ساحل های دیدنی دنیا که در زمستان برای مسافرت عالی هستند

ساحل های دیدنی دنیا که در زمستان برای مسافرت عالی هستند

هیچ چیز مثل چند روز شن و دریا، کسادی زمستان را درمان نمی‌کند. چه رویای نسیم هاي‌ نرم و شور اقیانوس اطلس، آب هاي‌ آبی و غروب هاي‌ رنگارنگ کارائیب را در سر می پرورانید، یا زمین هاي‌ سرسبز جایی دورتر – مانند بلیز یا مالدیو – ما ساحل مورد علاقه خودرا گرد آورده ایم. استراحتگاه هایي برای فرار زمستانی در ماه هاي‌ آینده.

 

بهترین سواحل مسافرتی دنیا در زمستان

برای کمک بـه برنامه ریزی تعطیلات ساحلی زمستانی با طراح سفر خود تماس بگیرید. تیم ما می تواند شـما رابا اقامتگاه ها و فعالیت هایي کـه برای شـما مناسب اسـت مطابقت دهد. برای الهام بیشتر، لیست انتخاب شده ما در مجله تفریحی تالاب از مقاصد مورد علاقه را کـه برای دارندگان گذرنامه برای تعطیلات زمستانی باز اسـت بررسی کنید

 

Cap Juluca، هتل بلموند، آنگویلا

ساحل های دیدنی دنیا که در زمستان برای مسافرت عالی هستند

در ساحلی بـه طول مایل و ماسه سفید کـه بـه‌خوبی در امتداد خلیج Maundays، Cap Juluca خمیده اسـت، A Belmond Hotel یک انتخاب برتر همیشگی برای شـما اسـت کـه بـه دنبال یک استراحتگاه ساحلی زمستانی هستند. مهمانان این جا در ساختمان‌هاي‌ سفیدکاری‌شده بـه‌سبک موری می خوابند، کـه گنبدها و طاق‌هاي‌ ان حال و هوای اثیری بـه کل استراحتگاه می دهد. روزها را می‌توان درکنار ساحل، زیر چترهای سفید یا در آب هاي‌ آرام ساحلی سپری کرد.

 

فقدان امواج قوی بـه این معنی اسـت کـه اگر چه Cap Juluca بسیار رمانتیک اسـت «ودر بین زوج ها محبوب اسـت»؛ اما برای خانواده ها نیز مورد علاقه اسـت. فعالیت هاي‌ دیگر عبارتند از ورزش هاي‌ آبی، قایقرانی، زمین تنیس و اسپا. چهار رستوران در ملک «بـه‌علاوه یک کامیون غذای قدیمی درکنار ساحل» بـه این معنی اسـت کـه همیشه گزینه‌هایي برای وعده‌هاي‌ غذایی وجوددارد.

 

ماندارین اورینتال، کانوان، سنت وینسنت و گرنادین

 

ساحل های دیدنی دنیا که در زمستان برای مسافرت عالی هستند

بخشی از منطقه وسیع 1200 جریبی Canoan Estate، ماندارین اورینتال مجلل، Canouan دارای موقعیت عالی در Canoan اسـت: منحنی آرام از دامنه تپه سرسبز کـه بر فراز شن‌هاي‌ بکر ساحل گودال چشم ‌انداز دارد. ملک 33 سوئیت و ویلا غیر قابل انکار مدرن اسـت، اما تازگی براق ان با سلیقه با طراحی زیبای اروپایی متعادل شده اسـت.

 

بیشتر بخوانید: معرفی چند ساحل باحال و دیدنی اروپا

 

امکانات موجود در ملک عبارتند از استخر بی نهایت شیک و تراس سه طبقه، دو ساحل با ماسه سفید، سه رستوران «و دو رستوران دیگر در Canouan Estate»؛ یک بوتیک و یک اسپا کـه درکنار صخره ساخته شده اسـت و با فونیکولار بـه ان دسترسی دارید.

 

مهمانان هتل همچنین بـه تمامی امکانات Canouan Estate دسترسی دارند کـه شامل زمین هاي‌ تنیس، باشگاه کودکان و زمین گلف طراحی شده توسط جیم فازیو اسـت کـه یکی از بهترینها در کارائیب محسوب می شود.

