رمانتیک ترین هتل های جهان برای زوج های عاشق + عکس

رمانتیک ترین هتل های جهان برای زوج های عاشق + عکس

چه دریک رابطه جدید بـه ماجراجویی بپردازید یا فقط بـه دنبال استراحت شایسته، یک بـه یک و استراحت با شریک زندگی خود باشید، مطمئناً یک گریز بـه یکی از این هتل هاي‌ رمانتیک شـما را بـه ارمغان خواهد آورد. استراحت در بالکن‌هاي‌ بزرگ بالای ساحل آمالفی، لذت بردن از شگفتی‌هاي‌ جزیره در لانای، یا رفتن بـه کلبه لانه عقاب مشرف بـه بوته در آفریقای جنوبی تنها تعدادی از تجارب عاشقانه ارائه شده دراین املاک – از ساحل تا کوه‌ها- اسـت. کـه می‌تواند بـه پیوند عمیق تر، رشد رابطه و خاطرات مادام العمر با فرد مورد علاقه شـما منجر شود.

 

هتل های رمانتیک برای دو نفر عاشق ساحل

از جزایر خصوصی گرفته تا ویلاهای پر زرق و برق بر فراز طاقچه هاي‌ صخره اي سیاه، این املاک زوج ها رابا چشم اندازهای رویایی از قدم زدن در ساحل هنگام غروب خورشید و موسیقی متن موج هاي‌ متلاشی کننده فریب می دهد.

رمانتیک ترین هتل های جهان برای زوج های عاشق + عکس

 

Amanera، جمهوری دومینیکن:

Amanera کـه بین جنگلی کوهستانی و ساحل شنی سفید واقع شده اسـت، نهایت تجمل رابا پای لخت ارائه می دهد. استراحتگاه با فضایی آرام و خدمات لمسی بالا «هردو مشخصه برند Aman» با طعم محلی دومینیکن برای ایجاد یک فرار رمانتیک مثبت، جایی کـه روزها درکنار ساحل، بازی گلف در زمین رو بـه اقیانوس و پیاده روی در بیابان دور افتاده سپری می شود، تلفیق شده اسـت. .

 

Hotel du Cap-Eden-Roc، ریویرای فرانسه:

این ملک افسانه‌اي بـه عنوان یکی از هتل‌هاي‌ ساحلی جهان کـه باید از ان بازدید کرد، با محیطی زیبا در ریویرا فرانسه تحسین می شود. بین طراحی باشکوه ملک، استخر نمادین، باشگاه تنیس عالی، اسپا و نزدیکی بـه تعداد زیادی از دهکده‌هاي‌ دیدنی «از جمله Eze و Saint-Paul-de-Vence»؛ زوج‌ها میتوانند بـه اسانی چند هفته را در این جا سپری کنند.

 

بیشتر بخوانید: جاذبه گردشگری و عروسی های رویایی در دریای جزایر مالدیو + عکس

 

Cheval Blanc Randheli، مالدیو:

Cheval Blanc Randheli یکی از دلپذیرترین استراحتگاه هاي‌ مالدیو اسـت، با ویلاهای امروزی و خانه هاي‌ ییلاقی روی آب کـه از مناظر خیره کننده با درهای شیشه اي عظیم و سقف هاي‌ کلیسای جامع استفاده می کنند. زوج‌هاي‌ فعال میتوانند از غواصی، سفر های دریایی با دلفین‌ها و سفر های قایق بادبانی و همچنین اسپای گرلین در ملک لذت ببرند. هتل همچنین تجربه هاي‌ عاشقانه مانند شام جزیره خصوصی را ترتیب می دهد.

