بهترین هتل با طراحی خاص در سراسر جهان (20 هتل)

بهترین هتل با طراحی خاص در سراسر جهان (20 هتل)

از مکزیک گرفته تا مراکش، این ها بهترین طراحی‌شده‌ ترین هتل‌هاي‌ جدیدی هستند کـه نمیتوانیم منتظر ورود بـه ان‌ها باشیم. ما دراین قسم از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از بهترین هتل هاي‌ افتتاح شده درسال 2024 را منتشر کرده ایم.

 

بهترین هتل های افتتاح شده در سراسر جهان

 

1. Le Grand Mazarin «پاریس»

Le Grand Mazarin «پاریس»

از هر پاریسی بپرسید کـه گردشگران باید کجا اقامت کنند تا بهترین شهر را ببینند و آن ها تقریباً همیشه میگویند Marais. و بـه این دلیل اسـت کـه این محله دارای جذابیت هاي‌ دنیای قدیم، خیابان هاي‌ سنگفرش باریک، حیاط هاي‌ مخفی، و بوتیک هاي‌ مد روز اسـت.

 

از تابستان امسال، Le Grand Mazarin خیره کننده را می‌توان بـه فهرست دلایل رفتن اضافه کرد. این هتل کـه توسط استعداد AD100 Martin Brudnizki طراحی شده اسـت، دارای 50 اتاق و 11 سوئیت اسـت کـه با نور طبیعی، رنگ‌هاي‌ تند، و مهارت بالا طراحی شده‌اند. 

 


مطالب مشابه: زیباترین و مدرن ترین هتل های جهان


 

2. آنگاما آمبوسلی «کنیا»

آنگاما آمبوسلی «کنیا»

تیمی کـه در پشت لژ سافاری محبوب فرقه آنگاما مارا قرار دارد، قرار اسـت اقامتگاه جدیدی را در پناهگاه کیمانا، در جنوب شرقی ماسای مارا، کـه نخستین مرکز حفاظت اجتماعی در کنیا بود، افتتاح کند. این توسط همان تیم طراحانی طراحی شده اسـت کـه Angama Mara رابا سبک آفریقایی معاصر خود آغشته کرده اند.

 

ده سوئیت چادری مجلل با صندلی‌هاي‌ گهواره‌اي فرموب روی عرشه‌هاي‌ خصوصی با چشم‌اندازی از کوه کلیمانجارو، یک منطقه ناهارخوری در فضای باز با یک آتش‌دان برای غروب آفتاب، و یک استخر بی‌نهایت با آبخوری برای بازدید از فیل‌ها وجود خواهد داشت.

 

3. شش حس رم «ایتالیا»

شش حس رم «ایتالیا»

یکی از مورد انتظارترین افتتاحیه هاي‌ رم، نخستین هتل ایتالیایی توسط برند Six Senses با تمرکز بر سلامتی اسـت. این هتل با طراحی مدرن و دلپذیر توسط معمار ساکن میلان، پاتریشیا اورکیولا، جانی تازه بـه Palazzo Salviati Cesi Mellini متعلق بـه قرن هجدهم خواهد بخشید. نمایشگاه آبگرم عظیمی خواهد بود کـه از حمام هاي‌ روم باستان الهام گرفته شده اسـت، اما بار پر از گیاهان روی پشت بام بی شک بـه محلی برای افراد محلی و بازدیدکنندگان شهر ابدی تبدیل خواهد شد. 

 

4. هتل لانگ فلو «پورتلند، مین»

هتل لانگ فلو «پورتلند، مین»

هتل لانگفلو کـه بـه نام قهرمان شهر خود هنری وادسورث لانگفلو نامگذاری شده اسـت، نخستین هتل مستقل با خدمات کامل خواهد بود کـه در 20 سال گذشته در پورتلند، مین افتتاح می شود.

