بهترین هتل های یخی دنیا را اینجا مشاهده کنید !!+ عکس

بهترین هتل های یخی دنیا را اینجا مشاهده کنید !!+ عکس

بهترین هتل های یخی دنیا : از طراحی جذاب گرفته تا احساس واقعی ماجراجویی، مسافران اغلب از جادوی هتل هاي‌ یخی لذت میبرند. با توجه بـه مرموز بودن آن ها «تعداد زیادی از آن ها ذوب می شوند و سال بـه سال بازسازی می شوند»؛ جای تعجب نیست کـه چرا مردم در مورد آن ها کنجکاو هستند.

 

اگر شـما یکی از این افراد هستید، پس خبر خوب: ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب فهرستی از برترین هتل هاي‌ یخی در سراسر جهان ایجاد کرده ایم. یکی از این سرزمین‌هاي‌ شگفت‌انگیز یخ‌زده را برای تعطیلات بعدی، رویداد کاری یا عروسی‌تان انتخاب کنید و خودتان ببینید کـه چرا این آیتم فهرست بسیار جالب اسـت – بـه معنای واقعی کلمه.

 

10 تا از جالب ترین هتل های یخی در سراسر جهان

وقتی صحبت از تجارب منحصر بـه فرد سفر می شود، هیچ چیز بهتر از گذراندن شب دریک هتل یخی دریک منطقه دورافتاده نیست. این اقامتگاه‌هاي‌ فصلی طبق معمولً در نیمکره شمالی در ارتفاعات بالا یافت می شوند و طبق معمولً تا بهار ادامه می یابند، زمانی کـه بـه طور طبیعی ذوب می شوند.

 

هتل‌ها و دهکده‌هاي‌ یخی، یک محیط برفی معمولی را بـه یک سرزمین عجایب زمستانی تبدیل میکنند کـه با مجسمه‌هاي‌ هنری، غذاخوری‌هاي‌ بی‌نظیر، و اتاق‌هاي‌ مهمان ساخته شده از بلوک‌هاي‌ یخی کامل می شود.

 

املاک اسکاندیناوی، اتریشی و کانادایی در فهرست ما طیف وسیعی از امکانات و تسهیلات را ارائه می دهند کـه برای جویندگان سفر های ماجراجو ایده آل اسـت. حتی عده اي از آن ها دارای امکانات مدرن مانند سونا و جکوزی هستند کـه اقامتی خاطره انگیز را برای شـما رقم می‌زند. 

 

بیشتر بخوانید: زندگی به سبک افراد لاکچری و پولدار دنیا

 

1. هتل یخی، سوئد

بهترین هتل های یخی دنیا را اینجا مشاهده کنید !!+ عکس

هتل یخی در سوئد، اصلی‌ترین و بزرگ‌ترین هتل یخی در جهان اسـت و هنوز استانداردهایی را برای تجربه مهمان و خدمات مشتری تعیین می کند. دسترسی رایگان بـه فضای نمایشگاهی هنری؛ سونا؛ غذاخوری خصوصی؛ و کارگاه هاي‌ یخ. دمای اتاق هاي‌ یخ بین 15 تا 18 درجه سانتیگراد «17 تا 23 درجه فارن هایت»

 

هتل یخی کـه در سواحل رودخانه یخ زده تورن در 125 مایلی بالای دایره قطب شمال قرار دارد، برای نخستین بار درسال 1989 ساخته شد و بـه یکی از معروف ترین مکان هاي‌ دیدنی سوئد تبدیل شده اسـت.

 

در حالی کـه رزرو اقامتگاه‌هاي‌ سنتی در محل ممکن اسـت گزینه “ایمن” بـه نظر برسد، اتاق‌هاي‌ فصلی کـه از بلوک‌هاي‌ یخی ساخته شده‌اند در طول زمستان، از دسامبر، پذیرای مهمانان هستند. اتاق‌ها دارای یک تخت سکوی چوبی با کیسه‌خواب‌هاي‌ حرارتی و پوست گوزن شمالی برای گرم نگه داشتن شـما هستند. صبح، با یک فنجان آب لینگون بری داغ و یک جلسه سونا بیدار شوید.