 

Cuixmala، مکزیک:

کویکسمالا کـه زمانی ملک عجیب‌وغریب یک میلیاردر بریتانیایی بود، تصویری از یک کاخ باشکوه مورها در سواحل وحشی کشور مکزیک در اقیانوس آرام را تداعی میکند. با خانه‌ها و ویلاهایی کـه در محوطه‌هاي‌ سرسبز قرار گرفته‌اند، این استراحتگاه خارق‌العاده با رنگ‌هاي‌ زنده و آثار هنری مکزیکی تزئین شده اسـت. این ملک 25000 هکتاری همچنین شامل یک ذخیره‌گاه حیات وحش اسـت کـه میزبان کروکوديل‌ها، پلنگ‌ها و گورخرها اسـت کـه بـه این ملک لوکس حالتی شبیه سافاری میدهد.

 

براندو، پلی‌نزی فرانسه:

بهشت ​​جزیره خصوصی مارلون براندو بـه یک استراحتگاه لوکس زیست‌محیطی تبدیل شده اسـت کـه در ان همه ی عناصر از ویلاهای کنار ساحل گرفته تا مناظر زیبا و کارکنان محلی گرم و صمیمی هستند. این اقامتگاه جامع فعالیت‌هاي‌ گروهی مانند سفر های دریایی حیات وحش و یک تور برای نمایش مدل‌هاي‌ پیشگام محیطی استراحتگاه ارائه می دهد.

 

Las Ventanas al Paraiso، مکزیک:

با گزینه‌اي از سوئیت‌هاي‌ مهمان‌پذیر یا ویلاهای خصوصی مجلل، Las Ventanas al Paraiso نقطه‌ي مهمی برای افراد معروف اسـت کـه برای یک استراحت صمیمی و دلنشین در ساحل مناسب اسـت. خدمات شخصی استخر و پیشخدمت هاي‌ خصوصی ویلاها در طول تعطیلات بـه این معنی اسـت کـه هیچ آرزویی توسط کارکنان استراحتگاه برآورده نمیشود و غذا هاي خوشمزه موجود در ملک تضمین می کند کـه شـما هرگز نیازی بـه ترک ان ندارید.

 

Amanyara, Turks & Caicos:

پناهگاهی منزوی در جزیره اصلی ترکز و کایکوس، آمانیارا استراحتگاهی برای زوج هایي اسـت کـه بـه دنبال آرامش بی دردسر یک تعطیلات ساحلی خصوصی هستند. از استخر بی‌نهایتی آرام ساخته‌شده از سنگ‌هاي‌ آتشفشانی اندونزی و صخره‌هاي‌ مرجانی بـه طول پنج مایل گرفته تا غرفه‌هاي‌ خصوصی و خدمات لمسی بالا، زمان باکیفیت با نیمه‌ي دیگرتان دراین گریز خاص امان اولویت دارد.

 

بیشتر بخوانید: شگفت انگیزترین جاذبه های طبیعی گردشگری دنیا

 

هتل های رمانتیک برای خواستگاری در حومه شهر

زوج‌هایي کـه میخواهند در تعطیلات دریک ملک بمانند، اما روز خودرا در ساحل سپری نکنند، دراین هتل‌هاي‌ رمانتیک پنج ستاره کـه همگی گردش‌هاي‌ بیرونی فراوانی را ارائه می کنند، شادی اولیه را خواهند یافت. فضای داخلی پیچیده و اسپاهای دلپذیر.

رمانتیک ترین هتل های جهان برای زوج های عاشق + عکس

 

Heckfield Place، Hampshire:

هتلی بی‌نقص قرن هجدهمی در همپشایر «حدود یک ساعت خارج از لندن»؛ مکان پیچیده هکفیلد یک بهشت ​​شبانی اسـت کـه حتی سرسخت‌ترین افراد شهر را نیز بـه آرامی قدردانی می کند. از زندگی بخشی جدایی ناپذیر از Heckfield Place برنامه آشپزی ان اسـت و ملک 400 هکتاری مزرعه خودرا دارد.

