آرام ترین شهرهای کوچک جهان + 10 شهر

آرام ترین شهرهای کوچک جهان + 10 شهر

مکانی زیبا را زیبا تصور کنید کـه میتوانید بدون شلوغی شهر های بزرگ در آن با آرامش زندگی یا گردش کنید. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از آرام ترین شهرهای کوچک جهان را منتشر کرده ایم.

 

دیدنی ترین شهر های کوچک دنیا

پنج دریاچه بزرگ کـه در مرز ایالات متحده و کانادا قراردارند، برخی از چشمگیرترین آب هاي‌ روی زمین هستند. دریاچه ها بـه قدری بزرگ هستند کـه بـه اسانی میتوان انها رابا یک اقیانوس اشتباه گرفت. آب شیرین و خنک آن‌ها فوق‌العاده با طراوت اسـت و سواحل آن‌ها مملو از شهر های کوچک عالی اسـت کـه تعطیلات آرامی را برای شـما رقم میزند.

 

تابستان بی شک محبوب ترین زمان برای تعطیلات دریاچه اسـت، اما هر فصل جذابیت خاص خودرا دارد. شروع بـه برنامه ریزی یک گریز باورنکردنی بـه یکی از این شهر های کوچک زیبا در دریاچه هاي‌ بزرگ کنید – کـه همگی کمتر از 5000 نفر ساکن هستند و از بیشتر بـه کم جمعیت سفارش داده شده اند.

 

10. Kewaunee، ویسکانسین

کوچک ترین شهرهای دیدنی دنیا

 

جمعیت: 2787

شیکاگو پر رفت و آمدترین شهر دریاچه میشیگان اسـت، اما تمیزترین و زیباترین مکان برای لذت بردن از دریاچه نیست. در عوض، از ساحل ویسکانسین بـه سمت شمال بـه سمت Kewaunee بروید. زمانی را بـه پیاده روی، خرید و صرف غذا در نزدیکی بندر تاریخی بگذرانید، یا می توانید از فانوس دریایی Kewaunee Pierhead دیدن کنید. همچنین میتوانید بـه پیاده‌روی Kewaunee Marshland بروید – و از دیدن بلندترین ساعت پدربزرگ دنیا غافل نشوید!

 

✅ مطالب مشابه: شهرهایی با دیوارهای بسیار چشمگیر در جهان + 22 شهر

 

9. Munising، میشیگان

آرام ترین شهرهای کوچک جهان

 

جمعیت: 1986

با تمام استاندارد ها، Munising یک مقصد عالی برای فرار درکنار دریاچه اسـت. سواحل شنی، فانوس هاي‌ دریایی و کشتی هاي‌ غرق شده دارد کـه می توانید با یک قایق کف شیشه اي از آن ها دیدن کنید. اما جذابیت اصلی شهر این اسـت کـه دروازه ورود بـه ساحل دریاچه ملی Pictured Rocks اسـت.

 

این منظره طبیعی با محافظت از سازندهای ماسه سنگی کـه در سواحل دریاچه سوپریور قرار گرفته اند، برای کایاک سواری، پیاده روی و قایق سواری محبوب اسـت. توصیه می کنیم بیشتر از همه ی کایاک سواری کنید، زیرا بـه شـما این امکان را میدهد کـه واقعاً تشکل‌ها را از نزدیک ببینید و یکی از زیباترین مکان‌هاي‌ میشیگان را تماشا کنید.

 

8. آنگولا روی دریاچه، نیویورک

آرام ترین شهرهای کوچک جهان

آرام ترین شهرهای کوچک جهان

 

جمعیت: 1682

سواحل دقیقاً چیزی نیست کـه ایالت نیویورک بـه آن مشهور اسـت، اما آنگولا روی دریاچه نظر شـما را تغییر خواهد داد. دراین حومه بوفالو، بـه شن و ماسه هاي‌ طولانی در امتداد دریاچه ایری دسترسی خواهید داشت.

 

این شهر کوچک اسـت و علاوه بر سواحل چیزهای زیادی ندارد – کـه اغلب آن چیزی اسـت کـه واقعاً میخواهید. و اگر زمانی نیاز بـه کمی اقدام داشته باشید، در نزدیکی بوفالو خواهید بود. بازدید از Frank Lloyd Wright’s Graycliff را از دست ندهید، ملکی چشمگیر روی دریاچه کـه توسط معمار مشهور طراحی شده اسـت.

 

7. Sackets Harbor، نیویورک

 

شهرهای دیدنی خارج - آرام ترین شهرهای کوچک جهان

جمعیت: 1351

یکیدیگر از شهر های دریاچه اي جذاب نیویورک، Sackets Harbor در انتهای شمالی دریاچه انتاریو قرار دارد. این شهر بـه خاطر معماری تاریخی و خیابان هاي‌ پر درختش مشهور اسـت. در حین تماشای مناظر آب، ماهی تازه بگیرید یا در شهر دوچرخه سواری کنید. علاقه مندان بـه تاریخ نیز خوشحال خواهند شد کـه در مورد نبرد مشهوری کـه در بندر ساکتز در طول جنگ 1812 رخ داد، اطلاعات بیشتری کسب کنند.

 

6. گرند مارایس، مینه سوتا

شهرهای دیدنی دنیا

 

جمعیت: 1340

حدود چهار ساعت دورتر از شهر های دوقلو، گرند ماریس یکی از محبوب‌ترین مکان‌هاي‌ فرار درکنار دریاچه مینه‌سوتا اسـت. هر چیزی کـه از یک سفر شهری کوچک بخواهید را دارد: کوه هاي‌ نزدیک با مسیرهای پیاده روی متعدد، آبشارهای چشمگیر، غذاخوری خوب، آبجوسازی هاي‌ کوچک و البته دسترسی بـه دریاچه بزرگ. این نقطه در دریاچه سوپریور در تابستان بسیار پر رفت و آمد اسـت، اما زمستان فعالیت‌هاي‌ جالبی مانند کفش‌بازی برفی، اسکی و سواری برفی را بـه همراه دارد.