 

برای تجربه‌اي واقعاً منحصربه‌فرد، مجموعه‌اي هنری را رزرو کنید کـه دارای تزئینات یخی اسـت کـه توسط یک هنرمند سفارش داده شده اسـت. ودر مورد هنر، این ملک همچنین دارای گالری هاي‌ نمایشگاهی مملو از مجسمه هاي‌ یخی اسـت کـه مهمانان هتل می توانند بـه صورت رایگان از انها بازدید کنند.

 

2. هتل د گلیس، کانادا

بهترین هتل های یخی دنیا را اینجا مشاهده کنید !!+ عکس

وقتی مهمانان سوئیت یخی را در هتل د گلیس رزرو می کنند، بـه یک زمین بازی زمستانی در محل کـه شامل سرسره‌هاي‌ برفی، مسیر نورانی اسکیت روی یخ، و رفتینگ برفی اسـت، دسترسی دارند.

 

هتل de Glâce کانادا کـه در فاصله 20 دقیقه اي خارج از شهر کبک قرار دارد، تنها هتل یخی در آمریکای شمالی اسـت. هر سال، از ژانویه تا مارس، این ملک مسافران ماجراجویی را بـه سوی خود می کشاند کـه بـه دنبال گذراندن شب در یکی از 30 اتاق و سوئیت مجسمه سازی شده یخی هستند.

 

این اقامتگاه‌هاي‌ بزرگ دارای برخی مجسمه‌ها و حکاکی‌هاي‌ یخی، شومینه، سالن‌هاي‌ استراحت، و تختی پوشیده از پتوهای گرم و کیسه‌خواب‌هاي‌ قطبی اسـت. مهمانان همچنین بـه یک اتاق سنتی در هتل والکارتیه در همان نزدیکی دسترسی دارند. «در صورتی کـه متوجه شدید کـه خواب سرد کار شـما نیست، ان را بـه عنوان “طرح B” خود درنظر بگیرید».

 

یک نوشیدنی خوشامدگویی کـه دریک لیوان یخ سرو میشود نیز در نرخ شب گنجانده شده اسـت، همچنین دسترسی بـه زمین بازی زمستانی در فضای باز استراحتگاه، با مسیر اسکیت روی یخ، سرسره‌هاي‌ برفی روشن، و رفتینگ برفی نیز درنظر گرفته شده اسـت. همچنین یک منطقه اسپا در فضای باز با جکوزی‌هاي‌ آب گرم و سرویس‌هاي‌ بهداشتی عمومی، دکه‌هاي‌ دوش، و بارهای یخی وجوددارد کـه ماء شعیر و نوشیدنی‌هاي‌ محلی سرو میکنند.

 

3. هتل های لاپلند SnowVillage، فنلاند

بهترین هتل های یخی دنیا را اینجا مشاهده کنید !!+ عکس

معماری هتل هاي‌ لاپلند SnowVillage در هر زمستان متفاوت اسـت و هر اتاق یا سوئیت با مجسمه ها و کنده کاری هاي‌ یخی دیدنی تزئین شده اسـت.

 

Lapland Hotels SnowVillage یک سرزمین عجایب زمستانی با حاشیه هنری اسـت. این دهکده از یک هتل، رستوران، بار، کلیسای کوچک و فضای نمایشگاهی تشکیل شده اسـت کـه همه ی آن ها هر زمستان از بیش از 44 میلیون پوند برف و 650000 پوند یخ طبیعی شفاف ساخته می شوند. فضاها، از جمله اتاق‌ها و سوئیت‌هاي‌ مهمان، مملو از یخ‌هاي‌ دیدنی اسـت کـه این هتل یخی را مانند یک موزه می‌سازد.