 

مزارع دوقلو، ورمونت:

مزارع دوقلو 300 هکتار را در بر می‌گیرد کـه در قلب ان خانه اصلی قرن هجدهم با سقف هاي‌ طاق دار، دیوارهایی از کتاب هاي‌ خوش نما، آثار هنری جذاب و عتیقه هاي‌ دستچین شده قرار دارد. کلبه‌هاي‌ دنج همگی منحصربه‌فرد طراحی شده‌اند، و غذا هاي لذیذ هتل در اتاق غذاخوری روستایی سرو می شود و پنکیک‌هاي‌ سوفله ارزش این را دارند کـه زودتر از خواب بیدار شوید. مزارع دوقلو مورد علاقه زوج هایي اسـت کـه در تمام طول سال برای سرگردانی، اسکی و پیاده روی در ورمونت زیبا می‌آیند.

 

Blackberry Mountain، تنسی:

ملک خواهر مزرعه تحسین شده بلک بری، کوه جامع بلک بری ارائه می دهد و یک تعطیلات آخر هفته ایده آل برای یک زوج متمرکز بر سلامتی. این ملک صمیمی دارای اتاق ها و ویلاهای دنج و شیک، برنامه آشپزی عالی، برنامه روزانه کلاس هاي‌ تناسب اندام عالی و فعالیت هاي‌ فراوان، از صخره نوردی و اسب سواری گرفته تا تیراندازی با کمان و سفالگری اسـت.

 

دانتون هات اسپرینگز، کلرادو:

این استراحتگاه صمیمی و معتبر غربی در کلرادو، یک ماجراجویی عاشقانه در کابین را برای زوج‌هایي کـه از تماشای چشم ‌انداز لذت میبرند، ارائه میکند. ترکیبی از طبیعت دورافتاده و چشمه هاي‌ آب گرم شفابخش محیطی واقعا رمانتیک را برای انواع فضای باز ایجاد می کند.

 

 Caruso، A Belmond Hotel، ساحل آمالفی:

Caruso کـه در دهکده بالای تپه Ravello قرار دارد، جذابیت یک خلوتگاه روستایی آرام رابا عده اي از بهترین مناظر دریای آمالفی ترکیب میکند. جذابیت این هتل سنتی بـه سبک ویلایی ایتالیایی در سرگردانی در سرزمین عجایب مانند باغ‌ها و کلیسای کوچک کاخ و استراحت در بالکن‌هاي‌ بزرگ یا استخر بی‌نهایت بالای تپه اسـت.

 

 Hacienda de San Antonio، مکزیک:

Hacienda de San Antonio در سایه یک آتشفشان و ملک خواهر کویکسمالا، یک خانه مزرعه اي زیبا با 25 اتاق خواب را اشغال می کند کـه همه ی انها بـه طور منحصر بـه فردی با عتیقه جات و منسوجات مکزیکی طراحی شده اند. این ملک 5600 هکتاری فعالیت هایي مانند اسب سواری، دوچرخه سواری، گشت و گذار در مزرعه لبنیات فعال و استراحت در استخر را ارائه می دهد. هتل میتواند تجربه هاي‌ عاشقانه اي مانند شام با نور شمع یا ناهار پیک نیک باربیکیو ترتیب دهد.

 

The Ranch at Rock Creek، مونتانا:

The Ranch at Rock Creek کـه در 6600 هکتار واقع شده اسـت، اقامتگاه هاي‌ فوق العاده شیکی را ارائه می دهد کـه تفسیری زیبا از یک ماجراجویی غرب وحشی اسـت. در حالی کـه تمام جزئیات تزئینی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و از هیچ هزینه اي دریغ نمیکنند، حال و هوای کلی آرام اسـت. زوج هایي کـه عاشق فضای باز و غرب کشور آمریکا هستند از فعالیت هاي‌ فراوانی مانند پیاده روی، ماهیگیری، اسب سواری و تیراندازی با کمان لذت خواهند برد.

