بیوگرافی سهیل مستجابیان شاخ اینستاگرام و همسرش + عکس

بیوگرافی سهیل مستجابیان شاخ اینستاگرام و همسرش + عکس

دراین مطلب از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز از زندگی سهیل مستجابیان می‌خواهیم بگوییم. این هنرمنهد عزیز کار خودرا از ساخت ویدیو هاي‌ دابسمش شروع کرده و حالا یکی از صداپیشه هاي‌ برنامه ي موفق آقای ایرج طهماسب بـه نام مهمونی اسـت. این بازیگر جوان اخیرا در فصل هایي از سریال جوکر هم شرکت کرده اسـت.

 

بیشتر بخوانید: برنامه مهمونی ایرج طهماسب 

 

زندگینامه سهیل مستجابیان

بیوگرافی سهیل مستجابیان شاخ اینستاگرام و همسرش + عکس

سهیل مستجابیان بازیگر، کمدین و چهره ي اینستاگرامی ایران، متولد 29 اردیبهشت 1361 در شیراز اسـت. او در شیراز متولد شده اما بزرگ شده تهران، خیابان ولیعصر می‌باشد دریک خانواده چهار نفری به دنیا آمده و تنها یک خواهر دارد، بیشتر سال‌های کودکی و نوجوانی اش در بيرون از کشور بوده اسـت.

 

بیشتر بخوانید: موضوع سریال جوکر چیست؟ «مسابقه جوکر»

 

تحصیلات سهیل مستجابیان

بیوگرافی سهیل مستجابیان شاخ اینستاگرام و همسرش + عکس

فارغ التحصیل لیسانس رشته متالوژی از اصفهان اسـت، از سال های دور وارد بازیگری شده اما شهرت اش با دابسمش شکل گرفت و شغل اصلی اش دکوراسیون داخلی اسـت.

 

بیشتر بخوانید: عکس شرکت کنندگان فصل 7 جوکر + عکس همسرشان

 

دوران کودکی سهیل مستجابیان

بیوگرافی سهیل مستجابیان شاخ اینستاگرام و همسرش + عکس

سهیل مستجابیان در گفتگو اي تعریف میکرد کـه در سنین سه یا چهارسالگی عموهایش وی را از خواب بیدار کردند تا با خود بـه مهمانی ببرند و برای مهمان ها نقش بازی کرده و ادا دربیاورد. از ان زمان صدای ضبط شده اش را دارد. پدرش مدام صدایش را ضبط می‌کرد، مخصوصا از شعر خواندن هایش. یکی از افتخاراتش را این می‌داند کـه در بچگی یک بمب نزدیک خانه شان خورده و او زنده مانده اسـت. خیلی بازی هاي‌ جنگی را دوست داشته، همیشه کیک هاي‌ تولدش تانک و … بوده اسـت و یک لباس خلبانی هم داشته کـه هیچوقت اجازه نمی داده مادرش ان را بشوید، آن قدر کـه برایش عزیز بوده اسـت.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی مجری و میهمانان مسابقه جوکر + نقد و بررسی مسابقه سریالی جوکر

 

خانواده و خبر فوت پدر سهیل مستجابیان

پدر سهیل مستجابیان در 19 دی سال 1395 درگذشت. سهیل خارج از ایران بودو یک روز بیشتر از سفرش باقی نمانده بود کـه بـه ایران برگردد، خبر فوت پدرش را شنید. پدرش نه یک بازیگر بوده و نه یک کمدین، اما یک طناز بـه تمام معنا بوده و میگوید اگر من می‌توانم اطرافیانم را بخندانم، قطعا ان را از پدرم یاد گرفته ام.

 

شروع فعالیت بازیگری سهیل مستجابیان

بیوگرافی سهیل مستجابیان شاخ اینستاگرام و همسرش + عکس

از سال 1380 وقتی 19 ساله بود با دوستانش در شیراز گروه هنری میتوس کـه پایه اش تئاتر بود را راه اندازی کردند ودر کنارش کارهای هنری دیگری انجام دادند. سال 84 بعد این کـه از دانشگاه اصفهان بازگشت بـه صورت جدی بازی در تئاتری را ادامه داد و با نمایشی بـه نام اتو پیای مشکوک جایزه اول بازیگری استان را گرفت. درسال 87 با تئاتر بگرد تا بگردم در جشنواره دانشجویی جایزه دوم بازیگری کشور مشترکا بـه او و نوید محمدزاده تعلق گرفت، جایزه اول را نیز هوتن شکیبا برد.

او بازیگری در سینما را برای نخستین بار درکنار پارسا پیروزفر در فیلم سینمایی «بی حسی موضعی» بـه کارگردانی حسین مهکام درسال 1397 تجربه کرد.

 

شروع فعالیت دابسمش سهیل مستجابیان 

بیوگرافی سهیل مستجابیان شاخ اینستاگرام و همسرش + عکس

در ابتدا از وجود اپلیکیشنی برای دابسمش بی اطلاع بوده، لیپ سینک را در شبکه هاي‌ خارجی دیده بود، ولی نمیدانست کـه اپلیکیشن دارد. یکی از دوستانش دابسمشی را روی صفحه مجازی اش می‌گذارد و سهیل سرچ میکند و متوجه میشود اپلیکیشنی اسـت بـه اسم دابسمش و یک تعداد صدای ضبط شده در حافظه اش اسـت کـه پخش می‌شود و شـما رو بـه روی دوربین ان می‌نشینید و لب می‌زنید، با خودش می‌گوید چه ایده با حالی!

 

بـه نظر او تنها ایرادی کـه داشت این بود کـه صداهای ضبط شده محدودی داشت، بنابر این تصمیم میگیرد کـه خودش صدایی را کـه می‌خواهد پخش کند و جلوی دوربین موبایلش لب بزند. بعد از ان شروع میکند بـه سرچ کردن ویدئوهای مختلف کـه جالب باشد و وجه طنز داشته باشد.

 

در هنگام ضبط دابسمش سعی میکند خودش را از بیرون ببیند و همیشه حس می‌کند دوربینی رو بـه روی او قرار گرفته کـه خودش را از دریچه ان میبیند.

 

بـه دلیل پیشینه هنری اش و کار در تئاتر نیز رابطه خوبی با بازیگران و سلبریتی ها دارد و همین موضوع سبب شده تا مرز بین کار خوب و کار تقلیدی را بشناسد.

 

شغل اصلی سهیا مستجابیان

بیوگرافی سهیل مستجابیان شاخ اینستاگرام و همسرش + عکس

آقای بازیگر حالا درکنار بازی در تئاتر، با دابمسش بـه شدت مورد توجه اسـت و درآمد خوبی نیز از تبلیغات ان دارد، او درکنار این حرفه ها کار دکوراسیون داخلی نیز انجام می‌دهد.

 

ازدواج سهیل مستجابیان

سهیل مستجابیان مجرد اسـت و تا کنون ازدواج نکرده اسـت.

 

آدرس اینستاگرام سهیل مستجابیان

 

بیوگرافی سهیل مستجابیان شاخ اینستاگرام و همسرش + عکس

 

جدیدترین مطالب سایت