رمانتیک ترین شهرهای دنیا + 20 مکان

رمانتیک ترین شهرهای دنیا + 20 مکان

رمانتیک ترین شهرهای دنیا : از مونترال و مالدیو گرفته تا لاس وگاس و دریاچه مالاوی، اینها رمانتیک ترین مکان های‌ جهان هستند. عده ای از شهر های‌ دنیا، با مناظر بی‌نظیر خود،‌ تجربیات خیال‌انگیزی را برای مسافرین و بازدیدکنندگان خود به همراه می‌آورند. همین رمانتیک بودن،‌ سالانه هزاران،‌ بلکه میلیون‌ها نفر را به این شهرها می‌کشاند. ما در این قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شما همراهان عزیز لیستی از رمانتیک ترین شهر های‌ دنیا را منتشر کرده ایم.

 

20 مکان رمانتیک در جهان

همانطور که به نظر می رسد دنیای اطراف ما هرج و مرج تر میشود، همیشه یک چیز وجود دارد که می توانیم به آن تکیه کنیم. درست است، همه ی ي، لذت ببرید. شما هرگز نمیتوانید در زندگی خود عشق کافی داشته باشید و خوشبختانه، جهان کاملاً مملو از مکان های‌ عاشقانه فوکوس خودکار است که همزمان قلب شما را می دزدند و نفس شما را بند می آورند.

 

ما در گوشه ای خیره کننده از جهان زندگی میکنیم، این را نمی‌توان انکار کرد. از بهشت‌های‌ جزیره‌ای ایده‌آل گرفته تا شهر های‌ جذاب و دهکده‌های‌ پرجنب‌وجوش، ما این سیاره را برای یافتن رمانتیک‌ترین مکان‌های‌ جهان جست‌وجو کرده‌ایم. مکان‌هایی که برش نهایی را می‌سازند، ترکیبی از کلاسیک‌های‌ رمانتیک و تازه‌واردان با چشم‌های‌ ستاره‌ای هستند – مجموعه‌ای از نقاط عاشقانه غیرقابل انکار که برای شما و فرد خاص شما مناسب است تا بقیه ابدیت را با هم برنامه‌ریزی کنید.

 

بیشتر بخوانید: شعرهای عاشقانه داغ از بوسه و معشوقه «شعرهای عاشقانه آغوش»

 

1. مونترال، کانادا

رمانتیک ترین شهرهای دنیا در سال 1402

رمانتیک ترین شهرهای دنیا

غمگین شدن چیزی در مورد مونترال جادویی وجود دارد که واقعاً آن را از دیگر شهر های‌ آمریکای شمالی متمایز می‌کند، چیزی که “عاشقانه” را فریاد می‌زند و قول میدهد هرگز رها نکند. این میتواند ترکیبی عجیب از اعتماد کانادایی و ظرافت اروپایی باشد، یا می‌تواند تاریخ ملموسی باشد که از هر گوشه از قلب تاریخی شهر می درخشد.

 

در حقیقت، مهم نیست که چیست، تا زمانی که هر انچه که هست همچنان می درخشد. به دنبال یکی از بسیاری از بارهای پشت بام در شهر قدیمی باشید و همه ی ي چیز را در آن غوطه ور کنید.

 

2. ونیز، ایتالیا

رمانتیک ترین شهرهای دنیا در سال 1402

شما می دانستید که ونیز در این لیست جایی ظاهر می‌شود. هیچ شهری بر روی این سیاره مانند پایتخت ونیزی مفهوم عاشقانه را در بر نمی گیرد. زیبایی در گوشه و کنار اینجا نهفته است، از طلوع خورشید تا غروب خورشید و فراتر از آن، با کانال‌های‌ باریک و معماری رنسانس که بازدیدکنندگان را به سرزمین عجایب گل رز می‌برد.

 

رستوران‌های‌ رمانتیک آسیبی نمی‌زنند، در حالی که پل‌های‌ بسیار زیاد به‌نظر می‌آیند که برای اعلان شور ساخته شده‌اند. همه ی ي اینها بدون اشاره به عاشقانه ذاتی یک گوندولا سواری؟ ونیز شهری برای عاشقان، پیر و جوان است.