 

خلیج جامبی، آنتیگوا

ساحل های دیدنی دنیا که در زمستان برای مسافرت عالی هستند

خلیج جومبی کـه در جزیره‌اي خصوصی بکر در سواحل آنتیگوا قرار دارد، دارای سوئیت‌هاي‌ مجلل، ویلاها و خانه‌هاي‌ ملکی اسـت کـه مانند مرواریدهای گرانبها در امتداد سواحل شنی سفید، مسیرهای باغی آراسته و آب‌هاي‌ فیروزه‌اي قرار گرفته‌اند. خلیج Jumby بخش زیادی از ساحل غربی جزیره را اشغال می کند، جایی کـه یک استخر بزرگ، زمین تنیس و یک رستوران و بار ساحلی در ان قرار دارد.

 

در این جا هیچ ماشینی وجود ندارد «مهمانان در اطراف 300 هکتار با دوچرخه هاي‌ یک سرعته و چرخ دستی هاي‌ گلف رانندگی می کنند»؛ کـه باعث می شود هوای بی زمانی و گوشه نشینی ایجاد شود و ان را بسیار مورد علاقه خانواده ها قرار دهد. بچه ها احساس استقلال می کنند و والدین میتوانند آرامش داشته باشند.

 

آب کم عمق و آرام اسـت و برای بچه هاي‌ کوچک ایده آل اسـت. در حالی کـه محیط واقعاً زرق و برق دار اسـت، اما فضایی آسان و دوستانه اسـت کـه خلیج Jumby را بـه عنوان یکی از بهترین تفریحگاه هاي‌ کارائیب برای استراحتگاه ساحلی در زمستان متمایز می کند.

 

COMO Parrot Cay، ترکز و کایکوس

ساحل های دیدنی دنیا که در زمستان برای مسافرت عالی هستند

COMO Parrot Cay انحصاری اسـت «واقع در محله خودش، 35 دقیقه با قایق از Provo فاصله دارد»؛ و این استراحتگاه احساس اسانی بیشتری را در ساحل دور افتاده با استراحتگاه هاي‌ مالدیو یا بالی ایجاد می کند. برای بسیاری، این ویژگی مظهر چیزی اسـت کـه مردم را در وهله اول بـه سمت ترکز و کایکوس می کشاند.

 

هتل‌دار افسانه‌اي کریستینا اونگ، COMO Parrot Cay را کـه درسال 1998 افتتاح شد، بـه‌عنوان مکانی با ظرافت، کـه در ان تجمل بـه معنای استراحت دریک رخت خواب پوشیده از موسلین اسـت، یا گرفتار شدن در کلاس‌هاي‌ روزانه یوگا در COMO Shambhala و نمونه‌برداری از غذا هاي دریایی فوق‌العاده، رویاپردازی کرد. با پای عریان.

 

برای این کـه واقعاً تجربه COMO Parrot Cay را داشته باشید، ارزش ان را دارد کـه در یکی از خانه‌ها یا ویلاهای ساحلی مستقل بچرخید، زیرا حریم خصوصی بیشتر، فضای بیشتر و دسترسی مستقیم بـه ساحل شنی باشکوهی کـه مانند یک روبان مخملی سفید در اطراف جزیره میچرخد، ارائه می دهند.

 

همان زیبایی شناسی مینیمالیستی در اتاق خواب هاي‌ بزرگ و اتاق هاي‌ نشیمن سر بـه فلک کشیده حاکم اسـت. بیشتر واحدها دارای یک پاسیو فوق‌العاده سرپوشیده، دوش در فضای باز و یک استخر کوچک هستند و خانه‌هاي‌ ساحلی مستقل با خدمات پیشخدمت ارائه می شوند.

 

ایدن راک، سنت بارت

ساحل های دیدنی دنیا که در زمستان برای مسافرت عالی هستند

درسال 1951؛ Rémy de Haenen، کـه پدر سنت بارت درنظر گرفته می شود «و نخستین شهردار ان بود»؛ این نقطه تپه اي را خریداری کرد. او نخستین کسی بود کـه درسال 1945 هواپیما را در جزیره فرود آورد و افسانه ها حاکی از ان اسـت کـه گله بز از او استقبال کرد.

 

دی هانن خانه خودرا در بالاترین نقطه برون زدگی بنا کرد و بعدا بـه نخستین هتل جزیره تبدیل شد کـه میزبان افرادی مانند بارون روچیلد، دیوید راکفلر، بریژیت باردو، هوارد هیوز و گرتا گاربو بود. درسال 1995؛ این هتل بـه دیوید و جین متیوز فروخته شد، انها تصمیم گرفتند ملک مورد غفلت را از یک مهمانخانه عجیب‌وغریب بـه استراحتگاه قرن بیست و یکمی تبدیل کنند تا با بهترینها در جهان رقابت کنند.

