25 تا از دیدنی ترین رودخانه های دنیا برای پیاده روی در سراسر جهان

25 تا از دیدنی ترین رودخانه های دنیا برای پیاده روی در سراسر جهان

دیدنی ترین رودخانه : ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب 25 بهترین مسیرهای پیاده روی رودخانه در جهان را جمع آوری کردیم، که شـما را در قاره های‌ مختلف می برد و لذتی را که در امتداد عده اي از نمادین ترین رودخانه های‌ این سیاره یافت می شود، نشان داد.

 

دیدنی ترین رودخانه های دنیا برای پیاده روی

دنیا پر از آب های‌ زیباست که ما را در هیبت بوم طبیعت رها می کنند. یکی از آرام‌ترین راه‌ها برای تصاحب بیشتر سطح زمین، مسیرهای پیاده روی رودخانه اسـت. شهر های کوچک و شهر های بزرگ سواحل رودخانه ها را بـه مجموعه اي از فعالیت های‌ فرهنگی احیا می کنند.

 

غذاخوری در فضای باز، هنرهای عمومی، موزه‌ها، بازارها و نمایشگاه‌ها در امتداد املاک و مستغلات کنار رودخانه پر شده اسـت. دراین میان، دوچرخه سواران و عابران پیاده، قایق سواران، تماشاگران پرنده و ماهیگیران، همگی از فرصت های‌ درون و اطراف رودخانه استفاده می کنند.

 

بیشتر بخوانید: عکس های دیدنی از زیباترین رودخانه جهان

 

25. رینو ریور واک

25 تا از دیدنی ترین رودخانه پیاده روی در سراسر جهان

مکان: رنو، نوادا

بهترین زمان برای بازدید: اواخر بهار تا اوایل پاییز مملو از ماجراجویی در امتداد پیاده‌روی رودخانه در رنو اسـت.

محل سکونت: جسی

 

چرا رینو ریور واک تا این حد محبوب اسـت: در امتداد ریور واک رینو قدم بزنید زیرا هردو ساحل رودخانه تراکی را بـه مدت نیم مایل دنبال می کند. علاقه‌مندان بـه فضای باز از آب‌های‌ ان بهره می برند، در مسیرهای تند پارک آبی کایاک سواری می کنند، در حالی‌که عابران پیاده در امتداد غواصی میروند و از ترکیبی از مغازه‌ها، رستوران‌های‌ کوچک و کافه‌ها، اقامتگاه‌ها، بارها، میخانه‌ها، و مکان‌های‌ تفریحی سرپوشیده و بیرونی لذت می برند.

 

24. خاکریز سامارا

25 تا از دیدنی ترین رودخانه پیاده روی در سراسر جهان

دیدنی ترین رودخانه

 

مکان: سامارا، روسیه

بهترین زمان برای بازدید: از ماه می تا آگوست برای دمای دلپذیر گرم و بارندگی محدود بازدید کنید.

محل سکونت: هتل لوته سامارا

 

چرا خاکریز سامارا بسیار محبوب اسـت: طولانی ترین رودخانه اروپا. رودخانه ولگا از طریق روسیه مرکزی بـه جنوب روسیه و بـه دریای خزر می گذرد. 66 شهر در امتداد سواحل ان وجوددارد که فرصت های‌ فراوانی را برای کشف فرهنگ روسیه ودر عین حال تماشای مناظر دیدنی ایجاد می کند.

 

در بین محبوب‌ترین بخش‌های‌ رودخانه، خاکریز سامارا 3.1 مایل حاشیه رودخانه پیاده‌رو طراحی شده توسط معمار روسی میخائیل تروفانوف ارائه میکند.

 

23. ویلمینگتون ریورواک

25 تا از دیدنی ترین رودخانه پیاده روی در سراسر جهان

مکان: ویلمینگتون، کارولینای شمالی

بهترین زمان برای بازدید: در ماه اکتبر برای جشنواره سالانه Riverfest، جاییکه فروشندگان صنایع دستی و مواد غذایی، موسیقی زنده، آتش بازی و تهاجم دزدان دریایی ساختگی ساحل رودخانه را اشغال می کنند، از ان بازدید کنید.