 

3. مراکش، مراکش

رمانتیک ترین شهرهای دنیا در سال 1402

آه، مراکش. رنگ ها، بوها، صداها، مناظر. این همان مکانی است که حواس را دوباره بیدار می‌کند. صدای ناهنجاری از هیجان که می‌تواند در عین حال صریح و هوس انگیز باشد. مراکش یک مقصد سرگیجه‌آور است که برای افراد پرشور عالی است، اما اتفاقاً به عنوان شهر لوکس نیز شناخته میشود، با تمام کاخ‌های‌ پرآذین و امکانات آبگرم و سلامتی که هر کسی میتواند به آن نیاز داشته باشد.

 

4. کیوتو، ژاپن

رمانتیک ترین شهرهای دنیا در سال 1402

رمانتیک ترین شهرهای دنیا

پراکندگی وسیع شهری توکیو ممکن است بیشتر جمعیت را به خود جذب کند، اما اگر به دنبال یک شهر ژاپنی برای عاشقانه هستید، کیوتو بهترین گزینه است. پایتخت تاریخی و فرهنگی ژاپن، کیوتو پر از معابد بودایی، زیارتگاه‌های‌ شینتو، ریوکان سنتی و باغ‌های‌ باشکوه. اما این چیزی بیش از یک تاریخ است: غذاها از بهترین غذا های ژاپنی هستند، مردم استقبال میکنند و مناظر، در کاسه ای از کوه ها، تماشایی است.

 

این ژاپن در رمانتیک ترین حالت خود است – جای تعجب نیست که کیوتو در سال های‌ اخیر به چنین کانون پیشنهادی تبدیل شده است.

 

5. پراگ، جمهوری چک

رمانتیک ترین شهرهای دنیا در سال 1402

به نظر میرسد شهر صد گلدسته با هدف عاشقانه ساخته شده است. آیا لحظه ای دوست داشتنی تر از نگاه کردن به پایتخت چک از تپه لتنا وجود دارد، آبجو در یک دست و معشوق در دست دیگر؟ پراگ شهر داستان‌ها است، یک شگفتی معروف قدیمی که قرن‌ها الهام‌بخش نویسندگان و هنرمندان بوده و با گذشت سالها این کار ادامه خواهد یافت.

 

شهر قدیمی بیشتر مورد توجه قرار می گیرد، اما از کاوش بیشتر نترسید. هر منطقه احساس منحصر به فرد خود را دارد، از سبک های‌ مدرن کارلین گرفته تا عظمت Vinohrady و فراتر از آن.

 

6. زنگبار، تانزانیا

رمانتیک ترین شهرهای دنیا در سال 1402

سواحل خیره‌کننده زنگبار مدت‌هاست که آن را به مقصدی محبوب برای ماه عسل تبدیل کرده است، اما این جزیره چیزی بیش از زیبایی طبیعی جایی که شن و ماسه با دریا و خورشید ملاقات میکنند، وجود دارد. سنت‌ها در اینجا مهم هستند، و این باعث می‌شود که زندگی آرام‌تری به بهترین شکل ایجاد شود.

 

زنگبار مکانی است که در آن زوج‌ها میتوانند عقب‌نشینی کنند و دوباره عاشق چیزهایی شوند که دارند، با صخره‌های‌ مرجانی درخشان و تمام ادویه‌هایی که کام میتواند تحمل کند.

 

7. آبشار نیاگارا، کانادا/ایالات متحده آمریکا

رمانتیک ترین شهرهای دنیا در سال 1402

پایتخت ماه عسل جهان؟ این آبشار نیاگارا خواهد بود. معروف‌ترین آبشار جهان اگر تا به حال وجود داشته باشد منظره‌ای است که نفس شما را از بین میبرد، و آیا این یکی از تجربیات عالی عشق نیست؟

 

لحظات هیجان‌انگیز درک این موضوع که این شخص همان تجربه‌ای است که با 3160 تن آب که در هر ثانیه سرازیر میشود، همیشه متفاوت است. شاید اصلی ترین مکان ماه عسل نباشد، اما چه کسی به اصالت اهمیت میدهد؟ به هر حال، این قلب است که ما در مورد آن صحبت میکنیم.

