بهترین و لاکچری ترین هتل های سراسر ایران

بهترین و لاکچری ترین هتل های سراسر ایران

بسیاری از عمارت‌ها و خانه‌هاي‌ تاریخی در ایران بازسازی و تبدیل بـه هتل‌هاي‌ بوتیک و خوابگاه‌هاي‌ سنتی شده‌اند. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب شـما رابا برترین بوتیک هتل هاي‌ ایران آشنا میکنم. من را دنبال نمایید و ببینید کـه چرا هر یک از این هتل هاي‌ بوتیک ارزش دیدن دارند.

 

هتل های برتر و لوکس ایران

ایران کـه در طول تاریخ 7000 ساله خود شاهد دوران‌ها و سلطنت‌هاي‌ بزرگی بوده، سازه‌هاي‌ تاریخی و عمارت‌هاي‌ خیره‌کننده‌اي را پذیرفته اسـت کـه بـه خوبی می تواند نمایانگر ظرافت‌هاي‌ معماری ایرانی باشد. از سوی دیگر، این گنجینه‌هاي‌ تاریخی، طرح‌ها و نقشه‌هاي‌ انها می تواند جزییات و ظرافت‌هاي‌ سبک زندگی ایرانی را در پرتو معماری ان بـه تصویر بکشد.

 

چه چیزی معتبرتر و لذت بخش تر از گذراندن شبها در هتلی اسـت کـه نشان دهنده تاریخ و سبک زندگی باستانی یک ملت در سفر بـه یک مقصد جدید اسـت؟ اگر موافق هستید، پس ایران یکی از بهترین مقاصد برای شماست.

 

1. هتل لاله کندوان

هتل لاله کندوان

 

در فاصله حدود 60 کیلومتری تبریز، درروستای باستانی کندوان، یکی از میراث ملی ایران، قرار می‌گیرید کـه بـه خاطر خانه هاي‌ کنده کاری شده در داخل صخره هاي‌ آتشفشانی کوه سهند شهرت دارد. اگر دوست دارید شب را درروستای صخره اي کندوان سپری کنید، البته باید اقامت در هتل لاله کندوان را انتخاب کنید تا ویژگی ها و شگفتی هاي‌ زندگی در اتاقی غار مانند را تجربه کنید.

 

جذابیت این هتل در معماری متمایز ان اسـت. تصور کنید در یکی از 40 کاران «اتاق هاي‌ صخره اي طبیعی» اقامت داشته باشید و با فضای و فضای آنتیک با طراحی مدرن و مبلمان روبه‌رو شوید.

 

این هتل بوتیک علاوه بر این کـه ایده زندگی دریک دهکده صخره‌اي را بـه شـما میدهد، بـه تمام خدمات لازم بـه علاوه امکانات رفاهی مانند جکوزی، سرویس CIP و رستوران مجلل زیبا مجهز اسـت. هتل لاله بوتیک با تمام جاذبه هاي‌ ظریف و اصیل خود یک موزه هنر اسـت. پس از گذراندن یک شب عالی دراین بوتیک هتل، می توانید از زیبایی هاي‌ صبحگاهی در سرسبزی هاي‌ اطراف کندوان لذت ببرید.

 


مطالب مشابه: مجلل ترین اتاق های هتل های معروف جهان


 

2. هتل بوتیک سرای عامریها

هتل بوتیک سرای عامریها

هتل سرای عامریها کـه بـه عنوان یکی از میراث ملی ایران ثبت شده اسـت، نه تنها یک هتل 5 ستاره درجه یک اسـت، بلکه یک جاذبه فوق العاده در شهر باستانی کاشان اسـت. شکوه و عظمت معماری، طاق هاي‌ حکاکی شده، و شیشه هاي‌ رنگی متقارن بالای ورودی اتاق ها، وقتی وارد این بوتیک هتل باشکوه می شوید، نفس شـما را بند می آورد.