 

این هتل 48 اتاقه کـه توسط شرکت Post Company مستقر در بروکلین طراحی شده اسـت، معماری معاصر رابا عناصر طراحی سنتی نیوانگلند، مانند قالب‌ها، مدال‌هاي‌ سقفی و کف کاشی‌هاي‌ موزاییکی ترکیب میکند. علاوه بر کافه‌اي متمرکز بر سلامتی و بار لابی کـه کوکتل‌هاي‌ کلاسیک و غذا هاي دریایی محلی سرو می کند، اسپای 1800 فوت مربعی با الهام از نوردیک نیز وجود خواهد داشت.

 

5. Capella Sydney «استرالیا»

Capella Sydney «استرالیا»

برند لوکس Capella در حال آماده شدن برای رونمایی از بازسازی حساس یکی از دو ساختمان تاریخی Sandstones اسـت کـه Capella Sydney را در منطقه تجاری مرکزی تشکیل می دهد. این هتل کـه در ساختمان‌هاي‌ سابق Lands and Education استرالیا واقع شده اسـت، دارای 192 اتاق و 32 سوئیت، یک رستوران مدرن، یک‌بار با الهام از آشامیدنی‌هاي‌ دوران ویکتوریا، یک آبگرم آرامش‌بخش، و اتاق Plans سابق اسـت کـه درسال 2024 افتتاح می شود. Architects کـه دفاتری در لندن، هنگ کنگ و سیدنی دارد، پشت این پروژه اسـت. 

 

6. مانکاس «شهرستان مارین، نزدیک سانفرانسیسکو»

مانکاس «شهرستان مارین، نزدیک سانفرانسیسکو»

اقامتگاه تاریخی Mankas’ Inverness، یک خلوتگاه اپیکوری شیک روستایی دریک اقامتگاه شکار در اوایل قرن بیستم در ساحل ملی پوینت ریس در شمال سانفرانسیسکو، امسال پس از طراحی مجدد خیره‌کننده کن فولک، طراح AD100؛ دوباره متولد خواهد شد. 

 

7. هتل لا پالما «کاپری، ایتالیا»

هتل لا پالما «کاپری، ایتالیا»

نخستین هتل طراح AD100؛ Francis Sultana، این عضو مجلل از مجموعه Oetker اسـت، کـه مطمئناً در هنگام افتتاح، شلوغ ترین هتل در کاپری خواهد بود. این هتل کـه درسال 1822 بـه‌عنوان نخستین هتل جزیره ساخته شد، با فضاهای داخلی معاصر-با-کلاسیک الهام گرفته از دوران شکوفایی دولچه ویتا در دهه 1950 کاپری و آثار هنری، مانند نقاشی‌هاي‌ دیواری روبرتو روسپولی و ملیله‌هایي از آلگرا هیکس، دوباره خواهد درخشید. انتظار 50 اتاق و سوئیت، رستوران و بار روی پشت بام، عرشه استخر، اسپا، و کلوپ ساحلی را داشته باشید.

 

8. Hotelito by MUSA «Zihuatanejo، مکزیک»

Hotelito by MUSA «Zihuatanejo، مکزیک»

در منطقه Zihuatanejo مکزیک، Hotelito by MUSA – کـه مخفف جامعه مدرن اتوپیایی ماجراجویان اسـت – عضو جدیدی از Design Hotels با حال و هوای گرمسیری-مدرن اسـت کـه در مصرف انرژی کاملاً خنثی اسـت. این هتل با تنها 13 اتاق، جزئیات دست ساز محلی مانند موزاییک ها و کاشی هاي‌ سفارشی Oaxaca’s Tata Mosaicos، مبلمان سفارشی سازندگان محلی، و آثار هنری هنرمند MUSA’s in residence را ارائه می دهد. امکانات عبارتند از باشگاه ساحلی، بار شنا، رستوران، باشگاه ورزشی در فضای باز، و زمین‌هاي‌ ترشی بال. 

 

9. Emory «لندن»

Emory «لندن»

گروه هتل هاي‌ میبورن، کـه در حال حاضر سه هتل در پایتخت بریتانیا و همچنین شهر پر هیاهو مایبورن ریویرا دارد، امسال یک هتل جدید در لندن راه اندازی خواهد کرد.

