بهترین سواحل گوا کشور هند (19 ساحل)

بهترین سواحل گوا کشور هند (19 ساحل)

خط ساحلی بکر در این ایالت غربی هند یک رویداد اصلی باشکوه اسـت. ما در این قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شما همراهان عزیز لیستی از بهترین سواحل گوا کشور هند را منتشر کرده ایم.

 

19 بهترین سواحل گوا

بـه همان اندازه که هند شگفت انگیز اسـت – یکی از متنوع ترین و باشکوه ترین کشور های جهان، پر از غذا هاي لذیذ، تاریخ پرچرب و مردم باورنکردنی – گاهی اوقات تنها کاری که می خواهید انجام دهید این اسـت که در ساحل تنبلی کنید. خوشبختانه، هند سواحل زیادی دارد و سطل‌هایي از آن ها در گوا هستند.

 

1. Candolim

Candolim

چیست؟ جای گزین کمی آرام‌تر برای Calangute شلوغ، ساحل مهمانی همسایه.

 

چرا برو؟ Candolim که با تپه‌هاي‌ شنی تمیز، آب‌هاي‌ شفاف، نسیم تند دریا و بخش‌هاي‌ عظیم ماسه‌هاي‌ نرم مشخص میشود، بـه‌خاطر زیبایی‌اش مشهور اسـت. ماجراجویان همچنین میتوانند در پاراسلینگ، موز سواری، غواصی و جت اسکی شرکت کنند. برای نوشیدنی بعد از ساحل، بـه کلبه‌هاي‌ اطراف بروید و تشنگی خودرا با یک کوکتل باطراوت ساخته شده از feni، یک روح سنتی گوا، رفع کنید. حالا بگذارید آرامش در شما جاری شود.

 


مطالب مشابه: بهترین سواحل دنیا


 

2. پاتنم

پاتنم

چیست؟ پناهگاهی عالی برای کمی استراحت و بهبودی – و همچنین یوگی ها.

 

چرا برو؟ ساحل پاتنم تکه‌ای از بهشت برای کسانی اسـت که میخواهند لحظاتی جدی برای من داشته باشند. هتل ها و تفریحات شبانه چیز کمی وجوددارد. در عوض، عامل سرما را در آغوش بگیرید ودر کلبه هاي‌ بامبوی محقر در ساحل بنشینید، یا دریک استراحتگاه یوگا شرکت کنید.

 

ماسه‌ای بکر برای استراحت و آب‌هاي‌ شفاف برای شنا وجوددارد. وقتی این جا هستید، گوشت بره نیوزیلندی کباب شده خوشمزه را در بار/رستوران نادا برهما در همان نزدیکی امتحان کنید.

 

3. میرامار

میرامار

چیست؟ ساحلی خوش منظر که بـه نظر می‌رسد عکسی از منظره ان باید در برجسته ترین گالری هاي‌ هنری آویزان باشد.

 

چرا برو؟ با چشم‌اندازهای بی‌نظیر دریای عرب، و همچنین کمک بزرگی از شن‌هاي‌ ظریف و فضای سبز وحشی، میتوان استدلال کرد که میرامار یکی از دوست‌داشتنی‌ترین سواحل گوا اسـت. هنگامیکه از شنا و آفتاب‌گیری سیر شدید، بـه سمت خط ساحلی بروید، جاییکه فروشگاه‌هاي‌ سوغاتی سرگرم‌کننده و غذاخوری‌هاي‌ عالی پیدا خواهید کرد. می خواهید عاشقانه شوید؟ غروب آفتاب را کنار بگذارید تا میرامار را در زیباترین حالت خود تجربه کنید «و عکس ماه عسل عالی را ثبت کنید».

 

4. آگوندا

آگوندا

چیست؟ یک بخش شنی فوق العاده آرام که در 15 دقیقه از پالولم قرار دارد.

 

چرا برو؟ اگر مهمانی دارید و می خواهید فضای آرام تری داشته باشید، ساحل آگوندا باید در فهرست شما باشد. این جایی اسـت که تنها اولویت شما برای روز باید آفتاب گرفتن و شنا باشد. بـه عنوان یک امتیاز، ماسه‌هاي‌ نرم ان لاک‌پشت‌هاي‌ ریدلی زیتونی را که برای تخم‌گذاری بـه این جا می آیند، جذب می کند. بـه شرطی که فاصله بگیرید و از عکاسی با فلاش اجتناب کنید، می توانید از این تجربه لذت ببرید.

 

5. Cavelossim

Cavelossim

چیست؟ یکی از زیباترین سواحل گوا، با صخره‌هاي‌ گدازه‌ای سیاه، کیلومترها ماسه سفید و دریای آبی، بـه‌علاوه حاشیه‌هاي‌ اجتناب‌ناپذیر درختان نخل.