 

خانه Ameriha کـه در داخل محله سنتی شهر واقع شده اسـت، الهام بخش یک سبک زندگی سنتی هماهنگ اسـت کـه مانند ماشین زمان شـما را بـه 200 سال پیش، زمانی کـه برای نخستین بار ساخته شد، می‌برد. گذراندن شب در اطراف باغ‌ها و حیاط‌هاي‌ ایرانی یا حتی نوشیدن یک فنجان چای روی پشت بام در حالی کـه بـه ستاره‌ها خیره میشوید، تجربه‌اي بـه یاد ماندنی برای شـما دراین هتل بوتیک خواهد بود.

 

این مجتمع مسکونی قرن هجدهم در ابتدا بـه فرماندار شهر تعلق داشت. سال‌ها بعد، بازسازی شد و بـه یک بوتیک هتل مجلل و خیره کننده تبدیل شد. اتاق ها و خدمات بـه همان اندازه کـه انتظار می‌رود عالی اسـت. همه ی چیز دراین هتل مرتب و مرتب اسـت. علاوه بر این، کارکنان مهربان و خوش اخلاق، هوای گرم و صمیمی را بـه این هتل مجلل می بخشند.

 

3. هتل خانه ایرانیان

هتل خانه ایرانیان

نه چندان دور از هتل سرای عامریها عمارتی زیبا با قدمت 250 سال قرار دارد کـه ثابت کرده اسـت فضایی دنج و دوستانه برای اقامت اسـت. هتل خانه ایرانیان جذابیت و زیبایی خودرا مدیون سادگی شیک و فضای صمیمی ان اسـت. ایده نشستن روی نیمکت هایي کـه سعادت یک سایه خنک را دارند کـه توسط چوب انگور در صبح ایجاد می شود، ذهن را شاداب می کند. زرق و برق شب نیز بر سطح حوض کوچک وسط حیاط می درخشد.

 

قدمت خانه هتل ایرانی نه تنها با معماری چشمگیر حفظ شده اسـت، بلکه در تک تک اتاق هاي‌ این هتل جاری اسـت. ویژگی منحصر بـه فرد این هتل این اسـت کـه شـما می توانید نماد فرهنگ و هنر ایرانی را در تمام قطعات و حتی مبلمان درک کنید.

 

فقط بـه گذراندن یک شب سرد در یکی از اتاق هاي‌ این بوتیک هتل فکر کنید در حالی کـه پتو و کورسی «یک میز کم ارتفاع با بخاری زیر ان» در مرکز اتاق قلب و روح شـما را گرم می کند. آره! ان «خانه ایرانی» اسـت.

 

4. هتل بوتیک قصر منشی

هتل بوتیک قصر منشی

اقامت در بوتیک هتل قصر منشی را می‌توان دریک جمله خلاصه کرد: «اقامت دریک کاخ رویایی قاجاری کـه کاملاً مجهز بـه امکانات مدرن اسـت». فعالیت هاي‌ ساده مانند قدم زدن در باغ تراس دار در بین دیوارهای این بوتیک هتل بـه یک تجربه زیبایی شناسی تبدیل می شود.

 

غرق در زیبایی و عظمت این مکان، می توانید پس از یک روز پرماجرا در اصفهان، یک فنجان چای یا قهوه نوش جان کنید و استراحت کنید. آرامش شب در بین گل‌هاي‌ عجیب‌وغریب و معطر و رنگ‌آمیزی آسمان کـه بر استخر مرکزی منعکس شده اسـت، شـما را بـه برنامه‌ریزی سفر های آینده بـه این مقصد فوق‌العاده می‌کشاند.

 

در فاصله 450 متری میدان نقش جهان، هیچ انتخابی بهتر از بوتیک هتل قصر منشی نیست. زمانی کـه اقامتگاه فتحعلی شاه بوده اسـت، تجربه اي واقعی را برای شـما بـه ارمغان می آورد کـه در ان می توانید شیوه زندگی قدیمی قاجار را درک کنید. هر یک از اتاق‌هاي‌ این مجموعه زیبایی معماری ایرانی را در دل خود جای داده اسـت. مهربانی واقعی و لبخندهای شیرین پرسنل باعث می شود احساس خوشایندی و اسانی داشته باشید.

