بهترین مکان های دنیا برای سفر در خرداد ماه

برای تعطیلات تابستانی برنامه ریزی می کنید؟ از آلاسکا تا اندونزی از طریق اسلوونی، اینها بهترین مکان ها برای سفر در ماه خرداد و تیر هستند. ما در این قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شما همراهان عزیز لیستی از بهترین مکان های دنیا برای مسافرت در تابستان را منتشر کرده ایم.

 

در تابستان به کجا سفر کنیم؟

مرداد به معنای تعطیلات است. بسیار خوب، هر ماه از نظر تئوری می تواند به معنای تعطیلات در دنیای مدرن باشد، اما کل عنصر «خارج از مدرسه» مطمئناً ماه آگوست را برای پرکردن چمدان و رفتن به یک گردش مناسب می سازد. منتظر آب و هوای گرم، شلوغی فضایی با قوطی ساردین و قیمت‌های عالی باشید. عالی!

 

اکنون، مسافر خسته، این بدبینی را در خانه بگذار، زیرا جهان آماده است تا بهترین جنبه خود را در ماه های تابستان نشان دهد. اگر به دنبال چیزی متفاوت هستید، بهترین مکان‌ها برای سفر در ماه اوت چیزهای زیادی برای ارائه دارند، از وحشی آلاسکا و دشت‌های شرق آفریقا گرفته تا زمستان‌های آمریکای جنوبی و پیاده‌روی در کوه‌های بوسنی و هرزگوین. منتظر چی هستی؟

 

بیشتر بخوانید: بهترین مکان های گردشگری برای سفر در تابستان (+ تصاویر)

 

1. آلاسکا

ماه آگوست در آلاسکا کمی بارانی تر از ماه های تابستانی است، اما با ازدحام کمتر و قیمت های پایین تر، مزایا اغلب بر خطرات آب و هوایی بیشتر است. این یک ماه فوق العاده برای دیدن کاریبوها، گرگ ها و عقاب های طلایی در پارک ملی دنالی و همچنین خرس های گریزلی است که مشغول شکار ماهی آزاد هستند تا بتوانند قبل از خواب زمستانی چاق شوند.

 

آنها همچنین توت های فراوان فصل را می نوشند – زغال اخته ها به ویژه در آلاسکا چرب و آبدار هستند – و همچنین می توانید آنها را در جشنواره سالانه آلیسکا بری در آنکوریج بچشید. نمایشگاه ایالتی آلاسکا در پالمر را از دست ندهید، که آخرین روزهای تابستان را با کنسرت، سواری در نمایشگاه و غذاهای خیابانی نشان می‌دهد.

 

2. اسلوونی

اسلوونی ممکن است بدترین راز اروپا باشد. در ماه آگوست، پایتخت لیوبلیانا و دریاچه‌های بلد و بوهینج مملو از افراد محلی و گردشگران است، اما اگر می‌خواهید سفری بدون جمعیت را تضمین کنید، گوشه‌های کمتر شناخته‌شده‌ای از این کشور جمع‌وجور برای کاوش وجود دارد.

 

از آنجایی که استراحتگاه‌های تعطیلات صدای هیس می‌کنند، مناطق آلپی از گرما مهلت می‌دهند و بهترین زمان برای صعود به کوه تریگلاو است. اما اگر واقعاً می‌خواهید از مسیر پرتحرک خارج شوید، به سمت شرق بروید تا در شهرهای زیبای Maribor و Ptuj پرسه بزنید، یا در تاکستان‌های Styrian اطراف به مزه شراب بروید. اسلوونی در هر گوشه و کناری شهرهای بسیار زیبایی دارد، از Idrija تا Kamnika از طریق Radovljica، Brežice و بقیه.

 

3. سیاتل، ایالات متحده آمریکا

شمال غربی اقیانوس آرام به این شهرت دارد، چگونه این را بگوییم، کمی بارانی است. بهترین راه برای اطمینان از آب و هوای خوب در هنگام بازدید چیست؟ البته هیچ چیز در این زندگی قطعی نیست، اما رفتن به سیاتل و اطراف آن در ماه آگوست بهترین گزینه است. هوای گرم به معنای فعالیت‌های فراوان در فضای باز است، از بازارهای شهر و جشنواره‌های غذا گرفته تا طبیعت اطراف را در آغوش گرفته، در حالی که کشتی‌ها نیز در این زمان شلوغ‌ترین فعالیت‌های خود را دارند.

