیزی باعث می شود کـه این خانم هاي‌ بالای 40 سال جوان تر بـه نظر برسند؟ ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب لیستی از راز هاي‌ جوانی سلبریتی هاي‌ هالیوودی را منتشر کرده ایم.

 

چه ویژگی هایی جذاب تلقی می شوند؟

استانداردهای زیبایی اغلب بر اساس مدل مو، رنگ پوست و اندازه بدن تعریف میشوند. اقداماتی کـه برای رعایت این استاندارد ها انجام می شود، اغلب ماهیتی پرخطر دارند. برای چندین دهه، چیزی کـه بـه عنوان زیبایی دیده می شود، حول محور وزن و اندازه اسـت. بـه نظر می‌رسد بسیاری از افراد از فرهنگ هاي‌ مختلف ویژگی هاي‌ زیر را جذاب محاسبه می کنند:

 

  • نسبت طلایی صورت – صورت مثلثی «در قسمت پایین صورت لاغرتر از قسمت بالایی صورت»
  • چشم هاي‌ بزرگ تر
  • ابروهای متناسب و مرتبی کـه بهم نمی‌رسند و قاب چشمان هستند.
  • صورت استخوانی و باریک.
  • تناسب اندام و قد و البته سلامت پوست و مو نیز نقش بسزایی در جذابیت افراد دارد.

 

دلایل جوانی بازیگران هالیوودی

از دیدارهای مستمر با پزشکان تا روش‌هاي‌ خاص آرایشی، بازیگران هالیوود برای حفظ جوانی و جذابیت خود هیچ کاری را از دست نمی دهند. نگاهی بـه زندگی شخصی و حرفه‌اي این بازیگران نشان میدهد کـه چگونه ان‌ها با تمرینات سخت و استفاده از روش‌هاي‌ جدید بـه پوست، مو و بدن خود اهمیت میدهند.

 


مطالب مشابه: دلیل جوان ماندن بازیگران زن چیست؟ «جواب توسط بازیگران زن»


 

سلما هایک: 55 سال

سلما هایک: 55 سال

راز جوانی خواننده ها چیست ؟

سلما هایک اندام و پوست بی نقصی دارد. او راز جوانی اش را شست و شوی صحیح پوست خود عنوان کرده اسـت. هایک صبح ها صورت خودرا با شوینده نمی‌شوید. بـه عقیده ي او، اگر قبل از خواب صورت خودرا بـه خوبی شسته باشید، صبح ها دیگر نیازی بـه استفاده از شوینده نیست و زدن آب کفایت می کند.

 

هلی بری: 55 سال

هلی بری: 55 سال

هلی بری کـه حالا 55 سال دارد، بـه طور مرتب ورزش می کند و سعی می کند انگیزه بخش زنان سرتاسر دنیا برای توجه بیشتر بـه خود هم باشد. او تصاویر ورزش کردن خودرا در شبکه هاي‌ اجتماعی بـه اشتراک میگذارد و زمان زیادی را صرف مراقبت از صورت خود می کند.

 

نیکول کیدمن: 55 سال

نیکول کیدمن: 55 سال

در بهره گرفتن نیکول کیدمن از انواع جراحی ها و روش هاي‌ زیبایی شکی نیست. اما او زمان زیادی را هم صرف حفظ جوانی و زیبایی خود می کند. کیدمن بـه طور مرتب ورزش می کند، فقط محصولات تازه ي محلی مصرف می کند و روزانه 20 دقیقه یوگا کار می کند.

 

او ماسک مو هم می‌گذارد و برای تقویت ناخن هایش ویتامین مصرف می کند. کیدمن بدن خودرا هم با روغن هاي‌ مرطوب کننده می پوشاند. او بعد از یک روز کاری طولانی، با پدهای پاک کننده آرایش خودرا پاک می کند اما وقت هایي کـه سر کار نیست، هیچ آرایشی نمی‌کند و استفاده از کرم ضد آفتاب را هم فراموش نمی‌کند.

 

جنیفر آنیستون: 53

جنیفر آنیستون: 53

جنیفر آنیستون می‌گوید همیشه از شنیدن این حرف کـه می‌گویند نسبت بـه سنش خیلی خوب بـه نظر می‌رسد، تعجب می کند. او اعتقاد ندارد کـه با بالا رفتن سن، ظاهر باید افت کند. آنیستون بـه ظاهر خود خیلی می‌رسد. او صبح هاي‌ خودرا با یک لیوان آب کرفس آغاز می کند و سرکه سیب رقیق شده می‌خورد. 30 دقیقه بعد از ان هم صبحانه میخورد.