 

5. خانه تاریخی بخرادی

خانه تاریخی بخرادی

یکیدیگر از جواهرات درخشان در قدیمی‌ترین محله هاي‌ اصفهان، هتل بوتیک تاریخی بخرادی اسـت. دراین بوتیک هتل می توانید از تجملات زندگی مدرن در چارچوب زمانی قدیمی کـه بـه دوران صفویه بازمی گردد، لذت ببرید. خانه بخرادی کـه قدمت ان بـه قرن هفدهم بازمی‌گردد، نخستین و تنها خانه تاریخی صفوی اسـت کـه بازسازی شده و بـه این هتل بوتیک خیره‌کننده تبدیل شده اسـت.

 

آقای بخردی این بنا را بـه گونه اي بازسازی کرده اسـت کـه آسایش را تضمین کند ودر عین حال بـه شایستگی هاي‌ معماری دوره صفویه پایبند باشد. هر یک از اتاق‌هاي‌ این ساختمان بـه گونه‌اي طراحی شده‌اند کـه دارای ویژگی‌هاي‌ خاص خود در ارائه تجارب منحصر بـه فرد تاریخی بـه شـما هستند.

 

اتاق ها حیاط زیبایی را در بر گرفته اند کـه گل هاي‌ عجیب‌وغریب حوضی را احاطه کرده اند. می توانید زیر طاق نما بنشینید و از بازی رنگی نور خورشید با آب، گل ها و پنجره هاي‌ رنگی لذت ببرید.

 

سوئیت ها و اتاق هاي‌ این هتل تمیز، مرتب و خوش طراحی هستند. ساختمان همسایه قاجار نیز از سال 2019 بازسازی و بـه هتل بوتیک بخرادی اضافه شده اسـت. پرسنل خوش برخورد و مفید هستند و صبحانه این هتل بـه بسیار خوشمزه بودن شهرت دارد.

 

6. خانه تاریخی کیانپور قبل از مرمت

خانه تاریخی کیانپور قبل از مرمت

یکیدیگر از هتل هاي‌ بوتیک پیشنهادی در اصفهان، خانه تاریخی کیانپور اسـت، یکی از خانه هاي‌ تاریخی بازسازی شده کـه می توانید پس از یک روز پرماجرا در ان استراحت کنید و از اقامت خود لذت ببرید. این خانه تاریخی کـه در قلب یکی از قدیمی‌ترین محله‌هاي‌ اصفهان قرار دارد، فاصله چندانی با میدان نقش جهان ندارد و میتوانید با تاکسی یا اتوبوس بـه نقاط برجسته تاریخی و فرهنگی اصفهان برسید.

 

چیزی کـه این هتل بوتیک را متمایز می کند کارکنان فوق العاده صمیمی و محیط و فضای فروتن این مکان اسـت. بـه قدری از شـما استقبال می شود و آن قدر صمیمی با شـما برخورد می شود کـه می توانید وقت خودرا صرف صحبت با کارکنان صرفاً برای لذت بردن از ان کنید.

 

اقامت در هر یک از اتاق هاي‌ بالا با تراس بـه شـما امکان تماشای رقص فواره ها و پرندگان را در وسط حیاط می دهد. توجه بـه حفظ تمام جزئیات مربوط بـه دوران قاجار خیره کننده اسـت. همچنین، خوردن یک غذای خاطره انگیز را درکنار ظرافت معماری ایرانی در اتاق غذاخوری از دست ندهید.

 

7. هتل باغ مشیرالممالک

هتل باغ مشیرالممالک

یکی از بوتیک‌هتل‌هاي‌ زیبای یزد کـه بیشتر جاذبه گردشگری دارد تا هتل، هتل باغ مشیرالممالک نام دارد. گردشگران زیادی کـه می‌خواهند از باغ چشم نواز و معماری استثنایی سازه لذت ببرند، از این میراث قاجاری دیدن میکنند. بهترین زمان برای بازدید و اقامت دراین هتل بوتیک، بهار اسـت کـه باغ پر از گل‌هاي‌ رنگارنگ سبز و عجیب‌وغریب میشود و نسیم بـه آرامی پوست شـما را لمس میکند.

 

باغ زیبا، طوطی هاي‌ رنگارنگ و فواره ها تصویری رویایی را در خاطر شـما ترسیم خواهند کرد. معماری هتل مشیرالممالک برای زنده ماندن از گرمای روز در بیابان، شخصیت خاصی بـه ان بخشیده اسـت.