 

چرا برو؟ اگر دنبال مناظر باشکوهی هستید، خیلی بهتر از این نمیشود. و جدای از برنزه شدن و لذت بردن از مناظر دیدنی، شرایط آرام دریا برای شنا ایده آل اسـت. همچنین تفریحاتی مانند کایاک سواری، قایقرانی با کاتاماران و سفر های گشت و گذار با دلفین ها در معرض اسـت.

 

6. ساحل پروانه

پروانه

چیست؟ یک جواهر پنهان در شمال ساحل پالولم.

 

چرا برو؟ مسافرانی که در جستجوی یک تکه منزوی و رمانتیک از بهشت هستند، نباید بیشتر از پروانه نگاه کنند. دسترسی بـه ان کمی دشوار اسـت – شما می توانید یک سفر کوتاه در جنگل هاي‌ انبوه یا یک قایق سواری از سواحل Palolem و Agonda در نزدیکی ان داشته باشید – اما این فقط بـه جذابیت ان می افزاید.

 

هنگامیکه آنجا هستید، روی شن‌هاي‌ نرم بپرید و استراحت کنید، از تماشای دلفین‌هایي که از خط ساحلی در حال حرکت هستند لذت ببرید، قایق‌رانی امواج را بـه چالش بکشید یا برای تماشای پروانه، دوربین دوچشمی خودرا بردارید.

 

خیار دریایی، خارپشت دریایی و ماهی قرمز در بستر دریا کمین کرده اند، پس مراقب باشید. اگر بداخلاق شدید، چند رستوران در این نزدیکی وجوددارد، اما ما همان‌ گونه توصیه میکنیم بـه اندازه کافی مواد لازم برای دوام روز همراه داشته باشید.

 

7. سواحل پالولم

پالولم

چیست؟ پهنه‌ای دو کیلومتری از ماسه‌هاي‌ سفید درخشان که با نخل‌هاي‌ بلند نارگیل محصور شده اسـت.

 

چرا برو؟ پالولم خانه جمعیتی ساکت‌تر اسـت که برای حمام کردن تنبل بعد از ظهر زیر آفتاب، شنا یا قایق‌سواری ایده‌آل اسـت. اگر خوش شانس باشید، حتی دلفین ها را هم میبینید. با نزدیک شدن بـه شب، انتهای جنوبی ساحل بـه یک باشگاه در هوای آزاد تبدیل می شود که با یک دیسکوی بی صدا کامل می شود که بـه شما امکان می دهد موزیک هاي‌ خودرا انتخاب کنید.

 

مایل بـه ماندن در ساحل هستید؟ کلبه هاي‌ کوکو موقت برای ان وجوددارد. اما اگر اسانی دغدغه اصلی شماست، استراحتگاه ها و هتل هایي در این نزدیکی وجوددارد.

 

8. ساحل کالانگوت و باگا

کالانگوت و باگا

چیست؟ دو ساحل زیبا بـه هم پیوسته که ماجراجویان هیجان انگیز و کسانی که بـه دنبال مهمانی هستند را بـه خود جذب می کند.

 

چرا برو؟ اگر اکشن می خواهید «و بـه شلوغی اهمیتی نمی دهید»؛ Calangute و ساحل همسایه‌اش باگا برای شما مناسب اسـت. می توانید تمام روز را بـه استراحت در سالن هاي‌ آفتاب گذرانید ودر امواج غوطه ور شوید.

 

و هنگامیکه خورشید شدید می شود، بـه سادگی در کلبه هاي‌ ساحلی و رستوران ها برای یک غذای سرد و کمی غذا هاي دریایی تازه سرگردان شوید. وقتی خورشید غروب کرد، می توانید بـه کلوپ‌هاي‌ شبانه مانند کافه مامبو بروید، که تا ساعات اولیه باز می مانند.

 

9. آرمبول

آرمبول

چیست؟ شمالی ترین ساحل در گوا، مناسب برای درمان هاي‌ جای گزین و موج سواری.

 

چرا برو؟ اگر می خواهید امواجی را دور از انبوهی ها بگیرید، آرامبول بهترین مقصد ساحلی برای شماست. تازه بـه موج سواری؟ مدرسه Surf Wala را که دروسی با استانداردهای بین المللی ارائه می دهد، بررسی کنید. علاوه بر موج سواری، می توانید از درمان هاي‌ جای گزین مانند یوگا، مدیتیشن، تای چی و ریکی لذت ببرید. در شب، دایره هاي‌ طبل، جلسات جام جم و موسیقی زنده وجوددارد.