 

با توسعه‌ها و بازسازی‌هاي‌ فراوان و همچنین بازسازی‌ها در پاسخ بـه ویرانی طوفان ایرما، راک ادن اکنون دارای 37 اتاق، سوئیت و ویلا اسـت «با کاخ‌ترین اقامتگاه‌ها ویلا نینا و ویلا راک استار»؛ و همچنین یکی از مکان‌هاي‌ جزیره. 

 

بیشتر بخوانید: تصاویری از زیباترین سواحل آفریقا

 

ساحل شکر، استراحتگاه معاون، سنت لوسیا

ساحل های دیدنی دنیا که در زمستان برای مسافرت عالی هستند

Sugar Beach, A Viceroy Resort یک استراحتگاه مجلل و وسیع درکنار اقیانوس با 59 ویلا، هشت خانه ییلاقی کنار ساحل و 11 اتاق کارخانه قند اسـت. این استراحتگاه واقع در دره بین کوه‌هاي‌ نمادین پیتون سنت لوسیا، از دیدنی‌ترین و غنی‌ترین بخش املاک در سنت لوسیا و شاید در تمام کارائیب برخوردار اسـت.

 

این سایت میراث جهانی یونسکو کـه در پایه آتشفشان جزیره قرار دارد، دارای بیش از 100 هکتار جنگل بارانی سرسبز استوایی و تنها ساحل شنی سفید در منطقه اطراف اسـت کـه توسط یک منطقه حفاظت شده دریایی ملی درکنار ساحل قرار دارد. ساحل شکر کـه عمیقاً در میراث خود ریشه دارد، فضایی تقریبا معنوی را تداعی می کند کـه بر خلاف هر چیز دیگری در کارائیب اسـت. 

 

Rosewood Baha Mar، باهاما

ساحل های دیدنی دنیا که در زمستان برای مسافرت عالی هستند

بیش از 10 سال در حال ساخت، توسعه 1000 هکتاری و 4.2 میلیارد دلاری باهاما اسـت کـه درسال 2018 افتتاح شد، زمرد شهر جدید و درخشان باهاما اسـت. یک زمین گلف طراحی شده توسط جک نیکلاوس، یک پارک آبی و ده ها رستوران وجوددارد، اما دلیل واقعی اقامت در این جا Rosewood Baha Mar، مجلل ترین ملک مجموعه اسـت. مهمانان Rosewood در خلوتی آرام از بقیه منطقه بها مار کـه با دو دقیقه پیاده روی در امتداد ساحل قابل دسترسی اسـت، نوازش می کنند.

 

با یک آبگرم زیبا و چندین رستوران عالی، استراحتگاه درون یک استراحتگاه از تمام امکانات رفاهی باهاما بهره میبرد. با این حال، میهمانان Rosewood می‌توانند بـه اسانی در حالی کـه چندین روز در محدوده ان دور هستند، در چندین استخر «کـه اطراف هر کدام با گل هاي‌ سرخابی احاطه شده اند و با کابانای روی آب مناسب برای خانواده سلطنتی پوشیده شده اند» کاوش کنند یا در رستوران Costa استراحت کنند، کـه در ویلاهای روی آب الهام گرفته از مالدیو قرار دارد ودر مکان هاي‌ مرتفع سرو می کند. غذا هاي مکزیکی و مارگاریتاهای عالی. 

 

هتل Four Seasons در The Surf Club، میامی، فلوریدا

ساحل های دیدنی دنیا که در زمستان برای مسافرت عالی هستند

 

در بیست دقیقه شمال ساحل میامی در منطقه اي زیبا بـه وسعت نه هکتار از خط ساحلی اقیانوس اطلس، هتل داستانی Four Seasons در The Surf Club قرار دارد کـه ترکیبی عالی از خدمات درجه یک و اقامتگاه هاي‌ تازه و مدرن را ارائه می دهد. این ملک از دهه 1930؛ زمانی کـه محل تعطیلات الیزابت تیلور، وینستون چرچیل و هاروی فایرستون و دیگران بود، وجود داشته اسـت.

 

آخرین تجسم ان «هتل درسال 2017 بازگشایی شد» برای مسافرانی کـه بـه دنبال آرامش، گزینه هاي‌ آشپزی لذیذ و محیطی سرسبز هستند، بهترین نکات را دارد. برای مهمانانی کـه بـه دنبال تجربه اي منزوی تر هستند، این هتل دارای پنج استودیو کابانا با لانه و همچنین استخر اختصاصی خود اسـت.

