بیوگرافی مژده خنجری + عروسی مجری معروف مژده خنجری

بیوگرافی مژده خنجری + عروسی مجری معروف مژده خنجری

عروسی مجری معروف محجبه خانم مژده خنجری

خانم مژده خنجری یکی از مجریان مشهور صدا و سیما اسـت. تیپ شخصیتی ایشون محجبه اسـت و بسیار خانم باشخصیت و متدین هستند. ایشون در کار مجری گری بسیار با تجربه هستند و هم چنین بـه زبان انگلیسی و فرانسوی تسلط بسیار بالایی دارند. همسر خانم مژده خنجری آقای محمد منفرد هستند. که بـه تازگی صاحب یک فرزند بـه نام مهدیار شده اند.حال قرار اسـت توضیحات کامل تری از ازدواج این دو عزیز برایتان در ادامه این پست بگذاریم.

 

بیوگرافی مژده خنجری 

خانم مژده خنجری متولد 23 مردادماه سال 1372 در تهران اسـت. وی فارغ التحصیل رشته روانشناسی از دانشگاه شهید بهشتی اسـت.خانم مژده خنجری از کودکی با خانواده اش بـه فرانسه رفتند و دوران راهنماییو دبیرستانش را در فرانسه گذرانده اسـت.

مژده خنجری درخانواده اي 4 نفره متولد شده اسد و دارای یک برادر استپدر خانم خنجری از جانبازان دفاع مقدس اسـت. مژده خنجری ازدواج کرده و متاهل اسـت همسر وی آقای محمد محمد زمان منفردی اسـت و مهندسی IT اسـت.

 


مطلب مرتبط: جذاب ترین مجری های خانم دنیا در سال 2023


 

مژده خنجری

 

تحصیلات دقیق و کامل خانم مژده خنجری  

وی دوران تحصیل ابتدایی و راهنمایی را در کشور فرانسه گذرانده، اما دوران دانشگاه را در ایران ودر دانشگاه شهید بهشتی در رشته روانشناسی عمومی گذرانده و موفق بـه اخذ مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد می‌باشد.

این مجری محجبه مسلط بـه دو زبان انگلیسی و فرانسوی اسـت ودر کنکور سراسری رتبه ۱۴ را بدست آورده اسـت.خانم خنجری بعد از رتبه ۱۴ کنکور سراسری در رشته مورد علاقه اش «روانشناسی» وارد دانشگاه شهید بهشتی شد ودر همین دانشگاه هم فوق لیسانس گرفت.

تحصیلات مژده خنجری

 

سابقه ی کاری عالی مژده خنجری

تاریخ ازدواج خانم مژده خنجری چه زمانی بود؟

مژده خنجری در ۵ آبان ۱۳۹۰ وقتی ۱۸ ساله بود با همسرش آقای «محمد زمان منفردی» عقد کرد تا این که ۵ آبان ۱۳۹۲ مراسم عروسی خودرا گرفتند

ازدواج عاشقانه مژده خنجری

 

خانواده مژده خنجری کیست؟

وی درخانواده اي کم جمعیت بـه دنیا آمده و پدرش از جانبازان دفاع مقدس می‌باشد. پدرش تحصیلکرده مقطع دکترای رشته کامپیوتر و از اساتید دانشگاه علم و صنعت میباشد که بخاطر وضعیت ۷۰ درصد جانبازی ؛ روی ویلچر مینشیند. بـه گفته ي خانم مژده خنجری خانواده شامل پدر و مادر و همسر و برادرم همیشه مشوق من بودن و بـه خصوص پدر و همسرم همیشه توصیه ها و رهنمود هاي‌ خیلی خوبی برای من دارند.

پدر جانباز مژده خنجری

 

شروع کار در صداو سیما خانم مژده خنجری 

درسال ۱۳۹۱ شمسی و وقتی ۱۹ سال سن داشت، بـه واسطه ي این که زبان فرانسه می‌دانست، برای شبکه برون مرزی سازمان تست مترجمی داد و بعد از قبولی، بـه عنوان گزارشگر شبکه سحر شروع بـه فعالیت کردم.

مژده خنجری بعد از دو سال تجربه دربخش بروز مرزی فرانسه بـه دعوت تهیه کننده برنامه بـه روز درسال ۱۳۹۳ شمسی، برای اجرای ان تست داد و بعد قبولی مجری این برنامه شد! می گوید بـه واسطه ي پدر و همسر خود که مهندس IT میباشد، با این فضای تکنولوژی و اي تی برنامه بـه روز آشنا هستم و سعی می‌کنم همیشه بـه روز باشم.