 

جولیان مور: 61 سال

جولیان مور: 61 سال

جولیان مور هم مانند نیکول کیدمن در روزهای عادی آرایشی نمی‌کند. بـه علاوه، او از 23 سالگی هرروز بـه صورت خود کرم ضد آفتاب زده اسـت. مور همیشه سعی می کند در سایه باشد. اگر قرار باشد جای مهمی حضور یابد، پیش از ان سوشی با دیگر غذاهایی کـه سدیم بالایی دارند نمیخورد.

 

جولیان مور از طرفداران میکرونیدلینگ اسـت «یک روش جوانسازی پوست برای درمان چین و چروک و جای جوش و زخم». این روش تولید کلاژن و قدرت کشسانی پوست را افزایش می دهد. مور البته ورزش هم می کند. او 4 تا 5 بار در هفته یوگا کار می کند.

 

سوفیا ورگارا: 50 سال

سوفیا ورگارا: 50 سال

سوفیا ورگارا اندام زیبایی دارد و بـه گفته ي خودش، علیرغم بی علاقگی بـه ورزش، اینکار را انجام می دهد. او 2 تا 3 ساعت در هفته ورزش می کند و ورزش هاي‌ آبی، یوگا و رقص را ترجیح می کند. او 5 بار در روز غذا می‌خورد و اصلاً گوشت قرمز مصرف نمی‌کند.

 

جنیفر گارنر: 50 سال

جنیفر گارنر: 50 سال

جنیفر گارنر هم مانند همکارانش از پوست خود در برابر آفتاب مراقبت می کند. او از طرفداران رتینول اسـت، نوعی محصول زیبایی کـه بـه مقابله با پیری و مشکلات پوستی کمک می کند. بـه علاوه، او و خانواده اش از میوه و سبزیجاتی استفاده می کنند کـه کاشته اند. بنابر این مراقب تغذیه ي خود هم هست.

 

جنیفر لوپز: 53 سال

جنیفر لوپز: 53 سال

جنیفر لوپز در یکی از گفت‌وگو هایش گفته خودش سنش را بیشتر از 20 سال احساس نمی‌کند. او راز جوانی اش را رسیدگی مناسب بـه جسم و روح خود عنوان کرده اسـت. لوپز شیفته ي مدیتیشن اسـت، بـه طور مرتب ورزش می کند و ورزش هاي‌ مختلفی را امتحان می کند. او می‌گوید: «گاهی وقت ها می دوم، از دوچرخه ثابت استفاده میکنم یا وزنه می زنم. گاهی هم 8 ساعت در روز را دریک استودیو می رقصم. همیشه تحرک دارم.»

 

لوپز راز پوست بی نقص خودرا هم فاش کرده اسـت. این راز از 5 بخش تشکیل شده اسـت: خواب، کرم ضدآفتاب، سرم هاي‌ پوستی، مکمل و داشتن یک زندگی سالم از نظر جسمی و روانی.

 

پنه اوپه کروز: 48 سال

پنه اوپه کروز: 48 سال

پنه لوپه کروز گفته حالا خیلی بیشتر از دوران جوانی اش احساس اعتماد بـه نفس می کند. او برای صبحانه پروتئین بدون چربی، مواد غذایی کامل «مواد غذایی گیاهی کـه فرآوری یا تصفیه نشده اند یا کمترین فرآوری یا تصفیه را داشته اند و عاری از مواد افزودنی و دیگر مواد غیر طبیعی هستند.»؛ مقدار زیادی آووکادوی تازه و روغن زیتون می‌خورد. برای میان وعده هم آجیل و میوه می‌خورد. او از مصرف گلوتن خودداری می کند و آب زیادی مینوشد.

 

قبل از بچه دار شدنش، بیشتر اوقات در باشگاه ورزش می‌کرد. حالا اما یوگای بیکرام را ترجیح می دهد کـه نوعی یوگای گرم اسـت. بـه گفته ي خودش، هیچ عادت بدی ندارد و سعی می کند از مواد قندی و لبنیات دوری کند.