محل سکونت: مسافرخانه گریستون

 

چرا Wilmington Riverwalk تا این حد محبوب اسـت: صدها کافه، بار، بوتیک‌فروشی، گالری هنری، بازار و موارد دیگر مشرف بـه رودخانه Cape Fear در امتداد رودخانه Wilmington Riverwalk بـه طول 2 مایل هستند. پیاده‌روی خوش منظره مکانی ایده‌آل برای یک تجربه فرهنگی در فضای باز از شهر اسـت.

 

22. ریورفرانت پارک نشویل

25 تا از دیدنی ترین رودخانه پیاده روی در سراسر جهان

مکان: نشویل، تنسی

بهترین زمان برای بازدید: دماهای آسان و آب و هوای خشک نویدبخش تفریحات زیادی در فضای باز در نشویل از آوریل تا اکتبر اسـت.

محل سکونت: رویا نشویل

 

چرا ریورفرانت پارک نشویل اینقدر محبوب اسـت: این پیاده‌روی در مرکز شهر نشویل که در امتداد ساحل رودخانه کامبرلند قرار دارد، مقصدی محبوب برای کنسرت‌های‌ روباز و رویداد های مختلف اسـت. پارک شهری مکان ایده‌آلی برای لذت بردن از منظره‌های‌ باشکوه از رودخانه اسـت، در حالی‌که در چند قدمی خیابان مشهور برادوی، همراه با مکان‌های‌ مختلف موسیقی، رستوران‌ها و جاذبه‌های‌ دیگر قرار می گیرید.

 

21. رودخانه پراگ

25 تا از دیدنی ترین رودخانه پیاده روی در سراسر جهان

دیدنی ترین رودخانه

 

مکان: پراگ، چک

بهترین زمان برای بازدید: در ماه ژوئن از پراگ بازدید کنید، زمانی که شهر بـه ویژه با غرفه های‌ ماء شعیر و کنسرت در حاشیه رودخانه ولتاوا فعال اسـت.

محل سکونت: هتل چهار فصل پراگ

 

چرا رودخانه پراگ بسیار محبوب اسـت: رودخانه ولاتوا طولانی ترین رودخانه چک اسـت. این رودخانه از پراگ می گذرد و با عظمت خود گردشگران را متواضع می کند. در طول مسیر می توانید از پل‌ها، کلیساهای سبک باروک، بازارهای کشاورزان و میخانه‌ها و رستوران‌های‌ سنتی چک لذت ببرید.

 

20. مسیر رودخانه Deschutes

25 تا از دیدنی ترین رودخانه پیاده روی در سراسر جهان

مکان: Bend، Oregon

بهترین زمان برای بازدید: در طول تابستان برای گرم ترین دماها بیایید، زمانی که بیشتر وسوسه می شوید که در رودخانه روی یک لوله داخلی شناور شوید.

محل سکونت: تترو توچال

 

چرا مسیر رودخانه Deschutes اینقدر محبوب اسـت: مسیر رودخانه Deschutes بـه پنج “ریچ” تقسیم می شود. در بین محبوب‌ترین، پر جنب و جوش‌ترین و خوش منظره‌ترین آن ها، Old Mill Reach اسـت. این منطقه ترکیبی از پارک‌های‌ رودخانه‌اي، مغازه‌ها و رستوران‌های‌ متنوع در Old Mill و Bend Whitewater Park اسـت که فرصت‌های‌ تفریحی متنوعی از رودخانه، از جمله تیوب، کایاک سواری و موج‌سواری را ارائه می دهد.

 

19. Charles River Esplanade

25 تا از دیدنی ترین رودخانه پیاده روی در سراسر جهان

دیدنی ترین رودخانه

 

مکان: بوستون، ماساچوست

بهترین زمان برای بازدید: آب و هوای معتدل پاییزی، فصل اوج برگ‌ها و لذت بردن مردم محلی از رویداد های ورزشی و میدان، اکتبر را بـه بهترین زمان برای بازدید تبدیل کرده اسـت.