 

8. هرزگوین

رمانتیک ترین شهرهای دنیا در سال 1402

رمانتیک ترین شهرهای دنیا

هرزگوین با قلب به نام خود و شرابی که از هر گوشه ای جاری است، یکی از آخرین گنجینه های‌ پنهان اروپا باقی مانده است. استفاده از کلمه “پنهان” کاملاً دقیق نیست، البته همانطور که هر بازدیدکننده تابستانی از موستار، آبشارهای کراویس یا مدجوگورجه تأیید می‌کند، اما بخش جنوبی پرشور بوسنی و هرزگوین منطقه ای زیبا پر از ماجراهای عاشقانه است.

 

برای دوستداران هر شکل و اندازه از کاوش در رودخانه‌های‌ وحشی با کایاک گرفته تا جذابیت درخشان تکیجا در بلاگاج، هرزگوین مقصدی است که توسط قلب تعریف شده است. اگر دیدن پوچیتلج باعث نمیشود که عاشق شوید، بهتر است نبض خود را چک کنید.

 

9. هوی آن، ویتنام

رمانتیک ترین شهرهای دنیا در سال 1402

خیابان‌های‌ معروف هوی آن با ردیف فانوس‌ها، مکانی ایده‌آل برای پیاده‌روی در گرگ و میش و مکالمه‌های‌ صریح است که با معماری تاریخی ویتنامی به خوبی حفظ شده و داستان‌های‌ زیادی را روایت میکند. قایق‌سواری‌های‌ فانوس شهر چیزی است که رویاهای عاشقانه دارد – ترکیبی فوق‌العاده از ظرافت طبیعی و اعتماد به نفس چشمگیر – در حالی که هوی آن یکی از بهترین صحنه‌های‌ کوکتل را در کشور دارد.

 

10. ایسلند

رمانتیک ترین شهرهای دنیا در سال 1402

ایسلند میتواند مانند دنیای دیگری احساس شود: دنیایی پر از آبفشان های‌ هیجان انگیز، دهانه های‌ ماه مانند و شفق قطبی بسیار زرق و برق دار. هیچ جا کاملاً شبیه آن نیست، و این فضای منحصر به فرد است که عاشقان را در جستجوی چیزی خاص به اینجا می آورد. سمت عجیب و غریب پایتخت ریکیاویک نیز در نوع خود بسیار رمانتیک است.

 

بیشتر بخوانید: رمانتیک ترین شهرهای دنیا + تصاویر

 

11. دریاچه مالاوی

رمانتیک ترین شهرهای دنیا در سال 1402

رمانتیک ترین شهرهای دنیا

تانزانیا آن را دریاچه نیاسا می‌نامد و موزامبیک آن را لاگو نیاسا می‌نامد، اما بدنه آبی که معمولاًً به عنوان دریاچه مالاوی شناخته میشود، صرفنظر از این که آن را چه می‌نامید، خیره‌کننده است. یکی از دریاچه‌های‌ بزرگ آفریقا، سواحل آب مملو از اقامتگاه‌های‌ باشکوهی است که یک استراحت رمانتیک عالی را ایجاد میکند. لج بهشت مانند Nkwichi برجسته است. این یک تکه خلوت از آرامش در قسمتی کاملا باورنکردنی از جهان است.

 

12. پاریس، فرانسه

رمانتیک ترین شهرهای دنیا در سال 1402

آیا می توان مجموعه ای از رمانتیک ترین شهر های‌ جهان را بدون اشاره به پاریس گرد آوری کرد؟ آیا حتی قانونی است؟ ما هیچ شانسی نمیگیریم و شهر عشق امروز نیز مانند هر مرحله از تاریخش جذاب است. به هر حال، این نام مستعار برای اهداف بازاریابی نیست. پایتخت فرانسه پر از اعتماد به نفس عاشقانه است که ممکن است شما را متقاعد کند که عشق برای اولین بار در اینجا کشف شده است.