 


مطالب مشابه: دانشمندان فرمولی برای 30 سال جوان تر کردن انسان ها یافتند!


 

دلایل جوان ماندن بازیگران و ستاره های هالیوود

جوان بودن و برای همیشه جوان ماندن مستلزم رعایت برخی رازهای مهم اسـت. مهم ترین موارد برای بازیگران جوان هالیوود در زیر توضیح داده شده اسـت. بسیاری از ستاره‌هاي‌ هالیوود جوان‌تر از سن واقعی خود بـه نظر میرسند، اما راز زیبایی و جوانی ان‌ها چیست؟

 

شاید فکر کنید این بـه خاطر کارهای سرگرم‌کننده‌اي اسـت کـه انجام میدهند، اما این تمام ماجرا نیست. ستاره‌ها اغلب از روش‌هاي‌ طبیعی برای زیبا بـه نظر رسیدن استفاده می کنند. برخی از این رازها شامل:

 

1. نوشیدن آب فراوان

نوشیدن آب فراوان

افراد مشهوری مانند جنیفر آنیستون و آمریکا فرارا ادعا میکنند کـه نوشیدن آب برای ان‌ها معجزه کرده اسـت. آنیستون 48 ساله ادعا کرده اسـت کـه «نوشیدن آب زیاد» یکی از رازهای ضد پیری اوست. یک مطالعه درسال 2015 کـه در مجله Clinical, Cosmetic and Investigational Dermatology منتشر شد، بـه تأیید این باور کمک می کند کـه نوشیدن آب فراوان برای پوست مفید اسـت.

 

محققان نمونه‌اي از 49 زن سالم را جمع‌آوری کردند کـه سپس بـه دو گروه تقسیم شدند. بـه مدت یک ماه، یک گروه حداقل 5.2 لیتر آب در روز می‌نوشیدند در حالی کـه گروه دیگر کمتر از 3.2 لیتر آب می‌نوشیدند. محققان دریافتند کـه مصرف روزانه آب بیشتر راهی عالی برای افزایش سطح هیدراتاسیون پوست اسـت.

 

علاوه بر این، پوست هیدراته شده میتواند بـه مرور زمان بـه درخشش جوانی منجر شود. برخی معتقدند کـه استفاده از آب بـه مقدار کافی بـه تنوان جنسی نیز کمک میکند.

 

2. داشتن خواب کافی

داشتن خواب کافی

کریستینا آگیلرا هر شب هشت ساعت میخوابد. درسال 2011؛ کریستینا آگیلرا، 36 ساله، بـه مجله People گفت کـه بـه خوابیدن حداقل 8 ساعت افتخار میکند کـه با توصیه‌هاي‌ مرکز بازرسی و پیشگیری از بیماری مطابقت دارد. این خواننده گفت: مردم برای معجون‌هاي‌ زیبایی پول خرج میکنند، اما یک استراحت خوب شبانه تفاوت را ایجاد میکند.

 

درسال 2016؛ دانشمندان رابطه بین خواب ناکافی و شرایط پوستی را بررسی کردند. ظاهراً نخوابیدن بـه اندازه کافی می تواند پوست شـما را خراب کند و باعث شود کـه پیرتر بـه نظر برسید و از آسیب یا تحریک پوست کندتر التیام پیدا کنید.

 

3. شستن صورت و پارک کردن آرایش پیش از خواب

شستن صورت و پارک کردن آرایش پیش از خواب

مری جی بلیج همیشه آرایش خودرا پاک می کند. مری جی بلیج، 46 ساله، بـه InStyle گفته اسـت کـه هرگز یک روز یا شب کامل را بدون شستن صورتش نمی‌گذراند؛ و همچنین گفته اسـت: شـما باید تمام آلودگی و آرایش را از منافذ خود خارج کنید.

 

در واقع، آکادمی پوست آمریکا «AAD» شستن ملایم صورت را بـه عنوان یکی از بهترین راه‌ها برای جلوگیری از پیری زودرس اسـت. بـه گفته این سازمان، پاک نکردن پوست میتواند پوست شـما را تحریک کند. تحریک پوست پیری پوست را تسریع می کند.