محل سکونت: هتل نیوبوری

 

چرا چارلز ریور اسپلاناد تا این حد محبوب اسـت: پارکی بـه مساحت 64 جریب با 17 مایل مسیرهای دویدن در امتداد رودخانه چارلز، این شهرک مرکز تفریحات خوش منظره در فضای باز اسـت. یک قایق محلی، یک کافه فصلی و یک آمفی تئاتر در فضای باز برای کنسرت، همه ی در تابستان رونق دارند.

 

این پارک که در کرانه جنوبی حوضه رودخانه چارلز واقع شده اسـت، منطقه مرفه بک بی شهر را در آغوش گرفته اسـت، جاییکه فروشگاه‌های‌ سطح بالا و غذاخوری‌های‌ عالی را جذب میکند.

 

18. رودخانه تامپا

25 تا از دیدنی ترین رودخانه پیاده روی در سراسر جهان

مکان: تامپا، فلوریدا

بهترین زمان برای بازدید: از سپتامبر تا دسامبر برای پیش گیری از آب و هوای سرد و لذت بردن از قیمت های‌ پایین تر در هتل ها، از سپتامبر تا دسامبر بازدید کنید.

محل سکونت: هتل Sheraton Tampa Riverwalk

 

چرا Tampa Riverwalk تا این حد محبوب اسـت: یک فضای باز بـه طول 2.6 مایل و توسعه مسیر عابر پیاده در امتداد رودخانه Hillsborough، رودخانه Tampa Riverwalk یک کانون شلوغ مرکز شهر برای لذت بردن از تعداد زیادی از خیابان‌های‌ سرگرمی شهر اسـت.

 

یک قدم زدن خوش منظره در امتداد مسیر شـما را از بازار هایتس در آرمچر ورکز، از پارک کرتیس هیکسون، بـه اسکله اسپارکمن میبرد. در طول مسیر در Sail Pavilion توقف کنید، جاییکه یکبار 360 درجه در هوای آزاد درکنار آب در انتظار شماست.

 

17. می سی سی پی ریورواک

25 تا از دیدنی ترین رودخانه پیاده روی در سراسر جهان

دیدنی ترین رودخانه

 

مکان: دوبوک، آیووا

بهترین زمان برای بازدید: تابستان پر از فرصت های‌ فضای باز در Dubuque اسـت. پاییز زمان عالی دیگری برای بازدید اسـت با تغییر برگ ها که پس زمینه اي آتشین بـه رودخانه ایجاد می کند.

محل سکونت: هتل جولین دوبوک

 

چرا رودخانه می سی سی پی تا این حد محبوب اسـت: رودخانه می سی سی پی در دوبوک بخشی از مسیر 26 مایلی هریتیج اسـت که رودخانه می سی سی پی را بـه سایت مشهور “Field of Dreams” در Dyersville، آیووا متصل می کند.

 

با قدم زدن در امتداد پیاده‌روی رودخانه، نمایشگاه‌های‌ هنری عمومی فصلی، پل تاریخی دوبوک، مرکز کنفرانس و استراحتگاه، موزه و آکواریوم ملی رودخانه می‌سی‌سی‌پی و کشتی بخار تاریخی ویلیام ام.

 

16. بریزبن ریورواک

25 تا از دیدنی ترین رودخانه پیاده روی در سراسر جهان

مکان: بریزبن، استرالیا

بهترین زمان برای بازدید: از بریزبن در پاییز بازدید کنید – از مارس تا مه – زمانی که دما بین 50 و اواسط دهه 80 با بارندگی کم در نوسان اسـت.

محل سکونت: W Brisbane

 

چرا رودخانه بریزبن اینقدر محبوب اسـت: بزرگراه آبی که از یکی از دیدنی‌ترین بخش‌های‌ رودخانه بریزبن بیرون می آید، این پیاده‌روی رودخانه مکانی شلوغ برای افرادی اسـت که بـه دنبال هوای تازه، ورزش و مناظر هستند.