 

Mauna Lani، مجموعه Auberge Resorts، جزیره بزرگ، هاوایی

ساحل های دیدنی دنیا که در زمستان برای مسافرت عالی هستند

وقتی از دروازه‌هاي‌ Mauna Lani عبور می کنید، حس مکان ملک بلافاصله درکنار چشم ‌انداز طبیعی اطراف قرار می گیرد: مجموعه‌هاي‌ وسیعی از سنگ‌هاي‌ آتشفشانی عمیق سیاه درکنار یک زمین گلف بـه خوبی نگه داری شده، در حالی کـه خط ساحلی بـه هتل خوش‌آمد میگوید.

 

ورودی مانیکور شده استراحتگاه تازه بازسازی شده با 29 هکتار درکنار اقیانوس، دو زمین گلف، زمین تنیس، یک اسپای سرپوشیده و روباز و یک کمپ کودکان در تمام طول سال، استخوان هاي‌ اصلی را حفظ کرده اسـت، در حالی کـه طراحی داخلی جذاب طراحی تازه، مینیمالیسم ژاپنی رابا نشاط ترکیب می کند.

 

حال و هوای جزیره ساحل وجوددارد، اما شن و ماسه ترکیبی از ماسه نرم و صخره اسـت. با این حال، هنگامی کـه از ورودی صخره‌اي عبور می کنید، آب دلپذیر و نسبتاً آرام برای سوار شدن بـه شنا یا پارو زدن اسـت. میهمانان همچنین میتوانند از استخر مناسب برای خانواده یا استخر مخصوص بزرگسالان برای یک آب تنی با طراوت لذت ببرند.

 

فعالیت‌هاي‌ موجود در ملک خلاقانه و فرهنگی هستند، از بادبان‌هاي‌ کاتاماران غروب آفتاب گرفته تا درخت‌بافی نارگیل و دویدن در سنگ. Hale I’ike Sense of Place یک فعالیت غوطه وری در فرهنگ هاوایی اسـت کـه نباید توسط کسی کـه شیفته اکتشافات فرهنگی اسـت ان را از دست بدهد، و برنامه لاک پشت مالاما هونو دارای تمرکز پایداری اسـت کـه برای گسترش آگاهی در مورد لاک پشت هاي‌ دریایی در معرض خطر از طریق آموزش و حفاظت از محیط زیست طراحی شده اسـت. 

 

بیشتر بخوانید: معرفی زیباترین سواحل های دریایی در کشور پرتغال

 

Four Seasons Resort Hualalai، جزیره بزرگ، هاوایی

ساحل های دیدنی دنیا که در زمستان برای مسافرت عالی هستند

استراحتگاه لوکس نهایی در جزیره بزرگ، مجموعه مجلل Four Seasons Resort Hualalai خود یک مقصد اسـت. همه ی اقامتگاه ها همچنین دارای فضاهای بیرونی جادار هستند، خواه پاسیو، تراس یا دوش در فضای باز در آغوش سنگ گدازه باشد.

 

ردپای هوشمندانه مارهای استراحتگاه در امتداد نوک توسعه 865 هکتاری Hualalai – بـه زیبایی با محوطه‌هاي‌ سرسبز ترکیب می شود کـه اطراف استخرهای مختلف ملک را احاطه کرده اسـت «با کابان‌هاي‌ برزنتی بادی، آبی و سفید»؛ و 13 حوضچه روی ملک.

 

کـه توسط دیوید چای، طبیعت شناس در محل، با عشق بازسازی شدند. کینگز پوند را از دست ندهید، جایی کـه حدود 3000 ماهی صخره‌اي، کـه نماینده 65 گونه هستند، درکنار هم قرار می گیرند و این مکان را بـه مکانی فوق‌العاده برای بچه‌ها تبدیل میکند تا مهارت‌هاي‌ غواصی خودرا دریک محیط بازرسی‌شده آزمایش کنند.

 

Rosewood Mayakobá، Riviera Maya

ساحل های دیدنی دنیا که در زمستان برای مسافرت عالی هستند

Rosewood Mayakobá دریک جامعه دروازه‌دار سطح‌بالا قرار دارد کـه همچنین خانه یک زمین گلف قهرمانی اسـت کـه توسط گرگ نورمن طراحی شده اسـت. آب موضوع اصلی اینجاست، زیرا رستوران ها، سه استخر و محل پذیرایی در اطراف یک تالاب قراردارند و 128 سوئیت شبکه اي از کانال ها را دنبال می کنند کـه با جنگل هاي‌ حرا هم مرز اسـت.