 

ساختمان بازسازی شده هتل دارای اتاق هاي‌ بزرگ با تخت هاي‌ راحت و طراحی سنتی عالی اسـت. هتل مشیر گاردن با ارائه تجربه اي بی نظیر از زندگی در گذشته می تواند اقامتی راحت و دلپذیر را برای شـما تضمین کند. غذاهایی کـه در سالن غذاخوری زیبا سرو می‌شوند نیز بـه دلیل طعم لذیذ خود شهرت دارند.

 

کارکنان مفید محیطی دوستانه ایجاد کرده اند. همچنین در بین کارکنان دو شخصیت قاجاری وجوددارد کـه نباید حداقل سلفی گرفتن با انها را فراموش کنید.

 

8. هتل سنتی خالو میرزا

هتل سنتی خالو میرزا

این هتل سنتی کـه بـه عنوان میراث دوران ایلخانی شناخته می شود، قدمت 800 ساله تخمین زده می شود. جالب اینجاست کـه شبیه یک خانه خشتی قدیمی اسـت کـه شـما را بـه تجربه زندگی در زمانی دعوت می کند کـه مردم با مبلمان سنتی و تشک هاي‌ خواب روی زمین زندگی ساده اي داشتند.

 

هتل سنتی خالو میرزا واقع درروستای عقدا، روایتی معتبر از سبک زندگی کلاسیک ایرانی را بـه شـما ارائه می دهد. این ساختمان بازسازی شده اسـت، اما قطعا حس منحصر بـه فرد خودرا از تعلق بـه بخشی از تاریخ حفظ کرده اسـت.

 

مزیت خاصی کـه این هتل بوتیک دارد در دست سرآشپز ان اسـت کـه یک زن محلی دوستانه اسـت. پس بهتر اسـت فرصت امتحان کردن غذا هاي محلی وی را از دست ندهید. بقیه کارکنان نیز بسیار خوش برخورد و خوش اخلاق هستند. هتل ممکن اسـت برای شـما یک سورپرایز ترتیب دهد و شـما را بـه تور داخل روستا ببرد، جایی کـه می توانید در کوچه هاي‌ پیچ در پیچ قدم بزنید و از چشم انداز باغ هاي‌ انار لذت ببرید. این روستا خود یک جاذبه تاریخی برای کشف اسـت!

 

9. هتل بوتیک درب شازده

هتل بوتیک درب شازده

اگر مایل بـه اقامت دریک هتل سنتی در شیراز هستید، می توانید در فاصله کوتاهی از بازار وکیل، مقصدی عالی پیدا کنید. این بوتیک هتل دوست داشتنی هم ظاهر و هم ذات مهمان نوازی سنتی ایرانی را بـه شـما هدیه می دهد. این هتل بوتیک بـه سبک قاجاری دارای 9 اتاق با محیط ها و سبک هاي‌ سنتی متفاوت اسـت.

 

فقط تصور کنید کـه در یکی از اتاق ها بمانید و با شیشه هاي‌ رنگی حیاط را ببینید و هرروز صبح صدای آب و پرندگان را بشنوید. همین تصویر شـما را مجذوب می کند کـه برای این تجربه جسارت کنید.

 

بوتیک هتل درب شازده از طریق کافه زیبا و دنج خود در هر زمانی از روز نوشیدنی و غذا را بـه شـما ارائه می دهد. یک گفتگو یا تعامل لذت بخش با هر یک از کارکنان بـه یک گفتگوی بـه یاد ماندنی برای شـما تبدیل می شود. هر اتاق مجهز بـه خدمات و امکانات کامل و کافی برای اسانی بیشتر مهمانان می‌باشد.

 

هر اتاق در بوتیک هتل درب شازده کـه متعلق بـه دوران قاجار اسـت، جزئیات و ظرافت هاي‌ معماری قاجار را در دل خود تجلیل می کند.