 

ورود و خروج در ساعت 10 شب اسـت کـه بـه مهمانان 24 ساعت فرصت می دهد تا ملک پنج هکتاری را کشف کنند. دمای هتل بین -2 تا -5 درجه سانتیگراد «28 تا 23 درجه فارن هایت» حفظ می شود و کارکنان با کمال میل چند لایه یا پتو اضافی بـه مهمانان قرض می دهند.

 

هیچ دو اتاق در SnowVillage شبیه هم نیستند، اما همه ی انها دارای تخت هاي‌ یخی بزرگ با کیسه خواب هاي‌ گرم هستند. منوهای رستوران و بار یخی با طعم هاي‌ فنلاندی سنگین اسـت، بنابر این مسافران می توانند بـه طور کامل خودرا در فرهنگ محلی غرق کنند.

 

4. هتل Kakslauttanen Arctic Resort، Saariselkä، فنلاند

بهترین هتل های یخی دنیا را اینجا مشاهده کنید !!+ عکس

هتل Kakslauttanen میزبان عروسی هاي‌ افسانه اي در دو کلیسای کوچک اسـت، یکی از برف و دیگری از چوب. این زوج می توانند از سورتمه سواری بـه محل کلیسای کوچک «کـه توسط گوزن شمالی کشیده می شود» و اقامت در اتاق عروسی لژ زمینی لذت ببرند.
امکانات قابل توجه

 

بیابان قطب شمال را بدون بـه خطر انداختن امکانات مدرن در تفرجگاه قطبی مشهور Kakslauttanen فنلاند در لاپلند کاوش کنید. این ملک – کـه بـه خاطر ایگلوهای رویایی گنبدی شیشه‌اي خود کـه برای تماشای شفق شمالی عالی اسـت مشهور اسـت – همچنین اقامت در ایگلوهای برفی فصلی را ارائه می دهد.

 

مهمانان می توانند شب را در کیسه خواب پیچیده ودر محاصره دیوارهای برفی ضخیم بگذرانند. ایگلوها دمای داخل خانه را حدود -4 درجه سانتیگراد «25 درجه فارن هایت» حفظ می کنند و مسافران می توانند صبح ها در یکی از سه سونای دودزا گرم شوند.

 

این استراحتگاه فرش قرمز را برای کسانی کـه می‌خواهند در زیر شفق شمالی ازدواج کنند پهن می کند. این مکان با دو کلیسای کوچک، اتاق‌هاي‌ عروسی، سورتمه سواری عروس و داماد، و امکانات اقامتی فراوان برای مهمانان، تجربه عروسی در مقصدی فراموش‌نشدنی را ارائه می کند.

 

5. Snowhotel Kirkenes، نروژ

بهترین هتل های یخی دنیا را اینجا مشاهده کنید !!+ عکس

Snowhotel Kirkenes مجموعه‌اي از فعالیت‌هاي‌ خارج از خانه را ارائه می دهد – از سورتمه‌سواری گرفته تا سافاری شاه خرچنگ – کـه ان را بـه تعطیلات عالی برای خانواده‌هاي‌ فعال تبدیل میکند.

 

برخلاف اکثر هتل هاي‌ یخی در فهرست ما، هتل اسنو کرکنس در نروژ در تمام طول سال پذیرای بازدیدکنندگان اسـت. دیوارهای اتاق‌هاي‌ یخی با نقوش خارق‌العاده پوشانده شده‌اند و مسافران می توانند z‌هاي‌ خودرا دریک تخت یخی با یک تخته یخی حکاکی شده زیبا ببینند.

 

فراتر از ان؛ تفرجگاه برای سرگرم کردن خانواده‌ها ماجراجویی‌هاي‌ زیادی در قطب شمال ارائه میکند کـه کفش‌هاي‌ برفی و اسکی در نرخ شب گنجانده شده اسـت. همچنین شامل دسترسی بـه حیاط سگ هاي‌ استراحتگاه، خانه هاسکی، گوزن شمالی و توله سگ هایي اسـت کـه می توانید بـه انها غذا بدهید. «اطفال آن را دوست خواهند داشت!»