 

13. مالدیو

رمانتیک ترین شهرهای دنیا در سال 1402

مانند چند مکان دیگر در این لیست، کلید درک این که چرا مالدیو تا این حد رمانتیک است، چیزی جز نگاه کردن به آن نیست. آیا نقطه ای زیباتر در این سیاره وجود دارد؟ این به ترجیح، زیبایی در چشم بیننده و غیره بستگی دارد، اما بحث در برابر شن‌های‌ سفید ترد و دریاهای سروله دشوار است، به خصوص زمانی که خود را در حال غواصی در دومی می‌بینید و غروب‌های‌ نارنجی خونی را تماشا میکنید.

 

14. لاس وگاس، ایالات متحده آمریکا

رمانتیک ترین شهرهای دنیا در سال 1402

خوب، زبان اینجا محکم است، اما باید چیزی در وگاس وجود داشته باشد که زوج‌ها را متقاعد کند که از روی هوس ازدواج کنند، درست است؟ این ممکن است هیجان باشد، ممکن است نگرش شیطانی آن مکان باشد، اما همچنین می‌تواند این باشد که نورهای درخشان، عاشقانه ساده لوحانه را حتی در سخت ترین قلب ها نیز نمایان می‌کند.

 

با غروب خورشید، شهر نورها به رویا تبدیل می‌شود، و زوج‌ها در اینجا کارهای بیشتری میتوانند انجام دهند تا این که یک شب در اتومبیل‌های‌ بازی و کارت‌ها دور باشند. اگر ازدواج در وگاس ایده خوبی به نظر میرسد، همینطور باشد. شما می‌توانید با عواقب آن در صبح مقابله کنید.

 

15. لیوبلیانا، اسلوونی

رمانتیک ترین شهرهای دنیا در سال 1402

رمانتیک ترین شهرهای دنیا

اسلوونی یک صنعت توریستی کامل را ایجاد کرده است که تنها کشوری است که نامش “عشق” است، بنابراین دلیل می‌شود که پایتخت بی‌نقص آن نامی دارد که به معنای “عشق” ترجمه میشود.

 

لیوبلیانا مجموعه ای جذاب از خیابان های‌ باریک و معماری باشکوه است که برای قدم زدن دست در دست هم ساخته شده است، در حالی که شکوه و عظمت دریاچه بلد در مجاورت تقریباً خود گویای آن است. لیوبلیانا همچنین در رستوران‌های‌ رمانتیک، از مناظر آسمان‌خراش Nebotičnik گرفته تا جذابیت‌های‌ قدیمی مارلی و من، خطوط خوبی را دنبال میکند.

 

16. هاوایی، ایالات متحده آمریکا

رمانتیک ترین شهرهای دنیا در سال 1402

جایی که رویاهای گرمسیری به حقیقت می پیوندند. هاوایی مدت‌هاست که به عنوان یک مدینه فاضله در بین مسافران دیده میشود، و آنها یک میلیون مایل با حقیقت فاصله ندارند.

 

به هر حال، ایالت آلوها اغلب به عنوان کلمه ای برای بهشت استفاده می‌شود، و بازدیدکنندگان مناطق شنی بی پایانی را می بینند که توسط عده ای از سرسبزترین مناظر قابل تصور برجسته شده است. همه ی ي چیز مملو از ماجراهای عاشقانه بالقوه است، از تماشای طلوع خورشید در هالیاکلا تا دیدن غروب آن در Kauai.

