بهترین مکان ها برای سفر در تابستان (12 مکان)

بهترین مکان ها برای سفر در تابستان (12 مکان)

سفر در تابستان : از جشنواره‌ها گرفته تا شادی‌هاي‌ ساحلی، این‌ها بهترین مکان‌ها برای بازدید در تابستان امسال هستند. ما شـما را آنجا خواهیم دید! دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از بهترین کشورها برای مسافرت در تابستان را منتشر کرده ایم.

 

تابستان امسال کجا بریم؟

سفر در تابستان : تابستان، آزادی «از مدرسه»؛ افزایش دما و جشنواره هاي‌ بیشتر از ان چیزی اسـت که شـما می توانید ان مشت ضرب المثل را تکان دهید. نمیتوانیم مطمئن باشیم که چرا دریک جشنواره مشت خودرا تکان میدهید، اما هفتمین ماه سال برای مدت طولانی در خط مقدم سفر های بین‌ المللی بوده اسـت.

 

بهترین مکان‌هایي که در تابستان میتوانید از ان دیدن کنید، هر گوشه‌اي از جهان را در بر میگیرد «برای ثبت، جهان گوشه‌هایي ندارد»؛ از مونترال و ماداگاسکار گرفته تا هلند، نیوزلند و بقیه. البته، مکان‌ها در تابستان شلوغ میشوند، بنابر این از قبل رزرو کنید و ما شـما را آنجا خواهیم دید. 

 

بیشتر بخوانید: چگونه از تابستان خود به بهترین شکل استفاده کنیم

 

1. آمستردام، هلند

بهترین مکان ها برای سفر در تابستان 2023

سفر در تابستان : تابستان در آمستردام همه ی چیز درباره غذای خوب، آب و هوای خوب و حال و هوای خوب اسـت. روزهای تنبل تابستانی را بهتر اسـت در وندلپارک بگذرانید، جاییکه اغلب میتوانید در فضای باز کمدی، رقص و اجراهای موزیکال رایگان تماشا کنید، یا در ساحل شهری روست، که با یک باشگاه ورزشی جنگلی مناسب برای بزرگسالان همراه اسـت.

 

و اگر چه احتمالاً جشن‌هاي‌ معمول شهر امسال خاموش میشود، اما مراقب بازارهای غذای خیابانی و رویدادهایی باشید که فصل پراید شهر را بـه‌طور معمول جوشان نشان می دهند.

 

2. گرینلند

بهترین مکان ها برای سفر در تابستان 2023

گرینلند که توسط برخی بـه عنوان «ایسلند جدید» تبلیغ میشود، ممکن اسـت محبوب‌تر از همیشه باشد، اما هنوز فاصله زیادی با خواهر و برادر اشباع‌شده‌اش دارد – برای کسانی که می خواهند از مسیر شکسته خارج شوند، بهتر اسـت. تابستان این جا از نظر فنی فصل بالایی اسـت و هتل‌ها سریع رزرو می کنند، اما این جزیره بزرگ‌ترین «و مسلماً وحشی‌ترین» جهان اسـت و فرصت‌هاي‌ زیادی برای یافتن تنهایی نسبی وجوددارد.

 

در ان برای کوه هاي‌ یخ؟ بـه سفر دریایی شبانه Ilulissat Icefjord «بـه اندازه 66000 زمین فوتبال» که در لیست یونسکو ثبت شده اسـت، بپیوندید، جاییکه تا حدود 24 ماه، خورشید نیمه شب گروهی از برگ هاي‌ خش خش را غروب می کند که در رنگ هاي‌ صورتی، بنفش و نارنجی می درخشند.

 

3. جزیره جنوبی، نیوزلند

بهترین مکان ها برای سفر در تابستان 2023

با پیست‌هاي‌ اسکی شیرین، چشمه‌هاي‌ آب گرم مجلل و فرصت‌هاي‌ فوق‌العاده تماشای نهنگ‌ها، جزیره جنوبی نیوزلند زمانی که نوبت بـه فرارهای زمستانی می شود، بی‌معنی اسـت. سردترین ماه‌ها همچنین فرصتی را برای تماشای شفق قطبی «نورهای جنوبی» در امتداد افق ارائه می دهند، که بـه بهترین شکل در Dunedin نزدیک بـه ماه جدید دیده میشود.

 

دلایل بیشتری برای نگاه کردن بـه آسمان در تابستان وجوددارد: ظهور خوشه ستاره اي Pleiades نشان دهنده شروع Matariki «سال نو مائوری» اسـت که با جشنواره ها و اعیاد فرهنگی جشن گرفته می شود. برای رصد ستارگان بی‌نظیر، از رصدخانه Mt John در Tekapo، که دریک ذخیره‌گاه بین‌ المللی آسمان تاریک قرار دارد، دیدن کنید.

