در مورد زندگی شخصی آرش استیلاف (+مجری و بازیگر چینی ایرانی)

در مورد زندگی شخصی آرش استیلاف (+مجری و بازیگر چینی ایرانی)

ما دراین قسمت از مجله تالاب برای شـما همراهان عزیز مقاله اي در مورد زندگی آرش استیلاف، بازیگر و مجری ایرانی اي کـه در چین فعالیت می‌کند، را منتشر کرده ایم. البته آرش استیلاف را در چین «خوآ بو» صدا میکنند. «خوآ بو» بـه معنی پارسی و ایرانی اسـت.

 

نگاهی به زندگی آرش استیلاف

نگاهی به زندگی آرش استیلاف

آرش استیلاف متولد ۶ شهریور ۱۳۶۷ در تهران اسـت. آرش استیلاف مجری و بازیگر ایرانی ساکن چین، در شهر تهران ودر یک خانواده ثروتمند بـه دنیا آمده اسـت. او خود در تهران بزرگ شده اسـت و پدرش اصالتا تهرانی اسـت و مادرش رشتی. او یک برادر دارد کـه بیزینس من اسـت.

 


مطالب مشابه: 20 تا از جذاب ترین مجری های زن دنیا


 

تحصیلات آرش استیلاف

تحصیلات آرش استیلاف

آرش استیلاف فارغ التحصیل دکترای کارگردانی و مدیریت رسانه از کشور چین می‌باشد و لیسانس مدیریت بازرگانی و فوق لیسانس گویندگی و مجری گری تلویزیون نیز دارد.

 

مهاجرت آرش استیلاف به چین

مهاجرت آرش استیلاف به چین

آرش بخاطر کار پدرش کـه وارد کننده از چین بود زیاد بـه این کشور رفت و آمد می‌کرد. ابتدا برادرش برای تجارت بـه چین مهاجرت کرد و سپس او در 17 سالگی درسال 1384 بـه آنجا رفت و وارد کار شد. آرش در یادگیری زبان چینی بسیار استعداد داشت چرا کـه این زبان را در 3 ماه آموزش دید و یاد گرفت.

 

ادامه تحصیل آرش استیلاف در چین

ادامه تحصیل آرش استیلاف در چین

آرش استیلاف بـه درس خواندن بیشتر از کار علاقه داشت بـه همین ترتیب تجارت را ول کرد و بـه خواندن رشته بازرگانی در دانشگاه مشغول شد. او فرد بسیار با استعدادی اسـت چرا کـه بـه زبان هاي‌ دیگری مثل عربی، کره اي، انگلیسی، ژاپنی، تورکی، روسی و لهجه گیلانی مسلط اسـت.

 

آغاز کار مجری گری آرش استیلاف

آغاز کار مجری گری آرش استیلاف

یک از روزهای دانشجویی زمانی کـه رئیس دانشگاه قرار بود دریک برنامه حضور پیدا کند، آرش بـه عنوان مجری ان برنامه عهده دار اداره مراسم شد. او بـه زیباترین شکل ممکن این برنامه را اجرا کرد و از همانجا بـه جهت انتشار فیلم برنامه، پیشنهادات زیادی از تهیه کنندگان چینی برای اجرا در شبکه هاي‌ مختلف دریافت کرد.

 

با گرم شدن روابط بین ایران و چین، او مجری بیشتر برنامه هاي‌ تجاری بود تا این کـه تصمیم گرفت در مسابقه زبان و ادبیات چین شرکت کند. او بعد از حضور دراین برنامه با ۲۰ هزار شرکت کننده توانست در رتبه پنجم قرار بگیرد ودر نهایت با معرفی داوران برای تحصیل در رشته گویندگی و اجرای تلویزیونی بـه دانشگاه پکن راه یافت.

 

از مجری گری تا بازیگری آرش استیلاف در تلویزیون چین

از مجری گری تا بازیگری آرش استیلاف در تلویزیون چین

سپس سال ۲۰۱۲ با حمایت یکی از تهیه کنندگان تلویزیون چین، پیشنهاد اجرا و بازی برنامه «Funniest Home Videos» را دریافت کرد کـه بعد از پخش با استقبال خوبی از مردمان چینی مواجه شد.

 

بـه همین ترتیب آرش درسال ۲۰۱۵ نخستین تجربه بازیگری خودرا با فیلم «آفتاب من» My Sunshine در کشور چین تجربه کرد ودر ادامه تا سال ۲۰۲۰ در شش سریال چینی دیگر ایفای نقش کرد. او در کشور چین در حرفه ي بازیگری بسیار بـه شهرت رسیده بود.

 


مطالب مشابه: بیوگرافی محمود شهریاری مجری پر حاشیه صدا و سیما


 

دیگر فعالیت های آرش استیلاف

دیگر فعالیت های آرش استیلاف

آرش استیلاف علاوه بر اجرا و بازیگری بـه عنوان مدرس رسانه در دانشگاه تدریس میکند ودر برنامه هاي‌ مختلف چین در قامت خواننده هم هنرنمایی انجام می‌دهد

 

آرش استیلاف مجری برنامه شبکه MBC Persian

آرش استیلاف مجری برنامه شبکه MBC Persian

آرش از سال ۱۴۰۰ با کم کردن فعالیت خود در چین، اجرای مسابقه تلویزیونی «چرخ شانس» را بـه همراه نسیم عرب در شبکه ام بی سی پرشیا بر عهده گرفته اسـت. این برنامه برگرفته از مسابقه آمریکایی Wheel of fortune اسـت.

 

وضعیت ازدواج آرش استیلاف

وضعیت ازدواج آرش استیلاف

آرش استیلاف هنوز ازدواج نکرده و مجرده اسـت .

 


مطالب مشابه: عکس هایی از ازدواج مجری زن مشهور شبکه خبر


 

در پایان

امیدوارم از این مطلب از مجله تفریحی تالاب کـه در مورد زندگی آرش استیلاف اسـت لذت برده باشید. آرش استیلاف بخاطر خوب بودن زبانش و برقراری ارتباطش به عنوان پل ارتباطى فرهنگى دو كشور ایران و چین همیشه در مراسم و سفر های مقامات رسمی و هنری ایرانی حضور دارد.

جدیدترین مطالب سایت