 

10. هتل بوتیک نظامیه

هتل بوتیک نظامیه

یکیدیگر از مکان‌هاي‌ خیره‌کننده برای تجربه آرامش باورنکردنی خانه‌هاي‌ سنتی ایرانی، هتل نظامیه اسـت کـه در تهران واقع شده اسـت. این بوتیک هتل دوست داشتنی و آرام در مرکز شهر تهران واقع شده اسـت کـه می توانید در خیابانها قدم بزنید و بافت قدیمی پایتخت را تماشا کنید. این هتل عتیقه دارای پنج اتاق اسـت کـه نام هر کدام از اعضای خانواده اي اسـت کـه تقریبا یک قرن پیش در آنجا زندگی می‌کردند.

 

این بوتیک هتل با معماری منحصر بـه فرد تاریخی خود و افراد فروتنی کـه بـه عنوان کارمند در آنجا کار میکنند، تجربه اي بی نظیر از مهمان شدن در خانه اي قدیمی مجهز بـه تجملات سبک زندگی مدرن را بـه شـما می دهد. یک کافه زیبا با فضای سرپوشیده و بیرونی وجوددارد کـه می توانید در ان یک چای گرم و دوست داشتنی سفارش دهید ودر زمستان کتاب بخوانید یا یک لیوان شربت خنک بگیرید ودر فصل گرم سال داخل حیاط قدم بزنید.

 

11. هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل پنج ستاره اسپیناس پالاس یکی از شیک ترین و بزرگترین هتل هاي‌ تهران با معماری مدرن و منحصر بـه فرد می‌باشد کـه در آبان 1394 در زمین هاي‌ مرتفع منطقه سعادت آباد تهران ساخته شده اسـت.این هتل دارای 20 طبقه با 400 اتاق و سوئیت هاي‌ مجلل می‌باشد. با طراحی داخلی فوق العاده و تمام امکانات مدرن. هتل مجلل اسپیناس پالاس با امکانات و خدمات بی نظیر در نوع خود آماده پذیرایی از شـما می‌باشد

 

12. هتل عباسی – اصفهان

هتل عباسی – اصفهان

اقامت دریک کاروانسرای تاریخی سنتی در قلب اصفهان را می توانید در هتل عباسی تجربه کنید. این هتل بهترین هتل اصفهان و همچنین قدیمی‌ترین و مجلل ترین هتل با معماری باشکوه ایرانی دوران صفویه بـه شمار میرود. نخستین ساخت این هتل در قرن هجدهم بـه دستور شاه سلطان حسین صفوی بـه عنوان هدیه بـه مادرش بود.

 

درسال 1345 بازسازی و بـه هتل عباسی فعلی تبدیل شد کـه دارای 231 اتاق، سوئیت و آپارتمان می‌باشد. برخی از اتاق هاي‌ هتل در اطراف حیاط اصلی قراردارند و از طریق بالکن یا پنجره رو بـه باغ هستند. هر اتاق هتل معماری منحصر بـه فرد خودرا دارد. این هتل فاصله چندانی با جاذبه هاي‌ تاریخی اصلی اصفهان ندارد.

 

13. هتل پارسیان آزادی – تهران

هتل پارسیان آزادی – تهران

هتل پنج ستاره و باسابقه و مطابق با استانداردهای جهانی بی شک بهترین، پرطرفدارترین و معتبرترین هتل کشور و تهران اسـت. هتل پارسیان آزادی بـه دلیل قرار گرفتن در آب و هوای مطبوع و چشم انداز دیدنی شهر تهران از موقعیت خاصی برخوردار بوده و طرفداران زیادی دارد. هتل آزادی یا حیات اکس از سال 1370 زیر نظر گروه هتل هاي‌ پارسیان فعالیت می کند.

 

این هتل دارای 475 بانگالو با 26 طبقه با دکوراسیون و تزئینات زیبا مشرف بـه رشته کوه هاي‌ البرز و شهر زیبای تهران اسـت کـه فضایی آرام و دلنشین را برای شـما عزیزان فراهم می کند. میهمانان. دسترسی آسان بـه شریان هاي‌ اصلی شهر شلوغ تهران بزرگترین مزیت این هتل اسـت کـه نمی‌توان از ان چشم پوشی کرد.