 

بیشتر بخوانید: رمانتیک ترین شهرهای دنیا + تصاویر

 

هتل های رمانتیک برای عاشقان شراب

از تپه ‌ها و دره‌هاي‌ فراگیر ناپا گرفته تا کوه‌ها و باغ‌هاي‌ آفریقای جنوبی، این استراحت‌گاه‌هاي‌ مست‌کننده بهترین تاکستان‌هاي‌ سراسر جهان را بـه زوج‌ها ارائه می کنند کـه همراه با لذت ملکی و جذابیت‌هاي‌ منطقه‌اي اسـت.

رمانتیک ترین هتل های جهان برای زوج های عاشق + عکس

 

La Residence، آفریقای جنوبی:

دراین هتل بوتیک رنگارنگ، واقع در کیپ واینلندز و احاطه شده توسط مناظر وسیع صخره‌هاي‌ دوردست، جنگل‌هاي‌ سرسبز و ویژگی‌هاي‌ گل‌دار پارتر، ثروت و درام فراوان اسـت. باوجود انحطاط، لا رزیدنس هنوز احساس اسانی و شخصی میکند، با صندلی‌هاي‌ چرمی شیک کنار آتش و کارکنانی مراقب برای ترتیب دادن وعده‌هاي‌ غذایی خصوصی و فعالیت‌هایي مانند اسب‌سواری و مزه کردن شراب.

 

Auberge du Soleil، دره ناپا Auberge du Soleil :

دریک باغ زیتون در 35 هکتار دامنه تپه، با منظره اي استثنایی از تاکستان هاي‌ ناپا واقع شده اسـت. زوج ها باید یکی از خانه هاي‌ ییلاقی صمیمی را انتخاب کنند کـه در تپه ها قرار دارد و دارای شومینه و پاسیو اسـت. این ملک از محیط زیبای خود با مسیرهای پیاده‌روی کـه از میان باغ مجسمه‌ها می‌پیچد، استخری با لبه بی‌نهایت مشرف بـه دره و اسپا با ماساژ در فضای باز بهره میبرد.

 

Castiglion del Bosco، توسکانی:

یک خلوتگاه توسکانی در منطقه Montepulciano با سوئیت‌ها و ویلاهای زیبا کـه با پارچه‌هاي‌ مجلل و مبلمان عتیقه تزئین شده‌اند، Castiglion del Bosco یک بورگوی سنتی را دوباره تجسم می کند. زوج‌ها میتوانند در مزه‌هاي‌ شراب یا پیک نیک در تاکستان‌هاي‌ املاک شرکت کنند، در کلاس‌هاي‌ آشپزی شرکت کنند و از روستاهای توسکانی دیدن کنند یا بـه سبک در s استراحت کنند.

 

Villa La Coste، Provence:

سرزمین عجایب هنر مدرن در گوشه‌اي دورافتاده از پروونس، این بوتیک هتل و موزه روباز با اتاق‌هاي‌ شیک و پیچیده، تاکستان‌هاي‌ داخلی و صدها جریب مساحت، دوستداران هنر را خوشحال میکند. با مشارکت هاي‌ معماری افرادی مانند تادائو آندو و رنزو پیانو. زوج‌ها می توانند روزهای خودرا بـه کاوش در حومه‌هاي‌ زیبا «کـه مسلماً یکی از رمانتیک‌ترین مقاصد روی زمین اسـت»؛ مزه کردن شراب، پیاده‌روی و بازدید از روستاهای اطراف بگذرانند.

 

هتل شراب و شراب سازی Meneghetti، کرواسی:

هتل شراب و شراب سازی Meneghetti در منطقه ایستریا واقع شده اسـت. در حالی کـه این ملک دارای یک اتاق چشایی، اسپا، رستوران و استخرهای متعدد اسـت، یکی از جاذبه هاي‌ اصلی این هتل منطقه اطراف اسـت، جایی کـه زوج ها می توانند بـه شکار ترافل، پیاده روی و گشت و گذار در شهر های اطراف بروند.