 

مایبورن نه یک بلکه از شش طراح تحسین شده – الکساندرا شامپالیمو، آندره فو، پیر ایو روشون، رمی تسیه، ریگبی و ریگبی و پاتریشیا اورکیولا – استفاده کرده اسـت – کـه هر کدام یک یا چند طبقه را طراحی خواهند کرد. این رستوران توسط سرآشپز مشهور Jean Georges Vongerichten خواهد بود کـه برای نخستین بار مفهوم ABC خودرا بـه لندن می آورد.

 


مطالب مشابه: بهترین هتل های مشهور جهان + هتل های 5 ستاره مشهور جهان


 

10. Habitas Caravan Dakhla «تالاب Dakhla، مراکش»

Habitas Caravan Dakhla «تالاب Dakhla، مراکش»

گروه مهمان نوازی زیست محیطی هابیتاس بـه تازگی دومین ملک از چهار ملک خودرا در مراکش افتتاح کرده اسـت، این یکی در سواحل تالاب دورافتاده داخلا، مقصدی برای موج سواری و کایت بوردینگ. 24 اقامتگاه این ملک از اتاق‌هایي بـه سبک ریاد گرفته تا ویلاهای مدرن با دوش در فضای باز، عرشه‌هاي‌ پاسیو و جزئیات طراحی الهام‌گرفته از محلی را شامل میشود.

 

این هتل با مدرسه بادبادک‌بازی، مرکز یوگا و سلامتی، سونای بشکه‌اي، سینمای در فضای باز، و فضاهای گردهمایی، مطمئناً مسافران ماجراجویی و تمرکز بر سلامتی را بـه سوی خود می‌کشاند کـه از طراحی عالی استقبال می کنند. فوریه 2023 افتتاح شد

 

11. هتل سن فرناندو «مکزیکو سیتی»

هتل سن فرناندو «مکزیکو سیتی»

این هتل 19 اتاقه صمیمی توسط گروه مهمان‌نوازی مستقر در آستین، Bunkhouse، کـه در پس املاک شیکی مانند Hotel Magdalena و Hotel Saint Cecilia قرار دارد، حال و هوای بوهو را بـه La Condesa، محله‌اي امروزی در مکزیکوسیتی می‌آورد.

 

در ساختمانی درسال 1947 کـه در ابتدا آپارتمان‌هایي را در خود جای داده بود، هتل جزئیات معماری اصیل مانند پنجره‌هاي‌ محفظه، کف کاشی‌هاي‌ محصور، کت و شلوار و شیشه‌هاي‌ رنگی را ارزش‌گذاری میکند، در حالی کـه اثاثیه، منسوجات، و دکور تمیز توسط سازندگان محلی و همچنین رنگ‌آمیزی را اضافه می کند. دیوارها و گیاهان مسدود شده یک سالن در طبقه همکف قهوه و شیرینی ها را در روز سرو می کند و لقمه هاي‌ کوچکی مانند توستادا با شراب طبیعی در بعد از ظهر و عصر سرو می کند. افتتاحیه می 2023

 

12. شبه جزیره استانبول «ترکیه»

شبه جزیره استانبول «ترکیه»

مجلل ترین هتل جدید استانبول، شبه جزیره استانبول اسـت کـه در چهار ساختمان قرار دارد کـه سه تای ان ها نشانه هاي‌ تاریخی اوایل قرن بیستم هستند. برند Peninsula کـه بـه خاطر خدمات لوکس و دستکش سفید با فناوری پیشرفته مشهور اسـت، گزینه‌اي پنج ستاره را بـه منطقه احیا شده گالاتاپورت می‌آورد. بسیاری از 177 اتاق و سوئیت هتل دارای منظره بسفر و بالکن خصوصی یا دسترسی مستقیم بـه باغ هاي‌ زیبا و استخر روباز هستند.