 

این هتل دارای 20 کابین Gamme اسـت کـه از کلبه‌هاي‌ سنتی شکار و ماهیگیری الهام گرفته شده اسـت – یک گزینه اقامتی عالی برای علاقه‌مندان در فضای باز درخانواده.

 

6. قلعه برفی کیمی، فنلاند

بهترین هتل های یخی دنیا را اینجا مشاهده کنید !!+ عکس

این قلعه قلعه مانند هنر یخی زیبایی دارد و دارای اقامتگاه هاي‌ بکر در ویلاهای شیشه اي کنار دریا با سونای خصوصی اسـت. قلعه برفی فنلاند بزرگ ترین نمایشگاه برف و یخ در جهان اسـت و یادآور صحنه‌اي در «یخ زده» دیزنی اسـت. این ملک مانند قلعه کـه نخستین بار درسال 1996 ساخته شد، هر زمستان با استفاده از بلوک هاي‌ یخی از خلیج بوتنیا، شمالی ترین قسمت دریای بالتیک، بازسازی می شود.

 

این هتل کـه از اواسط ژانویه تا اواسط آوریل باز اسـت، پذیرای مسافران برای اقامت یک شبه در ویلاهای ساحلی لوکس با سقف شیشه اي اسـت کـه با طراحی معمولی فنلاندی ساخته شده اسـت. در زمان مناسب سال، می توانید شفق شمالی را از روی تخت مشاهده کنید. ویلاها دارای سوناهای خصوصی هستند و شـما می توانید اقامتگاه سونای ساحلی رابا فضای نشیمن و جکوزی برای گروه هاي‌ خصوصی رزرو کنید.

 

اگر بـه دنبال تعهد مادام العمر هستید، استراحتگاه یک کلیسای برفی رمانتیک نیز دارد. رستوران Seaview نیز در ان قرار دارد کـه صبحانه، ناهار و شام رابا استفاده از مواد اولیه محلی سرو می کند.

 

7. دهکده ایگلو، کوهتای، اتریش

بهترین هتل های یخی دنیا را اینجا مشاهده کنید !!+ عکس

رزرو شـما در دهکده ایگلو شامل یک صبحانه رایگان، یک شام با فوندوی کامل، یک چای صبحگاهی، پیاده روی برف، سونا، و یک شب اقامت در ایگلو برفی اسـت.

 

روستای ایگلو کـه در کوه‌هاي‌ تیرول در ارتفاع 6562 فوتی از سطح دریا قرار دارد، تجربه‌اي اسـت کـه یکبار در زندگی در یکی از زیباترین مناطق اتریش می‌گذرد. این هتل از دسامبر تا آوریل باز اسـت و دارای شش ایگلو شبانه اسـت کـه حداکثر 22 مهمان را در خود جای می دهد. هر ایگلو با خزهای گرم و آثار هنری زیبای برفی و یخی تجهیز شده اسـت.

 

اقامت شـما در این جا در اواخر بعد از ظهر با کوکتل و شام فوندو در رستوران یخی دهکده شروع می شود و پس از ان پیاده روی با کفش برفی انجام می شود. سپس، مسافران می توانند قبل از رفتن بـه ایگلوهای خود برای شب، در سونا گرم کنند. و پاداش – کل تجربه در قیمت رزرو گنجانده شده اسـت.

 

8. هتل Igloo در Sorrisniva، آلتا، نروژ

بهترین هتل های یخی دنیا را اینجا مشاهده کنید !!+ عکس

در هتل Igloo در Sorrisniva، هر سوئیت یخی توسط یک هنرمند محلی تزئین شده اسـت و مهمانان می توانند در کارگاهی دو ساعته کـه توسط صنعت گران رهبری می شود، در حکاکی روی یخ دست خودرا امتحان کنند.

 

با مشرف بـه رودخانه زیبای آلتا در قطب شمال، سوریسنیوا یک استراحتگاه دورافتاده در طبیعت اسـت کـه در تمام طول سال اقامتگاهی دریک اقامتگاه مجلل بـه همراه یک هتل فصلی ایگلو کـه در پایان دسامبر افتتاح می شود، ارائه می کند.

