5 شغل پردرآمد در امارات مخصوص ایرانیان در ۲۰۲۴

5 شغل پردرآمد در امارات مخصوص ایرانیان در ۲۰۲۴

آیا شما هم به دنبال یک شغل پردرآمد در امارات هستید که به کمک آن بتوانید به رؤیاها و اهداف خود جامه عمل پوشانده و در کشوری توسعه یافته، آینده درخشانی برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید؟ خوشبختانه در سال‌های اخیر پیشرفت اقتصادی مطلوب و توسعه گردشگری امارات، منجر به رونق شغلی بسیار ویژه‌ای در این کشور شده است.

 

جالب است بدانید شرایط ایده‌آل کار در این کشور همچون مالیات کم و درآمد بالا (سالانه از ۵۰۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰۰ درهم) سبب شده‌اند حدود ۹۰ درصد از جمعیت ۳.۱ میلیون نفری دبی را مهاجرانی تشکیل دهند که برای کار به آنجا مهاجرت کرد‌ه‌اند.

 

شما می‌توانید با فعالیت در حوزه‌های پردرآمد، همان زندگی اید‌ه‌آلی که در شغل موردعلاقه‌تان تصور کرد‌ه‌اید را تجربه کرده و از امکانات و پیشرفت‌‌های امارات بهره‌مند شوید.

 

1. مشاغل پزشکی؛ موقعیتی عالی برای کار در امارات

امارات متحده عربی در چند سال اخیر به یکی از کشور‌های محبوب برای مهاجرت کادر درمان تبدیل شده است. جالب است بدانید کشور‌های حوزه خلیج فارس بعد از شیوع ویروس کرونا، به میزان قابل توجهی با کمبود نیرو‌های درمانی و پزشکان متخصص روبرو شده‌اند و این خبر بسیار خوبی برای پزشکانی است که قصد مهاجرت به این کشور را دارند.

 

شرایط اقامت امارات برای پزشکان و پرستاران بسیار ایده‌آل و مناسب بوده و شما می‌توانید از این طریق به اخذ ویزای طلایی، اقامت طولانی مدت امارات و درآمد‌های بسیار بالا دست پیدا کنید. برای اینکه بتوانید به عنوان کادر درمان در امارات مشغول به کار شوید و به کسب درآمد‌های بسیار بالا بپردازید، باید شرایط زیر را داشته باشید:

 

  • مدارک رسمی‌ تحصیلی
  • پروانه طبابت یا کارت نظام‌پزشکی
  • تجربه سابقه کار مرتبط
  • مجوز فعالیت پزشکی معتبر
  • گواهی گوداستندینگ
  • شرکت در آزمون پرومتریک
  • تحت پوشش بیمه بودن
  • قبولی در مصاحبه حضوری
  • سایر موارد

 

با توجه به اینکه امارات متحده عربی از رتبه ۲۷ در نظام سلامت جهانی برخوردار است، این شغل پردرآمد در امارات برای متخصصان حرفه‌ای و کاربلد بسیار مناسب بوده و با بازار کار پررونقی که دارد می‌تواند از بهترین فرصت‌هایی باشد که برای فعالیت اعضای کادر درمان وجود دارد.

 

درآمد افراد متخصص در این شغل پردرآمد در امارات را می‌توانید در جدول زیر ببینید.

شغل پردرآمد در امارات

2. مشاغل حوزه املاک؛ پرتقاضا و پردرآمد

نمی‌توان از چندین شغل پردرآمد در امارات صحبت کرد؛ اما به حوزه املاک و مستغلات اشاره نکرد. جالب است بدانید افراد خارجی که در زمینه املاک و مستغلات دبی و امارات فعالیت می‌کنند، معمولا از بالاترین درآمد‌ها در جامعه برخوردار هستند.

در این شرایط شما می‌توانید دستمزد‌های قابل توجهی دریافت کرده و کسب و کار خود را در این حیطه روزبه‌روز گسترش دهید. شما برای تبدیل شدن به یک مشاور املاک در امارات باید از شرایط زیر برخوردار باشید:

 

  • دریافت ویزا برای اقامت در امارات
  • سپری کردن دوره‌های آموزشی مختص کارگزاران املاک
  • شرکت در آزمون آژانس تنظیم مقررات املاک امارات (RERA)
  • دریافت مجوز فعالیت مشاور املاک

 

درآمد مشاوران املاک و مستغلات در این شغل پردرآمد در امارات به شرح جدول زیر است.