 

یک رستوران روی پشت بام، غذا هاي ترکی آسیایی سرو می کند، در حالی کـه در لابی، چای عصرگاهی با ویژگی Peninsula سرو می شود. اسپای 18030 فوت مربعی دارای حمام‌هاي‌ مجلل، اتاق‌هاي‌ درمان، و استخر سرپوشیده اسـت. 

 

13. ستارگان جسورتر «Lysefjorden، نروژ»

ستارگان جسورتر «Lysefjorden، نروژ»

Bolder کـه در Lysefjorden در ساحل غربی نروژ واقع شده اسـت، تنها شامل چهار کابین اسـت کـه توسط شرکت مشهور Snøhetta با همکاری برند داخلی دانمارکی Vipp طراحی شده اسـت. کابین‌هاي‌ چوبی کـه برای تلفیق با مناظر ساخته شده‌اند، پنجره‌هایي از کف تا سقف دارند کـه بـه مهمانان احساس شناور بودن با منظره‌هاي‌ باورنکردنی از آبدره و کوه‌هاي‌ اطراف را میدهد.

 

کابین ها در دو طبقه قرار گرفته اند و دارای آشپزخانه و ناهارخوری در طبقه بالا و اتاق خواب و حمام در طبقه پایین هستند. در چند سال آینده، این ملک یک سالن استراحت و رستوران لذیذ اضافه خواهد کرد.

 

14. One&Only Aesthesis «آتن، یونان»

One&Only Aesthesis «آتن، یونان»

One&Only Aesthesis کـه برای برانگیختن زرق و برق اواسط قرن Riviera آتن طراحی شده ودر 52 هکتار از جنگل هاي‌ حفاظت شده قرار دارد، مطمئناً نوستالژی دنیای قدیم رابا آرامش مدرن تداعی می کند. این مخفیگاه ساحلی کـه در طبیعت قرار گرفته اسـت، فاصله کمی با بسیاری از ویرانه هاي‌ باستانی در سراسر آتن دارد.

 

پس از یک روز پرمشغله با گشت و گذار در تمام مکان‌هاي‌ تاریخی، مهمانان میتوانند بـه اتاق‌هایي با طراحی سازگار با محیط زیست کـه از سنگ‌هاي‌ بومی تراشیده شده‌اند، بازگردند و خطوط بین فضای داخلی و فضای باز را محو کند. 

 

15. فاسانو ایتایم «سائوپائولو، برزیل»

فاسانو ایتایم «سائوپائولو، برزیل»

برند هتل‌هاي‌ مجلل برزیلی Fasano با دومین هتل خود در سائوپائولو، این هتل در محله شیک Itaim Bibi، بـه ریشه‌هاي‌ خود باز میگردد. این هتل کـه عضوی از هتل هاي‌ پیشگام جهان اسـت، توسط معماران Aflalo/Gasperini با مشارکت مارسیو کوگان بـه عنوان یک قصیده شیک معاصر برای طراحی برزیلی طراحی شده اسـت. این هتل دارای 60 اتاق، 47 سوئیت، یک اسپای مجلل، یک رستوران غذاخوری خوب و یکبار استخر روی پشت بام اسـت کـه فقط برای مهمانان هتل باز اسـت. 

 

16. رافلز لندن در OWO «انگلیس»

رافلز لندن در OWO «انگلیس»

این پروژه بلندپروازانه شاهد دگرگونی دفتر جنگ قدیم لندن اسـت، جایی کـه وینستون چرچیل دفتر داشت و ایان فلمینگ الهام‌بخش سریال جیمز باند بود. این ساختمان برجسته در حال بازسازی اسـت و شکوه اولیه خودرا با طراحی داخلی توسط Theirry Despont بازسازی می کند. علاوه بر 120 اتاق و سوئیت و 85 اقامتگاه، این پروژه نخستین اسپای گرلن لندن و 9 رستوران را در خود جای خواهد داد کـه سه تای آن ها توسط awa ایجاد خواهد شد.

