مقام امارات متحده عربی ایران را تهدید کرد !

مقام امارات متحده عربی ایران را تهدید کرد !

تهدید ایران توسط کشور امارات 

 

کشور امارات متحده برای نخستین طبق روز هاي خواص جنگ ایران با عربستان قیام کرد و صحبت هاي تهدید آمیزی را زد .

 

وی اظهاراتی مدعی شد: در روزهای جدید دیدیم که حوثی‌ها چگونه موشک بالستیک تولید ایران رابه پایتخت عربستان شلیک کردند و این امر ادعاهای ایرانی‌ها در رابطه با این که برنامه موشکی‌شان دفاعی هست را تضعیف میکند.
 
 
به گزارش تالاب این وزیر اماراتی ضد ایرانی ضمن اشاره به این که ما در برابر این تهدیدات دست بسته نخواهیم ایستاد، تاکید کرد: نمیگذاریم حزب‌الله جدیدی در یمن با حمایت ایران تشکیل شود.
 
 
قرقاش در ادامه ضمن تاکید بر حمایت کشورش از استراتژی ترامپ علیه ایران درمورد آن چه خطرهای رفتار توسعه‌طلبانه ایران خواند گفت: جامعه بین‌ المللی به خوبی رفتار ایران را درک خواهد کرد.
 
این مقام اماراتی روز شنبه نیز در صفحه توئیتر خود مدعی شد: واضح هست که ایران موشک بالستیک به حوثی‌ها داد تا عربستان را مورد هدف قرار دهند.

ادعای عربستان و بعضی دیگر از کشور های عربی درحالی مطرح می شود که وزیر دفاع کشورمون گفته هست: دشمن از هر فرصتی برای تهمت‌زنی علیه ایران بهرهگیری میکند و قطعا ما این مسئله را رد می‌کنیم.

 

ادعای عربستان و بعضی دیگر از کشور های عربی درحالی مطرح می شود که وزیر دفاع کشورمون گفته هست: دشمن از هر فرصتی برای تهمت‌زنی علیه ایران بهرهگیری میکند و قطعا ما این مسئله را رد میکنیم.

 
 
جدیدترین مطالب سایت