 


مطلب مرتبط: بیوگرافی محمود شهریاری مجری پر حاشیه صدا و سیما


 

اخلاق خوب مجری محجبه مژده خنجری

تیپ های کاری مژده خنجری

 

وی می گوید: ” من فکر میکنم شاید تا چند سال آینده تلویزیون کم کم جایگاه خودش را از دست بدهد و همه ی چیز اینترنتی شود، اما اگر بتوانیم از این تکنولوژی درست استفاده کنیم همان‌ گونه که تلویزیون را داریم میتوانیم با دنیای مجازی هم در ارتباط باشیم. “

 

حجاب خانم خنجری از اول به چه صورت بود

خانم مجری که سال‌ها ساکن کشور فرانسه بود می گوید برای من حجاب ؛ یک امر کاملا درونی اسـت و قبل این که مجری باشم ؛ چادر بـه سر داشتم

نوع پوشش من همیشه همین بودو وابسطه بـه نظر مدیر شبکه یا برنامه ساز نیست

 

سابقه ی فعالیت های خانم مژده خنجری در برنامه های تلویزیونی

*برنامه ي عطسه

*بـه روز

*ویتامین ث

*همکاری با برنامه پرس تی وی

مسلط به زبان فرانسوی خانم مژده خنجری

 

دوران زندگی مژده خنجری در فرانسه

مژده خنجری از سال هاي‌ تحصیلش در فرانسه میگوید که در هنگام هم درس فرانسوی و هم ایرانی می خوانده و بـه واسطه معاشرت بـه ایران زیاد با دوستان ایرانیش در ارتباط و معاشرت بوده اسـت.

در ادامه مسیر که در ایران روانشناسی می خوانده خیلی با نوجونان و کودکان در ارتباط بوده و این ارتباط باعث شده که در برنامه اي مثل برنامه بروز که مخاطبانش اکثرا نوجوانان هستند موفق عمل نماید.

 

علاقه ی زیاد مژده خنجری به مجری گری

مژده خنجری در مورد علاقمندیش به کار اجرا می گوید: از سن ۱۲؛۱۳ سالگی برنامه هاي‌ جام جم را دنبال می کرده و علاقه داشته که مجری شود و همچنین علاقه و تمایل بـه رشته روانشناسی هم داشته اسـت و اینک یکی از بزرگترین اهدافش ادغام روانشناسی و اجرا اسـت و میخواهد روانشناسی را وارد حوزه اجرا نماید.

فرزند پسر مجری معروف خانم مژده خنجری

 

مژده خنجری میگوید که خیل سعی میکنم که مدام بـه روز باشم . و این که در درنیایی که مدام همه ی ي چزیز در حال تغییر و دگرگونی می‌باشد بد نیست که در رابطه با بعضی مسائل بـه روز بود . این بـه روز بود هم در حوزه اجرا میتوان کمک کننده باشد و هم در زمینه تحصیلم می‌تواند فایده داشته باشد.

 

صفحه اینستاگرام مژده خنجری 

mozhdeh_khanjari_tv@

 

وقت های بیکاری چگونه میگذرد؟

اصولا وقت بیکاری خیلی کم پیش میاید ولی بـه دلیل این که فشار کاری روح وجسممان را خسته نکند بر اساس برنامه ریزی بـه مسافرت هاي‌ کوتاه می‌رویم یا اگر که اصلا نشود مسافرت برویم دونفری بـه رستوران هایي که علاقه داریم می‌رویم و لذت می‌بریم…

 

صفحه اینستاگرام مژده خنجری 

 

تفریحات خانم مژده خنجری

عاشقانه های خانم خنجری با همسرش محمد منفرد

رستورانگردی مژده خنجری مجری محجبه

سفر زیارت خانم مژده خنجری

علاقه سفرهای تفریحی خانم مژده خنجری

 

آیا به کارهای خانه هم می رسید با این همه درس و کار؟

خانم مژده خنجری در ادامه صحبت هایشان گفتند من با برنامه ریزی و مسءولیت پذیری بـه تمام کارهای بیرون و خانه می‌رسم و هم در همسر داری هم سعی میکنم نمونه باشم بـه لطف خدای بزرگ و یک تشکر ویژه از همسرم که بسیار با درک هستند و بسیار در کارهای خانه بـه من کمک می‌کنند.. بـه خصوص که اینروزها ما یک فرزند نوزاد پسر خداوند بهمون هدیه داده اسـت و بسیار بسیار مسوءلیت هایمان سنگین و کارهای زیادی بردوشمان افتاده ولی بسیار خوشحال و شاکر هستیم که خداوند مارا لایق دانستند…و اینروزها حسابی مشغول بچه داری هستیم 

 


مطلب مرتبط: عکس هایی از ازدواج مجری زن مشهور شبکه خبر


 

پسر خانم مجری محجبه خانم مژده خنجری

 

مناسبت های تولد وازدواج؟

خاتنم خنجری گفتند بسیار تولد و مخصوصا سالگردهای ازدواجمان برایم اهمیت دارد  و سعی می‌کنیم حتماً یک دورهمی دونفره برگزار کنیم.

تولد خانم »زده خنجری و کیک زیبایشان

سوپرایز آقای محمد منفرد از همسرشان خانم مژده خنجری

دسته گل زیبای خانم خنجری

زندگی پرمشغله ی خانم مژده خنجری

 

و در پایان

نمی‌دانم ولی حتماً کمی فرزند عزیزم بزرگ تر شود سعی میکنم دوباره بـه قاب تلویزیون برگردم و حتماً کنار مردم عزیز باشم و با همان انرژی قبلی اجرا کنم…فعلا وظیفه ي مادری مهم تر اسـت .

جدیدترین مطالب سایت