بهترین و لوکس ترین هتل در هند (12 هتل)

بهترین و لوکس ترین هتل در هند (12 هتل)

از کاخ‌های‌ باشکوهی که تبدیل بـه هتل شده‌اند تا استراحتگاه‌های‌ بالای تپه و استراحتگاه‌های‌ آبگرم، بهترین هتل‌های‌ هند را ببینید «و بـه آن‌ها بروید». ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از بهترین و لوکس ترین هتل در هند را منتشر کرده ایم.

 

مجلل ترین هتل های هند

هتل‌های‌ هندی که بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند، تحت سلطه زنجیره‌های‌ لوکس داخلی بزرگ – تاج، اوبروی و لیلا – هستند که استانداردهای خانه‌داری و خدمات غذایی از بهترین‌ها در جهان هستند. اما فراتر از این ها، تعداد فزاینده‌اي از استقلالی‌ ها وجود دارند که، در حالیکه دیگر منطقه زیرزمینی را معامله نمیکنند، با این وجود هنوز ارزش پولی را ارائه میدهند و احتمالاً تجربه‌اي را برای همیشه ارزشمند خواهید کرد. آماده باشید که از بین بروید.

 

1. کاخ دریاچه تاج، اودایپور

کاخ دریاچه تاج، اودایپور

چندین حریف برای این «شهر دریاچه‌ها» وجود داشت، اما این یکی انها را در جایگاه برتری قرار داد. کاخ مهاراجه سابق که ظاهراً روی دریاچه‌اي درخشان شناور اسـت، مانند مظاهر مرمری در بین مه‌های‌ اولیه صبح بـه نظر میرسد، کوه‌های‌ آراوالی پس‌زمینه‌اي مناسب. وقتی با قایق می آیند، مهمانان از لحظه‌اي که پاهایشان با زمین برخورد می کند، مانند خانواده‌های‌ سلطنتی رفتار میشود و کارکنان منتظر بـه آرامی گلبرگ‌های‌ رز معطر را باران میکنند. تجربه قایق آبگرم را از دست ندهید.

 


مطالب مشابه: بهترین هتل های بمبئی هند


 

2. اوبروی آمارویلاس، آگرا

اوبروی آمارویلاس، آگرا

بازدید از تاج محل بـه یک لذت تبدیل شده اسـت: با اتصال جاده اي سریع از دهلی و دسترسی آرام‌بخش و تنها برای عابران پیاده در جاده های‌ اطراف، این بنای تاریخی مذهبی باشکوه اکنون بـه سکوت و احترامی که شایسته آن اسـت می رسد. و احترام تا Oberoi Amarvilas در همان نزدیکی ادامه دارد که از هر اتاق مهمان منظره اي از این مقبره باشکوه دارد.

 

زمانی را برای لذت بردن از استخر بزرگ آرام، که در زمین‌های‌ سرسبز با طاووس‌های‌ سرگردان قرار دارد، پیدا کنید، و با غروب «یا طلوع خورشید»؛ در کالسکه‌اي هتل بپرید تا لحظات و خاطرات عالی از تاج محل را در فاصله 600 متری آن تماشا کنید.

 

3. تالار گل وحشی، شیملا

تالار گل وحشی، شیملا

یکی از لذت‌بخش‌ترین ایستگاه‌های‌ تپه‌اي هند، شیملا مکانی محبوب برای ساکنان هندی و همچنین خارجی‌ها اسـت. این هتل استعماری زمانی خانه تابستانی لرد کیچنر بود – او از شهرت پوستر «آشپزخانه تو را می‌خواهد» – چشمان نافذ و انگشت اشاره او – و هنوز هم احساس فردی و شخصی را حفظ کرده اسـت.

 

علیرغم این که متعلق بـه گروه Oberoi اسـت، هیچ یک از مهر شرکتی خودرا ندارد، اما تمام استانداردهای بالای خودرا دارد. حمام گردابی در فضای باز با چشم ‌انداز هیمالیا و پیاده‌روی در جنگل‌های‌ محلی از جاذبه‌های‌ قابل توجه اسـت.