 

17. گرینلند

رمانتیک ترین شهرهای دنیا در سال 1402

مثل ایسلند اما سبز. صبر کنید، نه، مانند ایسلند اما یخی؟ بله، گرینلند به گونه‌ای نامگذاری شده بود که مردم را جذب کند تا به آنجا بروند و ساکن شوند، بنابراین شما فقط میتوانید شوک مهاجران احتمالی از تندرای یخی را که وارد آن شدند تصور کنید. اگر خیلی رمانتیک به نظر نمی‌رسد، آماده باشید انتظارات از آب «یخ زده» منفجر شد.

 

گرینلند یکی از کم‌جمعیت‌ترین مکان‌های‌ روی کره زمین است و به همین دلیل هوای ذاتی از اصالت را در خود دارد، جوی که احساسات را به سطح می‌آورد و زندگی را به چشم‌انداز می‌اندازد. بسیار زیبا، دائماً غافلگیرکننده و گهگاه دشوار است. خیلی شبیه عشق واقعی.

 

18. بورا بورا، پلینزی فرانسه

رمانتیک ترین شهرهای دنیا در سال 1402

بسیاری از انتخاب های‌ ما بر آرامش ارائه شده توسط سواحل متمرکز شده اند. و خوب، بهتر از این نمیشود. بورا بورا همانقدر به بهشت نزدیک است که می خواهید پیدا کنید. این جزیره ای منزوی خیره کننده در پلینزی فرانسه است که به زوج ها این احساس را میدهد که انگار تمام دنیا متوقف شده است – شاید حتی به خاطر عشقشان. بدیهی است که اینطور نیست، اما انزوا و زیبایی ارائه شده توسط بورا بورا آن را به محبوبیت رمانتیک در تمام طول سال تبدیل کرده است.

 

19. اودایپور، هند

رمانتیک ترین شهرهای دنیا در سال 1402

اودایپور راجستان اغلب به عنوان رمانتیک ترین مکان در هند شناخته می‌شود. به نظر میرسد لطف سلطنتی از هر گوشه ای می درخشد، و ترکیب دریاچه های‌ درخشان و غذا های باورنکردنی آن را به آهنربایی برای زوج هایی تبدیل می‌کند که به دنبال چیزی خاص هستند.

 

بالاخره چه چیزی خاص تر از عشق است؟ اودایپور با کاخ‌ها، دریاچه‌ها، مناظر و غروب‌های‌ خورشید، همه ی ي چیزهایی را که میتوانید برای یک سفر رمانتیک شگفت‌انگیز بخواهید، دارد. 45 دقیقه با ماشین تا شمال فاصله دارد، و آن مکان نیز بسیار خیره کننده است

 

20. لیسبون، پرتغال

رمانتیک ترین شهرهای دنیا در سال 1402

کجا بهتر از یکی از باشکوه ترین مقاصد اروپا برای پایان دادن به یک ترن هوایی عاشقانه است؟ لیسبون دوست داشتنی یک مقصد واقعی برای همه ی ي است و در طول سالها به طور فزاینده ای در بین زوج ها محبوب شده است، به طوری که عاشقان بیشتری به دنبال این هستند که خود را در مجموعه پر زرق و برق شهر از رستوران ها و جاذبه های‌ دیدنی غرق کنند.

 

لیسبون برای عاشقان است و عاشقان با چشمان گشاد شده از ترکیب شگفت انگیز تاریخ و فرهنگ که خیابان های‌ شهر را مطلع می‌کند، شگفت زده خواهند شد. لیسبون ممکن است به اندازه وین یا آمستردام از نظر کلاسیک زیبا نباشد، اما این لکه‌ها هستند که آن را زیبا میکنند. هر عشقی منحصر به فرد است، درست است؟

 

بیشتر بخوانید: آشنایی با رمانتیک ترین مکان های جهان «عکس»

 

در پایان

رمانتیک بودن یکی از ویژگی‌های‌ مهم مقصد سفراست. نشنال‌جئوگرافی این‌بار از بین شهر های‌ دنیا،‌ تعدادی را به عنوان رمانتیک‌ترین شهرها معرفی کرده و از هر شهر نمادی را برگزیده که با هم در گزارش تصویری زیر می‌بینیم.

جدیدترین مطالب سایت