 

آنچه بـه عنوان “سوئیت” نامیده می شود، در بیشتر موارد، ویلاهای مستقل با اندازه سخاوتمندانه اسـت کـه با مصالح بومی مانند سنگ آهک و چوب هاي‌ بومی ساخته شده اند. همه ی سوئیت‌هاي‌ Rosewood Mayakobá دارای استخرهای شناژ خصوصی و پاسیو روی پشت‌بام یا باغ خصوصی هستند. بهترین اتاق‌ها نزدیک‌ترین اتاق‌ها بـه ساحل هستند، زیرا ملک بسیار گسترده اسـت.

 

هتل اسنسیا، ریویرا مایا

ساحل های دیدنی دنیا که در زمستان برای مسافرت عالی هستند

هتل اسنسیا کـه دریک جاده خاکی و در بین جنگلی بین ریویرا مایا و تولوم کشور مکزیک پنهان شده اسـت، یک استراحتگاه مجلل با 43 اتاق با پای لخت اسـت کـه قبلاً ملک یک دوشس ایتالیایی بوده اسـت. اتاق‌ها و سوئیت‌هاي‌ بزرگ در کلبه‌هاي‌ سفیدکاری شده کوچک در سراسر جنگل پراکنده شده‌اند، کـه هرکدام بـه سادگی با درهای کف تا سقف کـه بـه تراس باز میشوند مبله شده‌اند.

 

حمام‌هاي‌ وسیع در فضای باز نیز امتداد دارند، با استخرهای خصوصی، و برخی دارای دوش در فضای باز هستند. خانواده ها باید ویلای سه خوابه یا یکی از دو کلبه دو خوابه را کـه دارای استخر کامل و همچنین فضای نشیمن و غذاخوری هستند.

 

One&Only Palmilla، Los Cabos

ساحل های دیدنی دنیا که در زمستان برای مسافرت عالی هستند

ویژگی برجسته One&Only Palmilla این اسـت کـه دسترسی بـه یکی از معدود سواحل قابل شنا در کابو را ارائه می دهد – اما محیط ان نیز زیبا اسـت: ساختمان هاي‌ خشتی بـه سبک Mission در 25 هکتار سرسبز خانه 174 سوئیت مهمان بزرگ و مجلل کـه همه ی آن ها مشرف هستند.

 

دریای درخشان کورتز و با مبلمان دست ساز گوادالاخارا تجهیز شده اند. یکی و تنها پالمیلا کـه بخشی از محوطه‌اي مناسب خانواده‌ها، بخشی از زمین بازی بزرگسالان لذت‌بخش اسـت، تعادل ظریفی را بین آرام و شیک حفظ می کند، بیشتر بـه لطف کارکنان خوش‌آمد و دلسوز. این ملک در اطراف یک باغ سنتی مکزیکی ساخته شده اسـت کـه دارای یک کلیسای کوچک سفیدکاری شده و برج ناقوس اسـت کـه قدمت ان بـه سال 1956 باز میگردد. 

 

Las Ventanas al Paraíso، لس کابوس

ساحل های دیدنی دنیا که در زمستان برای مسافرت عالی هستند

Las Ventanas al Paraíso، بـه معنای «پنجره‌هاي‌ بهشت»؛ استراحتگاهی نمادین و رمانتیک اسـت کـه بـه تبلیغات خود ادامه می دهد. استراحتگاه رز وود شیک و غیر قابل انکار، دارای 71 سوئیت مهمان مجلل اسـت کـه اکثر آن ها در هفت ساختمان سه طبقه با تراس هاي‌ پر از بوگنویل صورتی قرار گرفته اند. همه ی انها بزرگ هستند «کوچک‌ ترین آن ها 960 فوت مربع اسـت» و برخی دارای دوش در فضای باز، استخرهای خصوصی، پاسیوهای روی پشتبام و جکوزی هاي‌ روباز هستند.

 

جزئیات در سرتاسر نفیس ودر بیشتر موارد دست ساز در کشور مکزیک اسـت، از جمله کف‌هاي‌ زیبای سنگ‌ریزه‌کاری شده و تخته‌هاي‌ سر و لهجه‌هاي‌ فرفورژه. سیزده ویلا لوکس دارای استخرهای بی نهایت خاص خود، حمام هاي‌ عظیم با دوش در فضای باز و درهای اتاق خواب شیشه اي کشویی و اتاق نشیمن از کف تا سقف هستند کـه میتوان از انها برای ایجاد فضای باز کل ویلا استفاده کرد.

 

جدید ترین افزوده شده بـه مجموعه ویلا، عمارت تای وارنر اسـت کـه در ژوئن 2016 رونمایی شد، با موقعیت عالی درکنار ساحل و بیش از 28000 فوت مربع – و شامل یک استخر بی‌نهایت ساحلی بـه طول 328 فوت اسـت کـه در اطراف جلوی ساختمان پیچیده شده اسـت. 