 

در این جا، هر مجموعه یخی توسط یک مجسمه ساز یخی با موضوعی منحصر بـه فرد طراحی شده اسـت. نورپردازی زیبا نیز در فضای داخلی گنجانده شده اسـت و فضایی دلربا را ایجاد می کند. تخت ها با تشک هاي‌ عایق بندی شده، پوست گوزن شمالی و کیسه خواب هاي‌ گرم پوشیده شده اند تا مهمانان یک شب را گرم نگه دارند.

 

در طول روز، مسافران می توانند قطب شمال رابا اتومبیل برفی کاوش کنند، بـه تور سورتمه سواری سگ بپیوندند، یا با قایق در رودخانه آلتا بگردند. همچنین می توانید یک تجربه مجسمه‌سازی روی یخ رزرو کنید، جایی کـه یک صنعتگر خبره روش‌ها را بـه شـما آموزش می دهد و ابزارهای مورد استفاده در حکاکی یک مجسمه یخی را بـه شـما معرفی می کند. سپس، می توانید دست خودرا در حکاکی کردن خود امتحان کنید. یک غذای لذیذ در یکی از دو رستوران الهام گرفته از محلی، و کمی وقت در سونا، پایانی عالی برای یک روز مفرح اسـت.

 

9. Arctic SnowHotel، رووانیمی، فنلاند

بهترین هتل های یخی دنیا را اینجا مشاهده کنید !!+ عکس

Arctic SnowHotel سه تجربه منحصر بـه فرد غذاخوری و نوشیدنی را ارائه می دهد، رستوران یخی کـه غذا هاي محلی سرو می کند، بار یخی با کوکتل هاي‌ خاص و رستوران کوتا با فیله ماهی سالمون سرخ شده درخشان.

 

این هتل برفی کـه در بالای دایره قطب شمال در لاپلند قرار دارد، 70 مهمان را در اقامتگاه‌هاي‌ زیبای گنبدی شیشه‌اي و ایگلوهای برفی می‌خواباند. هر دسامبر، اتاق ها با دکوراسیون یخی، نورپردازی پر جنب و جوش، خزهای گرم گوزن شمالی، بالش، و کیسه خواب طراحی می شوند.

 

یکی از بی نظیرترین امکانات این هتل سونای برفی، فضایی صمیمی با دیوارهای یخی و نیمکتی پر از بخار اسـت. کسانی کـه احساس ماجراجویی می کنند «و می توانند سرما را تحمل کنند» می توانند این تجربه منحصر بـه فرد رابا یک غوطه ور شدن در آب سرد ترکیب کنند – مراسم نهایی سلامتی در قطب شمال. سپس بـه جکوزی بپرید و با یک نوشیدنی گرم در دست از مناظر آرام لذت ببرید.

 

Arctic SnowHotel همچنین بـه خاطر سه تجربه جداگانه غذاخوری و نوشیدنی خود شناخته شده اسـت. رستوران آیس بوفه‌اي دل چسب از لگ سنتی «هش براون‌هاي‌ پیچیده شده با بیکن» سرو میکند و منوی شام شامل گوزن برشته و آرکتیک اسلمون آب‌پز اسـت. در بار یخ، کوکتل مورد علاقه خودرا دریک لیوان یخ میل کنید. «حتما دستکش بپوشید!» و غذای ماهی قزل آلا سرخ شده در Kota Lodge یا غذای گوزن شمالی سرخ شده را از دست ندهید.

 

10. Schneedorf Ötztal، اتریش

بهترین هتل های یخی دنیا را اینجا مشاهده کنید !!+ عکس

Schneedorf Ötztal در نزدیکی پیست اسکی Hochoetz «منطقه اسکی مناسب برای خانواده با 13 تله کابین» واقع شده اسـت و یک تجربه شبانه عالی را برای اضافه کردن بـه تعطیلات اسکی شـما ایجاد می کند.

