راهنمایی برای انتخاب رنگ لاک مناسب با فصل پاییز و زمستان

مجموعه : ناخن و زیبایی
راهنمایی برای انتخاب رنگ لاک مناسب با فصل پاییز و زمستان

بهترین رنگ لاک در فصل پاییز 

در فصل پاییز هستیم و نهایتا در فصل زمستان برای برترین رنگ لاک باید خود ما را با رنگ آن فصل وخف بدهیم در ادامه می توانید با رهنمونی برای انتخاب رنگ لاک مناسب با فصل پاییز و زمستان ما را دنبال نمایید. 

 

به گزارش تالاب رنگ هاي پاییزی واقعا خوشگل میباشند، با ایده گرفتن از رنگ هاي زیبایی که در این فصل در طبیعت می‌بینیم میتوانیم رنگ هایي جذاب برای لاک دستانمان انتخاب کنیم. نگران نباشید از شما نمیخواهیم که ناخن هاي خودرا لاک به رنگ کدو یا دارچین بزنید، با ما همراه باشید تا دستانی خوشگل با رنگ لاک هاي پاییزی داشته باشید.

 

زیر نور شمع یا نور چراغ، این رنگ زیتونی شکلاتی زنده می‌شود، این رنگ زیباییش را مدیون درخشندگی مایل به قرمزش هست.

 

-این رنگ لاک خوشگل و خیره کننده، رنگی بین بنفش و بادمجانیست که می‌تواند زیبایی دستانتان را، بخصوص در صورتی که پوست روشنی دارید، بالاتر ببرد.

 

رنگ زیبای خاکستری مایل به کرم، رنگ  ملایمی که میتواند برای مواقعی که نمیخواهید لاک هاي خیلی تیره بهرهگیری کنید مناسب هست. با دقت به رنگ پوستتان این رنگ لاک می‌تواند به زیبایی بدرخشد.

 

-این رنگ که به زرشکی نزدیک هست رنگ قرمز گارنتی گفته میشود، رنگ گرمی که می‌تواند با هماهنگی با سایر آرایش شما، جذابیت بیشماری بشما ببخشد.

 

-وقتی این رنگ را می‌بینید، شاید به نظرتان رنگی کمرنگ و مرده بنظر برسد، اما پیش از قضاوت آن را روی ناخن امتحان کنید تا مشاهده نمایید چه عکس متفاوتی از دستانتان می سازد.

 

-رنگ لاک مسی مات، بسیار کلاسیک بنظر می‌رسد. فکر کنید با این رنگ خوشگل روی دستانتان یک تلفن همراه آیفون به رنگ طلایی نیز در دست بگیرید. بسیار خوشگل خواهد شد مگه نه؟

 

-رنگ هاي یاسی مختص بهار میباشند، اما این رنگ ملایم که بیشتر به رنگ بنفش شبیه هست مناسب هوای سرد و خنک می باشد. اگر در کنار آن از رنگ مشکی نیز بهرهگیری کنید بسیار زیرکانه خواهد بود.

 

-رنگ خاکستری تیره که همانند اسلحه هاي فولادی می‌ماند با درخششی از رنگ آبی همانند اسلحه اي به دستان شما قدرت میدهد.

 

-این رنگ صورتی مات بشما احساس آرامش می‌دهد، همانند لباسهای گل گلی که در منزل میپوشید با این رنگ روی دستانتان همه ی وقت آرامش منزل را همراهتان خواهید داشت.

 

-رنگ سبزآبی طاووسی می‌تواند انتخاب مناسبی در کنار بوت هاي چرمی و یا پیراهن هاي ابریشمی باشد.

 

فصل هاي خوشگل به ما جسارت بهرهگیری از رنگ لاک هاي متمایز میدهند.

 

جدیدترین مطالب سایت