 

مسیر رودخانه بـه دو مسیر تقسیم می شود: یکی برای عابران پیاده و دیگری برای دوچرخه سواران برای خاطرجمعی از ایمنی. مسیر معلق، منظره اي عالی از رودخانه بـه نقطه کانگورو و همچنین نمای منطقه تجاری مرکزی ارائه می دهد.

 

15. آب نما رودخانه پوتوماک

25 تا از دیدنی ترین رودخانه پیاده روی در سراسر جهان

دیدنی ترین رودخانه

 

مکان: اسکندریه، ویرجینیا

بهترین زمان برای بازدید: در اواسط ژوئن برای جشنواره سالانه رودخانه پوتوماک، که شامل رژه آتشنشانان، رژه بزرگ ویژه، رژه حیوانات خانگی، رژه قایق، موسیقی، غذا و فروشندگان صنایع دستی اسـت، بیایید.

محل سکونت: Kimpton Lorien Hotel & Spa

 

چرا آب نما رودخانه پوتوماک تا این حد محبوب اسـت: اسکله اسکندریه با ارائه مناظر خیره کننده از رودخانه پوتوماک و واشنگتن دی سی مملو از چیزهایی اسـت که باید ببینید و انجام دهید. Riverwalk با تجربه‌های‌ غذاخوری در فضای باز، موسیقی، اجراکنندگان خیابانی، افرادی که ورزش میکنند و موارد دیگر پررونق اسـت.

 

این منطقه فرصتی را برای سفر با کشتی‌های‌ دریایی در رودخانه فراهم میکند، در حالیکه تاکسی‌های‌ آبی بـه شـما امکان میدهند بین اسکندریه و مرکز خرید ملی، اسکله، جورج تاون، پارک ملی، کوه ورنون جورج واشنگتن و بندر ملی معاشرت کنید.

 

14. ریورلند دبی

25 تا از دیدنی ترین رودخانه پیاده روی در سراسر جهان

مکان: شهر دبی، کشور امارات

بهترین زمان برای بازدید: با بازدید از ماه نوامبر تا مارس از گرمای شدید اجتناب کنید.

محل سکونت: لاپیتا، پارک ها و استراحتگاه های‌ شهر دبی، مجموعه خودکار

 

چرا ریورلند شهر دبی بسیار محبوب اسـت: شاید عجیب‌ترین مسیر پیاده روی رودخانه دراین لیست، ریورلند شهر دبی یک مقصد مضمون، سرگرم‌کننده، غذاخوری و خرده‌فروشی اسـت. درکنار رودخانه قدم بزنید و از چهار منطقه پر جنب و جوش الهام گرفته شده از هند، فرانسه و آمریکای اواسط قرن لذت ببرید. تعداد زیادی کافه، رستوران، هنرمندان خیابانی و رویداد های ویژه در انتظار شماست.

 

13. Boise Greenbelt

25 تا از دیدنی ترین رودخانه پیاده روی در سراسر جهان

دیدنی ترین رودخانه

 

مکان: بویز، آیداهو

بهترین زمان برای بازدید: بین مارس و مه زمانی که دمای ایده آل بـه فعالیت در فضای باز اشاره می کند، از Boise دیدن کنید.

محل سکونت: هتل ریورساید

 

چرا Boise Greenbelt تا این حد محبوب اسـت: یک مسیر درختکاری شده با دوچرخه و عابر پیاده بـه طول 25 مایل، Boise Greenbelt بیش از 850 هکتار از پارک ها و مناطق طبیعی را در امتداد دو طرف رودخانه Boise بـه هم متصل می کند. بخش سخاوتمندانه کنار رودخانه بازدیدکنندگان را بـه کاوش در چندین محله Boise، Garden City و Eagle، و همچنین 12 پارک و ده ها رستوران، فروشگاه و مناظر دعوت می کند.