 

✅ مطالب مشابه: دنج ترین مکان های دنیا در دور افتاده ترین نقاط زمین «عکس»

 

5. ساگاتاک، میشیگان

 

مکان های کوچک و دیدنی دنیا

آرام ترین شهرهای کوچک جهان

 

جمعیت: 865

ساگاتاک با دسترسی بـه دریاچه میشیگان و کالامازو بـه خاطر ساحل بیضی زیباش مشهور اسـت. علاوه بر شن‌هاي‌ سفید، تپه‌هاي‌ علفی را خواهید دید کـه میزبان حیات‌وحش منحصربه‌فرد هستند و پس‌زمینه‌اي رنگارنگ را برای این مکان شنا فراهم می کنند. فعالیت هاي‌ آبی مانند جت اسکی و قایق سواری محبوب هستند.

وقتی از آب لذت نمی‌برید، در خیابان باتلر خرید کنید و غذا بخورید. همچنین گالری‌هاي‌ هنری را در مرکز شهر و اطراف آن پیدا خواهید کرد. همه ی این ها باهم ترکیب میشوند تا Saugatuck را بـه یکی از بهترین شهر های کوچک در کل کشور تبدیل کنند.

 

4. شهر مکیناو، میشیگان

شهرهای کوچک و دیدنی دنیا

 

جمعیت: 846

آیا نمی‌توانید در مورد یک دریاچه بزرگ تصمیم بگیرید؟ بـه شهر مکیناو بروید. این شهر کـه در خط بین دریاچه میشیگان و دریاچه هورون قرار دارد، بـه شـما امکان دسترسی بـه تجارب سرگرم کننده بی‌شماری را میدهد.

 

بـه پارک ایالتی وایلدرنس «در دریاچه میشیگان» بروید یا با کشتی بـه جزیره مکیناک در دریاچه هورون بروید، کـه دارای مسیرهای دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی، سازندهای سنگ آهکی و آب آبی شفاف اسـت. در خود شهر کوچک، می توانید از یک صحنه آشپزی چشمگیر لذت ببرید.

 

3. پورت آستین، میشیگان

مکان های کمتر دیده شده دنیا - آرام ترین شهرهای کوچک جهان

 

جمعیت: 622

پورت آستین کـه روی انگشت شست میشیگان نشسته، آب زلال مشهور دریاچه هورون را برای بازدیدکنندگان فراهم میکند. این شهر دارای غارهای دریایی، صخره هاي‌ جالب و مکان هاي‌ متعدد برای کایاک سواری و قایق سواری اسـت.

 

هیچکس بـه پورت آستین نمی‌آید و بدون دیدن Turnip Rock، یک جزیره صخره اي منحصر بـه فرد با درختان، آنجا را ترک نمیکند. همچنین باید در خیابان لیک قدم بزنید تا رستوران‌ها و مغازه‌هاي‌ کوچک محلی را کـه در خانه‌هاي‌ تاریخی قراردارند، ببینید.

 

2. بایفیلد، ویسکانسین

شهرهای دیدنی دنیا

 

جمعیت: 584

بایفیلد یکیدیگر از شهر های لیک سوپریور اسـت کـه ارزش دیدن دارد. دسترسی بـه ساحل ملی جزایر آپوستل را فراهم می‌کند. این مجموعه از 22 جزیره مکانی فوق العاده برای مسافرانی اسـت کـه عاشق فضای باز هستند و می‌خواهند سازندهای سنگی شگفت انگیز، غارهای دریایی و غارهای یخی را ببینند.

 

مانند بسیاری از مکان‌هاي‌ دیگر در دریاچه‌هاي‌ بزرگ، بای‌فیلد و جزایر رسول مکان‌هاي‌ مناسبی برای کایاک سواری هستند. دیگر کارهایی کـه باید انجام دهید عبارتند از ماهیگیری و تعقیب آبشارها.

 

1. جزیره کلیز، اوهایو

شهرهای کوچک و دیدنی دنیا

 

جمعیت: 256

اگر چه این جزیره تنها در تمام طول سال 256 نفر جمعیت دارد، اما جزیره کلیز می تواند مکانی هیجان‌انگیز برای بازدید باشد. این جزیره دریاچه ایری واقع در نزدیکی کلیولند، آرام اسـت. اکثر مردم با دوچرخه و چرخ دستی گلف رفت و آمد می کنند زیرا این جا هرگز عجله اي وجود ندارد. کارهای جالبی کـه باید انجام دهید عبارتند از دیدن صخره‌اي با تصاویر، رفتن بـه گالری‌هاي‌ چارلز هرندون و باغ مجسمه‌سازی و کمپینگ در پارک ایالتی جزیره کلیز.

 

✅ مطالب مشابه: زیباترین و مجلل ترین قلعه های سراسر دنیا «+تصاویر»

 

در پایان

فقط یک لحظه بـه این مکان ها نگاه کنید و متوجه خواهید شد کـه چقدر واقعا مناسب اسـت. گستره وسیع دریاچه‌هاي‌ بزرگ، بخش‌هاي‌ حیرت‌انگیز و عظیمی اسـت کـه یک پنجم ذخایر آب شیرین این سیاره را تشکیل می دهند، و این واقعاً شگفت‌انگیز اسـت.

جدیدترین مطالب سایت