 

4. آن‌ها سیگار نمی‌کشند و به ندرت الکل می‌نوشند

آن‌ها سیگار نمی‌کشند و به ندرت الکل می‌نوشند

شادابی پوست بازیگران زن هالیوودی

مری لوئیز پارکر، 53 ساله، دو تغییر اساسی در سبک زندگی خود ایجاد کرد کـه هردو باعث می شود بازیگر جوان بـه نظر برسد. زمانی کـه ماری کلر درسال 2010 راز ضد پیری خودرا افشا کرد، گفت: سیگار را ترک کرده و زیاد الکل نمینوشد. الیزابت بنکس دیگر بازیگر سینما نیز سیگار نمیکشد.

 

بنکس درسال 2014 بـه Allure گفت: من اصول اولیه را انجام می دهم: کرم ضد آفتاب، آب، خواب، هرروز صورتم را میشویم و سیگار نمی کشم. طبق تحقیقات ارائه شده در کنفرانس سالانه انجمن ژنتیک انسانی آمریکا درسال 2015؛ سیگار کشیدن و مصرف زیاد الکل می تواند DNA فرد را تغییر داده و باعث پیری زودرس شود.

 

5. سعی می‌کنند استرس نداشته باشند

سعی می‌کنند استرس نداشته باشند

گابریل یونیون، 44 ساله، در مارس 2017 بـه Women’s Health گفت: بهترین نکته ضد پیری من توانایی نه گفتن اسـت. ما بـه هر چیز عجیب‌وغریب بله می گوییم، چه بـه خانواده، همسر یا شغلمان. من هشت ساعت در روز میخوابم و بـه خودم اجازه نمیدهم استرس داشته باشم. بسیاری از مردم ان را خودخواهانه مینامند، اما من نمی کنم. یونیون گفت کـه هیچ چین و چروکی ندارم.

 

با این حال، بـه گفته پزشک ویویان دیلر زمانی کـه ما تحت استرس مداوم هستیم، این واکنش جنگ یا گریز را بـه روشی بی امان ایجاد میکند ودر نتیجه مواد شیمیایی استرس وارد بدن میشود. بـه‌علاوه این امکان وجوددارد کـه اگر یک زندگی پر از ان استرس دائمی داشته باشید، کم کم بدن در حال شکسته شدن اسـت.

 

6. ضد آفتاب می‌زنند

ضد آفتاب می‌زنند

جولیان مور، 56 ساله، عاشق استفاده از ضد آفتاب اسـت. او در گفت‌وگو‌اي با Redbook درسال 2014 گفت: ضد آفتاب مهمترین اولویت روتین پوستی من اسـت. من از 23 سالگی هرروز ان را می زنم.

 

برای چندین دهه، کرم ضد آفتاب بـه عنوان دفاع نهایی در برابر اشعه‌هاي‌ مضر خورشید درنظر گرفته شده اسـت. درسال 2012؛ بنیاد سرطان پوست، ضد آفتاب را بـه عنوان یک محافظ موقتی توصیف کرد کـه از نفوذ اشعه ماوراء بنفش بـه پوست جلوگیری می کند. با قرار گرفتن در دسترس مکرر، اشعه UVA می تواند بـه فیبرهای کلاژن پوست آسیب برساند ودر نحوه ترمیم پوست اختلال ایجاد کند. اغلب، این منجر بـه چین و چروک و پوست چرمی میشود.

 

بـه عنوان یک قاعده کلی، باید روزانه یک کرم ضد آفتاب طیف گسترده با حداقل SPF 15 استفاده کنید. اگر بـه خارج از خانه می روید، بنیاد سرطان پوست توصیه می کند کـه حداقل هردو ساعت یک بار مقدار سخاوتمندانه‌اي را دوباره استفاده کنید.

 


مطالب مشابه: راهکارهای مفید برای جوان تر شدن


 

در پایان

راز جوانی سلبریتی ها تاکنون چندین بار از زبان خودشان در گفت‌وگو هاي‌ مختلف اعلام شده و گفته شده کـه بسیاری از این افراد در طی این گفت‌وگو ها راز جوانی خودرا تغذیه کافی و سالم و مصرف سبزیجات اعلام کرده اند و ذکر کرده اند کـه این روش زندگی بـه جوان ماندن این افراد کمک ویژه و بزرگی نموده و بـه انها کمک کرده تا برای جوانی خود نیاز بـه عمل جراحی نداشته باشند.

جدیدترین مطالب سایت