 

در طول روزهای زمستان، کوه‌هاي‌ تیرول اتریش مملو از علاقه‌مندان بـه ورزش‌هاي‌ زمستانی اسـت، اما هنگامی کـه آسانسورها خاموش می شوند، سکوت حاکم می شود. و هیچ راهی بهتر – یا منحصر بـه فرد – برای تجربه سکوت این منطقه از گذراندن شب دریک ایگلو برفی در دره Ötztal وجود ندارد.

 

Schneedorf Ötztal، یک هتل یخی فصلی، بسته‌هایي را برای خانواده‌ها و زوج‌ها ارائه میدهد کـه شامل نوشیدنی خوش‌آمدگویی «انتخاب گلوین سنتی»؛ پیاده‌گردی با راهنما، شام فوندو، و کیسه خواب دو نفره عایق‌شده اسـت تا شـما را در طول شب برشته نگه دارد. بار برفی، اتاق گرم‌کن، و حمام‌هاي‌ مشترک گرم‌کن، امکانات رفاهی را تکمیل می کنند.

 

این منطقه مملو از فعالیت هاي‌ هیجان انگیز برای کل خانواده اسـت، مانند یک دوره پارکور در فضای باز، یک اسپای لوکس و سورتمه سواری. و پیست اسکی دوستانه خانواده، Hochoetz، در نزدیکی ان قرار دارد و یکی از ده پیست اسکی آفتابی در اتریش بـه حساب می‌آید.

 

بیشتر بخوانید: لاکچری ترین رستوران های شیراز در لیست بهترین های جهان

 

آیا ارزش اقامت در هتل یخی را دارد؟

بله، اگر قصد ماجراجویی دارید! هتل‌هاي‌ یخی راهی برای تجربه یک سرزمین عجایب زمستانی و شاید خوابیدن در زیر سایه‌هاي‌ رنگارنگ شفق‌هاي‌ شمالی «بسته بـه زمانی از سال کـه بازدید می کنید» را ارائه میکنند. با این حال، اگر سرما شـما را اذيت میدهد، هتل یخی را انتخاب کنید کـه اقامتگاه‌هاي‌ سنتی را ارائه میدهد، کـه بـه شـما امکان میدهد همان‌ گونه مجسمه‌هاي‌ یخی را هنگام خواب دریک تخت گرم تجربه کنید.

 

آیا در هتل یخی می خوابید؟

آره. اکثر اقامتگاه ها شامل یک ایگلو یخی یا برفی با تخت سکو و کیسه خواب هستند. عده اي از اتاق‌ها پوشش‌هاي‌ سنتی از پوست حیوانات ارائه می دهند ودر برخی دیگر، اتاق‌هاي‌ ایگلو شیشه‌اي ارائه میشود کـه نوسانات دما را بهتر از سازه‌هاي‌ برفی تحمل می کنند.

 

آیا هتل های یخی حمام دارند؟

اکثر هتل‌هاي‌ یخی حمام‌هاي‌ مشترک گرم‌دار با دوش آب گرم دارند. با این حال، شـما باید ایگلو خودرا ترک کنید – و احتمالاً در سرما بیرون بروید – تا بـه حمام بروید. عده اي از دوش ها خصوصی هستند، در حالی کـه برخی دیگر در فضای باز و بدون پرده هستند.

 

چرا هتل های یخی آب نمی شوند؟

هتل هاي‌ یخی سازه هاي‌ فصلی هستند کـه طبق معمولً پس از پایان زمستان ذوب می شوند. آن ها اغلب در آب و هوای قطب شمال ساخته می شوند کـه در ان دما بـه ندرت در طول زمستان بـه زیر صفر می‌رسد. با این حال، در طول زمستان هاي‌ گرم، عده اي از هتل هاي‌ یخی ممکن اسـت وادار بـه تعطیلی شوند، بنابر این مهم اسـت کـه قبل از رزرو شرایط آب و هوا را بررسی کنید.