 

4. شرق آفریقا

همه نوع ماجراجویی در شرق آفریقا در ماه اوت در انتظار است. مهاجرت بزرگ در حال انجام است، به این معنی که فرصت‌های ردیابی حیات وحش در ماسای مارا کنیا و پارک ملی سرنگتی تانزانیا فراوان است، و همچنین یکی از بهترین زمان‌های سال برای ردیابی گوریل‌های پشت نقره‌ای در اوگاندا و رواندا است. ادم ساحلی؟ به غواصی و غواصی خود را؟ در جزیره پمبا و زنگبار آب و هوا گرم و خشک است (و آب های پر از حیات دریایی).

 

5. ریگا، لتونی

اگر می خواهید یک استراحت اروپایی مقرون به صرفه در ماه اوت داشته باشید، آن را ریگا کنید. با شهر قدیمی رنگارنگ و پارک‌های زیبا، به راحتی می‌توانید روزهای تابستان را در اینجا بگذرانید. در گرم ترین ماه سال، پایتخت با کنسرت های در فضای باز، اجراهای خیابانی، غرفه های غذای پاپ آپ و نمایش های آتش بازی زنده می شود.

 

6. بوینس آیرس

در بوئنوس آیرس زمستان است، اما فصل کم بهترین زمان برای زندگی محلی است، زیرا ساکنان اغلب در ماه های شلوغ تابستان از شهر فرار می کنند. از نظر فرهنگی، پایتخت بسیار زنده و پرجنب‌وجوش است، با جشنواره دو هفته‌ای تانگو و جام جهانی که بهترین‌های رقص ملی آرژانتین را با اجراهای رایگان، کارگاه‌ها و گفتگوها و همچنین رقابت‌های طرفدار به نمایش می‌گذارد.

 

7. بوسنی و هرزگوین

یک کلمه هشدار دهنده؛ در ماه اوت در بوسنی و هرزگوین بسیار گرم می شود. این در هرزگوین بیشتر از بوسنی صدق می کند (موستار تمایل دارد در حدود 40 درجه سانتیگراد شناور باشد)، اما رستگاری تازه به شکل کوه های فوق العاده این کشور در دست است.

 

پیاده‌روی در بوسنی و هرزگوین هنوز در حال توسعه است، اما گروهی مشتاق از سازمان‌ها کوه‌هایی مانند پرنج، ماگلاج (بلندترین کشور کشور) و ولاشیچ را باز کرده‌اند، البته به کوه‌های المپیک در اطراف سارایوو اشاره نکنیم. با این حال، برای امنیت خود به مسیرها ادامه دهید.

 

بیشتر بخوانید: بهترین مکان های داخلی و خارجی برای سفر در تابستان

 

8. سریلانکا

دوستداران ساحل در ماه آگوست در سریلانکا شن و ماسه را انتخاب خواهند کرد، با هوای خوب تقریباً در همه جا در شمال، شرق و غرب. میزان بارندگی کمتر به معنای زمان کاملاً آرام‌تر است، و آگوست همچنین نشان‌دهنده پایان فصل کم در سریلانکا است، بنابراین جمعیت کمتر. دیدن نهنگ های آبی در این زمان از سال نیز غیرعادی نیست، و چه کسی دوست ندارد بزرگترین حیوان جهان را در حال انجام کار خود ببیند؟

 

9. انگلستان

اوج تابستان است – اگرچه هوا، مثل همیشه، غیرقابل پیش بینی است – و کل کشور غرق در تب جشنواره است، به خصوص در تعطیلات آخر هفته طولانی بانک. کارناوال ناتینگ هیل لندن یک مراسم ضروری برای گذر است، در حالی که در جای دیگر شهر، نمایش فیلم در فضای باز، پاپ آپ روی پشت بام و کنسرت های فراوان را خواهید دید.

 

در مورد سایر شهرهای بریتانیا، انتخاب خود را انتخاب کنید: ادینبورگ با طلای کمدی در فرنج شکوفا می شود، بیتل ویک بین المللی در لیورپول، منچستر پراید، و البته مسابقات قهرمانی مشهور جهانی غواصی در باتلاق در ولز وجود دارد.

 

10. ساموآ

آیا به دنبال یک جزیره بهشت ساده هستید؟ ساموآ به طرز سعادتی عاری از تفرجگاه‌های پر زرق و برق و تله‌های توریستی است و اجازه می‌دهد که ثروت‌های طبیعی و فرهنگی خود صحبت کنند.

 

ساموآ در میان نیوزلندی‌ها و استرالیایی‌هایی که به دنبال آفتاب زمستانی کمی هستند، محبوب است، بنابراین از قبل رزرو کنید تا یک کلبه ساحلی (معروف به فال) بگیرید و روزهای خود را در بین مکان‌های دیدنی جزایر، از جمله To-Sua مناسب برای اینستا بگذرانید. 