 

14. هتل بزرگ شیراز – شیراز

هتل بزرگ شیراز – شیراز

اگر می‌خواهید اقامتی مجلل و دلنشین در سرزمین کوروش، در شهر باستانی شیراز داشته باشید، هتل بزرگ شیراز بهترین گزینه اسـت. نمای زیبای این هتل برجسته در ورودی شیراز و گذر از دروازه هاي‌ قرآن هر بیننده اي را بـه خود جذب می کند.

 

هتل بزرگ شیراز دارای بهترین امکانات رفاهی و خدماتی مانند رستوران هاي‌ بین المللی مجلل و مجهز، بهترین مراکز تفریحی و مجموعه اي منحصر بـه فرد درکنار آب می باشد. جالب اسـت بدانید این هتل دارای بزرگترین رستوران ایران اسـت. تمامی اتاق هاي‌ هتل بسیار مجلل، مجهز و راحت هستند. این هتل دارای دروازه قرآن، باغ شیراز و همچنین نزدیکی بـه بناهای تاریخی و مناطق تفریحی اسـت.

 


مطالب مشابه: گران ترین هتل های جهان «11 هتل معروف»


 

15. هتل سالار دره – ساری

هتل سالار دره – ساری

هتل سالاردره ساری برای مسافرانی کـه مایل بـه ورود بـه طبیعت و استراحت در جنگل هاي‌ منطقه خزر هستند بهترین انتخاب اسـت. هتلی بسیار آرامش بخش در دل جنگل کـه در نزدیکی رودخانه اي بـه همین نام ساخته شده اسـت.

 

موقعیت مکانی هتل بی نظیر اسـت. آب و هوای عالی و اتاق هاي‌ مشرف بـه جنگل، آرامشی بی نظیر را بـه مهمان می بخشد. هتل سالاردره دارای حیاط سرسبز بزرگ و زیبا با امکاناتی مانند زمین تنیس، رستوران سنتی با چشم انداز خیره کننده و فروشگاه سوغاتی می‌باشد.

 

16. هتل دریایی ترنج – کیش

هتل دریایی ترنج – کیش

جزیره کیش در بین ایرانیان بسیار محبوب اسـت و یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در ایران اسـت. بـه همین دلیل هم از نظر اقامتی و هم از نظر تفریحی امکانات منحصر بـه فرد خودرا دارد. هتل ترنج یکی از زیباترین هتل هاي‌ ایران و جزیره کیش و نخستین هتلی اسـت کـه روی آب در خاورمیانه ساخته شده اسـت. طراحی جسورانه ان از هتل هاي‌ مالدیو و کارائیب الهام گرفته شده اسـت.

 

این هتل زیبا کـه در دو فاز ساخته شده اسـت، یک فاز با سوئیت، با کف‌هاي‌ شیشه‌اي بر فراز خلیج فارس دارد و میتوانید دنیای شگفت‌انگیز زیر آب را از طریق اتاق خود ببینید. یکیدیگر از ویژگی هاي‌ جذاب این سوئیت ها، بالکن هاي‌ اختصاصی ان ها اسـت کـه غروب زیبایی در جزیره کیش را بـه مهمانان خود هدیه می دهد.

 

فاز دوم هتلی 4 طبقه اسـت کـه در ساحل زیبای کیش ساخته شده و دارای اتاق هاي‌ زیبا و امکانات رفاهی بی نظیر می‌باشد. استخر بالای پشت بام ساختمان یکیدیگر از جاذبه هاي‌ این هتل اسـت کـه تجربه شنای فراموش نشدنی را برای شـما بـه ارمغان می آورد.

 

17. هتل لاله پارک – تبریز 

هتل لاله پارک – تبریز 

لاله پارک یا هتل کایا تبریز جدید ترین هتل تبریز و جزء هتل هاي‌ زنجیره اي کایا ترکیه می باشد.
ساختمان 17 طبقه هتل کایا با 220 اتاق بسیار شیک اسـت و بـه گونه اي خاص طراحی شده اسـت کـه ان را منحصر بـه فرد کند.

 

رستوران مشهور این هتل بـه نام «A LA CARD» بـه تازگی بـه دلیل غذا هاي بین‌ المللی و ایرانی‌اش محبوب شده اسـت. مرکز خرید کایا با 126 فروشگاه با برترین برندهای دنیا، سالن بدنسازی شیک و رستوران ها و کافه هاي‌ شیک از مجلل ترین هتل هاي‌ تبریز و ایران اسـت.