 

4. شمال غربی انگلستان

بهترین مکان ها برای سفر در تابستان 2023

ما نخستین کسی خواهیم بود که اعتراف میکنیم که آب و هوا در شمال غربی انگلستان می‌تواند، چگونه بگوییم، کمی کمتر از حد مطلوب باشد. نم نم نم نم باران در بیشتر ایام سال ادامه دارد، اما تابستان میبیند که خورشید در نهایت با تمام شور و شوق یک کودک هیجان انگیز از بین میرود. شهر های بزرگ شمال غربی نیز همین روند را دنبال می کنند، بـه ویژه لیورپول و منچستر در هنگام بیرون آمدن خورشید بیشترین درخشندگی را دارند.

 

مطمئناً؛ شمال با نم نم بارانش مشخص می شود، اما شـما نمی‌توانید یک باغ ماء شعیر آیگبورث را در بعدازظهر شنبه شکست دهید. در چند فستیوال عالی پارک شرکت کنید، ودر واقع بخش بسیار خاصی از جهان را برای خود بـه ارمغان آورده اید.

 

5. هوی آن، ویتنام

بهترین مکان ها برای سفر در تابستان 2023

با بارش باران هاي‌ موسمی در هانوی و هوشی مین، مسافران باهوش در ویتنام بـه سواحل مرکزی میروند، جاییکه هوا خشک و گرم اسـت. عده اي از زیباترین سواحل این کشور بـه همراه شهر های ثبت شده در لیست یونسکو و پارک هاي‌ ملی شگفت انگیز در این جا قراردارند.

 

در شهر بندری تاریخی هوی ان؛ جاییکه خیابان‌هاي‌ پر از فانوس، معابد چینی و چایخانه‌هاي‌ باستانی را نشان می دهد، در زمان بـه عقب برگردید. سپس بـه خارج از شهر بروید تا روی شن‌هاي‌ سفید اطراف دا نانگ تنبلی کنید، گذرگاه شجاع Hai Van دریک تور موتور سواری کنید و قبل از ان از قلعه امپراتوری Hue دیدن کنید.

 

6. مونترال، کانادا

بهترین مکان ها برای سفر در تابستان 2023

جشن‌هاي‌ روز کانادا در مونترال شروع یک ماه کامل تابستانی در شهری اسـت که اغلب با زمستان‌هاي‌ یخی همراه اسـت.

 

برترین‌ها طبق معمولً شامل نمایشگاه خیابان سنت کاترین «بزرگ‌ترین در کشور» و بزرگ ترین جشنواره بین‌ المللی کمدی جهان، فقط برای خنده اسـت، در حالی‌که جشنواره سیرک تضمین می کند که برای یافتن سرگرمی‌هاي‌ خیابانی نیازی بـه خم شدن بـه عقب ندارید – اجراکنندگان Cirque du Soleil ؛ مدرسه ملی سیرک و دیگران برای جشن گرفتن یکی از معروفترین هنرهای کبک، چندین تن نمایش برگزار کردند.

 

اما اگر فستیوال‌پریدن از نوع شـما نیست، نترسید. جولای هنوز زمان بسیار خوبی برای کشف این شهر باورنکردنی اسـت و بـه لطف بهترین سرآشپزهای شهر در Time Out Market مونترال، انرژی لازم را بـه دست آورید.

 

بیشتر بخوانید: اس ام اس تبریک شروع فصل تابستان | متن درباره تابستان گرم

 

7. ماداگاسکار

بهترین مکان ها برای سفر در تابستان 2023

سفر در تابستان : ماداگاسکار در تابستان که هوا خنک‌تر و خشک‌تر اسـت و لمور را در جنگل‌هاي‌ بارانی آسان‌تر می کند، میزبان عده اي از متنوع‌ترین حیات‌وحش‌هاي‌ روی کره زمین اسـت. نهنگ‌هاي‌ گوژپشت دراین زمان از سال برای زایمان بـه این جا مهاجرت می کنند – آن ها را در Tulear و Nosy Be ببینید یا جشنواره نهنگ گوژپشت را در Nosy Boraha تجربه کنید.

 

در مورونداوا، جامعه محلی بوم‌شناسی ارزشمند جزیره رابا جشنواره بائوباب فوسا جشن می گیرند، جاییکه میتوانید فوسا «یکی از خویشاوندان مانگوس» را ببینید ودر خیابان خیره‌کننده بائوباب‌ها قدم بزنید.

 

8. سنگاپور

بهترین مکان ها برای سفر در تابستان 2023

سنگاپور رویای عاشقان غذا در تمام طول سال اسـت، اما برای طعم ان در بهترین حالت، باید در ماه جولای بـه آنجا بروید. این زمانی اسـت که شهر جزیره غذا هاي چندفرهنگی خودرا با جشنواره غذای سنگاپور جشن می گیرد. این جشن یک هفته‌اي با طعم محلی، از کلاس‌هاي‌ مستر آشپزی و رویداد های ناهارخوری خوب گرفته تا غذای بی‌نظیر در خیابان، ارزش نادیده گرفتن صبحانه را دارد.

