تیپ های زیبا و جذاب مردانه برای فصل پاییز

تیپ های زیبا و جذاب مردانه برای فصل پاییز

بهترین تیپ های جذاب مردانه ویژه فصل سرد پاییز

پوشش مناسب هر فصل یکی از نکات خوشتیپ بودن است که بسیاری از مردم به آن اهمیت می دهند.

به گزارش تالاب، پاییز است و فصل نقش و نگار طبیعت. در این میان لباس ها و مدل های زیبایی هم به بازار ارائه می شود. که می توانید مدل های زیبای آنها را ببینید.

پاییز فصل غافلگیر کننده ای است از این جهت که یک روز سرد و روز دیگر گرم است و همین موضوع لباس پوشیدن را سخت می کند. اما آیا می دانید که چه لباس هایی برای فصل های سرد سال مناسب است؟

شما باید به دنبال لباس هایی باشید که هم به خوبی گرم تان کند و هم زیباتر و جذاب تر از قبل به نظر برسید. در اینجا چند نمونه از تیپ های جذاب مردانه برای فصل پاییز و زمستان را برایتان آورده ایم تا در صورت علاقه از آن ایده بگیرید.

تیپ های زیبا و جذاب مردانه برای فصل پاییز

ژاکت+ ژاکت جین

ژاکت جین برای روزهای سرد پاییز و زمستان ساخته شده است. این مدل نه تنها شما را گرم نگه می دارد، بلکه دوام زیادی نیز در مقایسه با دیگر مدل لباس ها دارند.

می توان با اطمینان گفت که ژاکت جین در اکثر کمد لباس آقایان وجود دارد و از آنجا که سبک است، می توان آن را با لباس های دیگر به راحتی ست کرد.

پیشنهاد ما به شما این است که ژاکت جین تان را به همراه یک کت به تن کنید. در این صورت علاوه بر زیبایی، به راحتی می توانید آن را، هنگامی که گرم تان شد، از تن در بیاورید.

تیپ های زیبا و جذاب مردانه برای فصل پاییز

هودی+ اورکت

خوبی فصل های سرد سال این است که می توان لباس ها را چند لایه روی هم به تن کرد و به ظاهر خود خلاقیت داد. یکی از ساده ترین راهها برای جذاب تر شدن، پوشیدن هودی به همراه اورکت است.

تنها نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که هودی تان را به رنگ های خنثی، مانند کرم، خاکستری یا مشکی، انتخاب کنید. این تیپ اسپورت است و بیشتر به درد مکان های غیر رسمی و دوستانه می خورد.

تیپ های زیبا و جذاب مردانه برای فصل پاییز

ژیلت زیپ دار+ کت

اگر به دنبال تیپی اسپورت می گردید اما در عین حال با هودی ها ارتباط برقرار نمی کنید، ما ژیلت های زیپ دار را به شما پیشنهاد می دهیم. این سبک لباس برای افرادی که سبک مینیمالست یا ساده گرایی را می پسندید، مناسب است.

خوبی این مدل نسبت به هودی ها این است که اگر گرم تان شد، به راحتی می توانید زیپ لباس تان را باز کنید.

تیپ های زیبا و جذاب مردانه برای فصل پاییز

بلوزهای یقه اسکی+ کت

اگر به دنبال لباسی سبک، جمع و جور و در عین حال گرم می گردید، ما بلوزهای یقه اسکی به همراه کت را به شما پیشنهاد می دهیم.

نکته ای که در اینجا باید بدان اشاره کنیم این است که دکمه پایینی کت تان را باز بگذارید تا لباس زیر آن جلوه بیشتری داشته باشد.

در مورد رنگ بلوز یقه دارتان هم باید بگوییم که بهتر است رنگ آن را خنثی انتخاب کنید اما اگر کت و شلواری که به تن دارید خاکستری است، می توانید بلوزهای رنگی، مانند جیگری، را به همراه آن به تن کنید.

تیپ های زیبا و جذاب مردانه برای فصل پاییز

پیراهن یقه دار+ بلوز+ بارونی

برای آقایانی که از سادگی گریزانند و به جای آن تنوع را می پسندند، این مدل پیشنهادی می تواند گزینه خوبی باشد، به این دلیل که شما با سه دست لباسی که روی هم می پوشید می توانید هر ظاهری که دوست دارید، از کلاسیک تا اسپورت را برای خود بسازید.

تیپ های زیبا و جذاب مردانه برای فصل پاییز

جدیدترین مطالب سایت