 

18. هتل درویشی – مشهد 

هتل درویشی – مشهد 

هتل پنج ستاره درویشی بـه دلیل معماری منحصر بـه فرد، استانداردهای کیفیت بالا و مجاورت با حرم امام رضا، یکی از معروف ترین هتل هاي‌ لوکس و مدرن مشهد اسـت. هتل 20 طبقه درویشی یکی از بلندترین ساختمان هاي‌ مسکونی مشهد و بزرگترین هتل آتریوم شیشه اي کشور اسـت کـه درسال 1390 افتتاح شد.

 

این هتل دارای 223 اتاق با مدل هاي‌ اقامتی متنوع مانند رویال، فصل، پنت هاوس، اتاق ملل و اتاق VIP اسـت. رفاه و امنیت میهمانان، آسانی دسترسی بـه امکانات آن ها، تنوع خدمات و اقامت در هتل مجلل و شیک درویشی مشهد اقامتی خاطره انگیز محسوب می شود.

 

19. هتل داد – یزد 

هتل داد – یزد 

بهترین هتل های ایران

هتل داد یزد با معماری سنتی، فضای یزدی و نزدیکی بـه بافت تاریخی این شهر 3000 ساله، حال و هوای شهری باستانی را زنده می کند. این هتل بـه مراکز تاریخی و گردشگری یزد مانند مجموعه امیرچخماق و آتشکده زرتشتیان بسیار نزدیک اسـت.

 

بهترین امکانات رفاهی و کارکنان آموزش دیده و مهمان نواز دراین عمارت تاریخی بازسازی شده برای یک سفر دلپذیر بـه یزد برای همیشه در یادها خواهد ماند. پس از گشت و گذار در شهر قدیمی، می توانید در رستوران پشت بام هتل استراحت کنید و از منظره زیبا لذت ببرید.

 

20. هتل بزرگ تهران

هتل بزرگ تهران

هتل بزرگ تهران یکی از بهترین هتل هاي‌ ایران اسـت. مشتریان این هتل را بـه دلیل توجه کارکنان بـه کوچک‌ ترین جزئیات، صبحانه مقوی، موقعیت مکانی مناسب و هزینه هاي‌ رایگان دوست دارند.

 

همچنین این هتل امکانات و خدمات گسترده اي را در اختیار شـما قرار می دهد کـه آسایش شـما را در طول اقامت تا حد زیادی افزایش می دهد. 1stQuest هتل بزرگ تهران را بـه مسافرانی کـه بـه دنبال اقامتگاهی مجلل در تهران هستند پیشنهاد می کند. لابی دسترسی سریع بـه اینترنت را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند.

 

در حالی کـه این هتل فقط دارای طبقه بندی 4 ستاره اسـت، آسایش و امکانات رفاهی یک هتل 5 ستاره معمولی را فراهم می کند و کارکنان ان بـه زبان انگلیسی مسلط هستند. بدیهی اسـت کـه مدیریت هتل در مورد هر توریستی بسیار نگران اسـت و بـه انها توجه ویژه اي می کند.

 

21. هتل الماس 2

هتل الماس 2

درسال 1396 برای نخستین بار هتل 5 ستاره الماس 2 مشهد افتتاح شد کـه یکی از بهترین هتل هاي‌ ایران بود. هتل الماس 2 داستان هشت گوهر متعلق بـه هر یک از این تمدن ها را روایت می کند و دارای هشت تمدن مختلف از جمله فرهنگ قدیمی روم، روسیه، تایلند، هند، عرب، ترکیه، آفریقا و ایران اسـت. بنابر این یکی از مجلل ترین هتل هاي‌ مشهد اسـت.

 

سوئیت پرزیدنت، سوئیت هاي‌ امپریال، سوئیت هاي‌ یک نفره، سوئیت هاي‌ ماه عسل، اتاق هاي‌ غذاخوری و 154 اتاق دو نفره تنها تعدادی از 217 اتاق و 25 طبقه اي هستند کـه هتل الماس را تشکیل میدهند. این هتل همچنین دارای یک لابی و سالن استراحت، رستوران پشت بام کافه، کافی شاپ و رستوران هاي‌ پانوراما چرخشی اسـت.

