زنی که مهمترین کاخ موزه ایران را تعطیل کرد (+عکس)

زنی که مهمترین کاخ موزه ایران را تعطیل کرد (+عکس)

تعطیل شدن مهم ترین کاخ موزه ایران بخاطر رئیس جمهور کرواسی تعطیل شد. کریکی از مهم ترین مجموعه کاخ موزه‌های ایران در روز ۲۹ اردیبهشت – روز جهانی موزه‌ها به دلیل ورود یکی از رؤسای جمهور اروپایی تعطیل شد.

زنی که مهمترین کاخ موزه ایران را تعطیل کرد (+عکس)

در حالیکه سازمان میراث فرهنگی اعلام کرد که به مناسبت فرارسیدن روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی چهارشنبه 29 اردیبهشت بازدید از تمام موزه‌های کشور برای عموم رایگان است؛ مجموعه کاخ موزه‌های سعدآباد در این روز تعطیل است.

 
در سایت این مجموعه برنامه‌های فرهنگی متعددی را برای بزرگداشت روز موزه‌ها و هفته میراث فرهنگی اعلام کردند که از اواخر هفته گذشته آغاز شده است و تا آخر این هفته ادامه دارد.
 

برنامه‌هایی چون نمایشگاه گروهی آثار هنرهای سنتی، نمایشگاه آثار خوشنویسی و تذهیب هنرمندان معاصر ایران، رونمایی از دو اثر «سیمرغ»‌ و «محیط زیست» استاد فرشچیان، نمایشگاه عکس، کارگاه مرمت اشیا، تجلیل از برادران امیدوار، جهانگردان معاصر ایران و گروه طبیعت گردهای ماجراجو، ویژه برنامه کودکان به مناسبت هفته میراث فرهنگی و … برخی از برنامه‌های مجموعه سعدآباد در هفته میراث فرهنگی است که از تاریخ 23 اردیبهشت شروع شده و تا 31 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

زنی که مهمترین کاخ موزه ایران را تعطیل کرد (+عکس)

اما دقیقاً در روز 29 اردیبهشت، روز جهانی موزه‌ها بزرگترین مجموعه موزه‌ای کشور به دلیل برگزاری مراسم استقبال از کولیندا گرابار کیتارویچ
– رئیس جمهور کرواسی تعطیل شده است.

 
به گزارش chn – تعطیلی گاه و بی‌گاه سعدآباد مدتی است که گریبان این مجموعه را گرفته و مشکلاتی را برای این مجموعه ایجاد کرده است.
 

رئیس سازمان میراث فرهنگی با انتصاب سید بیوک موسوی با سوابق سیاسی و نظامی به مدیریت مجموعه سعدآباد سعی در حل این مشکل دارد که هنوز موفق نشده است.

 
منبع: تسنیم
 
جدیدترین مطالب سایت