 

کویکسمالا، جالیسکو

ساحل های دیدنی دنیا که در زمستان برای مسافرت عالی هستند

 

میلیاردر فقید سر جیمز گلداسمیت این قطعه 25000 هکتاری از ساحل بکر اقیانوس آرام را درست در جنوب کوستا کریس خرید و ذخیره گاه خصوصی خود «کامل از گورخرها» را ساخت کـه اکنون بـه یک هتل مجلل تبدیل شده اسـت، با سه ویلا منحصر بـه فرد و 9 خانه. همچنین ساختمان اصلی برجسته، Casa Cuixmala، کـه اتاق‌هاي‌ هتل مجزا را ارائه میدهد. این سازه غیرمحتمل در سواحل ناهموار اقیانوس آرام کشور مکزیک، با تقلید از قلعه مورها، دیدنی اسـت.

 

هر قسمت از کویکسمالا بسیار خوش ذوق و سرگرم کننده اسـت ودر عین حال بسیار غیر معمول و غیرمنتظره اسـت. این ساختمان عظیم درکنار صخره، با استخری در پایین ساحل واقع شده اسـت و سرگرمی‌هاي‌ بی‌پایانی در فضای باز وجوددارد. 

 

One&Only Mandarina، Riviera Nayarit

ساحل های دیدنی دنیا که در زمستان برای مسافرت عالی هستند

 

این خلوتگاه جنگلی با ساحل در نوامبر 2020 افتتاح شد. دو کلوپ ساحلی و پنج استخر رویایی – هر کدام در محیطی زیبا – بـه این معنی اسـت کـه فضای کافی برای استراحت وجوددارد. «بـه‌علاوه، هر ویلا یا خانه درختی استخر شنای خصوصی خودرا دارد.» اما فرصت‌هاي‌ زیادی برای ماجراجویی نیز وجوددارد، و هرکسی کـه بـه اسانی از آفتاب گرفتن حوصله اش سر می رود، می تواند از اسب‌سواری دریک مرکز سوارکاری کلاس جهانی، موج‌سواری، کایاک سواری، زیپ لذت ببرند.

 

از میان سایبان متراکم یا پیاده روی برای دیدن درختان 500 ساله، سنگ نگاره هاي‌ پیشکلمبیایی و کروکودیل ها. بچه‌ها کلوپ عظیم OnlyKids را دوست دارند کـه از نورلند الهام گرفته شده و توسط یک کارگردان برنده اسکار ساخته شده اسـت، در حالی کـه والدین از آبگرم آرامش‌بخش با کاسیتاهای درمانی متعدد و گنبد تمازکال قدردانی می کنند. 

 

بیشتر بخوانید: بهترین سواحل دنیا برای تفریح و گردشگری «+عکس»

 

کاسییا پاپاگایو

ساحل های دیدنی دنیا که در زمستان برای مسافرت عالی هستند

 

Kasiiya Papagayo یک اقامتگاه بوم‌گردی لوکس بی‌نظیر اسـت کـه درسال 2019 در 123 هکتار جنگل خشک استوایی در گوشه شمال غربی کاستاریکا افتتاح شد. این ملک کـه بین کوه ها و اقیانوس آرام قرار گرفته اسـت، برای غوطه ور کردن بازدیدکنندگان در بیابان اطراف و ایجاد یک فرار واقعی از زندگی شهری طراحی شده اسـت.

 

هر عنصر Kasiiya با درنظر گرفتن محیط زیست ساخته شده اسـت و ان را بـه یکی از معدود ویژگی هایي تبدیل می کند کـه واقعاً بـه وعده پایداری خود عمل می کند. نه سوئیت چادری، دو رستوران و آبگرم بـه سختی در بین درختان قابل مشاهده هستند و یک دنیای جنگلی مخفی را تشکیل می دهند کـه فقط با قایق، بالگرد یا رانندگی دریک جاده خاکی شیب دار و پر پیچ و خم قابل دسترسی اسـت.

 

دور بودن ملک بـه این معنی اسـت کـه مهمانان جنگل و دو ساحل شنی آتشفشانی را کاملاً برای خود دارند «در کاستاریکا سواحل خصوصی وجود ندارد، اما دسترسی بـه Kasiiya آن قدر سخت اسـت کـه بـه ندرت از آن ها بازدید می شود، بـه جز چند ماهیگیر کـه صید روزانه کـه احتمالاً برای شام لذت خواهید برد».

