ایده برای ساخت استخر کم هزینه برای تابستان + عکس

ایده برای ساخت استخر کم هزینه برای تابستان + عکس

اگر ایده‌هاي‌ ما برای استخر روی زمین الهام‌بخش شـما شده اسـت، اما ترجیح میدهید هزینه‌ها را کاهش دهید، خوشحال خواهید شد کـه بدانید گزینه‌هاي‌ زیادی برای امتحان کردن وجوددارد. با استفاده از مواد بازیافتی و یک نقطه از DIY، یا حتی با انتخاب گیاهان مناسب قیمت برای احاطه کردن فضا، می توانید یک منطقه شنای شیک ایجاد کنید، در حالی کـه بـه بودجه خود پایبند هستید.

 

ساخت استخر و فضای استخر با کمترین هزینه

اگر بـه دنبال راهی شیک و مقرون بـه صرفه برای طراوت در هنگام افزایش دما هستید، این طرح‌ها مطمئناً الهام‌بخش زیادی بـه شـما میدهند.

 

1. از یک مخزن بازیابی شده برای استخر بالای زمین خود استفاده کنید

 

ایده برای ساخت استخر کم هزینه برای تابستان + عکس

اگر چه در بهترین راهنمای استخرهای روی زمین طرح هاي‌ شیک زیادی برای انتخاب وجوددارد، اگر بـه دنبال کاهش هزینه ها هستید، می توانید بـه جای ان طرحی را انتخاب کنید کـه از یک مخزن بازیابی شده اسـت. استخرهای مخازن استوک اخیراً محبوبیت زیادی داشته اند، و با قیمت پایین و زیبایی صنعتی و شیک خود، بـه اسانی می توان دلیل ان را فهمید. آن ها برای خنک شدن در روزهای گرم تابستان ایده آل هستند و برای قرار دادن ان بـه هکتار فضا نیاز ندارید. در همین حال، کاشت اطراف فضا و لوازم روستایی یک عنصر خوشایند از نرمی را بـه صحنه اضافه می‌کند.

 

بیشتر بخوانید: رفتن به استخرهای عمومی و عوارض آن

 

2. محیط استخر بالای زمین خود را با پالت بسازید

ایده برای ساخت استخر کم هزینه برای تابستان + عکس

 

ایده‌هاي‌ عرشه استخر روی زمین بهترین راه برای ادغام این ویژگی‌ها بـه صورت یکپارچه دریک طرح اسـت، و اگر انها را جمع و جور نگه دارید، لازم نیست گران باشند. بـه علاوه، همانگونه کـه تنظیمات بالا نشان می‌دهد، آن ها همچنین فضای مفیدی را برای نشستن فراهم می کنند.

 

ایده ساخت یک دیوار باغ پالت برای ظاهری روستایی اسـت. می توان گیاهان گلدانی 3 اینچی را داخل پالت ها ریخت و چراغ سنجاقک بـه ان اضافه کرد. این یک راه دوست داشتنی برای افزایش حس حریم خصوصی و محیط بدون هزینه زیاد اسـت. لبه استخر با رشته فرنگی فوم استخر نرم می‌شود – راه حل مقرون بـه صرفه دیگری – کـه برای بازدید کودکان خوب اسـت. 

 

3. یک تخت گل بدون سر و صدا در این نزدیکی اضافه کنید

ایده برای ساخت استخر کم هزینه برای تابستان + عکس

 

افزودن گل و درختچه در اطراف استخر روی زمین یکیدیگر از راه هاي‌ موثر برای ترکیب ان با محیط اطراف اسـت. با الهام گرفتن از ایده‌هاي‌ حاشیه باغ با تعمیر و نگه داری کم، زندگی را آسان کنید، بـه این ترتیب، میتوانید وقت خودرا صرف لذت بردن از آب خنک بـه جای مراقبت بی‌پایان از تخت‌خواب‌هاي‌ مجاور کنید. چند چراغ خورشیدی، سنگ‌هاي‌ پله روستایی، و یک عرشه چوبی ساده، این چیدمان مقرون بـه صرفه را تکمیل میکنند کـه با استقرار گیاهان، ظاهر زیبای ان را التیام می‌بخشد.

 

4. برای معاشرت پس از شنا یک فضای تزئینی کوچک انتخاب کنید

ایده برای ساخت استخر کم هزینه برای تابستان + عکس

همانگونه کـه گفته شد، یک سطح مستحکم برای نشیمنگاه، همراهی عالی برای استخر بالای زمین اسـت. بـه این ترتیب، فضا بدون زحمت بـه مرکزی برای رفت و آمد در فضای باز تبدیل می‌شود، بـه خصوص اگر یک گودال آتش و چراغ هاي‌ بیرون را بـه ترکیب بیاورید.

 

خوشبختانه، تعداد زیادی از ایده‌هاي‌ عرشه ارزان وجوددارد تا این نوع راه‌اندازی رابا بودجه بـه واقعیت تبدیل کنند. حتی یک طراحی کوچک و ساده مانند انچه در بالا نشان داده شده اسـت، تجربه شـما درکنار استخر را افزایش می‌دهد – فقط یک مجموعه بیسترو و شاید یک یا دو گیاه گلدانی را برای کارهای تکمیلی عالی اضافه کنید.