 

بیشتر بخوانید: عکس های از رمانتیک‌ ترین مکان جهان

 

هتل های رمانتیک برای تعقیب جزیره

این استراحتگاه‌هاي‌ بسیار متنوع بـه زوج‌ها اجازه می دهند بهترین زندگی جزیره‌اي را در سرتاسر جهان تجربه کنند، خواه یک جزیره‌اي سنتی استوایی با پیاده‌گردی و زیپ‌لاین باشد یا یک استراحتگاه قصری متنوع در جزیره‌اي صخره‌اي مدیترانه.

رمانتیک ترین هتل های جهان برای زوج های عاشق + عکس

 

 Amanwana، اندونزی:

این ملک بسیار مجلل دارای 20 چادر روی بوم اسـت کـه دریک فلات شنی در جزیره عمدتاً خالی از سکنه مویو اندونزی کشیده شده اسـت. در این جا، جنگل بارانی با یک پارک دریایی حفاظت شده در دریای فلورس، یکی از بهترین مقاصد غواصی در منطقه، ملاقات می کند.

 

Sugar Beach، A Viceroy Resort، سنت لوسیا:

Sugar Beach کـه در دره اي بین کوه هاي‌ دراماتیک Piton در سنت لوسیا قرار دارد، یکی از زیباترین مکان ها را در تمام کارائیب دارد و ویلاهای کنار تپه ان مناظر فوق العاده اي را ارائه می دهند. این اقامتگاه فوق‌العاده لوکس، پایگاهی عالی برای علاقه‌مندان بـه طبیعت اسـت کـه میخواهند نعمت‌هاي‌ غنی جزیره «از جمله آتشفشان، باغ‌هاي‌ گیاه‌شناسی و آبشارها» را کشف کنند ودر ماجراجویی‌هایي مانند کایاک‌سواری، قایقرانی، زیپ‌لاین و غواصی بگذرند.

 

Four Season Lanai، هاوایی:

Four Seasons Lanai در بالای بلوف مشرف بـه خلیج Hulopoe، پناهگاهی استوایی با فضای باشگاهی خصوصی اسـت. در حالی کـه باغ‌هاي‌ پرجنب‌وجوش و حوض‌هاي‌ کوی بـه حال و هوای استراحتگاه می‌افزایند، نقاط برجسته واقعی زمین گلف 18 سوراخه‌اي با طراحی سیگنچر جک نیکلاوس و دسترسی بـه یکی از زیباترین خلیج‌هاي‌ هاوایی اسـت. این جزیره همچنین سفر های نیم روزه، از جمله پیاده‌روی در جنگل‌هاي‌ بارانی سرسبز و آفرود رابا 4×4 ارائه میدهد.

 

جزیره شمالی، سیشل:

در مکانی بکر و دست نخورده مانند سیشل «شعار کشور «بـه همان اندازه پاک اسـت»»؛ جزیره شمالی یک استراحتگاه نفیس اسـت کـه بـه زیبایی با چشم انداز طبیعی ترکیب می شود. اقامت در جزیره شمالی بازگشتی باشکوه بـه طبیعت اسـت و زوج‌ها می توانند از دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی، غواصی در یکی از طولانی‌ترین صخره‌هاي‌ مرجانی جهان کـه بـه «گالاپاگوس اقیانوس هند» نامیده می شود، لذت ببرند.

 

کالسما، میکونوس:

جزیره یونانی میکونوس بیشتر بـه خاطر شهر های جذاب، رستوران هاي‌ نفیس و تفریحات شبانه زنده شناخته شده اسـت و فرصت کافی برای گذراندن وقت در دریا و کاوش در جزایر مجاور را فراهم می کند. ودر بوتیک هتل جدید، Kalesma، زوج ها می توانند از مهمان نوازی یونانی در بهترین حالت خود لذت ببرند، خواه نان تازه از اجاق آجری در ملک، شام هاي‌ خانوادگی، یا مهمانی هاي‌ رقص غروب آفتاب، و همه ی این ها با منظره اي از خلیج آرام Ornos.