 

17. هتل ورملیو «ملیدا، پرتغال»

هتل ورملیو «ملیدا، پرتغال»

از همان ذهنی کـه کفش‌هاي‌ رکابی با کف قرمز مایل بـه قرمز را بـه مد تبدیل کرد، هتل Vermelho، یک ملک بوتیک 13 اتاقه اسـت کـه توسط کریستین لوبوتین برجسته طراحی شده اسـت. در شهر ساحلی Melides – کـه شاید یکی از بهترین اسرار پرتغال اسـت – این اقامتگاه هاي‌ لوکس مملو از نقاشی هاي‌ دیواری، هنر و مبلمان عتیقه هستند.

 

با این حال، کاشی‌ها و سرامیک‌هاي‌ سفارشی کـه در همه ی جا از کف هتل گرفته تا تخت‌خواب‌ها یافت می شوند ودر هر سوئیت منحصربه‌فرد هستند، واقعاً نمایش را می‌دزدند. هنگام ساخت این ملک ارزشمند، لوبوتین از دوستانی مانند کارولینا ایروینگ، کـه در مورد پیشنهادات نساجی هتل مشاوره می کرد، و معمار لوئیس بنچ، کـه مسئول طراحی منظره بود، استفاده کرد. 

 

18. QC Termegarda «گاردا ایتالیا»

QC Termegarda «گاردا ایتالیا»

QC Termegarda کـه در گوشه جنوب غربی دریاچه نمادین گاردا ایتالیا واقع شده اسـت، یک استراحتگاه پنج ستاره اسـت کـه مظهر زیبایی و آرامش شمال ایتالیا اسـت. طراحی داخلی هتل دارای سقف هاي‌ نقاشی شده و کف آنتیک اسـت. اسپای هتل شامل گرداب‌ها، اتاق‌هاي‌ استراحت، حمام‌هاي‌ بخار، و مسیرهای Kneipp «جایی کـه جت‌هاي‌ آب سرد متناوب با جت‌هاي‌ گرم کـه گردش خون را تحریک می کنند» اسـت. بهار 2023 باز می شود

 

19. Hôtel Dame des Arts «پاریس»

Hôtel Dame des Arts «پاریس»

Hôtel Dame des Arts در محله لاتین، کـه بـه عبارتی مرکز تپش قلب هنری پاریس اسـت، واقع شده اسـت. این فضا کـه بـه زیبایی توسط چشم خلاق رافائل ناووت طراحی شده اسـت، مواد طبیعی غنی رابا رنگ هاي‌ جسورانه ترکیب می کند. منظره‌اي از پشت بام از موقعیت هتل‌ها در ساحل چپ، چشم‌اندازهای خیره‌کننده‌اي از برج ایفل و فراتر از ان را ارائه میدهد. 

 

20. جانو توکیو «ژاپن»

جانو توکیو «ژاپن»

در پاییز امسال، Janu، برند خواهر گروه مهمان‌نوازی لوکس Aman، درهای جدید ترین ملک خودرا در قلب توکیو باز خواهد کرد. Janu Tokyo با ارائه 122 اتاق مهمان، شش رستوران و یکی از بزرگ ترین امکانات سلامتی در شهر، در Azabudai Hills، یک مرکز توسعه لوکس و فرهنگی جدید با وسعت 87000 فوت مربع واقع خواهد شد.

 

برخلاف هتل‌هاي‌ امان، کـه بـه خاطر خلوت‌شان شناخته می شوند، Janu Tokyo تجربه‌ي سرزنده‌اي را برای مهمانان ارائه میدهد ودر عین حال بـه شهرت امان برای طراحی، آشپزی، هنر و خدمات عالی احترام می گذارد.

 


مطالب مشابه: 81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس


 

در پایان

هتل ها مکانی هستند کـه با معیار هایي ازجمله تمیزی و امکانات گرفته تا بالش هاي‌ راحت و بزرگ و خدمه اي کـه از مسافران استقبال می کنند، همه ی و همه ی این احساس خوبی را برای مسافران بـه وجود آورند کـه از خانه خود بـه خانه دیگری رفته ایم یاچیزهایی را کـه حتی در خانه خودمان وجود ندارند را در اختیارمان قرار می دهد.

جدیدترین مطالب سایت