شوهر عمه ای که یک سال به دختر نوجوان تجاوز کرد 

مجموعه : اخبار حوادث
شوهر عمه ای که یک سال به دختر نوجوان تجاوز کرد 

تجاوز وحشیانه شوهر عمه به دختر جوان به مدت 1 سال

 

در پایتخت و فرماندهی تهران بزرگ تجاوز وحشیانه شوهر عمه ثبت شه است در ادامه با شوهر عمه اي که یک سال به دختر نوجوانی تجاوز کرد تالاب را دنبال نمایید.

 

تجاوز وحشیانه شوهر عمه , به گزارش تالاب چهار روز قبل مردی با چهره‌اي آشفته به دادگاه کیفری یک تهران رفت و با تسلیم شکایتی گفت که دختر ۱۵ ساله‌اش از سمت یکی از بستگانش مورد اذيت و تعرض جنسی قرار گرفته است.

 

بدین ترتیب تیمی از مأموران اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران به دستور قاضی شعبه سوم دادگاه کیفری برای دستگیری عامل جنایت سیاه وارد عمل شدند و تحقیقات تخصصی را شروع کردند.

 

پدر دختر به مأموران گفت: دو روز قبل دخترم به سراغم آمد و گفت شوهرعمه ۴۱ ساله‌اش طی یک سال اخیر وی را با رفتارهای شیطانی‌اش هدف اذيت و اذیت قرار داده است و از مأموران آگاهی خواهان دستگیری این مرد شد. کارآگاهان سپس به پژوهش از دختر ۱۵ ساله پرداختند که اونیز گفت:

 

«شوهر عمه‌ام که با ما دریک ساختمان زندگی می کند، مدتی به صورت تلفنی با من صحبت میکرد و ابراز علاقه نشان می‌داد و میگفت که از من خوشش می آید. تا این که یک روز و درخلوتی منزل مرا به زور مورد اذيت و اذیت قرار داد.بعد هم با تهدید به ادامه این رفتارش پرداخت ومی گفت

 

اگر در این باره با کسی حرف بزنم بلایی به سرم می‌آورد. پس از یک سال که با تهدیدهایش به اذيت و اذیت من ادامه می‌داد از این رفتارش جانم به لب آمد و تصمیم گرفتم با در بین گذاشتن این موضوع با خانواده‌ام از دست شوهر عمه‌ام نجات پیدا کنم و او هم به سزای اعمالش برسد.

 

سرانجام تیمی از مأموران اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران سحرگاه دیروز با حضور در منزل این مرد در یکی ازمحله‌هاي جنوب شهر پیروز به دستگیری متهم شدند

 

تا درمورد گفته‌هاي دختر نوجوان پژوهش کنند. سرهنگ کارآگاه حمید مکرم- معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران- در این باره گفت: متهم در همان بازجویی اولیه به اذيت و اذیت جنسی دختر ۱۵ ساله اعتراف کرده و اکنون پژوهش از وی به منظور تکمیل پرونده در مراحل مقدماتی قرار دارد.

 

جدیدترین مطالب سایت