 

12. پیاده روی رودخانه کامو

25 تا از دیدنی ترین رودخانه پیاده روی در سراسر جهان

مکان: استان کیوتو، ژاپن

بهترین زمان برای بازدید: بازدید از ماه می تا سپتامبر. اگر چه دما بالا اسـت، اما میتوانید غذاخوری موقتی در فضای باز مشرف بـه رودخانه را تجربه کنید.

محل سکونت: Solaria Nishitetsu Hotel Kyoto Premier

 

چرا پیاده روی رودخانه کامو بسیار محبوب اسـت: رودخانه کاموگاوا یک مقصد محبوب برای کسانی اسـت که بـه دنبال لذت بردن از قدم زدن درکنار رودخانه هستند. تنها یک بلوک در غرب رودخانه، گردشگران و ساکنان بـه یکی از جوی ترین مناطق غذاخوری کیوتو، کوچه باریکی بـه نام Pontocho، سرازیر می شوند.

 

در تابستان، تعداد زیادی از رستوران‌ها سکوهای موقتی بر روی رودخانه می‌سازند و بـه مشتریان اجازه میدهند تا تجربه غذاخوری در فضای باز مشهور بـه کاویوکا را داشته باشند.

 

11. River Walk Savannah

25 تا از دیدنی ترین رودخانه پیاده روی در سراسر جهان

دیدنی ترین رودخانه

 

مکان: ساوانا، جورجیا

بهترین زمان برای بازدید: جشنواره‌ها شکوفا میشوند، دماهای گرم جذب میشوند و برگ‌های‌ درخت و شکوفه‌های‌ آزالیا از مارس تا جولای زنده می شوند.

محل سکونت: ماریوت ساوانا ریورفرون

 

چرا ریور استریت تا این حد محبوب اسـت: قدم زدن درکنار رودخانه زیبای ساوانا بـه خیابان پرجنب‌وجوش ریور ختم میشود، بندری کاری پر از هیجان. انواع کشتی‌ها، کالسکه‌های‌ اسب‌سواری، هنرمندان خیابانی، رستوران‌ها، میخانه‌های‌ جذاب، گالری‌ها و بوتیک‌فروشی‌ها تشکیل می شوند تا اسکله‌اي ایده‌آل ایجاد کنند.

 

بیشتر بخوانید: خطرناک ترین رودخانه های جهان کدامند؟

 

10. مسیر تیمز

25 تا از دیدنی ترین رودخانه پیاده روی در سراسر جهان

مکان: لندن، انگلستان

بهترین زمان برای بازدید: مارس تا مه دارای دمای ملایم و سرسبزی فوق‌العاده اسـت، در حالیکه تابستان فصل اصلی گردشگری با انبوهی از جشنواره‌ها و سایر رویداد های فضای باز اسـت.

محل سکونت: هتل رودخانه

 

چرا مسیر تیمز تا این حد محبوب اسـت: رودخانه تیمز، که از لکلید در گلاسترشایر تا لندن امتداد دارد، مناظر نمادینی را ارائه می دهد که در امتداد سواحل خود کارهای زیادی برای انجام دادن دارد. مسیر ملی مسیر تیمز، مسیری بـه طول 184 مایل اسـت که بـه عابران پیاده و دوچرخه سواران اجازه می دهد از زیبایی آب جاری لذت ببرند.

 

درکنار رودخانه شهرها و روستاهای زیادی برای کاوش وجوددارد. در خارج از لندن، از رودخانه سلطنتی تیمز دیدن کنید – خانه قلعه ویندزور و رستوران‌ها و میخانه‌های‌ فراوان درکنار رودخانه. رودخانه تیمز همچنین از مرکز لندن می گذرد و پس زمینه اي خیره کننده برای تعداد زیادی از جاذبه های‌ گردشگری برتر شهر فراهم می کند.

 

9. ساحل رودخانه لوآر

25 تا از دیدنی ترین رودخانه پیاده روی در سراسر جهان

دیدنی ترین رودخانه

 

مکان: لوار، فرانسه

بهترین زمان برای بازدید: برای آب و هوای معتدل و فعالیت های‌ خارج از منزل بدون انبوه گردشگران، بین آوریل و ژوئن و سپتامبر تا اکتبر از ان بازدید کنید. کریسمس یکیدیگر از گزینه های‌ فوق العاده اسـت، زیرا تعداد زیادی از قلعه ها محوطه خودرا بـه سرزمین عجایب تعطیلات تبدیل می کنند.