 


مطالب مشابه: معرفی 15 ساحل زیبای جهان «+عکس»


 

10. گالگی باگا

گالگی باگا

سواحل زیبا در هند

چیست؟ یکی از تمیزترین سواحل هند که محل لانه سازی لاک پشت هاي‌ دریایی زیتون ریدلی نیز می‌باشد.

 

چرا برو؟ گالگی‌باگا که با تجاری‌سازی یا انبوهی از توریست‌ها تسخیر نشده اسـت، با آب‌هاي‌ شفاف، ماسه‌هاي‌ نقره‌ای، درختان نخل نارگیل در حال نوسان و فضایی آرام بـه بازدیدکنندگان پاداش میدهد. با این حال، یک کلمه احتیاط: هیچ رستوران یا کلبه ای در چشم نیست، بنابر این مقداری تنقلات و آب ببندید تا روز را دوام بیاورید. اگر بین دسامبر و فوریه زمان بازدید خودرا داشته باشید، ممکن اسـت شاهد تجمع بزرگی از لاک پشت هاي‌ دریایی زیبای ریدلی زیتونی باشید.

 

11. آنجونا

آنجونا

چیست؟ پناهگاهی برای کوله گردها و هیپی ها.

 

چرا برو؟ اگر بـه دنبال یک اقامتگاه غیرمتعارف در ساحل هستید، ساحل آنجونا یک انتخاب عالی اسـت. در طول روز، می توانید از ورزش هاي‌ ساحلی مانند موج سواری، پاراسلینگ، جت اسکی و غواصی لذت ببرید. و وقتی خورشید غروب می کند، وقت مهمانی اسـت. موسیقی Psytrance از کلبه‌ها و بارهای کنار ساحل مانند Curlies و Shiva Valley پخش می شود. اگر چهارشنبه این جا هستید، برای خرید سوغاتی معتبر بـه بازار دستفروشی بروید.

 

12. ساحل موبور

موبور

چیست؟ مرکزی برای همه ی ورزش‌هاي‌ آبی «و فعالیت‌هاي‌ مرطوب عمومی» و همچنین یک مکان بسیار خوب برای مهمانی‌هاي‌ ساحلی.

 

چرا برو؟ اگر طرفدار فرار از جمعیت شلوغ ودر عین حال دسترسی بـه کارهای هیجان انگیز هستید، ساحل Mobor مقصد عالی اسـت. این بهترین از هردو جهان اسـت، شما خواهید یافت: اسکی روی آب، پاراسلینگ، جت اسکی، قایق سواری موز و ماهیگیری زیر آب نیز. و این همه ی چیز نیست – پس از پایان زندگی فانتزی هاي‌ آبی خود، برای یک مهمانی بزرگ آماده شوید. بله – عصر بیایید، همه ی چیز این جا بسیار وحشی می شود.

 

13. کوئریم

کوئریم

چیست؟ Querim همچنین بـه عنوان ساحل Keri شناخته می شود، پادزهر عالی برای یک زندگی پر هیجان اسـت.

 

چرا برو؟ این یکی از آرام ترین سواحل در شمال گوا اسـت. همانگونه که گفته شد، امواج در این جا کاملا خشن هستند، بنابر این توصیه می کنیم روی شن ها تنبلی کنید. اگر چند متر دورتر از ساحل بـه سمت خشکی بروید، معبد باستانی آجوبا و قلعه ترخول قرن هفدهمی را خواهید دید که اکنون بـه هتل تبدیل شده اسـت.

 

14. ساحل دونا پائولا

ساحل دونا پائولا

چیست؟ دونا پائولا که بـه ان “بهشت عاشقان” نیز گفته می شود، بهترین گزینه برای غروب هاي‌ آماده اینستاگرام اسـت.

 

چرا برو؟ اگر یک بخش دوست داشتنی از شن هاي‌ نرم پوشیده شده توسط آب هاي‌ آرام و پوشش درختان نخل دلیل کافی برای بازدید از دونا پائولا نیست، پس منظره شگفت انگیز غروب خورشید بر فراز ساحل در غروب باید باشد. اگر احساس ماجراجویی می‌کنید، می توانید با موج سواری، کایاک سواری، اسکی روی آب، پاراسلینگ و سواری با قایق موتوری، دل تان را بـه خود جلب کنید.

 

15. واگاتور

واگاتور

چیست؟ Vagator توسط یک سردر بـه دو ساحل کوچک تقسیم می شود – شمال یا Big Vagator در سمت راست ساحل رو بـه دریا. و ساحل اوزران یا لیتل واگاتور در سمت چپ.