 

4. کاخ تاج محل بمبئی

کاخ تاج محل بمبئی

کاخ تاج محل بمبئی که درکنار بنای یادبود دروازه هند قرار دارد، از زمان افتتاح آن درسال 1903 که توسط صنعتگر هندی جامستجی تاتا ساخته شد، مترادف با شهر بوده اسـت. این هتل نخستین‌ها در هند اسـت: برق، آسانسور، پنکه‌های‌ خودکار، حمام‌های‌ ترکی و پیشخدمت‌های‌ انگلیسی، و هنوز هم یکی از بهترین هتل‌های‌ اصطبل تاج محسوب می شود که توسط خانواده سلطنتی و افراد برجسته از سراسر جهان بازدید میشود.

 

و همچنین انعطاف پذیر اسـت؛ پس از یک حمله تروریستی مرگبار درسال 2008؛ تا حدودی کمتر از یک ماه بعد بازگشایی شد. ارتشی متشکل از 1600 کارمند مجلل و پر زرق و برق، آنرا ارزان نگه می دارد.

 

5. ویندامر، دارجلینگ

ویندامر، دارجلینگ

با نرده‌های‌ سفید، چمن‌زارهای مرتب و گلدان‌های‌ شمعدانی روشن، شـما را می‌بخشند که فکر می کنید در شهر انگلیسی مشابهی هستید، بـه خصوص با مزارع سرسبز اطرافتان، اما این جواهر تاریخی در کشور چای هند اسـت. اتاق‌های‌ مهمان کمی شیک هستند، اما جذابیت و صمیمیت – بـه‌علاوه خدمات عالی و توجه بـه جزئیات – باعث میشود که مهمانان بـه آنجا برگردند، چه برای غذا های لذیذ و چه در هوای خنک‌تر، بطری‌های‌ آب گرم در تخت شـما و آتشی که تازه در آن روشن شده اسـت.

 

6. کاخ تاج فلک‌نوما، حیدرآباد

کاخ تاج فلک‌نوما، حیدرآباد

این کاخ قرن نوزدهمی که در اصل برای خانواده سلطنتی هند ساخته شده بود، در اواخر سال 2010 بـه هتل تاج تبدیل شد. این کاخ در 32 جریب مساحت، در دهه 1950 رو بـه ویرانی نهاد، اما ازآن زمان بـه بعد حفاظت دقیق آنرا بـه شکوه سابق خود بازگردانده اسـت.

 

گفته می شود کتابخانه‌اي با سقف چوبی کنده‌کاری شده کپی یکی از یکی در قلعه ویندزور اسـت ودر جاهای دیگر، فضاهای عمومی و اتاق‌ها مملو از آثار باستانی و عتیقه‌های‌ اصلی اسـت. منتظر سنگ مرمر در هر قدم باشید و یک حمام رول با پایه های‌ پنجه اي در حمام خود، که تازه با آب معطر پر شده اسـت، بـه عنوان بخشی از خدمات نوبت دهی خود انتظار داشته باشید.

 


مطالب مشابه: اقامت در هتل لوکس و رویایی در هند «+عکس»


 

7. هتل قدیمی هاربر، کوچی

هتل قدیمی هاربر، کوچی

این هتل کوچک بـه دلیل خدمات دوستانه و موقعیت مناسب در مرکز شهر در نزدیکی بندر، درست روبروی تورهای ماهیگیری چینی که راهی محبوب برای ماهیگیری در اینبخش از هند اسـت، مورد تحسین طرفدارانش قرار گرفته اسـت. از استخری که در باغ‌های‌ مرتب قرار دارد لذت ببرید، سپس از یک غذای بیرون از خانه با شمع‌ها لذت ببرید و با موسیقی کلاسیک هندی زنده سرگرم شوید. اتاق‌های‌ کلبه‌اي که در باغی در اطراف حوض گل زنبق واقع شده‌اند، دوش در فضای باز دارند.

 

8. Oberoi Grand، کلکته

Oberoi Grand، کلکته

اگر فکر میکردید کلکته کمی فرسوده اسـت، واضح اسـت که هرگز در Oberoi Grand شهر اقامت نکرده‌اید، جاییکه بـه‌خوبی در مرکز شهر قرار دارد و مورد علاقه افراد برجسته و پر زرق و برق بالیوود اسـت. این هتل مستعمره‌اي که قدمت آن بـه اواخر قرن نوزدهم می رسد، دارای شکوفایی مدرن مانند استخر روباز بزرگ و آبگرم پیشرفته مدرن، بـه‌علاوه رستوران برنده جایزه Baan اسـت که تحسین بین‌ المللی را برانگیخته اسـت.