محل سکونت: هتل Les Hautes Roches

 

چرا ساحل رودخانه لوار تا این حد محبوب اسـت: یک ساعت در جنوب پاریس، رودخانه لوآر آخرین رودخانه وحشی باقیمانده در فرانسه اسـت. شهرها و روستاها درکنار سواحل ان قراردارند و پیاده‌روها، دوندگان و دوچرخه‌سواران از فضای کشور بهره کامل می برند.

 

مجموعه‌اي از کافه‌های‌ روباز نیز در امتداد Loire وجوددارد که Guinguette نام دارد. این رودخانه میزبان مجموعه گسترده اي از جشن ها و رویدادها اسـت، از جمله جشنواره لوآر، جشنواره اي پنج روزه که هردو سال یکبار در پایان سپتامبر برگزار می شود، جاییکه 600 ملوان از فرانسه و بقیه اروپا در اورلئان در اسکله لوآر گرد هم می‌آیند.

 

8. میلواکی ریور واک

25 تا از دیدنی ترین رودخانه پیاده روی در سراسر جهان

مکان: میلواکی، ویسکانسین

بهترین زمان برای بازدید: از دمای سرد زمستان خودداری کنید ودر تابستان بیایید. از ژوئن تا سپتامبر، آفتاب فراوان اسـت، دمای هوا ملایم اسـت، و رویدادها فراوان هستند.

محل سکونت: Aloft Milwaukee

 

چرا میلواکی ریور واک تا این حد محبوب اسـت: سه مایل در امتداد رودخانه میلواکی، یک تخته چوبی پر جنب و جوش و مسیر بتنی، عابران پیاده و دوچرخه سواران را ترغیب می کند که بـه بیرون بروند و از مناظر لذت ببرند.

 

پیاده‌روی رودخانه در قلب شهر می‌پیچد و بـه شـما امکان میدهد از سه محله متمایز کنار رودخانه ان دیدن کنید: بخش تاریخی سوم، مرکز شهر و بیرلاین B. بارهای پرجنب‌وجوش، رستوران‌های‌ خوشمزه و فروشگاه‌های‌ منحصربه‌فرد در انتظار شـما هستند.

 

7. Amstel Riverfront

25 تا از دیدنی ترین رودخانه پیاده روی در سراسر جهان

دیدنی ترین رودخانه

 

مکان: آمستردام، هلند

بهترین زمان برای بازدید: بهترین زمان برای بازدید بین آوریل و مه یا سپتامبر و نوامبر برای آب و هوای آسان و نرخ های‌ گردشگری در فصل شانه اسـت.

محل سکونت: InterContinental Amstel

 

چرا Amstel Riverfront بسیار محبوب اسـت: رودخانه بزرگ Amstel از میان شهر پر جنب و جوش آمستردام می گذرد. رودخانه از مرکز شهر می گذرد و بـه کمربند کانال نمادین تقسیم می شود. در اطراف آمستل، چندین پارک مسیرهای دوچرخه سواری در کلاس جهانی ایجاد می کنند.

 

کنسرت ها و جشنواره های‌ مختلفی درکنار رودخانه برگزار می شود، از جمله روز آزادی سالانه که بر روی پل هایي که از رودخانه عبور می کنند برگزار می شود.

 

6. پیاده روی کنار رودخانه سن

25 تا از دیدنی ترین رودخانه پیاده روی در سراسر جهان

دیدنی ترین رودخانه

 

مکان: پاریس، فرانسه

بهترین زمان برای بازدید: واقعاً زمان ضعیفی برای بازدید از پاریس وجود ندارد. برای جمعیت کوچک تر، آب و هوای آسان و دوره های‌ طولانی روشنایی روز، در ماه مه، ژوئن، سپتامبر و اکتبر آمده اسـت.