 

بیشتر بخوانید: چگونه یک استخر بادی سوراخ را تعمیر کنیم

 

5. با یک استخر بادی پس انداز کنید

ایده برای ساخت استخر کم هزینه برای تابستان + عکس

 

اگر بـه دنبال ایده‌هاي‌ ارزان قیمت باغ هستید، یک استخر بادی روی زمین ارزش ان را دارد. این طرح‌ها اغلب مقرون بـه صرفه‌تر از جای گزین‌هاي‌ با قاب سخت هستند، اما همان‌ گونه همه ی چیز مورد نیاز برای یک شیب با طراوت را فراهم می کنند. عده اي از مدل ها حتی دارای پمپ هاي‌ فیلتر برای کمک بـه تمیز نگه داشتن آب هستند. علاوه بر این، نصب ان‌ها سریع و آسان اسـت و پس از پایان تابستان، می توان ان‌ها را تخلیه کرد و ان‌ها را ذخیره کرد.

 

6. استخر بالای زمین خود را روی شن های مقرون به صرفه قرار دهید

ایده برای ساخت استخر کم هزینه برای تابستان + عکس

 

محوطه سازی با سنگ ریزه یکی از رویکردهای مورد علاقه ما برای باغ ها اسـت. این ارزان، همه ی کاره، آسان برای چیدن، و مناسب با انواع طرح هاي‌ حیاط خلوت اسـت. و می تواند محیطی ایده‌آل برای یک استخر در سطح زمین ایجاد کند. فقط مطمئن شوید کـه فضای مستقیم زیر استخر شـما صاف و محکم اسـت. یک پد استخر روی زمین یک افزودنی مفید برای محافظت از پایه اسـت.

 

7. … و یک مسیر پله ای بیانیه ایجاد کنید

ایده برای ساخت استخر کم هزینه برای تابستان + عکس

 

یکی از تنها نکات منفی شن این اسـت کـه آسان ترین ماده زیر پای عریان نیست. بنابر این، هنگامی کـه ان رابا یک استخر روی زمین جفت میکنید، چند سنگفرش بزرگ در نزدیکی ان اضافه کنید تا مسیری صاف ودر عین حال بدون لغزش برای رفت و آمد بـه آب ایجاد کنید.

 

ما دوست داریم کـه سنگ هاي‌ پله دراین صحنه بـه آرامی در اطراف استخر قوس می دهند، همان طور کـه بـه سمت کابین دنج باغ هدایت میشوند. این یک رویکرد ارزان، بدون دردسر و نصب آسان اسـت، اما بسیار شیک بـه نظر می‌رسد و همچنین کاربردی اسـت.

 

8. یک مخزن کوچک را به یک بهشت ​​کوچک تبدیل کنید

ایده برای ساخت استخر کم هزینه برای تابستان + عکس

چیدمان کریستین استوژک دارای مقدار زیادی از بودجه هوشمندانه ایده هاي‌ استخر بالای زمین اسـت. برای مثال، او با تغییر کاربری پالتی کـه در خیابانی پشت خانه‌اش پیدا کرده بود، در ساخت عرشه‌ها مهارت پیدا کرد. کریستین پالت را رنگ آمیزی و ضد آب کرد و بلوک هاي‌ سیمانی، شن نخودی، و پوسته ها را برای قرار دادن مخزن و سطح صاف بـه ان اضافه کرد. او تاکید می‌کند کـه خاطرجمعی از همسطح بودن زمین امری ضروری اسـت.

 

کریستین می گوید: در ساوانای مرطوب، «تبدیل استخر مخزن انبار بـه محل پرورش پشه آسان اسـت». او اهمیت نگه‌داری استخر در سطح زمین را برجسته میکند و توضیح میدهد کـه چگونه فیلتر استخر باعث صرفه جویی در وقت و هزینه میشود.

 

او دو سوراخ در مخزن ایجاد کرد تا یک فیلتر استخر اینتکس را متصل کند کـه آب را دو بار در ساعت بـه گردش در می آورد. او می گوید: “این بزرگ ترین عامل در تمیز و شاد نگه داشتن استخر اسـت.” کریستین همچنین استفاده از کلر ریز شناور را توصیه میکند. “اگر یک قرص کلر بخشی از مخزن را برای مدت طولانی لمس کند، می تواند ان قسمت را زنگ بزند.”

 

یک روکش تخته سه لا با برش سفارشی بـه اسانی در بالای استخر قرار میگیرد. هنگامی کـه از ان استفاده نمی‌شود، او یک پتو و بالش در بالای ان می اندازد تا یک قسمت نشیمن جذاب داشته باشد. او می افزاید کـه «مخزن انبار همیشه در حال استفاده اسـت». “من فکر نمی‌کنم کـه ما انتخابی داشته باشیم زیرا دوستان ما دوست دارند بـه همان اندازه کـه ما از ان استفاده میکنیم!”

 

بیشتر بخوانید: عمیق ترین استخر جهان با 40 متر عمق «عکس»

جدیدترین مطالب سایت