 

در حالی کـه ساحل اصلی دارای مناظر زیبا و همچنین دومین بهترین غواصی در منطقه اسـت، گوهر واقعی Portuguesa اسـت، منطقه اي بکر کـه با یک پیاده روی سخت یا با قایق بـه ان میرسید، کـه می تواند برای شام پیک نیک خصوصی با شمع و یوگا راه اندازی شود.

 

ماتاچیکا

ساحل های دیدنی دنیا که در زمستان برای مسافرت عالی هستند

ماتاچیکا کـه بـه خاطر گونه‌اي خاص از درخت نخل ریزه کوچک نام‌گذاری شده اسـت، در طول سالها رشدکرده و شامل 31 خانه ییلاقی با سقف کاهگلی شده اسـت کـه همگی تنها چند قدم با آب گرم و آرام دریای کارائیب فاصله دارند. هر خانه ییلاقی دارای دیوارهای سفید، کاشی کاری موزائیک و آثار هنری جمع آوری شده از سراسر جهان اسـت. خانواده‌هایي کـه فرزندان بزرگ تر دارند «حداقل سن مورد نیاز 14 سال اسـت» یا زوج‌هایي کـه باهم سفر میکنند، از ویلای 2 خوابه 1700 فوت مربعی با آشپزخانه کوچک کـه در معرض اسـت، قدردانی خواهند کرد. Matachica کـه در فاصله 15 دقیقه اي با قایق از سن پدرو واقع شده اسـت، یک خلوتگاه زیبا برای استراحت و لذت اسـت. 

 

مسافرخانه لاک پشت

ساحل های دیدنی دنیا که در زمستان برای مسافرت عالی هستند

از فرانسیس فورد کاپولا و دخترش سوفیا، مسافرخانه لاک پشت مخفیگاه جزیره اي بـه سبک رابینسون کروزوئه اسـت کـه برای خانواده هاي‌ سلطنتی مناسب اسـت، با 19 ویلا و کلبه با سقف کاهگلی، با الهام از بالی و وسعتی بین 600 تا 1500 فوت مربع. فضای آرام، لوکس واقعی مسافرخانه ي Turtle اسـت. هوس آب نارگیل دارید؟

 

یکی از خدمه‌هاي‌ ساحل، کف دستی را کـه در ان نزدیکی اسـت بـه دنبال نارگیل برمی‌گرداند، بالای ان را سوراخ می کند و یک نی در ان برای شـما می‌چسباند. مهمانان در بانوج‌هایي کـه بین درختان نخل قرار گرفته‌اند استراحت میکنند. و همان طور کـه از کاپولا، یک شراب‌ساز معروف و هم یک فیلمساز معروف انتظار دارید، این رستوران الهام گرفته از ایتالیا ناامید نمی شود و شراب‌هاي‌ فوق‌العاده‌اي از تاکستان ناپا او ارائه میکند. 

 

شوال بلان راندلی

ساحل های دیدنی دنیا که در زمستان برای مسافرت عالی هستند

لویی ویتون موئت هنسی کـه زمانی کـه از برف زیاد در کوه هاي‌ آلپ خسته شده بودند، یک جای گزین ساحل گرمسیری برای میهمانان پرجمعیت خود میخواست، جزیره اي را در جزیره مرجانی نونو ایجاد کرد کـه با 45 مزون لوکس برنامه ریزی شده اسـت کـه احساس کنند در زیر شیروانی هستند.

 

طراح داخلی ژان میشل گاتی «همچنین رویایی پشت One&Only Reethi Rah» با صنعت گران در اصطبل LVMH برای مد کردن مبلمان و لوازم جانبی کـه سنت‌هاي‌ صنعتگر را در پشت برچسب‌هاي‌ LVMH بـه نمایش میگذارد، کار کرد.

 

توجه بـه جزئیات بـه محض این کـه مهمانان برای پروازهای 40 دقیقه‌اي خود بـه سمت استراحتگاه سوار هواپیمای دریایی شوال بلان می شوند، شروع میشود و با «کیمیاگران با تجربه» کـه روی خیاطی هر تعطیلات تمرکز می کنند، ادامه مییابد.

 

معماری معاصر ویلاها از مناظر با درهای شیشه اي عظیم و سقف هاي‌ کلیسای جامع استفاده می کند. علاوه بر مجموعه استاندارد از تفریحات آبی مالدیو مانند غواصی، سفر های دریایی با دلفین، سفر های قایق بادبانی و پیک نیک خصوصی، اسپای گرلین با درمان انحصاری پوست در برابر آفتاب نیز وجوددارد. 