 

کاخ کاپری تیبریو، کاپری:

این هتل بوتیک و با طراحی جلوه‌اي را بـه وجود می‌آورد. و اگر چه آبگرم عظیم و استخر سرپوشیده و روباز یک روز آرامش بخش را در ملک ایجاد می کند، یکی از ویژگی هاي‌ برجسته این استراحتگاه قصری، فرصتی منحصر بـه فرد برای کاوش در ساحل صخره اي و خلیج هاي‌ کاپری از طریق گوزو، قایق بادبانی چوبی سنتی مدیترانه اسـت.

 

بیشتر بخوانید: آشنایی با رمانتیک ترین مکان های جهان «عکس»

 

هتل های رمانتیک برای جت ستینگ دو نفره

برای مدتی باکیفیت واقعی با یک مقصد دیگر، هیچ چیز با فرار بـه یکی از دورترین مقاصد جهان قابل مقایسه نیست. باهم، جادوی دیدن حیات وحش خارج از چادر خود در تایلند یا لذت بردن از یک شام رمانتیک در مرکز دریاچه Pichola در اودایپور را تجربه کنید. این خلوتگاه‌هاي‌ جادویی، کـه در مناظر ماورایی قراردارند، گریز رمانتیک را دوباره تعریف می کنند.

رمانتیک ترین هتل های جهان برای زوج های عاشق + عکس

 

اقامتگاه Singita Lebombo، آفریقای جنوبی:

هیچ چیزی مانند اقامتگاه‌هاي‌ لانه عقابی لبومبو با تخت‌هاي‌ تماشای ستارگان، وان‌هاي‌ مستقل و پنجره‌هاي‌ شیشه‌اي از کف تا سقف کـه منظره‌اي عالی از این گوشه بزرگ غنی از گربه در پارک ملی کروگر را بـه مهمانان می دهد، نشان نمیدهد. با درمان‌هاي‌ آبگرم، درس‌هاي‌ تیراندازی با کمان، وعده‌هاي‌ غذایی مبتکرانه در یکی از بالکن‌ها و درایوهای بازی با غرور بسیار بزرگ شیرها، این مکان برای زوج‌هاي‌ ماجراجو اسـت کـه واقعاً از امکانات رفاهی مدرن قدردانی می کنند.

 

قصر دریاچه تاج، اودایپور، هند:

در وسط دریاچه پیچولا قصر دریاچه مرمری سفید تاج قرار دارد، ملکی صمیمی و رمانتیک «فقط با قایق قابل دسترسی اسـت» کـه برای کسانی کـه بـه دنبال فاکتور شگفت انگیز هستند عالی اسـت. یک روز عالی در این جا ممکن اسـت شامل گشت و گذار در اطراف دریاچه در بالای بارجی باشد کـه برای مراسم سلطنتی استفاده می شود، یک درمان مجلل در اسپا و یک شام روی پشتبام زیر نور شمع.

 

 آواسی پاتاگونیا، شیلی:

آواسی دریک ذخیره‌گاه خصوصی با منظره‌اي از کوه‌هاي‌ پوشیده از برف تورس دل پین، لوکس را در پاتاگونیای شیلی بازتعریف میکند. مهمانان در یکی از 14 ویلا بزرگ اقامت می کنند کـه هر کدام با یک راهنمای خصوصی و یک وسیله نقلیه 4×4 برای گشت و گذارهای سفارشی در پارک ارائه می شود. فعالیت‌ها دراین منطقه بی‌پایان اسـت، از جمله اسب‌سواری با گاوچو و کوهنوردی در یخچال.