شغل پردرآمد در امارات

3. مشاغل مدیریتی؛ مشاغل خوب و آینده‌دار

مشاغل مدیر عاملی و مدیران اجرایی به عنوان یک شغل پردرآمد در امارات شناخته شده که در شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف نقش کلیدی و مهمی‌ را ایفا می‌کنند. یک مدیرعامل به عنوان تصمیم گیرنده اصلی برای دستیابی به اهداف اصلی شرکت و رسیدگی به امور فعالیت دارد و موفقیت یک کسب و کار همواره در گرو داشتن یک مدیر حرفه‌ای است.

شغل پردرآمد در امارات

میزان درآمد مدیران اجرایی و مدیر عامل در امارات به حوزه فعالیت شرکت موردنظر و میزان سابقه فرد بستگی دارد.

حسابداری و امور مالی

4. حسابداری و امور مالی؛ درآمد مناسب و روبه‌رشد

در این بخش از معرفی چندین شغل پردرآمد در امارات لازم است بدانید در امارات شرایط بسیار ایده‌آلی برای کار در حوزه حسابداری فراهم است. شما با داشتن گواهی CPA (گواهی رسمی‌ حسابداران در امارات) می‌توانید به عنوان حسابدار به این کشور مهاجرت کرده و مشغول به کار شوید.

حسابداری و امور مالی

شرایط لازم برای دریافت این گواهی و شرکت در آزمون حسابدار رسمی‌ در امارات شامل موارد زیر هستند:

  • مدرک لیسانس حسابداری مالی یا سازمانی (با امتیاز ۱۲۰)
  • حداقل ۱۲۰ ساعت سابقه کار به منظور واجد شرایط بودن برای شرکت در آزمون CPA
  • حداقل ۱۵۰ ساعت سابقه و ۱ الی ۲ سال سابقه کار برای دریافت مجوز CPA

بنابراین، اگر از تحصیلات حسابداری برخوردار هستید، امارات مقصد مناسبی برای کار و مهاجرت شما خواهد بود. در جدول زیر می‌توانید درآمد این سبک شغل پردرآمد در امارات را مشاهده کنید.

مهندسی

5. مشاغل حوزه مهندسی؛ از نیاز‌های اصلی امارات

لازم است بدانید مشاغل زیر مجموعه مهندسی هرساله در لیست چندین شغل پردرآمد در امارات قرار می‌گیرند. شما می‌توانید با فعالیت در مشاغلی همچون مهندسی در رشته‌های شهرسازی، مهندسی مکانیک، مهندسی معماری، مهندسی نفت و غیره به درآمد‌های بسیار بالایی برسید.

اگر از تحصیلات و تجربه کافی در مهندسی معماری برخوردار هستید، باید بدانید با توجه به بالا بودن سرعت رشد شهر‌ها و ساخت‌وساز در امارات، این کشور به مهندسان معمار با تخصص‌های مختلف بسیار نیازمند است. امارات برای جذب مهندسانی باتجربه و کاربلد تلاش کرده و برای این قشر درآمد‌های نسبتاً بالایی را در نظر گرفته است.

مشاغل حوزه مهندسی

 

مهاجرت کاری به امارات

افدل گروپ؛ انتخابی مطمئن برای مهاجرت کاری به امارات

اگر شما هم با توجه به رونق شغلی در امارات و فراوانی مشاغل پردرآمد، تصمیم گرفته‌اید به این کشور مهاجرت کنید، حتماً به مشاوران باتجربه و حرفه‌ای در این زمینه نیاز خواهید داشت. مؤسسه مهاجرتی افدل با تسلط بر جدیدترین شرایط مهاجرت کاری و اخذ اقامت امارات آماده است تا در این مسیر چالش‌برانگیز همراه شما باشد.

 

فرقی نمی‌کند به دنبال مهاجرت به امارات به عنوان نیروی کار متخصص باشید یا اخذ ویزای طلایی، ثبت شرکت یا خرید خانه ارزان در دبی، به‌هرحال متخصصان افدل گروپ از نخستین مشاوره تخصصی تا دریافت اقامت کشور مقصد با ارائه بهترین مسیر‌های مهاجرتی در کنار شما خواهند بود.

 

شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از جدیدترین اخبار مهاجرتی امارات به اینستاگرام افدل گروپ سر بزنید؛ درنهایت اگر تصمیم گرفته‌اید آینده روشنی را در یکی از پیشرفته‌ترین کشور‌های خاورمیانه برای خود رقم بزنید، از همین حالا چمدان‌های خود را ببندید، زیرا با افدل گروپ تا رسیدن به رویا‌هایتان تنها یک تماس فاصله دارید.

جدیدترین مطالب سایت