 

قبل از انتخاب هتل یخی چه باید بدانید

نوع اتاق

اگر در مورد ماندگاری کل شب دریک ایگلو سرد شک دارید، هتل یخی را انتخاب کنید کـه اقامتگاه‌هاي‌ سنتی را نیز ارائه میدهد «بیشتر ان‌ها اینکار را انجام میدهند» و برای هر موردی اتاق گرم رزرو کنید. با رزرو اتاق دیگری، این امکان را دارید کـه در نیمه شب درصورت سرد شدن بیش از حد حرکت کنید.

 

چه چیزی را می پوشند

هنگام بازدید از هتل یخی پوشیدن لباس مناسب ضروری اسـت. لباس زیر بلند پشمی یا مصنوعی «برخلاف پنبه» بپوشید تا در طول شب اقامت خودرا گرم نگه دارید. کفش‌هایي بپوشید کـه درآوردن ان‌ها راحت باشد، زیرا کف‌هاي‌ یخی طبق معمولً با فرش پوشانده نمی شوند و سرویس‌هاي‌ بهداشتی مشترک طبق معمولً خارج از اتاق‌هاي‌ مهمان قراردارند. همچنین کت، دستکش، کلاه و روسری خودرا فراموش نکنید. اگر بـه اسانی سرد می‌شوید، ممکن اسـت لازم باشد با این لباس ها بخوابید.

 

سفر با کودکان

اگر تصمیم دارید فرزندان خودرا همراه خود بیاورید، حداقل سن مورد نیاز هتل را برای اقامت شبانه بررسی کنید. در حالی کـه تقریبا همه ی هتل‌هاي‌ یخی مناسب کودکان هستند، ممکن اسـت بـه دلایل بهداشتی و ایمنی توصیه‌هاي‌ سنی خاصی وجود داشته باشد. همچنین، عده اي از استراحتگاه‌ها – کـه دارای اسپا، سونا و جکوزی هستند – ممکن اسـت برای زوج‌هایي کـه بـه دنبال حریم خصوصی و عاشقانه هستند پاسخگو باشند و بـه همین دلیل از کودکان استقبال نکنند.

 

روش شناسی

قبل از این کـه لیستی از بهترینها را تهیه کنیم، چندین هتل یخی را در مکان هاي‌ مختلف بررسی کردیم. ما شهرت و کیفیت خدمات، دسترسی، موقعیت مکانی و امکانات قابل توجه هر ملک را درنظر گرفتیم. ما اقامت‌هایي رابا سونا و جکوزی در محل انتخاب کردیم کـه بـه مهمانان این امکان را می دهد کـه بعد از یک شب سرد در اتاق خود گرم شوند.

 

و هتل‌هایي رابا گزینه‌هاي‌ غذاخوری در محل انتخاب کردیم، از جمله مکان‌هایي با بارهای یخی و پیشنهادات در سطح جهانی کـه با مواد محلی ساخته شده‌اند. ما همچنین تجارب و گشت‌وگذارهای موجود را درنظر گرفتیم، املاکی را در نزدیکی پیست‌هاي‌ اسکی و همچنین آنهایی را کـه سورتمه‌سواری سگ، پارک‌هاي‌ برفی و کارگاه‌هاي‌ مجسمه‌سازی روی یخ ارائه می‌دادند، انتخاب کردیم.

 

بیشتر بخوانید: معرفی هتل های قائمشهر

 

در پایان

ما هتل یخی سوئد را بـه دلیل سوئیت‌هاي‌ یخی پیچیده و تاسیسات یخی خیره‌کننده‌اش بـه عنوان بهترین هتل‌هاي‌ یخی انتخاب کردیم. این ملک توسط بیابان دست نخورده و جنگل هاي‌ سرسبز احاطه شده اسـت کـه در شب توسط شفق قطبی روشن شده اسـت. در این جا، می توانید مجموعه‌اي از آثار هنری را کـه توسط یک هنرمند سفارش داده شده اسـت، رزرو کنید و گالری مجسمه‌هاي‌ یخی خیره‌کننده را مرور کنید. هتل یخی همچنین برای کسانی کـه خواب گرم تری را انتخاب می کنند، اقامتگاه هاي‌ سنتی ارائه می دهد.

جدیدترین مطالب سایت