 

Annandale، نیوزیلند:

مشرف بـه خلیجی زیبا، چهار ویلا Annandale بـه وسعت 4000 هکتار از یک مزرعه در حال کار اسـت. کابین مدرن و متمرکز بر طراحی Seascape، کـه در یاروی خود قرار دارد، بـه دلیل موقعیت خصوصی و مناظر خیره‌کننده‌اش، پناهگاه زوج‌ها اسـت. Annandale منحصر بـه فرد و منزوی مکان مناسبی برای فعال ماندن اسـت – با پیاده روی، تورهای مزرعه، کایاک سواری و تیراندازی با کبوتر سفالی – یا بـه سادگی استراحت و شارژ مجدد.

 

 Four Seasons Tented Camp Triangle Golden Triangle، تایلند:

پراکنده در محوطه هاي‌ وسیع و محوطه سازی شده کـه در امتداد مرز تایلند-میانمار قرار دارد، با چشم اندازی بـه لائوس، Four Seasons Tented Camp فقط 15 سوئیت بزرگ دارد کـه همگی فوق خصوصی هستند. با عرشه و دوش در فضای باز. این استراحتگاه بـه طور یکپارچه ترکیبی از لذت و اصالت را در هم می آمیزد و یک تجربه سافاری واقعی رابا تعامل فیل ها ارائه می دهد.

 

Estancia Vik، José Ignacio:

Estancia Vik در 4000 هکتار زمین کشاورزی در خوزه ایگناسیو واقع شده اسـت، یک مزرعه استعماری اسپانیایی با فضای داخلی عالی کـه توسط هنرمندان محلی اروگوئه ساخته شده اسـت. علاقه مندان بـه هنر از مجسمه ها، نقاشی ها و طراحی هاي‌ باورنکردنی کـه کل ملک را تزیین می کند و یکپارچه با منظره ترکیب می شود حيرت زده میشوند. زوج ها می توانند درکنار استخر استراحت کنند، اسب سواری کنند، چوگان بازی کنند و از هتل هاي‌ خواهر ساحلی ملک «Bahia Vik و Playa Vik» برای یک روز یا صرف غذا دیدن کنند.

 

Singita Sabora، تانزانیا:

سابورا با الگوبرداری از چادرهای سافاری دهه 1920 دارای فرش‌هاي‌ ایرانی مجلل، مبلمان عتیقه چوب ماهون، تنه‌هاي‌ قدیمی و لامپ‌هاي‌ برنجی اسـت. روزها را بـه تماشای حیات وحش از نزدیک در راندن بازی سافاری بگذرانید، و پس از ان در استخر زیبا استراحت کنید یا در آبگرم بوته‌ها ناز شوید. شام در این جا یک امر خاص جوی اسـت، با میزهای خصوصی کـه در فضای باز در زیر درخت اقاقیا کـه با فانوس ها روشن شده اسـت، چیده شده اسـت.

 

بیشتر بخوانید: بهترین مناطق برای گردشگری در جهان

 

هتل های رمانتیک برای علاقه مندان شهری

جذاب ترین شهر های جهان لیست تقریبا بی پایانی از فعالیت هاي‌ فرهنگی را ارائه می دهند. هر یک از شهر های زیر ترکیبی از تاریخ دنیای قدیم رابا خرید رویایی و خوراک شناسی ترکیب می کند و خانه تعداد زیادی از هتل هاي‌ رمانتیک اسـت.

رمانتیک ترین هتل های جهان برای زوج های عاشق + عکس

 

پاریس:

پاریس کـه مدت‌ها بـه عنوان رمانتیک‌ترین شهر جهان شناخته می ‌شد، با معماری زیبا، خریدهای پیچیده و هنرهای زیبای جذاب، همیشه مسحورکننده اسـت. پس از سرگردانی در خیابان‌هاي‌ سنگ‌فرش‌شده مون‌مارتر یا باغ‌هاي‌ آرام تویلری، در هتل شیک هتل ریتز پاریس، هتل کلاسیک Le Bristol یا بوتیک La Reserve Paris Hotel & Spa استراحت کنید.