محل سکونت: شبه جزیره پاریس

 

چرا پیاده‌روی کنار رودخانه سن تا این حد محبوب اسـت: رودخانه مشهور سن که از شهر نور می‌گذرد، زمانی که از روی پل‌ها، پارک‌های‌ پیک نیک قدم میزنید و از موزه‌ها بیرون می روید، پس‌زمینه‌اي درخشان اسـت. مسیری در دو طرف رود سن در طول رودخانه می گذرد.

 

مناظر در امتداد رود سن عبارتند از: برج ایفل، موزه اورسی و موزه لوور، پل نمادین Love Lock و بسیاری موارد دیگر.

 

5. پیاده روی رودخانه سن آنتونیو

25 تا از دیدنی ترین رودخانه پیاده روی در سراسر جهان

مکان: سن آنتونیو، تگزاس

بهترین زمان برای بازدید: از نرخ های‌ پایین تر هتل ها و آب و هوای آسان از نوامبر تا آوریل استفاده کنید.

محل سکونت: هیلتون پالاسیو دل ریو

 

چرا رودخانه سن آنتونیو اینقدر محبوب اسـت: آبراه 15 مایلی دارای زندگی شهری شلوغ با مناظر بی‌پایان خوش منظره اسـت. درختان سرسبز سرو در مسیرهای کنار رودخانه قرار گرفته‌اند، در حالی‌که گالری‌های‌ هنری، بوتیک‌ها، غذاخوری‌ها و تاریخ غنی در امتداد پیاده‌روی رودخانه سن آنتونیو تأثیرگذار هستند. پیاده‌روی ساعت‌ها و حتی روزها شـما را مشغول میکند، بـه همین دلیل اسـت که رودخانه پیاده‌روی مرکز شهر اسـت.

 

4. رودخانه برکنریج

25 تا از دیدنی ترین رودخانه پیاده روی در سراسر جهان

دیدنی ترین رودخانه

 

مکان: برکنریج، کلرادو

بهترین زمان برای بازدید: در حالی‌که زمستان نوید دامنه‌های‌ پودری و فرصت‌های‌ فراوان اسکی آپرس را می دهد، پیاده‌روی رودخانه نقطه کانونی برای فعالیت‌های‌ تابستانی اسـت.

محل سکونت: Gravity Haus

 

چرا رودخانه برکنریج اینقدر محبوب اسـت: یکی از مرتفع‌ترین مسیرهای پیاده‌روی در جهان، رودخانه برکنریج با ارتفاع 9600 فوت مربع از سطح دریا بالا میرود. همانگونه که در سواحل رودخانه آبی قدم می زنید، مناظری بی نظیر از محدوده ده مایل و پیست اسکی برکنریج را تماشا کنید. مرکز پرجنب‌وجوش ریورواک، بلو ریور پلازا، دارای منطقه پیک‌نیک، رویداد های اجتماعی و موارد دیگر اسـت.

 

3. Praça da Ribeira

25 تا از دیدنی ترین رودخانه پیاده روی در سراسر جهان

مکان: پورتو، پرتغال

بهترین زمان برای بازدید: تب بهاری در پورتو زنده اسـت. برای لذت بردن از فصل شانه و مردم محلی که از دمای ملایم کنار رودخانه لذت می برند، از ان بازدید کنید.

محل سکونت: هتل پستانا وینتیج پورتو

 

چرا Praça da Ribeira تا این حد محبوب اسـت: رودخانه Douro از مناطق Bragança، Guarda، Viseu، Vila Real، Aveiro و Porto می گذرد. پورتو شناخته شده ترین و بـه دلایل خوب اسـت. شهر قدیمی شهر – که در لیست میراث جهانی یونسکو بـه ثبت رسیده اسـت – روی دورو زیبا قرار دارد که با شش پل کامل شده اسـت.