 

برخی از امکانات رفاهی مبتنی بر آب، متنوع و سالم ارائه شده توسط هتل الماس ۲ مشهد شامل استخر، سونا «خشک، بخار»؛ استخر کودکان، ترانسفر فرودگاهی، جکوزی، خدمات اسپا مانند ماساژ و بدن، اینترنت WIFI، بازارها، اتاق هاي‌ کنفرانس، ایستگاه قطار و تاکسی سرویس.

 

22. هتل بین المللی قصر طلایی

هتل بین المللی قصر طلایی

هتل قصر طلایی مشهد با مساحت 5000 متر مربع درسال 1389 افتتاح شد. این هتل بـه دلیل موقعیت مکانی عالی، کیفیت برتر و استفاده از استانداردهای بین المللی در بسیاری از مناطق جهان، جزو مجلل ترین هتل هاي‌ مشهد ودر زمره بهترین هتل هاي‌ ایران اسـت. 610 آپارتمان هتل 20 طبقه قصر طلایی مشهد شامل سوئیت امپریال، پرزیدنت سوئیت، پرنسس سوئیت، رویال سوئیت، سوئیت، دو نفره، دو نفره و یک نفره می‌باشد.

 

مجموعه آبی با سونا، جکوزی، حمام ترکی، اتاق ماساژ، اتاق بیلیارد، سالن بدنسازی، زمین بازی کودکان، اتاق بازی هاي‌ رایانه اي، سالن هاي‌ زیبایی و آژانس مسافرتی تنها تعدادی از امکانات رفاهی هتل قصر طلایی اسـت. 

 

23. هتل آرامیس پلاس کیش

هتل آرامیس پلاس کیش

هتل آرامیس پلاس یکی از بهترین هتل هاي‌ ایران اسـت کـه درسال 2019 درهای خودرا افتتاح کرد. این هتل پنج ستاره اخیراً ساخته شده کـه بـه عنوان یکی از بهترین هاي‌ کیش بـه شمار می‌رود در جذب تعداد زیادی گردشگر موفق بوده اسـت. نزدیکی هتل بـه ساحل خلیج فارس یکی از ویژگی هاي‌ برجسته ان اسـت.

 

این هتل دارای 171 اتاق با امکانات رفاهی درجه یک از جمله اینترنت، استخر با سونا و جکوزی، استودیو ویژه، سالن کنفرانس و همایش هاي‌ منحصر بـه فرد، صندوق امانات، فضای اختصاصی برای نگه داری چمدان و چمدان و غیره اسـت. با اقامت دراین هتل، دسترسی آسانی بـه فردیس، رویا مال و سایر مراکز عمده خرده فروشی دارید.

 

با این حال، هتل هاي‌ چهار و سه ستاره بسیار خوبی در کیش وجوددارد کـه ممکن اسـت با هزینه کمتری نسبت بـه یک هتل پنج ستاره رزرو شود. از جمله هتل چهار ستاره بین المللی صدف کـه دارای امکانات تفریحی و اقامتی کافی اسـت و هتل چهار ستاره فلامینگو کـه نزدیک بـه اسکله و مرکز خرید اسـت.

 


مطالب مشابه: ارزان ترین هتل های شیراز «هتل های ارزان شیراز»


 

در پایان

بـه گفته اکثر بازدیدکنندگان، ایران و زیبایی هاي‌ ان بـه قدری جذاب و منحصر بـه فرد اسـت کـه بازدیدکنندگان را از سراسر جهان بـه سفر بـه این سرزمین ترغیب می کند. یک کشور چهار فصل کـه در ان در هر گوشه اي قدم می‌زنید، شگفتی هاي‌ ان شـما را مجذوب خود می کند. از شاهکارهای معماری گرفته تا گشت و گذار در جنگل هاي‌ سرسبز منطقه خزر و حتی لذت خوابیدن در زیر آسمان پر ستاره کویر، انواع و اقسام مناظر پدید آمده اند کـه در هیچ کجا دیده نمیشوند.

جدیدترین مطالب سایت