 

استکهلم:

پایتخت سوئد بـه زیبایی گذشته و حال رابا کاخ‌هاي‌ تاریخی و هتل‌هاي‌ بزرگ کـه درکنار فروشگاه‌هاي‌ طراحی جذاب، رستوران‌هاي‌ پیشرفته و بارهای پرطرفدار قراردارند، متعادل می کند. بیشتر شهر کـه از جزایری تشکیل شده اسـت کـه توسط پل ها بـه هم متصل شده اند، در مقابل بندر قرار دارد، جایی کـه قایق ها برای کاوش مجمع الجزایر زیبای سوئد حرکت می کنند. بهترین هتل برای زوج‌ها، ملک انحصاری  Ett Hem اسـت، ملکی با 12 اتاق کـه دریک خانه شهری درسال 1910 واقع شده اسـت.

 

رم:

رم مکانی اسـت کـه در ان تاریخ باستان و زندگی مدرن درکنار هم قرار می گیرند، جایی کـه میتوانید در یک‌بار مرسوم، کوکتل بنوشید و بـه خرابه‌هاي‌ باستانی خیره شوید. این شهر دارای لباس‌هاي‌ شیک، رستوران‌هاي‌ عالی و هنرهای باورنکردنی اسـت کـه ان را بـه مکانی عالی برای بازدید از همه ی نوع زوج تبدیل کرده اسـت. هتل de Russie بـه دلیل فضای داخلی شیک، حیاط شلوغ و بار، مورد علاقه اسـت، در حالی کـه هتل ادن دارای فضای داخلی کلاسیک و امکانات تازه و بـه روز اسـت. 

 

نیویورک سیتی:

انرژی شهر نیویورک و محله هاي‌ متنوع و همیشه در حال تکامل ان؛ ان را بـه یکی از هیجان انگیزترین مقاصد روی زمین تبدیل کرده اسـت. از مکان‌هاي‌ تاریخی شهر گرفته تا صحنه‌هاي‌ خرید و غذاخوری پیشرفته، اپل بزرگ طیف گسترده‌اي از سرگرمی‌ها را ارائه میدهد. هتل کراسبی استریت طراحی‌شده و هتل ذن گرینویچ انتخاب‌هاي‌ مورد علاقه در مرکز شهر هستند، در حالی کـه The Mark از Upper East Side انتخاب خوبی برای سنت‌گرایان اسـت.

 

لندن:

لندن کـه ریشه در سنت گرایی دارد، ظرافت چند صد ساله رابا هنر تازه، خرید و صحنه هاي‌ غذاخوری ترکیب می کند. زوج‌ها می توانند با گشت‌هایي در پارلمان و برج لندن قدم بـه گذشته بگذارند و تعویض نگهبان کاخ باکینگهام را تماشا کنند، سپس در نمایش‌هایي در منطقه تئاتر پرجنب‌وجوش شرکت کنند و از محله‌هاي‌ خوش آب و هوا دیدن کنند. برای ظرافت کلاسیک بریتانیایی با امکانات مدرن، در برکلی پیشرفته یا کانات تاریخی اقامت کنید. 

 

بیشتر بخوانید: معرفی مکان های گردشگری و زیبای تایلند

 

در پایان

برای یک مقصد شهری ساده تر، بـه افسانه “شهر شناور” ونیز نگاه نکنید. ونیز با خیابان‌هاي‌ سنگ‌فرش، گوندولاهای رمانتیک و مغازه‌هاي‌ صنایع‌دستی بدنام، ترکیب مناسبی از تاریخ، هنر، و غذا هاي نفیس را دارد. ملک  Aman Venice، یک کاخ سابق کـه توسط یک باغ خصوصی احاطه شده اسـت، مورد علاقه زوج هاي‌ شیک پوشی اسـت کـه بـه دنبال چیزی کمی مخفی تر دراین شهر شناخته شده هستند.

جدیدترین مطالب سایت