 

یک و تنها راه

ساحل های دیدنی دنیا که در زمستان برای مسافرت عالی هستند

بزرگ‌ترین استراحتگاه جزیره‌اي در مالدیو و مسلماً لذت‌بخش‌ترین ان؛ One&Only Reethi Rah، از زمانی کـه درسال 2005 افتتاح شد، هر سال جایگاه افراد معروف و تکرارکنندگان وفادار را بالا می برد. رولز رویس یک هتل ساحلی، One&Only لذت‌هاي‌ خودرا روی ضخامت می گذارد. «میهمانان از فرودگاه ماله دریک قایق بادبانی مجلل 55 فوتی با سیستم تهویه مطبوع و وای فای داخل هواپیما گرد آوری می شوند و موزیک تنظیم شده اسـت».

 

Reethi Rah کـه بـه معنای جزیره زیبا اسـت، 109 هکتار وسعت دارد و دارای شش کیلومتر خط ساحلی سفید رنگ و فضای داخلی سرسبز و گرمسیری اسـت. مهمانان از طریق تونل‌هاي‌ سبز استوایی با چرخ دستی‌هاي‌ گلف بـه ویلاهای خصوصی خود میروند، جایی کـه ساقی‌ها اقامت خودرا مدیریت می کنند.

 

در بین 130 ویلا، 32 ویلا روی آب و انواع ویلاهای ساحلی «پایین ترین رده بدون استخر خصوصی و بزرگ ترین آن ها با دو اتاق خواب» وجوددارد. آن ها در امتداد 12 ساحل مختلف پراکنده شده اند. حریم خصوصی در این جا کلیدی اسـت و هر ویلا «بـه غیر از ویلاهای روی آب» در پوشش گیاهی غلیظی قرار دارد کـه بـه سمت نوار شگفت‌انگیزی از ساحل شنی سفید و دریای فیروزه‌اي باز میشود. فضای بیرونی زندگی در اطراف ویلاها شامل قسمت هاي‌ غذاخوری و استراحت، دوش در فضای باز و همچنین یک بانوج در ساحل اسـت.

 

براندو، پلی‌نزی فرانسه

ساحل های دیدنی دنیا که در زمستان برای مسافرت عالی هستند

بهشت جزیره خصوصی مارلون براندو بـه یک استراحتگاه لوکس زیست محیطی تبدیل شده اسـت و همه ی عناصر The Brando، از ویلاهای مجلل گرفته تا مناظر زیبا و کارکنان محلی صمیمی، درجه یک هستند. بازدید کنید، و خواهید دید کـه زیبایی طبیعی این جزیره مرجانی در اقیانوس آرام جنوبی، تنها در 33 مایلی تاهیتی، برای ایجاد یک گوشه نشین از هر شخصی کافی اسـت «پس از فیلم برداری فیلم شورش در فضل درسال 1962؛ مارلون براندو با همبازی پلینزی خود ازدواج کرد، جزیره مرجانی را خرید و بیشتر چند دهه بعد را در آنجا در انزوا نسبی زندگی کرد».

 

براندو اصرار داشت کـه استراحتگاه اکوسیستم غنی جزیره مرجانی را حفظ کند و تحقیقات علمی را از طریق یک سازمان غیرانتفاعی ترویج کند و سطحی کـه The Brando پایداری خودرا بـه ان رسانده اسـت واقعاً قابل توجه اسـت. این هتل فقط 35 اقامتگاه دارد:

 

30 ویلا یک خوابه و پنج ویلا دو و سه خوابه کـه همگی در ساحل واقع شده اند. ویلاها در دو منطقه جزیره واقع شده اند: سمت غروب یارو، کـه در چند قدمی باغ مرجانی «مناسب برای غواصی اسـت» و خلیج Mermaid، کـه بر روی شن و ماسه اي پوشیده شده اسـت «بهترین برای شنا و غواصی». اتاق‌ها بزرگ هستند و دارای مبلمان زیبای اواسط قرن، استخرهای غوطه‌ور و محوطه‌هاي‌ باغ هستند.

 

براندو دارای یک مدل قیمتی فراگیر اسـت کـه اگر چه در نگاه اول تند اسـت، اما با درنظر گرفتن نرخ‌هایي کـه شامل الکل قفسه بالا، شراب‌هاي‌ قدیمی و غذا هاي لذیذ می شود، ارزش بسیار خوبی دارد. بـه لطف سیستم فراگیر، مهمانان هر چیزی «و همه ی چیز» را بدون هیچ هزینه اضافی در اختیار دارند.

جدیدترین مطالب سایت