 

11. بلغارستان

برای روزهای طولانی تابستان که در پارتی در ساحل گذرانده اید آماده اید؟ برای استراحتگاه‌های مقرون‌به‌صرفه ساحل دریای سیاه بلغارستان، جایی که یک صندلی آفتاب‌گیر (و یک لیوان راکیا) با نام شما روی آن قرار دارد، خط‌مشی درست کنید.

 

اگر کمی به دنبال فرهنگ هستید، پادزهر میخانه های ایرلندی منطقه را در بورگاس پیدا خواهید کرد، جایی که جشنواره بین المللی فولکلور از خوانندگان، نوازندگان و رقصندگان سنتی از سراسر بالکان و فراتر از آن استقبال می کند تا استعدادهای خود را در اواخر ماه اوت به نمایش بگذارند. در داخل کشور، انواع ماجراجو باید قبل از بازگشت برف، با بلندترین قله بلغارستان، کوه موسالا (2925 متر) برخورد کنند.

 

12. استرالیا

آگوست ممکن است در بیشتر نقاط جهان فصل پرآب باشد، اما در واقع پایان زمستان در استرالیا و در نتیجه پایان فصل کم است. سعی نکنید ذهن خود را بیش از حد دور آن بپیچید، به هر حال دنیا مکان خنده‌داری است، اما باعث می‌شود قیمت‌های پایین‌تر، خیابان‌های آرام‌تر و حس داشتن این قاره عظیم برای خودتان ایجاد شود.

 

خوب، نه کاملاً، اما استرالیا در ماه آگوست جانوری متفاوت از استرالیا در ماه دسامبر است، با آب و هوای خنک تر و فضایی کاملا آرام تر. بله، آرام تر.

 

13. مادیرا

دمای ملایم مادیرا باعث می‌شود در تمام طول سال مسافران را به یک برنده تبدیل کند، اما تابستان بهترین زمان برای دیدن یا شنا با نهنگ‌ها و دلفین‌ها است که بیش از 20 گونه از آن‌ها در آب‌های جزیره وجود دارد.

 

همچنین زمان خوبی برای غواصی، دره نوردی و ساحلی، و همچنین پیاده‌روی در مسیرهای ناهموار دامنه تپه‌های داخلی است، که شبکه‌ای از لواداها را دنبال می‌کند – قنات‌های مبتکرانه‌ای که بین قرن‌های شانزدهم و بیستم برای انتقال آب به جوامع ساکن در جنوب شرقی منطقه ساخته شده‌اند. 

 

14. ایسلند

هیچ وقت زمان بدی برای سفر به ایسلند وجود ندارد، درست است؟ آگوست گرم ترین ماه سال در اینجا است، اما به یاد داشته باشید که میانگین روزانه بین 10 تا 15 درجه سانتیگراد است، بنابراین هوا به سختی باد می کند.

 

با این حال، برای ایسلند خوشایند است، و بازدید از این بخش باشکوه جهان در طول ماه‌های تابستانی که همه جا روشن است، خود یک تجربه است. چمن در ماه آگوست کمی سبزتر است و هوای گرمتر به حیات وحش شگفت انگیز ایسلند این فرصت را می دهد که در مزارع بچرخد. بله درست مثل یک افسانه است.

 

15. اندونزی

17000 جزیره در اندونزی وجود دارد – اما تعداد کمی از مسافران به فراتر از بالی سفر می کنند. آگوست بهترین آب و هوا و ازدحام اجتناب ناپذیر همراه را به ارمغان می آورد، بنابراین بهتر است از هرج و مرج کوتا و اوبود اشباع شده از یوگی برای جزایر دست کم گرفته شده مانند Sumba یا Pulau Weh که هر دو دارای شن های سفید، آب های فیروزه ای و اقامتگاه های ارزان تر هستند، چشم پوشی کنید.

 

راجا آمپات در غرب پاپوآ در این زمان از سال مقداری باران می‌بارد، اما اجازه ندهید که شما را از رزرو اقامتگاه و کاوش در صخره‌های مرجانی خیره‌کننده آن منصرف کند.

 

بیشتر بخوانید: بهترین مکان ها برای سفر در تابستان 2023

 

در پایان

برای بسیاری افراد تابستان تن‌ها شانس داشتن یک سفر طولانی و بـه دور از دغدغه اسـت. دمای هوا و فروانی پوشش گیاهی در بسیاری نقاط بهترین فرصت را برای مشاهده حیات وحش فراهم میکند.

 

منبع

https://www.timeout.com/things-to-do/best-places-to-travel-in-august

جدیدترین مطالب سایت