 

چرا برو؟ Vagator که چند دقیقه دورتر از ساحل آنجونا واقع شده اسـت، شلوغ نیست، که ان را بـه مکانی عالی برای نشستن و استراحت تبدیل می کند. در فاصله کمی از امواج، کلبه‌هاي‌ ساحلی، رستوران‌ها و مغازه‌ها را خواهید دید. در انتهای ساحل، چهره خدای هندو، لرد شیوا را خواهید دید که دریک تخته سنگ کنار دریا حک شده اسـت.

 

پس از رسیدن بـه آنجا، یک مایل بیشتر پیاده روی کنید تا از قلعه تاریخی چاپورا نیز دیدن کنید. اگر اهل مهمانی هستید، Vagator ناامید نخواهد شد زیرا مهمانی هاي‌ خلسه در این جا اغلب در بارها و کلوپ هاي‌ شبانه مانند Disco Valley، Hill Top و Mango Tree برگزار می شود.

 

16. ماندرم

ماندرم

چیست؟ مکانی ایده آل برای زوج ها و افرادی که بـه دنبال تنهایی هستند.

 

چرا برو؟ ساحل آرام ماندرم – که بـه خاطر شن‌هاي‌ سفید نرم و دست نخورده‌اش محبوبیت دارد – توسط درختان نخل و کاسورینا رزرو شده اسـت و ان را بـه مکانی عالی برای گذراندن یک بعد از ظهر تنبل و آرام تبدیل میکند.

 

با شریک زندگی خود یک پیاده روی عاشقانه داشته باشید، بوی درختان را استشمام کنید، سگ رو بـه پایین خودرا تمرین کنید یا در درمان هاي‌ جای گزین مانند مدیتیشن و تای چی افراط کنید. همچنین چند کلبه ساحلی وجوددارد که می توانید در ان‌ها غذای محلی را در حین نوشیدن یک آبجو سرد امتحان کنید.

 

17. مرجیم

مرجیم

چیست؟ مکانی عالی برای دوستداران پرندگان.

 

چرا برو؟ مورجیم مملو از گونه هاي‌ مختلف پرندگان اسـت. چشمان خودرا برای شاه ماهی، سهره شنی، ماسه زار، قلوه، فاخته و شاخک پشت خلیج نگه دارید. همچنین مکانی عالی برای تماشای دلفین اسـت. تعداد زیادی کلبه و رستوران در ساحل وجوددارد. برخی از انها توسط رستوران‌هاي‌ روسی اداره می شوند، بـه این معنی که می توانید طعم غذا هاي روسی را درکنار غذا هاي Goan بچشید.

 

18. کولوا

کولوا

چیست؟ ساحلی بزرگ و پرطرفدار، مملو از مردم محلی و گردشگران.

 

چرا برو؟ در فصل اوج، Colva بسیار شلوغ می شود – اما با توجه بـه انچه که ارائه می دهد تعجب آور نیست. ما در حال صحبت از شن‌هاي‌ وسیع، فعالیت‌هاي‌ آبی فراوان، کلبه‌هاي‌ غذا و بارهای اطراف هستیم که ارزش دیدن را دارند. زمانی که این جا هستید، از کلیسای بانوی رحمت نیز دیدن کنید. این کلیسای کلوا نیز نامیده می شود و افسانه ای اسـت.

 

19. بنولیم

بنولیم

چیست؟ جایگزینی صلح آمیز برای ساحل کولوا مجاور.

 

چرا برو؟ مطمئناً این یک جواهر پنهان نیست، اما Colva هنوز هم احساس تنهایی و آرامش می کند. این ساحل دارای آب‌هاي‌ آرام، رستوران‌هاي‌ مناسب برای خانواده و فعالیت‌هاي‌ آبی اسـت که ان را بـه مکانی عالی برای یک روز خانوادگی مفرح تبدیل میکند.

 


مطالب مشابه: ساحل های دیدنی دنیا که در زمستان برای مسافرت عالی هستند


 

در پایان

با تمام احترامی که برای مردم کوهستان قائل هستم، هیچ چیز در این دنیا بـه اندازه یک ساحل زیبا نیست. چه سبک ساحلی شخصی شما روستایی و دورافتاده باشد یا مجهز و پر جنب و جوش باشد، فهرست انتخاب شده ما نگاهی بـه عده ای از زیباترین سواحل جهان دارد. در هر یک از این سواحل، میتوانید نرم‌ترین شن‌ها، شفاف‌ترین آب‌ها یا مناظر چشم‌گیر جهان را بیابید که کاملاً سینمایی بـه نظر میرسد.

جدیدترین مطالب سایت