 

بـه اندازه کافی گرما داشتید؟ بـه مراکز خرید با تهویه مطبوع در خیابان Orchard پناه ببرید ودر یک نقطه از خرده‌درمانی لذت ببرید – فروش بزرگ سنگاپور تقریبا در تمام ماه اجرا میشود و معاملات عالی و تخفیف‌هاي‌ شدید ارائه میدهد.

 

9. ساحل غربی، آمریکای شمالی

بهترین مکان ها برای سفر در تابستان 2023

صدای سفر جاده اي klaxon! کالیفرنیا و شمال غربی اقیانوس آرام تماس می گیرند. بـه غیر از 4 ژوئیه، زمانی که جاده‌ها در ایالات متحده با مسافران طولانی هفته در راه رفتن بـه کباب‌هاي‌ خانوادگی و بازی‌هاي‌ بیسبال پر میشوند، این ماه زمان خوبی برای کشف بهترین‌هاي‌ ساحل غربی کشور آمریکا و کانادا اسـت.

 

چه بخواهید چند پرتو در سن دیگو تماشا کنید، چه بخواهید در جنگلی در اورگان حمام کنید، در هنرهای خیابانی سیاتل گشت بزنید یا بـه سادگی از کم باران ترین ماه سال ونکوور نهایت استفاده را ببرید، این تکه از آمریکای شمالی بـه همان اندازه که روزهایش طولانی اسـت متنوع اسـت.

 

10. ژاپن

بهترین مکان ها برای سفر در تابستان 2023

پس از بازگشایی این کشور درسال گذشته، توکیو، پایتخت ژاپن و سایر دیدنی هاي‌ کلیدی بـه حالت عادی بازگشته اند، اگر چه این هنوز بـه معنای گرم و شلوغ اسـت. بنابر این اگر می توانید، زودتر در ماه برای کاوش در مناطقی مانند کیوتو، اوزاکا و هیروشیما و همچنین نقاط کمتر شناخته شده مانند شبه جزیره شیرتوکو یا جزیره هاتروما وقت بگذارید.

 

یا، اگر زمان کمتری دارید، بـه سفر های یک روزه از شهر ادامه دهید و با صعود بـه کوه فوجی یا گرفتن امواج در شهر موج سواری کاماکورا، شاهکارهای ورزشی خودرا تکمیل کنید.

 

11. کیپ تاون، آفریقای جنوبی

بهترین مکان ها برای سفر در تابستان 2023

سفر در تابستان : بـه امید دیدن چند نهنگ در حالی‌که در کیپ تاون هستید؟ تابستان آغاز فصل نهنگ ها دراین قسمت از جهان اسـت، بنابر این بهتر اسـت از بازی جلوتر بروید و بر اساس ان کمپ بزنید، نهنگ هاي‌ جنوب راست و گوژپشت بـه احتمال زیاد دراین مقطع اولیه چهره خودرا نشان می دهند.

 

در سایر نقاط شهر، زمستان در اوج خود اسـت، یعنی دمای ملایم و فضایی جذاب و عاری از هیاهوی تابستانی. مناظر دیدنی را در تابستان در این جا خواهید داشت.

 

12. پروونس، فرانسه

بهترین مکان ها برای سفر در تابستان 2023

از آوینیون و مارسی گرفته تا نیس، سنت تروپه و کن، پروونس مملو از شهر های تاریخی و شهر های شیک اسـت – اما بخش‌هایي از سعادت شبانی را دراین بین فراموش نکنید.

 

در ماه ژوئیه بیایید تا رز خشک ترد را در Château Gassier «که طبق معمولً در ماه‌هاي‌ تابستان در فضای باز و یک سینما زیر ستاره‌ها برگزار می کند»؛ لذت ببرید در مزارع اسطوخودوس در اطراف Aix en Provence و Senanque Abbey قبل از برداشت محصول، بـه جشن‌هاي‌ Fête Nationale بپیوندید. تقریبا در هر شهر و روستا، یا نگاهی اجمالی بـه سواران تور دو فرانس در امتداد مسیر سرگیجه‌آور بلند مونت ونتو بیاندازید.

 

بیشتر بخوانید: عکس پروفایل تابستان | متن و عکس درباره زیبایی های تابستان

 

در پایان

فصل تابستان اینجاست. در نهایت، می توانیم ساعت‌ها را در فضای باز بگذرانیم. از طلوع خورشید تا غروب خورشید، ما آرزو داریم که در هوای تازه باشیم و از آفتاب و گرمای ارزشمند لذت ببریم. اکنون که تابستان فرا رسیده اسـت، بیایید مطمئن شویم که از این فصل بیشترین استفاده را می‌کنیم.

جدیدترین مطالب سایت