 

9. Evolve Back, Coorg

Evolve Back, Coorg

رمانتیک‌ها که در زمینی بـه مساحت 300 جریب قهوه و ادویه در غرب میسور قراردارند، گزینه‌های‌ ناهارخوری را دوست خواهند داشت: دریک خانه درختی برای دو نفر، درکنار دریاچه مهتابی، یا درکنار استخر شمعی در ویلای خودتان.

 

اتاق مطالعه‌اي با بالکن وجوددارد که بـه شالیزارهای اطراف نگاه می کند، و فعالیت‌هایي شامل تماشای پرندگان، پیاده‌روی در طبیعت و سفر های کوراکول «قایق ماهیگیری کوچک» اسـت. و این واقعیت که غذای کامل، با غذای عالی و تازه تهیه شده اسـت، باید از نوع اقامتی که یک سم زدایی دیجیتالی واقعی اسـت خاطرجمعی حاصل کند.

 

10. Oberoi Rajvilas، جیپور

Oberoi Rajvilas، جیپور

این ساختمان زیبا با آجر قرمز الهام گرفته از مغول اسـت و در بین 32 جریب استخری در فضای باز با فواره و بوگنویل قرمز قرار دارد. بـه میل خود سرگردان شوید و مطمئن باشید که چند طاووس را میبینید که در چمن های‌ آراسته شده می‌چرخند.

 

اتاق‌ها در اطراف املاک پراکنده‌اند، بنابر این اگر هوس انزوا دارید، باید آنرا این جا پیدا کنید – ویلایی با استخر خصوصی یا اتاقی با حمام مرمری غرق‌شده با چشم ‌انداز باغ در فاصله‌اي دور از جمعیت دیوانه‌کننده را انتخاب کنید، و حتی می توانید ازآن استفاده کنید. یکی از کالسکه های‌ گلف اگر احساس تنبلی می کنید. خدمات شخصی شامل کارهایی مانند آماده کردن غذا های مورد علاقه آشپز خارج از منو اسـت.

 

11. کاخ لیلا دهلی نو

کاخ لیلا دهلی نو

پایتخت هند باید از دیوانگی شهر مهلت بگیرد و کاخ لیلا دهلی نو همین اسـت. گلدان‌های‌ بزرگ صدها ساقه گل را در خود جای میدهند که عطرشان را از بالا پخش می کنند، مملو از مصنوعات سفارشی و هنر مدرن اسـت، یک استخر روی پشت‌بام وجوددارد و همه ی اتاق‌های‌ مهمان خدمات پیشخدمت دارند. مجلل بیش از حد، اعطا شده اسـت – در تئوری، مضحک بـه نظر می رسد – اما از نظر جسمی، حتی خسته ترین مسافر “آنجا بوده اسـت، آنرا انجام داده اسـت” توسط جذابیت های‌ آن جادو می شود.

 

12. Acron Waterfront، گوا

Acron Waterfront، گوا

Acron نه تنها یک مقصد خانوادگی عالی، با استخر، ساحل نزدیک و محیط کنار رودخانه را ارائه میدهد، بلکه نشان دهنده ارزش مناسب برای پول، بدون کاهش کیفیت اسـت. یک سرآشپز بین‌ المللی آشپزخانه را اداره می کند و بهترین غذا را تضمین می کند، ماهی‌های‌ محلی صید شده یک غذای ویژه اسـت، و یک ساعت شاد عصرانه رایگان و موسیقی زنده محلی هنگام غروب خورشید از نکات برجسته مهمانان اسـت.

 


مطالب مشابه: ۱۰ هتل منتخب بر روی کره زمین «+عکس»


 

در پایان

واضح اسـت که تاریخچه زیادی در سرتاسر شهر وجوددارد که باید درباره آن بیاموزید و چه راهی بهتر از اقامت در یکی از بهترین هتل‌های‌ هند با افرادی که می توانند اطلاعات خودی را داشته باشند، کشف کنید؟

جدیدترین مطالب سایت