 

مردم برای تماشای مناظر خیره کننده بـه سواحل ان هجوم می آورند، غذا های دریایی تازه صید شده را در یکی از رستوران های‌ کنار آب می‌خورند و از ساختمان بلند و باریک در سایه های‌ پاستلی که میدان اصلی کنار رودخانه، Praça da Ribeira را در بر می‌گیرد، حيرت زده می شوند.

 

2. شیکاگو ریورواک

25 تا از دیدنی ترین رودخانه پیاده روی در سراسر جهان

مکان: شیکاگو، ایلینوی

بهترین زمان برای بازدید: زمستان بـه طرز غیر قابل تحملی سرد اسـت. بهترین زمان برای بازدید از آوریل تا می و بین سپتامبر و اکتبر اسـت. دراین ماه ها دمای هوا گرم اسـت، جشنواره های‌ مختلفی برگزار می شود و ازدحام جمعیت قابل بازرسی اسـت.

محل سکونت: لندن هاوس شیکاگو

 

چرا رودخانه شیکاگو اینقدر محبوب اسـت: رودخانه شیکاگو بیشتر از یک قدم زدن درکنار رودخانه زیبا اسـت. این یک سبک زندگی کامل اسـت. این جاذبه برنده جوایز کنار رودخانه که در کرانه جنوبی رودخانه شیکاگو واقع شده اسـت، 1.25 مایل از دریاچه میشیگان تا خیابان لیک امتداد دارد.

 

مملو از بارها و رستوران‌های‌ روباز، موزه‌ها، هنرهای عمومی، ماهیگیری در اسکله، قایق‌رانان و قایق‌رانان، دوچرخه‌سواران و دوندگان، موسیقی زنده، باغ‌های‌ تالاب شناور و حتی تماشای پرندگان اسـت. هر یک از شش خلیجی که مسیر رودخانه را تشکیل می دهند، نام مستعار، چشم انداز شهری و فعالیت های‌ خاص خودرا دارند.

 

1. تولوز ریورواک

25 تا از دیدنی ترین رودخانه پیاده روی در سراسر جهان

دیدنی ترین رودخانه

 

مکان: تولوز، فرانسه

بهترین زمان برای بازدید: تابستان انرژی زیادی در فضای باز در تولوز دارد. همه ی چیز در شکوفه اسـت، روزها طولانی اسـت و مردم از گرمای گرم و آفتاب درخشان استفاده می کنند.

محل سکونت: La Cour des Consuls Hotel&Spa

 

چرا Place des Quinconces تا این حد محبوب اسـت: رودخانه Garonne که بـه سمت پیرنه‌ها برمی‌خیزد و از تولوز می‌گذرد، پس‌زمینه‌اي برای فعالیت‌های‌ فراوان در فضای باز اسـت. از تولوز در Daurade شروع کنید تا طاق‌های‌ نامنظم قدیمی ترین پل شهر، پل Pont Neuf و گنبد La Grave، یکی از بناهای تاریخی بـه اشتراک گذاشته شده در رسانه‌های‌ اجتماعی را ببینید.

 

همان طور که در امتداد پیاده‌روی رودخانه پر پیچ و خم می شوید، بـه مرکز رویدادی مشهور بـه پورت ویگر می رسید. این کنار رودخانه پر جنب و جوش میزبان رویداد های زیادی اسـت و دارای یک چرخ و فلک بزرگ اسـت که بر فراز رودخانه قرار دارد. همچنین در امتداد رودخانه، فرصت‌های‌ مختلف غذاخوری در فضای باز، از جمله رستوران مشهور La Guinguette را خواهید دید.

 

بیشتر بخوانید: نام 10 رودخانه طولانی جهان چیست؟

 

در پایان

همه ی ي ما در زندگی خود آرامش آب رودخانه را تجربه کرده‌ایم که سفر هزار کیلومتری ان ها را با انشعابات شاخه‌های‌ بومی تکمیل میکند، از کنار تعداد زیادی از گیاهان و جانوران زمینی عبور می کند و لذت زندگی را برای ما بـه ارمغان می‌آورد.

 

منبع

https://www.farandwide.com

جدیدترین مطالب سایت