بیوگرافی مژده خنجری + شروع زندگی سه نفره

بیوگرافی مژده خنجری + شروع زندگی سه نفره

درباره خانم مژده خنجری

خانم مژده خنجری مجری موفق تلویزیون که یکی از باسوادترین مجریان جوان اسـت چندماهی میشود که مادر شده اسـت و یک فرزند پسر بنام مهدیار به دنیا آمده اسـت و کمی فغلا خانم خنجری فاصله گرفتند از تریبون تلویزیون …در ادامه این پست میپردازیم بـه جزییات فردی خانم خنجری مجری موفق تلویزیون صدا و سیمای ایران.

 

خانم مژده خنجری

بیوگرافی مژده خنجری

مژده خنجری متولد ۲۳ مرداد ۱۳۷۲ در تهران ؛ مجری برنامه های‌ تلویزیون اسـت.

پدر جانباز و فداکار آقای خنجری

 


مطلب مرتبط: بیوگرافی مژده خنجری + عروسی مجری معروف مژده خنجری


 

فارغ التحصیل فوق لیسانس روانشناسی از دانشگاه شهید بهشتی می باشد که کودکی اش را در فرانسه گذراند و با گزارشگری وارد قاب تلویزیون شد.پدرش تحصیلکرده مقطع دکترای رشته کامپیوتر و از اساتید دانشگاه علم و صنعت می‌باشد که بخاطر وضعیت ۷۰ درصد جانبازی ؛ روی ویلچر مینشیند.

ازدواج مژده خنجری

از دوران کودکی بـه همراه خانواده عازم فرانسه شده و مقاطع تحصیلی راهنمایی و دبیرستان در این کشور بودو درکنار ان دروس ایرانی نیز یاد می گرفت !می‌گوید از ۱۳ سالگی شبکه برون مرزی «جام جم» از صدا و سیمای ایران را پیگیر بودم و پیش خودم میگفتم روزی باید هم مجری و هم روان‌شناس بشم.

 

درسال 1391 وقتی 19 ساله بود بـه واسطه این که زبان فرانسه میدانست برای شبکه برون مرزی سازمان, تست مترجمی داد و بعد از قبولی بـه عنوان گزارشگر شبکه سحر شروع بـه فعالیت کرد.

 

فعالیت کاری خانم مژده خنجری

بعد از دو سال تجربه دربخش بروز مرزی فرانسه بـه دعوت تهیه کننده برنامه بـه روز درسال 93 برای اجرای ان تست داد و بعد قبولی مجری این برنامه شد. میگوید بواسط پدر و هم همسرش که مهندس IT می باشد با این فضای تکنولوژی و اي تی برنامه بـه روز آشنا اسـت و سعی میکند همیشه بـه روز باشد.

 

تهیه کننده برنامه بـه روز اورا برای مجری انتخاب می‌کند و این آغاز تجربه مجری گری خانم مژده خنجری میشود. بیشتر شهرت این خانم هنرمند برای اجرای ویتامین ۳ می باشد او همچنین کار اجرای برنامه حذف و اضافه و بر خط را بر عهده داشته اسـت.

مجری کاربلد

عاشقانه های مژده خنجری و همسرش

ازدواج مژده خنجری

مژده خنجری قبل از ورود بـه سازمان یعنی درحدود 18 – 19 سالگی با محمد منفردی ازدواج کرده اسـت و میگوید همه ی تصمیمات کاری اش رابا همسراش می‌گیرید.

 


مطلب مرتبط: بیوگرافی مژده خنجری | عکس و زندگی مژده خنجری


 

تسلط به زبان فرانسوی

مجری حرفه ای

فعالیت کاری خانم مژده خنجری

1390 بـه روز

1394 ویتامین 3

1398 یه روز تازه

1399 همکار من

1399 عطسه

 

صفحه اینستاگرام مژده خنجری mozhdeh_khanjari_tv@

در آخر نیز مروری داریم بر صفحه اینستاگرامی خانم مژده خنجری و از زاویه نزدیک تری بااو وفعالیت های مجازی اش آشنا میشویم. مژده خنجری بیش از 60 هزار دنبال کننده در این شبکه اجتماعی دارد.

ازدواج پایدار مژده خنجری

 

خانم خنجری یکی از نکته های رابطه ی خوب با همسرشان را تعریف کرده اند؟

یکی از تکنیکهای خیلی آسان و مهم برای ایجاد ارتباط قوی با همسرتون و ایجاد حس اعتماد بـه نفس در اون، مشورت گرفتن توی امور جزئی و شخصیه‌. ?این که مثلا از همسر خودتون بپرسید بنظرت کدوم لباس بیشتر‌ بـه مـن میاد و یا بنظرت با فلانی مشکلمو چجور حل کنم؟؟ شاید این جملات و مشورت ها خیلی ساده به نظر بیان اما بسیار زیاد موثرن و حس اعتماد قوی را به همسرتون منتقل می‌کن.

عکس نوزاد مجری تلویزیون

مجری توانمند

عکس نوزاد خانم مژده خنجری

 

خنجری سفر به اصفهان

 


مطلب مرتبط: بیوگرافی ژیلا صادقی


 

تفریحات دونفری خنجری

تولد خانم خنجری

کیک خوشگل مجری تلویزیون

دسته گل زیبای خانم خنجری

و در پایان

تفریحات خانم مژده خنجری مسافرت و رستوران گردی اسـت و هم اکنون در حال حاضر که باید اضافه کنیم مادر شدن اسـت ولی درکل بسیار عاشق مسافرت و رستوران گردی هستند البته بـه گفته ي ایشان اگر وقت بکنند و بسیار روز تولد و سالگردهای ازدواجشان برایشان مهم اسـت. تیم تالاب برای خانم خنجری آرزوی موفقیت و سلامتی می‌کنند هم چنین برای فرزند عزیزشان مهدیار جان و همسر متشخص خانم خنجری آقای منفرد بـه امید دیدارخانم مژده خنجری هرچه زودتر در قاب تلویزیون.

جدیدترین مطالب سایت